Lalay,Jammer dat het maar zo even heeft geholpen . Medicijnen zijn geen optie voor jou? Ik moet zeggen dat ze mij wel helpen, vandaag zonder medicijnen en dit gaat gelukkig, op wat vlagen af en toe na, ook goed. Ik kan wel een stuk minder eten als normaal maar dat is meer omdat het mij gewoon tegen staat en ik er geen zin in heb, dat is een stuk minder erg dan die misselijkheid. Bam ik hoop dat het niks is en dat je snel terecht kunt voor de echo. Piesofkeekje, hopelijk is het gewoon jouw laatste scenario want een groei achterstand klinkt heel naar. Veder weet ik even niet meer precies wie wat geschreven heeft. Plassen voor moeders voor moeders valt mij ook erg tegen, niet de geur maar het plassen in een kannetje haha. Soms vergeet ik het gewoon helemaal!
Moe moe moe futloos bleehhh piesen in kannetje mvm rugpijn.. op de tocht gelegen vannacht denk ik.... .. dat was mijn dag... te moe voor voetbal dus ga mijn bed zo opzoeken! Jullie een goed/leuk weekend? ?
Dag dames, nog steeds wat depri hier. Hoe is het met jullie ? ik merkte vandaag toch wel veel bm pijnen op anders dan anders, vrijdag 8 weken echo (3e echo) en officiele intake bij gyn laatste keer dat ik bij de gyn was hcg geprikt ben benieuwd en geen kloppend hartjedus vrijdag word best spannend
Hi allemaal, Dag 1 van het feestweekend zit erop. Heb het lang volgehouden. Haha. Eerst gefeest, daarna bij vrienden voetbal gekeken. Een vriendin (die weet van onze kinderwens) vroeg of ik zwanger ben. Heel strak gezegd "neejoh, ik ben toch pas geopereerd". Haha. Ik zal morgen alles bijlezen en de lijst aanpassen. Nu lekker slapen en morgenmiddag weer feesten... Trustee!
Goedemorgen Hebben jullie het. 's nachts ook zo warm? Ik word elke nacht badend in het zweet wakker Vanmorgen een echte misselijkheidsaanval. Dat word weer crackers kopen! @yasmientje, ik hoop toch zo dat je een goede echo krijgt, maar kun je hem niet eerder krijgen? En nee, gelukkig hoef ik nog niet te braken.
@piesofkeekeje: btje late reactie maar wat een raar verhaal. Ik snap wel dat je t even niet meer begrijpt. Gelukkig wel een hartje, hopelijk stelt dat je iets gerust. Groot gelijk dat je zelf een echo laat doen hoor, ik zou t ook niet trekken! (Echt slecht dat dat niet vergoed wordt..) Hier alles wel goed, voel me in t wknd alsof ik de hele week een marathon heb gelopen of zo, door de week niet overdreven moe. Maar gisteren zelfs tijdens de spannende wedstrijd in slaap gevallen Vanochtend gesport, zou ik daar zo afgedraaid v kunnen zijn?? Rest vd dag maar lekker rustig aan en waterijsjes in grootverpakking laten aanrukken!!
Ior, JA verschrikkelijk zeg. Jeetje piesofkeek, raar hoor, ook dat ze je pas over 4 weken laten terug komen. En ook dat het hartje al zo hard klopt... Nee, ik vind het een raar verhaal van die vk.
Zit er ook even helemaal doorheen, hebben het net aan iedereen verteld, willen het de kinderen vanavond vertellen maar ben zo bang dat het foute boel is. Ga morgen bellen of ik zaterdag al terecht kan, trek dit zo echt niet...Hoop eigenlijk wel op een andere echoscopiste dan. Zou ik ook bij een ander echo bureau kunnen of is dat niet handig?
Morgenavond ook afspraak vk, zal het daar ook zeker uitgebreid bespreken! Maar die echo afspraak maak ik morgen wel alvast, op zaterdag is altijd zo snel vol, hoop dat het nog kan!
Heb net ontdekt dat ik bij middelste dochter toch ook echt op 10dpo positief getest heb en echo bij 6,6wk was 9,1mm. Wellicht is het verschil toch kleiner dan ik denk en is er een klein meetfoutje bij gister 6w4d ipv 6,0 wat de echoscopiste zei.....
@piesofkeekje ik denk echt dat je je niet te veel zorgen hoeft te maken. Probeer een beetje te ontspannen Hier gaat het vanmiddag weer iets beter. Vanmorgen nog erg misselijk met braken maar nu gaat het een heel stuk beter. Brinta is dus geen succes Chocolademelk en vla gaan beter. Hoop echt dat die acupunctuur gaat helpen, want geen idee hoe lang ik dit trek. Voel me heel slap, kan bijna niet bewegen. Maar nu ik blijkbaar, iig voor nu, vla binnen hou moet ik daar maar even mijn energie uit halen. Ik ga weer verder bank hangen..man man
Bij mij was precies hetzelfde.. Kreeg een vroege echo ivm ernstige buikklachten. Heel sterk hartje maar werd meer dan een week teruggezet. Heb terug zitten rekenen en hou het op een late eisprong. Maar het klopt ook wat ze zeggen. Ze hoeven maar een millimeter verkeerd te meten en ze kunnen er zo een week langs zitten. Ik heb dinsdag intake en nog een echo dus ben benieuwd wat ze dan meten. Ik zou me er niet te druk om maken. Heb nu onwijs last van extreme moeheid en aanvallen dat ik in 1x heel slap,duizelig en trillerig wordt. Alsof ik elk moment kan flauwvallen. Ben ook echt zo moe. Kan me niet herinneren dat ik dit bij mijn eerste ook had. Iemand die deze kwalen herkend??
Ik ben wel ontzettend moe. Ik kan de hele dag wel slapen. Qua misselijkheid gaat het Tot nu toe nog wel.
Uitgerekende datum: 15 heidi88, 34 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing sun123, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hilly79, 34 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing piesofkeekje, 37 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lovingmyboy, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 20 Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing seepje, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 morgenzon, 26 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lita, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 24 ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 MRCD, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 Bam, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Afspraken/Echo's Juli: 7: kimm1985: Intake vk, piesofkeekje: Intake vk, jes12: Echo 8: Dyson: Vroege echo, Hilly1980: Echo, Rainbow88: Echo, heidi88: Vroege echo 9: Dana23: Echo 10: Bloem1989: Echo, Floddertje123: Intake vk, Lita echo 11: Hartjes: Intake vk, Yasmientje14: Intake gyn en echo MRCD: Echo Flashyfly: echo 14: ikkin08: Echo vk, Elsa89: Intake vk, manonenmike: Echo, morgenzon: Intake vk 15: MyNameIs: Echo sun123: echo 16: ikkin08: Intake vk, Ior: Intake vk + echo 17: R1985: Intake vk 18: Hope1992: Intake vk Babymamma: Intake vk 21: Lalay: Echo Purplebee: Intake en termijnecho vk 22: Bam: Afspraak vk + echo 23: kimm1987: Echo, leentje88 Intake vk 25: MRCD: Intake vk + echo 28: Hartjes: Termijnecho 31: melanieV83: Echo Augustus: 12: Dyson: Controle vk *6 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Bloesem, Fox, Vogelhuisje Snelzoekfunctie: bevallingslijst
De lijst is weer aangepast. Babymamma, ik heb nog geen uitgerekende datum van je, kun je die (en leeftijd en hoeveelste kindje) doorgeven zodat je op de lijst kunt? sun123 en Lovingmyboy, kunnen jullie naar de ontbrekende informatie voor de lijst kijken en die doorgeven? @Lalay, sterkte. Ik ben zelf vooral veel misselijk maar het komt er maar niet uit. Heb steeds het gevoel dat wanneer dat wel zou lukken de misselijkheid weg zal trekken maar misschien is dat ook allee maar ijdele hoop. @Bam, hoop voor je op een goede echo vandaag, sterkte! Hier, op van de zenuwen voor de echo van morgen. Zal wel weer een lekker productieve dag worden op m'n werk. Gelukkig is het niet zo druk en hoop ik dat ik na morgen er weer wat meer met m'n hoofd bij ben dan maak ik het wel goed. Fijne dag allemaal!