@flodddertje de kruid vat heeft het helaas niet. Ik vond het alleen bij de tuinen. De apotheek heeft het mss ook.
Zo!!! Wat een mooi rond buikje heb je al zeg dat wordt wat! Hoe voel je je verder? Ik zie bij mezelf ook al echt 'n innie minnie buikje maar met maatje 34 lacht iedereen mij uit als ik dat zeg , heb wel veel last van mn darmen dus dat zal het wel zijn... Hoop ook snel een mooi babybuikfotootje te mogen show'en.
@lor mooi buikje, Ben blij dat ik niet de enige ben die er "last"van heeft. Krijg jij ook al vreemde blikken ? Dames met slechte berichten.veel sterkte! @kwaaltjes, soms.wat steekjes in mijn buik. Wat last van borrelen de darmen. En met vlagen wat misselijk. Verder eigenlijk geen klachten. @echo ik laat as dinsdag ook al echo maken, gezien mijn snel.groeiende buik gaan we het familie toch maar vroeg vertellen. Nu weet ik dat het geen garanties geeft maar vind wel fijn het even gezien te hebben voor we wat vertellen.
Dag lieve lieve dames, Mijn grote excuses dat ik niet eerder van me heb laten horen, helaas zowel geen positief als geen negatief nieuws. Volgens de arts nog steeds een risico op miskraam. waarom snapte ik niet zo goed maar mijn wereld stortte op dat moment eventjes in. Als volgt: op de echo was de bloeding/vocht verdwenen. In het vruchtzakje was een inimini vruchtje te zien van 0.26 mm. de gyn gokte dat ik 6 weken en misschien zelfs minder zou moeten zijn willen we geloven dat dit een 'normale' zwangerschap is. Aan het einde hcg laten prikken en de 11e een nieuwe echo en nieuw bloed laten prikken. Hij was net als de vorige gyn ook niet erg positief... stiekem had ik gehooopt op duidelijkheid... ik snap ook niet zo goed hoe en wat maar ik wacht af tot de 11e. Hoe is het verder met jullie ? Ik hoop het goede te vernemen van de rest, ik ben een soort down depressief achtig omdat ik niet tegen onduidelijkheid kan ik wil graag weten waar ik aan toe ben, agh ik wil zo veel ...
@Ikkin, ja heel veel! We hebben mijn schoonouders alvast ingelicht, mijn vriendin zag het en een collega waar ik veel mee samenwerk weet er ook van. Lang stil houden gaat niet lukken ben ik bang. Hier begint nu een beetje de misselijkheid en net met zoon in bad doen wat duizelig.
@Yasmientje, wat rot zeg! Dat is wel 1 van de redenen dat ik niet te vroeg een echo wil. Omdat de gyn of vk nooit een duidelijk antwoord kan geven.
Goedenavond allemaal! Ik heb heel veel bij moeten lezen vanwege m'n vakantie, helaas veel nare berichten Heel veel sterkte voor de dames bij het niet heeft mogen zijn. Afgelopen week zelf ook een aantal keer stressmomentjes gehad (1x voelde ik wat lopen bleek van het klussen die ochtend te zijn, 1x grote vlek in m'n broek dacht gelijk aan bloed, bleek zweet te zijn na lange autorit). Ik blijf aftellen naar de 8e, hoop zo dit keer een hartje te mogen zien. Dinsdag hebben we een personeelsuitje, bestemming onbekend waarbij we dieetwensen door moeten geven. Degene die het organiseert is niet bijzonder discreet dus twijfel of ik het aan haar door ga geven of erop ga gokken dat er iets geschikts te eten zal zijn... Vorige edities van het uitje was eten meenemen geen optie en ben bang dat het dit keer niet anders zal zijn. Ik twijfel nog heel erg. Morgenochtend maar beslissen.
Ik kom lekker mee kletsen! In maart met 7 weken een MK. . Geen pijn oid gehad gewoon ineens bloed en weg.. gelukkig zitten we nu weer op de roze wolk! 2e kindje zal het worden.. hebben een mooie dochter van bijna 3 jaar! Even in dubio.. een vroege echo is aangeboden ivm vorige MK. . Maar denk dat we tot de 8.5 weken wachten.. dan zie je toch meer.. en daarna staat er nog een vakantie van 3 weken in de planning! Dus eer dat we dan kunnen zijn we de 12 weken gepasseerd Geen gekke klachten tot nu toe maar dat heb ik nooit gehad ook niet bij de vorige zwangerschap (pen)
@yasmientje- wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt na de echo. Ik weet uit ervaring hoe erg dat wachten is sterkte en probeer positief te blijven mocht je niet veel meer bloed verliezen, there is still hope!
Sterkte voor de dames bij wie het twijfelachtig of zelfs ronduit slecht gaat. Ego: Ik heb ook een enorm opgezette buik. Ben behoorlijk stevig van mezelf, maar mn buik is echt wel twee keer wat 'ie normaal is. Volgens mij zijn het mn darmen. Verder gaat het behoorlijk goed. Ik heb vlagen van flinke misselijkheid, dan sta ik opeens te kokhalzen. Maar door de bank genomen voel ik me prima. Mijn 4e bloedwaarde was vrijdag ook weer helemaal top, dus ik begin langzaam aan te geloven dat het echt goed zit...
Bedankt voor de steun! De VK gebeld vanochtend. Ze zegt dat de miskraam meestal na 2 of 3 dagen doorzet. Het was te vroeg om echo te maken. Beste om even af te wachten. Ik hoop dat het snel doorzet. Bloedverlies valt nu mee, maar wel grote druk onderin buik en voel me niet meer zwanger. Als het niet doorzet dan pil of curettage. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap dacht ze nu niet aan want die begint meestal met pijn ipv bloedverlies zei ze. Ik wacht het tot uiterlijk woensdag af en anders wil ik dat ze het gaan opwekken (na echo). Langer wachten wil ik niet omdat we 12 juli al op vakantie gaan. Ik hoop dat het nu een beetje klaar is met de februarilijst met de miskramen en dat het bij jullie allemaal goed blijft gaan en er veel gezonde baby's geboren worden! Ik zag al een mooi buikje voorbijkomen leuk hoor!
Yasmientje14, wat vervelend nog steeds die onduidelijkheid! Sterkte. @Kwaaltjes Ik heb echt zo goed als nergens last van. Had al geen erge kwaaltjes hoor. Heb alleen af en toe steekjes in mijn rug. Nu zit ik terug te denken hoe het bij mijn dochter was, maar kan het me niet zo goed herinneren. Wat ik nog wel weet is dat ik vanaf een week of 12 me erg slecht heb gevoelt toen. Maar voor de 12 weken weet ik het even niet meer @Buik Ik ben niet de slankste (170cm, 69kg) Maar wat is mijn buik dik zeg! Normaal is die ook niet heel plat natuurlijk, maar hij is nu echt opgeblazen. Vooral in de avond. Het is maar goed dat we van plan zijn het deze week te vertellen aan iedereen want mijn buik valt op. Het is natuurlijk nog niet van de baby, maar mijn buik inhouden lukt me niet meer.