Als ik kijk naar mezelf was ik tot 2 dagen na de echo gerustgesteld en nu schiet ik bij elk pijntje in de stress... vaak lach je er achteraf om maar je kan nu gewoon niets meer beïnvloeden behalve zo gezond mogelijk leven @piesofkeekje jeetje meis! Heel veel sterkte! !!
Wat erg piesofkeekje . Misschien een hele domme vraag maar als het hartje klopt en het vruchtje gegroeid is hoe weten ze dan toch dat het niet goed zit? Iig veel sterkte en ik hoop voor je dat je het allemaal snel een plekje kan geven. Dikke knuf meis!
Stomme vraag misschien dames maar met welk gevoel rijden jullie nu in de auto? Ik was en ben gek op autorijden maar doe het nu echt met tegen zin. Ben snel afgeleid en doordat ik heel moe ben voel ik me ook sneller angstig... Meer dames daar last van?
Ik heb vandaag en maand geleden positief getest, dan later 2-3weken digitaal en het vruchtje is nu 6w4d, vorige was het 6w0d met krachtige hartslag. Zegt mij genoeg....
Maar tot de termijn echo kan dat toch verschillen en is het soms niet goed te meten? Lag je niet te plat dat daarom leek of het minder hard klopte dat iets werd afgekneld? Hoop zo dat t goed blijft gaan en de beeb gewoon een trage start heeft gehad
Nee echt niet, ze heeft op alle mogelijke manieren gekeken en ik zag zelf eigenlijk nauwelijks hartslag terwijl ik het vorige week duidelijk kon zien. Als het hartje nou vorige week niet zo goed had geklopt is het anders maar dit zit echt 100% niet goed.
En de achterstand is nu alleen maar groter geworden ipv kleiner waardoor ik op de dag van bevruchting en positieve test gehad moet hebben met 2-3 werken digitaal, kan echt niet
Piesofkeekje: wat een naar bericht! Misschien heel dom/naief gedacht van mij, maar t vruchtje is toch gegroeid (al is t maar een beetje) en t hartje klopt nog steeds.. Is er niet nog een beetje hoop? Heel veel sterkte meis!!
Oh ik zie pas na plaatsing v mijn bericht jouw reactie..... Pffff... Klinkt toch niet hoopvol...sterkte!
Heel veel sterkte piesofkeekje, wat naar dat je voorgevoel op deze manier bevestigd werd. Neem rustig alle tijd, het is niet niks wat je nu te verwerken krijgt. Ik ga zo de lijst updaten, rustig opstarten vandaag.
Uitgerekende datum: 15 Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing sun123, 35 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hilly79, 34 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lovingmyboy, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 Zonnestraal2, ? jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 morgenzon, 26 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lita, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing seepje, 23 jaar, 1e en 2e kindje, het worden een meisje/jongen/verrassing 24 ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 MRCD, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 Bam, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing josephinevh, 28 jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Afspraken/Echo's Juli: 14: ikkin08: Echo vk, Elsa89: Intake vk, manonenmike: Echo, morgenzon: Intake vk 15: MyNameIs: Echo sun123: echo 16: ikkin08: Intake vk, Ior: Intake vk + echo 17: R1985: Intake vk Jacky86: Intake vk 18: Hope1992: Intake vk Babymamma: Intake vk 21: Lalay: Echo Purplebee: Intake en termijnecho vk seepje: Intake gyn 22: Bam: Afspraak vk + echo Bloem1989: Termijnecho 23: kimm1987: Echo, leentje88 Intake vk Hilly1980 Echo 24: Lita: Echo 25: MRCD: Intake vk + echo Yasmientje14: echo 28: Hartjes: Termijnecho 31: melanieV83: Echo Augustus: 5: Dyson: Termijnecho 8: Elsa86: Termijnecho 12: Dyson: Controle vk en combinatietest 13: Rainbow88: 12 weken echo *8 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Bloesem, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje Snelzoekfunctie: bevallingslijst
Kan iedereen even goed kijken naar eventuele ontbrekende info op de lijst? Met name leeftijd en hoeveelste kindje je verwacht ontbreekt nog bij een aantal dames. Van de vraagtekens in de lijst slaat de controlfreak in mij op hol @Wivine, van jou heb ik geen uitgerekende datum daarom sta je nog niet op de lijst. Als je die doorgeeft dan kunnen we je er bij zetten op de lijst.
Bedankt voor het updaten van de lijst Dyson! Ik vind het wachten tot die 2e echo veeeeels te lang.... Dat fijne gevoel van afgelopen echo zakt nu al 'n beetje weg .... Vannochtend heel klein beetje donkere afscheiding, maak me meteen zorgen. Bah Als dat lekkere zomer zonnetje nou zou komen zou dat al een stukje helpen denk ik
Oh Lita, dat herken ik maar al te goed! Om die reden heb ik besloten om komende week bij een commercieel bureau een echo te laten maken. Ik ben dan bijna 8w. En dan de week erna, met 9w, naar de gyn. Ik vind een week wachten echt meer dan genoeg, ik wil gewoon wéten of het nog steeds goed gaat...