Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen!

Dyson
    Thanks voor het bijwerken van de lijst. Gisteren is het toch weer een latertje geworden, dus was blij toen ik in bed lag. :p

Bam
    Succes. Hoop dat je een mooie echo krijgt!

Hier
    Feestweekend zit er op. Was heel gezellig, maar ben wel enorm moe... Pfff. Vandaag ook weer een drukke dag op werk en in de avond een vriendin helpen om haar huis netjes te krijgen (voor foto's m.b.t. verkoop). Ben blij als ik mijn bedje weer in kan. ;) Ik hoop dat ik vandaag nog tijd vind om bij te lezen en op iedereen te reageren. Voel me voor de rest prima. Af en toe is misselijk, maar dat is niet noemenswaardig. :) En nu, op naar werk.

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Dyson: wat leuk zo'n hele lijst van iedereen.
    Mijn aanvullende info: ik ben 35 jaar en t wordt mijn/ons eerste kindje!
    Succes met t doorkomen van vandaag!

Bam: sterkte vandaag, zal voor je duimen.

Hier: aan t aftellen tot echo v volgende week. Voel me wel oke, hoef vandaag alleen maar passief een opleidingsdag uit te zitten. Dus als ik wat misselijk ben kan ik gewoon stil blijven zitten ;)
    Deze week erg last v opgeblazen darmen en duizelig bij t opstaan. Maar verder mag ik niet klagen!

3. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Hola chicas :)

Net terug van 'n korte vakantie! Wat was dat lekker zeg, 'n paar daagjes met hele andere dingen bezig zijn :)
    Heb eerlijk gezegd niet veel last gehad van de zw behalve nog steeds een opgeblazen buik gevoel en wat duizelig als ik te lang in de zon had gelegen (of het lag aan de 35 graden! haha). En tja, wel een klein buikje die boven de bikini uitstak :D

Wat een mooie lijst wordt het zeg! Ik heb a.s. donderdag echo en de spanning neemt weer toe.... vorige zw zo ontzettend misselijk geweest die 10 wk en vindt het wel raar dat ik dat nu niet heb, maar ja, blijkbaar verschilt het echt per zw....

Een fijne dag allemaal!

4. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Om 14.15 mogen we voor een echo bij de verloskundige. Ik weet zeker dat het fout is, maar dan kunnen we tenminste een plan van aanpak gaan maken. We gaan over 7 dagen op vakantie en hoop dat ik dan helemaal schoon ben.

5. Ior

Ior Niet meer actief

@Bam, :( sterkte!

6. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    @ DYson, dank je voor de lijst. Ik ben 27 jaar en dit wordt ons 2de kindje

@Bam, heel veel succes straks. Er is nog hoop.

Hier ook zenuwachtig voor de echo morgen. Vandaag aan het werk dus kan me wel een beetje afleiden gelukkig.

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Succes Bam en sterkte. Hoop voor je dat je in ieder geval voor het begin van je vakantie duidelijkheid hebt.

Ik heb echt een k**dag op m'n werk. Er lag nog een heleboel werk wat ik weg moest werken doordat mijn collega's vanalles hebben laten liggen het weekend. Baal ik dan zo enorm van. Had vanmiddag wat lichte kramp, sta dus nog stijver van de zenuwen dan ik vanochtend al deed :(

8. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Het moet nog even bij me landen hoor! Het hartje klopt! Ipv 6.1 ben ik precies 6 weken. Wat dat betreft klopt het termijn dus wel! Ik ben nog zo onzeker. Waar kwam het helder rode bloedverlies vandaan? En dan die krampen er bij! Het is er ook gewoon eentje dus komt ook niet omdat er 2 zaten. Waarom zijn al mijn klachten weg? Mijn tepels weer gevoelloos. Snap er niks van! Voor nu is dus alles gewoon goed en was er geen verklaring voor het bloedverlies. Mocht ik weer erg gaan bloeden mag ik donderdag nog even langs komen omdat we maandag op vakantie gaan. Ik had dit echt niet verwacht!!!

Het lijkt het dus op dat ik in maart uitgerekend ben.

9. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Bam! Ik kan me voorstellen dat je dit even moet laten bezinken... Maar probeer vanaf nu weer te genieten van de zwangerschap! Het bloedverlies hoeft dus niet altijd een slecht teken te zijn...

En veel plezier met de vakantievoorbereidingen!

10. Ior

Ior Niet meer actief

Oh wat fijn bam!!! Probeer te genieten hè? En als je onzeker bent vraag je toch sowieso een echo voor donderdag?

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Wat geweldig om te horen dan alles goed is.

12. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Bam dat is dan ook schrikken als je daar met een gevoel heen gaat dat alles mis is. Maar geweldig zeg! En gewoon gaan hoor donderdag, ga je toch wat zekerder op vakantie ;)

13. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Wat fijn voor je/ jullie dat alles toch goed zit Bam!! Probeer wat vertrouwen te krijgen en lekker uitrusten van alle stress tijdens de vakantie :cool:

14. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Mooi nieuws Bam, probeer er van te genieten en je zorgen even los te laten :). Makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik.

Leuk dat iedereen nu achter elkaar de echo's krijgt. Ik kan ook niet wachtten tot donderdag, zo spannend! Als de echo goed is gaan mijn vriend en ik donderdag ook gezellig uit eten (ook om te vieren dat we 5 jaar bij elkaar zijn :)).

15. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Gefeliciteerd BAM!
    Het berichtje van jou had door mij geschreven kunnen zijn.
    Ik heb mezelf eerder laten verwijderen van deze lijst. Bloedverlies en krampen en gyn zei dat kans bijna nihil was dat het goed zat.
    Maar vandaag een kloppend hartje op de goede plek.
    Ik kan het niet geloven. En ook wij gaan dit weekend op vakantie. Na vakantie meteen weer een echo.
    Als het dan nog steeds goed zit durf ik weer een banner aan te maken en mezelf op te geven voor de lijst.

16. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wauw goede berichten vandaag! Super Bloesem, ook voor jou, probeer er van te genieten.

Hebben jullie ook dat je ineens uitvalt naar een persoon, net nog, vriend zei wat over het eten en ik vond het gewoon heel erg vies. Toen gaf ik me toch een snauw dat het muf en naar klei smaakte:) Zelfs hij moest zn lach in houden. Ik wil het helemaal niet maar soms dan lijkt het wel of een ander persoon dat zegt ofzo;)

17. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    Bam en bloesem super gefeliciteerd! !
    Dikke knuffel en fijne vakantie alvast xx

18. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Hoi dames,

Ik meld mij hier ook aan vandaag een mooie echo gehad alles was goed gelukkig.
    Ik ben 19 februari uitgerekend en dit word ons 3e kindje.

19. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een afspraak gemaakt in Leiderdorp aangezien ik niet precies weet hoelang ik zwanger ben. Als het na de laatste menstruatie is klopt het wel gewoon, maar ik kan ook al rond de 10 weken zitten.. Vrijdag mag ik erheen, beter dan nog bijna 2 weken wachten

20. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0

Dat had ik dus ook ik had geen idee hoelang ik zwanger was ik heb een zeer onregelmatige menstruatie ik kon al 13 weken zwanger zijn of pas net ,vandaag gelukkig de termijnecho gehad en dat geeft toch een fijn gevoel en geruststelling.
    Was wel een rib uit me lijf €100 voor 10 minuten maar meer als de moeite waard!

Deel Deze Pagina