Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh Morgenzon, want ontzettend verdrietig! :(
    Heeel veel sterkte gewenst!

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MRCD: nog een update voor de lijst: omdat ik niet goed kon rekenen ben ik (voorlopig althans) niet de 15e maar de 20e uitgerekend. Op 31 juli heb ik een intake bij de vk + termijnecho.
    Thanx voor het bijhouden.

3. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk!! Sterkte

4. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Wat erg @morgenzon :( :(
    Heel veel sterkte met alles!

5. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ morgenzon wat een verschrikkelijk nieuws, vooral ook als het zo plotseling komt... Heel veel sterkte met dit verlies!

6. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames

fb maakt mij ook niet uit :) Stuur je zo een berichtje met me naam seepje.

Ooh ik heb zo'n pijn me rug de laatste dagen ik weet echt niet wat ik gedaan heb :(

Wat verschrikkelijk morgen zon, heel veel sterkte de komende tijd :(:(

7. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte, morgenzon.

8. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Jeetje wat heftig morgenzon, heel veel sterkte de komende periode!

Voor de dames die facebook willen, ik heb de groep aangemaakt, geheim. Dus mocht je lid willen worden dan moeten we of vriendjes op facebook worden of via PB even je emailadres dan kan ik daar een uitnodiging heen sturen!

9. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Bedankt voor de lieve reacties!

Die pillen doen ze heel moeilijk over.
    Dus waarschijnlijk word het curetage als het niet snel komt.
    Ik ben er echt ziek van:(

10. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Bah, wat naar morgenzon.
    Ik wens jou en je partner veel sterkte toe.

11. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    #1031 seepje, 16 jul 2014
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
    Ik ben even aangedaan. Mijn vriends dochter woont sinds 2 jaar in deeltijd bij ons. Daarvoor fulltime. Toen ze afgelopen vrijdag weg ging naar moeder was ze dol enthousiast over het feit dat ze grote zus werd.

Nu kwam ze net thuis en had ze al een grote mond gehad tegen papa had ze gesnauwd naar een andere ouder dat ze het verschrikkelijk stom vond dat ze grote zus werd en dat ze het niet meer wilde evenals dat ze geen ander huis wilde en toen ze mij zag bij binnenkomst was het 'nou is die zwangere nog niet weg?' Sorry ze is 6,5 en ik ben even zwaar over de zeik. Papa is ook woest maar die vergeeft haar sneller. Ik alleen niet... pffff :(

Ze weet trouwens heel goed wat ze zegt want ze weigert sorry te zeggen. Inmiddels ben ik even de deur uitgevlucht omdat mijn emoties alle kanten uit vliegen

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @morgenzon
    Pff wat heftig zeg :(
    Heel veel sterkte

@seepje
    Zoo zij durft !
    Maar komt t niet omdat der moeder miss rare dingen in fluistert tegen der ?
    Zo jammer.. Snap dat je daardoor aangedaan bent

13. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Hier: door de medicatie kan ik wat meer binnenhouden, maar ik blijf even misselijk en breng dus weinig naar binnen helaas voel me ook een soort van slechte moeder dat ik niet meer eet/drink maar ben echt te misselijk.... GYN heb ik gecontacteerd ik hoor als je goed is snel iets.

Seepje: Al iets gehoord voor je mogelijke job ?

Facebook: Ik blijf liever hier, zou het ook wel jammer vinden als de helft weer weg is naar fb, maar dat ben ik hihi.

Jmay: wat eeeen bijzondere geluidsopname !! wauwww Hihi ben er zelf verliefd op geworden

R1985: hoe was het ? Het vertellen aan de familie hoe reageerden ze ? Weet iederene het nu ?

Morgenzon: ik ben er helemaal stil van ...... hoe voel je je nu ? Merk je al veranderingen aan je lichaam ? Wat is het plan van het ziekenhuis ?

14. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Seepje, ga je er niet te druk om maken ajb geniet van je wondertjes, het is een klein meisje en zoals een lid hierboven al zei: je weet niet of iemand haar iets heeft toegefluisterd of iets, en misschien is ze opeens jaloers of iets dat kan natuurlijk ook bij die leeftijd. Het is tijd om te genieten voor jou niet om je zorgen te maken om wat anderen zeggen dus ajb take it easy!

15. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Sorry dat ik hier zo inbreek, maar we zitten in hetzelfde schuitje..
    Hebben ze nog aangegeven hoe ze je in de gaten gaan houden?

16. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Tjonge Yasmientje, je treft het niet zeg! Eerst al die onzekerheid vanwege een dreigende miskraam en nu die extreme misselijkheid en veel overgeven. Maak je geen zorgen over wel of geen goede moeder zijn, dit kan iedereen gebeuren en niemand eet of drinkt graag als je weet dat de kans groot is dat het er weer uitkomt. En het eten en drinken gaat sowieso moeizaam als je misselijk bent... Met dat laatste heb ik ook ervaring, maar gelukkig is het tot nu toe beperkt gebleven bij misselijkheid en geen trek in eten en drinken hebben.

Heb je het topic onder het kopje Gezondheid al gevonden over Hyperemesis Gravidarum? Dat is de term voor de extreme misselijkheid en veel overgeven tijdens je zwangerschap. Misschien vind je daar nog tips. Heel veel sterkte ermee!

http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/148765-hyperemesis-gravidarum.html

17. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Ach morgenzon! Wat verschrikkelijk voor je.. Ik heb het helaas ook meegemaakt. Ik heb toen een curretage gehad omdat het niet vanzelf afkwam en ik ook toen nog extreem misselijk was. Heel veel sterkte.

@hier ik ging vanmorgen naar de huisarts ivm de thuiszorg.. Hij heeft me meteen aan het infuus gehangen. Ik moet morgen weer en dan waarschijnlijk regelmatig tot ik aangesterkt ben.Afgelopen maandag was de slechtste dag gelukkig kwam de hebamme dinsdag weer behandelen. Ze kwam vandaag ook en morgen weer en dan zaterdag. Nu voel ik me weer veel bbeter. Er zat te veel tijd tussen de behandelingen er komt nu niet meer dan 3 dagen tussen. Nu voel ik me best goed. Ik heb gegeten en ben helemaal niet meer misselijk.

Gelukkig mag ik maandag weer kijken of alles daarbinnen goed gaat.. Dan weet ik tenminste weer waarvoor ik het allemaal doe.

@seepje dat is de negatieve invloed van haar moeder.. Hoe moeilijk ook probeer het je niet aan te trekken. En ze beseft echt niet wat ze zegt.

18. Ior

Ior Niet meer actief

Hey dames, sorry voor de late en korte reactie, geen internet meer... echo was goed! Een mooi knipperlichtje gezien. Ben helemaal happy

19. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    @yasmientje ik raad je echt aan om een goede acupuncturist te zoeken. Er zijn wat behandelingen nodig maar bij mij (waarbij niets anders ooit werkte) werkt het. Enkel niet braken is niet genoeg, dat weet ik, je moet van die misselijkheid af anders kun je niet eten om aan te sterken.

De huisarts heeft trouwens 8u p/d thuiszorg voorgeschreven, morgen alles even naar de krankenkasse brengen. Hopelijk wordt dit snek geregeld.. Mijn huis heeft echt een poetsbeurt nodig na een maand misselijkheid :$

20. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    @Ior gelukkig! Gefeliciteerd met de goede echo!

Deel Deze Pagina