dat zijn leuke vooruitzichten ! ik duim mee !! Wij wonen nu ook nog in een appartement en zijn ook aan het kijken naar andere huizen. Eerst wilde we het huis van mijn ouders kopen maar ineens kwamen ze weer terug uit noorwegen zucht... Voor nu is 2 slaapkamers prima, maar als onze oudste dochter wat ouder is moet ze wel een eigen kamer vinden wij Voor nu niet zo erg,tegenwoordig zijn we verwend vroeger sliepen we allemaal bij elkaar op de kamer of langer bij onze ouders. Dit wondertje blijft de eerste tijd ook bij ons op de kamer, goed voor de hechting en makkelijk voor de borstvoeding.. ik ben lui haha
seepje: wat een veranderingen allemaal, maar wel allemaal super leuk! Wat kan je leven dan opeens op zijn kop staan he? Twee wondertjes, misschien ander werk, ander huis...whaaaa!!
Wat is het hier gezellig druk vandaag (gisteren wat minder las ik). Helaas heb ik niet zoveel tijd om mee te kletsen. Ik lees wel echt alles. Ik zal vanavond de lijst weer updaten Dyson. Ben niet echt een hulp daarin geweest de afgelopen tijd. Ben nogal druk met werk en daarnaast heb ik een heel sociaal leven. Ben dus vaak weekendjes weg naar vrienden of ik spreek in de avonden (na werk) met vrienden af. Deze week waarschijnlijk wat minder, want ik ben echt moe, maar vroeg slapen lukt ook maar niet. Ik zal proberen om vanavond op iedereen te reageren. Nu weer verder met werk.
Jmay, of mijn contract verlengd word weet ik natuurlijk ook niet maar ik heb op deze manier goede hoop . Mijn contract loopt nog tot half maart dus dan is de baby al geboren, de tijd zal het leren denk ik dan maar. Seepje, fijn zeg dat ze je nog steeds willen spreken ondanks dat je aangegeven hebt dat je zwanger bent! Ik had het denk ik niet eens gezegd. Veel succes morgen!
@Floddertje ; Tsja anders is het voor beide partijen zonde om energie erin te steken.. Ik moet er ook geld en energie insteken om er te komen Verder geeft alles wel een beetje stress over hoe etc, ik ben namelijk gewoon zo moe dat staan echt een hele opgave is en ik na 10 minuten al last van mijn rug heb... Maar ach dat zal hopelijk wel overgaan na het eerste trimester @Jmay : Ja heel spannend allemaal. Ben ook wel heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan...
Drogisterij. Heb al 3 jaar voor die organisatie gewerkt En ken het assortiment en de producten erg goed
Nou dat is dan een super voordeel dus! Pff ben echt moeeee,onze dochter is onwijs verkouden was dus om 5u al wakker, daarnaast zit ik de hele dacht achter de pc voor mijn werk dus begin ik echt vierkante ogen te kweken zo haha Ga wat eerder naar huis anders val ik om Gelukkig werk ik maar twee dagen dus heb ik 5 dagen om bij te komen hihi
Dames zouden jullie het leuk vinden om een facebook groep te hebben ook? Mocht je interesse hebben PB dan even je facebook naam en maak ik een besloten groep aan (is dus alleen zichtbaar voor leden en pas als je toegevoegd bent)
Hoi dames Hoe gaat het hier? Ik ben nog steeds onwijs moe heb geen energie om het huishouden te doen of te koken maar moet toch gebeuren. Ik hoop dat deze vermoeidheid snel over gaat. Over 3 weken heb ik de 12 weken echo ben super benieuwd weer.
Zo ik ben lekker thuis ! Kleine meid word zo gebracht door me schoonouders. @seepje ja op zich vind ik dat wel leuk weet niet of iedereen openbaar wilt staan met naam en foto ? Hier kletsen vind ik ook gezellig hoor hihi @zonnestraaltje Erg he die vermoeidheid ik vraag me af wanneer dat minder word hier is t ook zo erg maar zolang ik bezig blijf gaat het op zich nog wel.
Even delen hoor..ben helemaal in loveeeee ! Vanochtend kon ik het hartje nog niet vinden,maar net wel ! https://soundcloud.com/xmiepertx/spraak-015/s-AFmrb
Ik had al enkele dagen een zeurderig gevoel in mn onderrug maar zijn nu af en toe behoorlijke steken dat ik bijna niet kan blijven staan... vriendje loopt me nu bang te maken dat t nierbekken ontsteking kan zijn... iemand hier ook last van? Anders morgen maar even richting de huisarts
En weer terug van een mooie vakantie! Ik ga proberen bij te lezen, maar ik had even gekeken en mijn laatste reactie was op pagina 47, dus dat is gewoon bijna werk haha
@seepje: HA bellen is nooit overbodig. Geen idee wat je klachten in kunnen houden. HA kan het wellicht weten. @vermoeidheid: ik voel me net een bejaarde, maar alle reacties hier geven een geruststellend gevoel, ik ben niet alleen. @zenuwachtig: morgen gaan wij de aanstaande opa's en oma's het blijde nieuws vertellen. Mijn man en ik wonen al enkele jaren samen en om van de vraag 'wanneer komen er eens kinderen' af te zijn denkt iedereen dat ik geen kinderwens heb, maar een echte carieretijger ben. Ik ben dus extra benieuwd naar de reacties, want weet bijna wel zeker dat zij dit niet gaan verwachten. ouderstel 1 denkt te gaan helpen met de verdere aanleg van de tuin en ouderstel 2 denkt dat we bouwtekeningen willen bespreken.
Ik heb zojuist een tweede echo gehad. Voor het eerst uitwendig en je kon het al geweldig goed zien! Het kindje was 1.7cm groot, volgens de echoscopiste past dat bij 8w1. Ik ben 7w6d, dus ik hoop niet dat dit betekent dat het kindje te snel groeit. Het hartje was superduidelijk te zien en volgens de mevrouw zat de hartslag boven de 160 bpm. Is dat goed op deze termijn?
Ja! Ja! Jaaaaaaaaaa!!!!! Een kloppend hartje gezien En grootte komt precies overeen met mijn berekeningen: 8w3d! Ik ben helemaal gelukkig!! En ook helemaal gerustgesteld voor nu! Ook aan ouders verteld. We hadden beschuitjes met boter voor bij de koffie en gezegd dat we nog niet wisten wat er op moest. Nou t duurde even voor het kwartje viel, maar toen kwamen de waterlanders bij mams! Als beansprout net zo vastgeplakt zit als mijn grijns van vanavond, gaat t wel goed komen
@r1985: leuk he die smoesjes verzinnen. Schoonouders dachten dat we de grasmaaier kwamen lenen en ook toen we weer weg gingen dachten ze dat nog steeds @hilly1980: gefeliciteerd, geweldig he om te zien? Bij mij was ie 2 cm, en arts zei tussen 8-9wkn zwanger, vlg mijn berekeningen 8w3d dus dat klopt wel. Wat groeit zo'n frummel dan snel in zo'n korte tijd he als ie bij jou 1,7 cm was.
Jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! Ik begreep dat vanaf 8 weken het kindje met 1mm per dag groeit. Dus dat zou bijna precies kloppen met jouw lengte En dat van die grijns herken ik helemaal. Ik loop ook zo rond.