Heel veel sterkte Vogelhuisje, wat moet dat een enorme teleurstelling zijn na de goede echo van gisteren...
Pfff dat is onverwacht zeg @vogelhuisje.. Sterkte! Hoe is het met @jasmien en @sáar88? Hier hielpen de plakkertjes even goed.. Maar nu ben ik de extra stickertjes kwijt! De misselijkheid is wel minder erg dan een paar dagen geleden. Ik heb net vitamine b6 gehaald.. Dat schijnt bij veel zwangeren de misselijkheid te verminderen. Even kijken of ik in die groep val. Maandag echo dus erg spannend weer! Gelukkig is de afspraak al vroeg (10:00) dus hoef er niet lang tegenaan te hikken.
Ik heb ook maandag een echo, ik vind het zo spannend! ik mag ook om 10.00uur en om 10.30 met de gyn. Ik heb niet echt veel zwangerschapskwaaltjes alleen ik ben zoooo moe. En dat komt natuurlijk nooit goed uit met een actieve dreumes van 19mnd.
Bij mij gaat het ook ineens niet goed. Krampen en helder bloedverlies. Nog geen vruchtje maar dat zal niet lang duren. Wat een dubbele dag. Vierden de verjaardag van mijn dochter dus hele huis vol. Heb hele tijd mooi weer gespeeld, was erg lastig. Nu is iedereen weg en slaat het verdriet hevig toe. Maar zit ook met een praktische vraag, wat doe je als je een MK krijgt de VK bellen? Of is dat niet nodig?
Hoi meiden, Wat een nare berichten zeg. Ik hoop dat alles toch goed loopt voor jullie. @bloesem He bah! Ik zou de dokter/ziekenhuis/verloskundige bellen. Bij mijn vorige v.mk kon ik de volgende ochtend terecht voor een echo en bloedonderzoek op hcg. Aan een mk zelf is helaas niets te doen, maar duidelijkheid lijkt me fijn. Vond ik in ieder geval wel. Ik was me vanavond toch ineens misselijk. Pfff! Gaat nu weer iets beter. Ben wel onwijs moe. @echo Ben benieuwd naar jullie echo van maandag. Ik heb zelf dinsdag een vroege echo. Hoe was jullie echo @yasmientje en @Wevin?
Dank je mcrd, dan ga ik morgen ochtend bellen. Duidelijkheid zou inderdaad fijn zijn. Omdat ik 1 eileider heb waarbij uiteinde dicht zit ben ik steeds bang dat dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, zou fijn zij als in ieder geval die angst weggenomen kan worden.
Lieve dames ik moet me afmelden voor dit topic. Ik ben gisteren geopereerd omdat ik een bbz bleek te hebben.. gisternacht werd ik wakker met vreselijke buikpijn en krampen wat doortrok in mijn ribben en schouders. Smorgens het zh gebeld en kon meteen komen. Daar bleek na onderzoek dat mn hcg 2800 was, maar dat er niets te zien was in mn baarmoeder. Toen is besloten dat ik zo snel mogelijk geopereerd moest worden omdat ik niks meer kon van de pijn. Mijn linker eileider is verwijdered omdat die te ernstig beschadigd was. Gelukkig mochten we gisteravond laat alsnog naar huis Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap, en prachtige kindjes in februari Xxx
Oh wat erg voor je Saar! Dat moet wel ff schrikken zijn geweest toen je hoorde dat je geopereerd moest worden... Heel veel sterkte met het verwerken ervan!
Bloesem voor jou ook heel veel sterkte gewenst! Wat naar zeg om de hele dag door te moeten gaan alsof er niks aan de hand is...
Jeetje...wat een nare berichten allemaal @ Bloesem- ik hoop voor je dat het vals alarm is. Ik zou ook de vk bellen als ik jou was. Succes en ik duim voor je! @Sar88 -wat moet dat afschuwelijk geweest zijn had je van tevoren al iets "anders" gevoeld? Heel veel sterkte met de herstelling en het verwerken. Dikke knuf meid.
@saar88 wat verschrikkelijk! Ik wens je enorm veel sterkte toe om dit allemaal te verwerken. En hoop van harte dat je in de toekomst een gezonde zwangerschap mag ervaren. @bloesem, hoe is het nu? Hier gaat het zijn gangetje. De misselijkheid is minder, neem nu extra vitamine b6 in en dat lijkt vooralsnog te werken. Ik ga zelfs nu de keuken in om te koken voor de Ramadan! Ik doe zelf niet mee natuurlijk, is geen goede combi met erge misselijkheid Man is nu met kids de hort op ik heb dus het rijk alleen.
Bloesem, ik hoop dat het niks blijkt te zijn! Saar, wat heftig zeg . Ik hoop dat je snel hersteld van de operatie . Ik ben nog steeds niet zo best te pas. Ik zit er over te denken om het op het werk te vertellen aangezien ik nu niet functioneer zoals ik dat normaal doe. Misschien dat ik dan werk kan doen waarbij ik minder moet lopen want bewegen word ik echt naar van.
@floddertje probeer vitamine b6 dat lijkt mij iig echt te helpen.. Ik sta al uren in de keuken allerlei kruidige gerechten te maken. Heb nergens last van, google er even naar je vindt er echt veel over. Een grote pot is nu overigens in de aanbieding bij de Tuinen.
Lalay, even opgezocht en je leest er wel goede dingen over inderdaad. De Tuinen kom ik niet zo snel maar Kruidvat zou het ook wel hebben neem ik aan. Ik zou er morgen eens heen gaan, proberen kan altijd natuurlijk . Bedankt voor de tip.