Dag dames, Haaruitval?? hmm.. Das nieuw voor mij en had t geloof ik ook liever niet geweten, hahaha. Mijn haar is al zo dun, dat wordt nog wat... Vooralsnog iig niet opgevallen, maar ga me nu wel bij elke haar afvragen of t meer of minder is dan normaal Leuk idee, de voorspelling vh geslacht. Ik denk dat het een jongetje wordt, maar eigenlijk maakt het me niet uit. Ik hou gewoon van blauw Ik ga proberen een foto toe te voegen van mijn 'buikje'. Met 9w5d had t net zo goed een foto kunnen zijn van mijn rug!! Whahaha. Kwam net tot de ontdekking dat ik ondanks al t extra eten 3kg ben afgevallen...hmm...toch maar een patatje vandaag?? Succes met de echo's vandaag en Tiarah welkom!
Uitgerekende datum: 15 Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hilly79, 35 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 Zonnestraal2, 24 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 ♥ Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ sun123, 35 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lita, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Tiarah, 26 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥♥ seepje, 23 jaar, 1e en 2e kindje, het worden een meisje/jongen/verrassing 24 ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 ♥ MRCD, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing josephinevh, 28 jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wivine, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Illegaal JMay, 22 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing kimm1985 (10 februari), 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Afspraken/Echo's Juli: 24: Lita: Echo, Hilly79: Termijnecho 25: MRCD: Intake vk + echo, Yasmientje14: echo, Wivine Intake en echo 28: Hartjes: Termijnecho 29: seepje: Termijnecho, Carlien: Termijnecho 31: melanieV83: Echo, sun123: Intake vk + termijnecho Augustus: 1: MyNameIs: Termijnecho 5: Dyson: Termijnecho Floddertje123: Termijnecho 7: Tiarah: Echo 8: Elsa86: Termijnecho Zonnestraal2: 12 weken echo, R1985: Termijnecho 11: Hope1992: Termijnecho 12: Dyson: Controle vk en combinatietest, Ikkin08: Termijnecho 13: Rainbow88: 12 weken echo 18: manonenmike: Termijnecho 21: R1985: Controle vk. 26: Puplebee: Controle vk. 29: Seepje: Controle gynaecoloog September: 1: Seepje: Voorlichting SEO 20 weken echo 12: Dyson: Pretecho geslachtsbepaling *9 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Bloesem, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje, morgenzon Snelzoekfunctie: bevallingslijst
Normaal haaruitval is tussen de 80-100 haren per dag. Vind ik vrij veel, maar schijnt nog binnen de normale kaders te zijn. Haha grappig. Ik denk dat het een meisje wordt, maar het maakt mij ook helemaal niks uit. Heb gewoon zo'n gevoel, maar of dat klopt. Ik hou ook van blauw, maar ook van roze. Ach een meid kan ook blauw aan. Wees blij dat je het nog heel goed kunt verbergen. Lukt mij nu ook nog wel, daar niet van, maar denk niet heel lang meer. Ach, nog 3 weken. Tiarah Welkom. Ik heb je erbij gezet. Zou je een jongetje niet leuk vinden dan? seepjeBalen van je werk. Hopelijk lukt het toch lekker (en gezond) te eten. Thanks voor de peptalk. Vind het zo spannend. Gelukkig mag ik morgen al om 08:45! Lita en Hilly79 Hoe waren de echo's?
Onze ergste nachtemerrie is uitgekomen.... vanmiddag bij de echo klopte het hartje niet meer en is ons babytje waarschijnlijk met 7wk dood gegaan. :'( ik ben kapot, woedend, voel mij machteloos en kapot.... Gvd zeg, het lijkt wel of het ons niet gegund is, 1 jaar en twee zwangerschappen verder en nog steeds met lege handen. O ja, en nu zo net voor de vakantie nog dat afschuwelijke medisch traject in gaan. Sorry meiden dat ik de sfeer hier verspest heb voor vandaag.
Wat verschrikkelijk zeg! Ik vind het echt heel naar voor jullie. Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel een goede plakkert mag komen. En maak je over de sfeer geen zorgen, het is niet alsof je hier voor kiest hè! Het is volstrekt logisch dat je zo reageert.
Wat verschrikkelijk lita!!!! Veel sterkte voor jou en je partner en ik hoop dat je snel je zo gewenste baby'tje in je armen hebt x
MRCD bedankt voor het erbij zetten. Begrijp me niet verkeerd, ik zal ook dolblij zijn als het een jongetje wordt. Het is me eigenlijk om het even wat het wordt, maar ergens heb ik een gevoel wat me ingeeft dat ik heel graag een meisje wil, terwijl het voor mijn zoontje waarschijnlijk leuker is om een broertje te krijgen Bij mijn zoontje wilde ik graag een jongetje.., nu ik er over nadenk is het waarschijnlijk niet het willen van een bepaald geslacht maar juist het gevoel hebben dat het een bepaald geslacht wordt..
Goed... Mijn man is zich aan t verdiepen in kinderwagens... Is ie aan t vertellen welke je allemaal hebt en waar je op moet letten volgens hem bij het aanschaffen van een winkelwagen...
Ach nee Lita! Wat verschrikkelijk! Het spijt me zo voor jullie. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een goede zwangerschap zult hebben...
Wat erg. Vooral omdat je er zelf al zo bang voor was. Ga je dat medisch traject ook in om uit te zoeken waarom je miskramen krijgt? En misschien toch even rust houden tot na de vakantie als jullie dat beiden willen, is dat toch goed. Het lijkt me zo verschrikkelijk om 1 keer mee te maken dat het hartje stopt, maar 2 keer.. Heel veel sterkte allebei!
Wat een enorme teleurstelling dit Lita! Heel veel sterkte... Ongelooflijk dat het de tweede keer is dat dit bij jullie gebeurt.
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. We zijn eigenlijk sinds die echo echt in schock. Volgens de vk is het gewoon wederom dikke vette pech dit wens ik niemand....
Het is echt een nachtmerrie die waarheid wordt, Lita. Verschrikkelijk. Ik snap dat je er helemaal kapot van bent. Onwijs veel sterkte gewenst!
@Hilly: hahaha, hilarisch! Grappig hoe mannen er op reageren. Die van mij heeft zo'n nesteldrang, hij heeft liever gisteren dan vandaag een huis gekocht! Laten we er maar van profiteren @MRCD: volgens mij ben jij nu aan het genieten van je echo! Succes en veel plezier!!
@R1985 : Hier ook aan het verdiepen in kinderwagens, gelukkig is de keuze reuze *ahum* NOT. Voor jullie wel, maar als ik naar duowagens kijk kom ik op 2 a 3 wagens uit die aan onze wensen voldoen, behalve aan 1 Zo'n 1400 euro voor een complete wagen inclusief reiswiegen etc vind ik wel wat gortig Dus nu op MP aan het kijken. @MCRD : Laat je even weten hoe het is gegaan?