Ik snap je onzekerheid, maar ik zou niet testen hoor. Hij wordt pas vanaf 2000/2500 3+ en het duurt ook nog eens een dag of twee voor HCG in je urine is terechtgekomen. Dus de kans is best heel groot dat je nog op 2-3 blijft hoor. Ik heb vrijdag getest en kreeg 2-3, terwijl diezelfde dag mijn bloedwaarde 3408 was.
@Hilly1980 Dat wist ik niet, maar toch heb ik de test al gedaan Bij mijn dochter wilde ik toen alle 3 de indicaties op de foto hebben. Echter was een week na de 1-2 al de 3+ zichtbaar Nu heb ik ze dus wel alle 3 want er kwam toch een 3+ op de test. Betekend in ieder geval dat mijn hcg nog gestegen is maar weet natuurlijk ook dat het totaal geen zekerheid geeft. Wel vind ik het gewoon fijn dat er 3+ staat. Bruinverlies is ook nu even gestopt. Het maakt me zo onzeker omdat ik het bij mijn dochter dus helemaal niet gehad heb.
Zij had als ik het goed had vandaag nog een echo dus hoopte eigenlijk toch nog op goed nieuws (hopen mag altijd, toch?). Tot nu toe al veel slecht nieuws gehad in deze groep en dat al zo vroeg. Ook veel dames met een geschiedenis met MA/MK. Fijn dat velen al zo vroeg een echo krijgen al schept het niet altijd duidelijkheid. @Lalay, gefeliciteerd met je mooie echo! Ik zit nog een uurtje vrijwel alleen op kantoor, kan m'n hoofd er niet bij houden. Nog een week tot de echo. Donderdag 6+5, de dag dat ons kindje vorige zwangerschap stopte met groeien. Het wordt nog een zware, lange week...
Lalay, ik bedoelde ook niet dat cysten per definitie verwijderd moeten worden. Alleen dat op basis van mijn eigen ervaringen en die van een vriendin van mij ik de indruk kreeg dat cysten een risico kunnen vormen bij een zwangerschap. Maar ik heb inmiddels ook op internet gelezen dat het verwijderen van een cyste niet altijd nodig is en dat er soorten zijn die vanzelf verdwijnen... Dat wist ik niet! Verder ben ik op zoek gegaan naar B6 vitaminen: Etos heeft ze niet en de apotheek verstrekt ze alleen op doktersrecept. Morgen dan maar even naar de huisarts bellen... Heb jij ze zonder doktersrecept ergens gekocht? Misschien dat het in Duitsland makkelijker verkrijgbaar is?
Eventjes wat leukers. Ik heb echt HET bed voor de 2 meiden gevonden. Ze moeten bij elkaar op de kamer zodat de baby een eigen kamer kan krijgen. De oudste wil dat erg graag, dus dat komt wel goed. Maar nu heb ik echt het bed gevonden. Vind hem zo gaaf en praktisch. Ze word in december 8, dus ze heeft echt een bureautje nodig. Dit bespaart veel ruimte en hij is nog mooi ook! De jongste gaat dan in het onderste bed natuurlijk. En eerst komt de ledikant nog extra erbij. Zie het nog niet zitten haar in een groter bed over te doen.
Fox, ook al een miskraam Heel veel sterkte. Ik hoop dat we het nu toch een keer hebben gehad, al die nare berichten.. Lalay Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik heb nog niet achter de vitamine B6 aan kunnen gaan omdat ik de hele dag aan het werk ben geweest, morgen toch nog eens proberen. Al las ik al dat ze bij een andere drogist niet waren dus maar eens zien of ze het bij de kruidvat wel hebben. Ik moet zeggen dat het vandaag beter ging als de vorige dagen, alleen soms een vlaag van misselijkheid maar niet constant en ik heb eindelijk weer avond eten kunnen eten , dat was al een week geleden. Dyson, leuke vakantie gehad? Bam, wat een gaaf bed zeg!
@vitamine b6 ik kocht het in Nederland bij de Tuinen. Ze hebben het nergens anders. Was deze week toevallig in de aanbieding. @BAM super bed!!! Ben nog steeds zo blij en opgelucht met mijn echo.. Volgende echo en controle is op 21-7
Drukke dag op het werk.. collega spotte mijn buik aaagh de eerste weet t dus nu... hmmm.. echt ineens een buik zeg leuk die darmen pfff ze verraden mijn geheimpje hihi Nu ff op de bank relaxen voordat dochtertje weer thuiskomt van dagje opa en oma!
@Bam, jammer zeg! Anders kon je er je eigen draai aan geven. Ik wil voor Thijs graag een bed als van Saartje Prum. Vl gaat er zelf 1 maken het word zo'n grachtenpandje en dan komt het bed erin. Bovenop komt eerst niets. heb er nu al zin in. Hihi. Duurt nog even
Ik zou me ook graag aanmelden bij de club. Heb op 19 juni positief getest en ik ben waarschijnlijk 23 februari uitgerekend. Moet 14 juli voor het eerst naar VK Ik ben 28 en zwanger van mijn eerste kindje. Vind het allemaal erg spannend.
Welkom Elsa en proficiat met je zwangerschap. Hier ook (bijna) 28 en zw van os 1e kindje. Erg spannend allemaal hé. Ik heb a.s. 10juli al een 1e echo ivm MA in december vorig jaar. En heb je last van zw symptomen?
Ben bij vlagen misselijk en erg moe. Verder geen klachten. Dit is mijn eerste test: Bekijk bijlage 404193
Weer een aantal akelige berichten, sterkte allemaal! ! Bam wat een leuk bed en heel veel opbergruimte, kan je volgens mij nooit genoeg hebben en met 3 kinderen al helemaal niet lijkt me. Ik ben vorige week de eerste dag na mijn vakantie meteen mijn collega's verteld. Kon het niet voor me houden. Ik heb ook een goede band met mijn collega's en als het mis zou gaan, wil ik dat ook met ze kunnen delen.Nog eEn ruime week tot mijn echo, spannend! !! Leuk ook nog een paar nieuwe aanmeldingen, gefeliciteerd allemaal!
Mag ik me hier ook aanmelden? Ik ben zwanger geraakt door de pil heen, zondag getest en binnen een paar seconden een knal positieve test. Verder heb ik last van de gebruikelijke symptonen en honger als een paard Volgens de berekeningen ben ik 27 feb uitgerekend. Ga vandaag de verloskundige bellen Ben trouwens 22, en eerste kindje
Sommige van mijn collega's hebben het ook door, ze weten dat we aan 't proberen zijn en het laatst had ik een mega blauwe plek van een bloedname en toen begonnen ze te vissen.. Collega zei van de week dat als het zover zou zijn, dat ik dat het best zo snel mogelijk aan hun laat weten, dan probeerden ze de zware dingen voor mij te vermijden (Werk in de ouderenzorg) Twijfels.. Vandaag ga ik het wel aan mijn afdelingsverantwoordelijke vertellen! Proficiat aan de nieuwe zwangeren!