Ik heb net maar even een aanvraag ingediend voor een huishoudelijke hulp.. Dit gaat niet 1, 2, 3 over en mijn huis is een puinhoop! (Althans vergeleken met normaal) Gelukkig is hier die mogelijkheid voor zo iemand en die doet meer dan alleen poetsen als ik het goed begrijp, eens kijken of ze ook kookt ze beginnen hier hongerig te worden namelijk. Heb weer de hele dag geslapen, nauwelijks iets gegeten en dat er ook weer uitgegooid. Net een kopje bouillon op.. Gelukkig komt de hebamme morgen weer.. Ik weet nog niet of en welke onderzoeken ik ga laten doen.. Ben natuurlijk ook wat ouder. Zal dit vrijdag wel even bespreken met de hebamme in het geburtshaus. Dan heb ik daar mijn intake gesprek.
Hallo allemaal, ik had vandaag mijn eerste echo en ben waarschijnlijk uitgerekend op 19 februari. Het wordt ons 2e kindje, en ik ben 41.
Dames met een mooie echo: Gefeliciteerd! Ik ben echt heel benieuwd naar mijn echo van vrijdag. Hoop zo een kloppend hartje te zien! Vind het heel spannend. @lovingmyboy Ook ik heb vlagen van moeheid. Meestal rond 15:00 en 18:00. Ben nu ook zo moe... Straks richting vrienden om voetbal te kijken, dan morgen weer een drukke dag op werk en vrijdag de echo.
Dit mag aangepast/bijgezet worden op het lijstje : Nieuwe VBD : 25 februari 13 augustus : 12 weken echo
Layla: balen zeg, die verbetering was vooralsnog v korte duur. Misschien helpt t als de hulp goed kan koken Zomersproet, gefeliciteerd! Ik ben eigenlijk helemaal niet moe, wat me verbaasd want normaal gesproken ben ik altijd de eerste gaperd in mijn omgeving (bloos).. Ik ben wel snel buiten adem (met vlagen), maar ja das toch wat anders...
@zomersproet gefeliciteerd! En nu ben ik niet meer de oudste @sun123 het gaat wel beter, ben niet meer 24/7 misselijk en braak niet meer alles uit. Ben nu alleen doodmoe en verzwakt. Ik zit nu ineens aan de ijs en cola.. Daar word ik dus niet misselijk door Ach ja..
Nu lekker op de bank..vriend is ergens voetbal kijken.. Kleine op bed dus ik kan mooi rustig op de bank de wedstrijd kijken..als ik niet in slaap val Hihi.. Mijn borsten beginnen nu ook echt te groeien en pijnlijker te worden.. Voel aan 1 kan ook echt een hardere schijf.. Hebben jullie daar ook last van? ( ben een beetje hypochondrisch) dus maak me daar meteen druk over sorry...
Ben ook erg benieuwd hoe de echo van Dana23 is gegaan. Are you there girl? Morgen ben ik aan de beurt........ spanning...en niet alleen vooor de wedstrijd van dadelijk....
Ik zou eerst mijn echo maandag hebben, maar dat kwam mijn vriend niet heel goed uit (en die wil toch wel graag mee die eerste keer). Nu heb ik mijn afspraak kunnen verzetten naar morgen. Vind het heel spannend.
Wat leuk, al die echo's!! Gefeliciteerd voor iedereen met een knipperlichtje! @Lalay, ik pak juist direct een waterijsje als ik misselijk ben, en dat helpt echt!! Ook cola werkt tegen misselijkheid. Hier, nu nog een weekje wachten op 1e echo! Zo spannend! Over combinatietest, die doen we niet. Bij ons zoontje ook niet gedaan.
Mijn bm begint nu echt te groeien.. Voel het heel goed nu. Heb gelukkig geen bandenpijn (is natuurlijk al de 4e ) Maar als ik echt 9+ weken ben dan gaat het nu ook veel harder. @Ior ik eet roomijs.. Met chocola ed. Niks geen waterijsje Nu voetbal kijken, ik hoop zo op een finale NL-DU!
@Lita en Elsa86: heeel veel succes vandaag!! Spannend!! @lovingmyboy: heb ik ook hoor van die 'schijven' in mijn borsten, was het eerste waar ik aan merkte dat ik zwanger ben. Snap wel dat je je zorgen maakt hoor, maar volgens mij is het groeien van de klieren in je borsten helemaal normaal. Grappig hoe iedereen daar zo zijn eigen dingetjes in heeft. Ik ben juist continu 'op zoek' naar kwaaltjes, omdat ik denk dat dat een goed teken is. Ik weet natuurlijk wel dat het helemaal niks zegt, maar ik denk dat t komt door mijn verleden. Ik ben als de dood dat mijn lichaam nog niet voldoende hersteld is van zo'n lange periode ondergewicht en dat ik dus niet genoeg hormonen aanmaak. In mijn beleving is meer kwaaltjes = genoeg hormonen. Terwijl er toch ook genoeg hormonen waren voor een eisprong, dus ja verstand en gevoel he? zucht... Hebben jullie de wedstrijd gisteren overleefd? Mijn oogleden hielden het vol tot rust..
Gewoon in slaap gevallen tijdens de verlenging.. zojuist de uitslag pas gezien😯... Succes echo meiden vandaag!👍 Mijn laatste werkdag is nu van start gegaan😆 heerlijk 8 weken vakantie in het vooruitzicht! !
Goedemorgen allemaal, Dat was zeker een kort nachtje en wat jammer dat Nederland het toch niet gehaald heeft naar de finale. Och ja, ik heb een veel belangrijkere uitslag vandaag.... ben echt ontzettend gespannen (niet zo fijn voor de inwendige echo ) Probeer te werken maar er komt niet echt weel uit vandaag... @sun123 - ik heb ook problemen met een te lage bmi (gehad) en bij mijn 1e zw had ik alle kwalen die je maar kon bedenken. Op de 10wk echo bleek het hartje niet te kloppen, heb daarna nog 2 weken met een dood vruchtje rondgelopen en met alle zw kwaaltjes erbij. Dus wat ik wil zeggen - het hoeft echt niets te betekennen. Succes!!
Sun : Ik heb ook problemen gehad met een te laag BMI en geen menstruatie. Maar . Ik heb eigenlijk ook niet echt kwaaltjes Ik ben heel erg moe en soms kan ik ineens last hebben van bepaalde geuren maar ik hang niet boven het toilet, mijn borsten doen ook niet echt pijn meer en ik heb eergisteren toch echt 2 perfect kloppende hartjes gezien!
Tja, ben gewoon erg onzeker en de wens is zooooo groot. Moet toch echt nog even geduld hebben (voor enige zekerheid althans)tot vlg week dinsdag.. Hopen dat werk wat afleiding biedt..
Lita Hoe laat mag/moet je? Ik hoop zo voor je dat alles goed is. seepje Bijzonder hoor een tweeling. Echt leuk! sun123 Ook ik ben onzeker, maar je moet vertrouwen hebben. Als het niet goed is, kan je daar toch niets aan veranderen (helaas). Ik heb trouwens ook weinig kwaaltjes. Bijna geen. Af en toe een vlaag van misselijkheid. Soms geen honger en soms juist heel veel. Vermoeidheid. Af en toe wat gevoelige borsten en vanaf gisteren merk ik wel dat ik wat vaker moet plassen. Als het zo blijft, hoor je mij niet klagen. Ik hoop dat je het weekend veel dingen gepland hebt, zodat het snel dinsdag is. Ik mag morgen en vind het reuze spannend!