Ja dames gefeliciteerd met pagina 100! Ik vind facebook ook prima of beide maakt mij niet uit. Alle damss die het blije nieuws vertelde fijn dat je leuke reactie krijgt en de rest nog veel plezier met vertellen! Wij hebben het al aan de opa en om as en 2 tantes tobe te verteld. Mijn teamleiders weten het ook. Volgende week gaan we het verder bekend maken. Kan mij buik nu bijna niet meer verbergen dus het wordt tijd @hilly de groei nu zegt nognnietnO heel veel. Pas rond 11 weken zijn alle Baby weer beetje gelijk en kunnen ze juiste termijn bepalen. Nu ia het milimeter werk en een millimeter scheelt soms al een dag in de meting rustig nog ff afwachten dus. Steken in rug zou idd ff langs ha Sorrry voor spel en typfoutjes mijn telefoon wil af en toe niet wat ik wil.
Gefeliciteerd met de goede echo's! Wij gaan het zaterdag tijdens de 3e verjaardag van dochtertje de zwangerschap aan iedereen bekend maken.. ook ivm de dikke buik (darmen) We laten haar als alle visite er is vertellen welk cadeautje ze van ons heeft gekregen... ik wordt grote zus mag ze dan zeggen.. (t shirt heb ik gekocht bij prenatal) benieuwd of t zeggen gaat lukken. . Ze is soms eigenwijs en hoop dat ze het op het moment wilt zeggen hihi.. Zo niet dan laat ze het t shirt maar zien!... En dan feesten maar!
Goedemorgen! Leuk manonenmike! Fb wel leuk, maar zal dit dan niet wegvallen? Vandaag eindelijk echo! 2 uur mogen we. Heb straks om 10 voor 9 intake. Had het liever andersom. Hihi
Succes Ior en veel plezier! Gelukkig hoef je niet nog een hele dag zien door te komen Manonenmike: spannend hoor of de kleine meid mee wil werken. En of het kwartje snel gaat vallen!
Hi meiden! FB groep vind ik leuk (en makkelijk), maar ik ben bang dat de groep hier dan een stuk stiller wordt. Maar opzich ben ik voor. Succes Ior. Op naar een mooi kloppend hartje! Ik ga nu de lijst even bijwerken. Was gisterenavond weer eens druk.
Ik zit al in een FB groepje met Belgische dames maar dat maakt niet uit Maar we gaan dan wel met véél leden zijn hè, niet? Gisteren naar de arbeidsgeneesheer geweest, mag rond 20 september stoppen met werken en moet toevallig in september geen weekends meer werken, zalig!
Uitgerekende datum:[/size] 15 Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing sun123, 35 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hilly79, 34 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 Zonnestraal2, 24 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 morgenzon, 26 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lita, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing seepje, 23 jaar, 1e en 2e kindje, het worden een meisje/jongen/verrassing 24 ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 MRCD, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 Bam, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing josephinevh, 28 jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wivine, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Illegaal JMay, 22 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Afspraken/Echo's Juli: 16: ikkin08: Intake vk, Ior: Intake vk + echo 17: R1985: Intake vk Jacky86: Intake vk 18: Hope1992: Intake vk Babymamma: Intake vk 21: Lalay: Echo Purplebee: Intake en termijnecho vk seepje: Intake gyn 22: Bam: Afspraak vk + echo Bloem1989: Termijnecho 23: kimm1987: Echo, leentje88 Intake vk Hilly1980 Echo 24: Lita: Echo 25: MRCD: Intake vk + echo Yasmientje14: echo Wivine Intake en echo 28: Hartjes: Termijnecho 31: melanieV83: Echo Augustus: 1: MyNameIs: Termijnecho 5: Dyson: Termijnecho Floddertje123: Termijnecho 8: Elsa86: Termijnecho Zonnestraal2: 12 weken echo 12: Dyson: Controle vk en combinatietest, Ikkin08: Termijnecho 13: Rainbow88: 12 weken echo 18: manonenmike: Termijnecho *8 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Bloesem, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje Snelzoekfunctie: bevallingslijst
Voor de FB-groep ben ik druk aan het kijken maar geheim kan alleen maar als je direct een lid uitnodigd, ik ga dus even kijken hoe ik dit exact moet doen, iemand die dit weet?
Ik weet wel hoe je een geheime groep maakt en leden uitnodigt. Heb met een ander clubje van zp ook een FB groep. Erg makkelijk.
Ik ben ook niet geïnteresseerd in een FB groep, ben liever anoniem op een forum dus ik blijf lekker hier. @Ior, dat zijn waarschijnlijk vooral je darmen en vocht dat je vasthoudt. Probeer op je voeding te letten en je er bij neer te leggen dat aankomen bij zwanger zijn hoort. Komt goed! Succes bij je echo vanmiddag. Ik krijg steeds meer moeite om het te verbergen (buik is gigantisch, loop al in m'n positiebroek) en ik wil het ook zo graag vertellen. Maar toch blijft de onzekerheid knagen in m'n achterhoofd en ga ik wachten tot over een maandje na de termijnecho en combinatietest. Nog 2 weken werken en daarna 2 weken vakantie dus hoef het eigenlijk nog maar 2 weken stil te houden, als ik terugkom van vakantie mag de hele wereld het weten en mag dochter eindelijk haar "grote zus" t-shirt aan (nu slaapt ze in haar grote zus pyama, dat ziet toch niemand).
Ik heb net een echo gehad, en de baby is dood... Al anderhalfe week. Ik had dit echt niet verwacht. Ik hoop maar dat het er snel uit komt. Ik vind het zo erg. Ik kan dus van de lijst..,,,