We zijn net terug van de echo met goed niews: we hebben een heel mooi klein knipperlichtje gezien. Volgens de vk zag het er allemaal heel mooi en goed uit, alleen ben ik wel een week naar achteren gezet (!!! een week!!!) dus het ukkeltje heeft even de tijd genomen om zich te nestelen. Heb een echo gehad op de dag van mijn eiersprong dus het is geen laat ei geweest. Dus meiden, ik moet denk ik naar de lijst van maart Ik zal jullie wel een beetje blijven volgen hoor en ik wens jullie een fijne en gezonde zw toe! Xxx, Lita
Van harte lita! We zitten in het zelfde schuitje, ik ben ook een week achteruit gezet, raar he? zaterdag opnieuw echo, hoop zo dat het groter is nu!
@Lita, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Een late innesteling zou kunnen. Nauwkeurig meten is nog erg lastig met deze termijn, het zou dus ook zomaar kunnen dat je bij je termijnecho weer wat naar voren wordt gezet. Van mij hoef je hier niet weg hoor maar als je het zelf prettiger vindt om op de maart-lijst te staan dan moet je dat natuurlijk zelf weten. Wie weet hoeveel van ons net buiten de lijst gaan vallen na de termijnecho's. Ik begin steeds meer extreem vermoeid te raken. Heb werkelijk niks van het voetbal gezien, sliep al ruim voor die tijd. Ben vannacht nog wakker geworden om te plassen en ben toen op de bank verder gaan pitten omdat ik te moe was om weer terug naar mijn bed te gaan (slaap op zolder en enige toilet is beneden). Ben ook steeds vaker behoorlijk misselijk. Heb tot nu toe pas 1 keer overgegeven maar heb wel steeds het gevoel over te moeten geven. Ik heb geloof ik wel heel groot op m'n voorhoofd staan dat ik zwanger ben. Meerdere collega's weten het nu al en ook mijn baas zei "ja dat dacht ik al" toen ik het hem vertelde. Mijn collega's hebben me na mijn MA heel goed gesteund dus vind het erg fijn dat zij het weten zodat ik weer alles met ze kan delen.
ah, fijn. Dan blij ik hier gewoon nog lekker hangen Volgende echo is over 2 weken, 24 juli! Nou fingers crossed dan maar Sterkte met je vermoeidheid @Dyson. @piesofkeekje - met hoeveel (vermoedelijke) weken was jou echo? Succes dan voor volgende week!
@MRCD: spannend!! nog 1 nachtje... Weekend is redelijk gevuld, dus dan gaat de tijd best snel... Het is ook niet dat ik de hele dag nergens anders aan denk, maar af en toe vliegt het me opeens aan. Heb ook enorme honger, maar als ik 1 hap neem zit ik vol of staat het me tegen. Gelukkig ook nog niet boven de wcpot gehangen, dus tot zover geen klagen. @Lita: gefeliciteerd! en positief bekijken: dan kun je nu een weekje langer van dat wonder in je buik genieten
Vanaf elm 7,4 maar dacht zelf ei gevoeld te hebben en dan zou het 7,2 zijn, ze zette me terug naar 6,0. Maar ik denk dat dat niet klopt, we zullen zien zaterdag!
Fijn! Mooie kloppende hartjes.. Dat moeten we hebben! Gefeliciteerd! En over de termijn.. Is echt nog te vroeg om te bepalen, hier doen ze dat dus niet zo vroeg.. Maakt je enkel onzeker. Je krijgt toch niet voor niets een 'termijnecho' met 10/11 weken!? Dus lekker niets van aantrekken Ik ga dus zo eerst de doucheschuim van ml weggooien.. Manmanman wat stinkt dat spul ineens!! Ik zei hem laatst nog dat hij de andere moest gebruiken.. Die zonder parfum. Gelukkig ging hij meteen weg na het douchen.. Anders was ik denk ik agressief geworden..
Wij hebben vanmorgen ook een echo gehad en ook wij hebben een knipperlichtje gezien. We zijn 8 weken en 2 dagen zwanger en ik ben uitgerekend op 17 februari, dus een week eerder dan ik dacht. Volgende echo is op 8 augustus.
Oooh ik heb morgen de echo, ik ben zo zenuwachtig en benieuwd. Gefeliciteerd allemaal, super goed nieuws
Wat een goed nieuws allemaal, gefeliciteerd! Succes vandaag Hope, hopelijk een nieuw knipperlichtje voor bij de verzameling!!
Goedemorgen! Heb om 10:10 de echo. Ik vind het zooo spannend! Hope hoe laat mag jij voor de echo? Eerst ff werken, dan echo en dan weer werken. Wordt dus weer een drukke dag! En ik heb de afgelopen nachten zo verrot geslapen. Pfff, bijna weekend!
Succes MRCD!! Misschien een stomme vraag, maar krijg je van de eerste echo eigenlijk een 'uitdraai' mee, of kan dat nog niet zo vroeg/bij een inwendige echo?
Ik kreeg ook een uitdraai mee, maar mijn echo kon gewoon uitwendig gemaakt worden. Hebben jullie ook een USB stick gekregen waar alle echofoto's op komen te staan? Ik wel, moet dat stickje elke keer weer meenemen naar de VK.
Succes met de echo's vandaag meiden!! Ik kreeg ook en CD met de foto's mee. En een uitdraai van een mooie screeshot erbij Het is nu wel not echt een sort garnaaltje hahaha