Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Lita, wat een ontzettend naar nieuws zeg :(, heel veel sterkte.

Qua geslacht heb ik echt geen flauw idee, ik dacht steeds een jongen maar in mijn dromen gaat het steeds over een meisje.

2. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Dag meiden,

bedankt voor de steun. Ik kan het nog steeds niet geloven.... we hadden al zoveel hoop en plannen dat we eindelijk een gezond kindje op de wereld zouten zetten. Het verdriet is gewoon té intens... :'(
    Vanmiddag laatste echo en afspraak bij de gyno en heel het verschikkelijke medisch traject weer in.... het is gewoon niet te geloven :(

Ik hoop dat ik het laaste sterretje ben in deze groep en @MRCD - heel veel success met je echo vandaag. Dit verdriet zou niemand nogmaals mogen meemaken...

3. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Dag dames,

Hier ging de echo goed, een mooi prutsje in de buik van nu 3 cm😇

De vorige echo terug gezet van 7+3 naar 6+6
    Nu drie weken later 9+6 dus helemaal in de lijn der verwachting.

Ben nu dus uitgerekend op 20-02!
    Vandaag 10 weken precies, de tijd gaat langzamer als bij de vorige twee.
    Ik denk trouwens aan een jongen, maar bij de andere twee had ik het mis. Dus........ We zullen zien.
    Volgende week verhuizen naar België voor het werk van mijn man. Ga dan naar de gym in plaats van vlk.
    Grappig is dat B+E ook daar zijn geboren, dus niet nieuw voor me.

Mcrd veel succes met je echo

4. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Heel voorzichtig wil ik mij ok aanmelden hier. Na een lang traject die geen uitkomst bood (gestart in 2005), zijn mijn man en ik gestopt met hopen.
    Geen AC meer gebruikt en nu dan 4 jaar later en 1 miskraam verder kan ik melden dat ik op dit moment ben uitgerekend op 28 februari.
    Gezien mijn verleden heb ik er erg weinig vertrouwen in, de kleine is nu 8 wkn en 6 dgn oud. afgelopen dinsdag heb ik mijn eerste echo gehad, en het frummeltje was toen 1,88 cm.
    5 augustus heb ik mijn volgende echo. Pas als het frummeltje dan nog een kloppend hartje heeft ga ik verder hopen.
    Op dit moment staat mijn leven bijna stil, ankomende maandag moeten wij onze jongste hond van 6 jr in laten slapen, formeel werk ik op de kazerne in Hilversum maar zit tijdelijk in Doorn, ergens ook een heel dubbel gevoel. Maar gezien mijn huidige staat van doen is het wel goed dat ik nu niet in Hilversum ben, dat had ik niet getrokken met mijn prille zwangerschap en onze lieve hond.

T/m 5 augustus zal ik hier weinig melden, hopelijk heb ik 5 augustus goed nieuws, dat alles in mijn buik goed is en dit heuglijk nieuws het verdriet van Hetty wat weghaalt.

5. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden,

Ook hier intens veel verdriet! Onze frummel is deze week (naar verwachting dinsdag) gestopt met groeien. Ik had al zo'n naar voorgevoel sinds deze week. Gisteren na het bericht van Lita sloeg de paniek hier echt toe. En toch is dr klap zo hard. Er was al echt een mini mensje te zien, weliswaar met een staartje, maar toch.

Ze hebben me bij de vk en gyn geadviseerd om een weekje te wachten en dan aan de pillen te gaan. Lita, hoe ga jij dit doen?

Ik voel me zo intens verdrietig en ben gebroken. :( Sinds november 2012 bezig, al twee miskramen gehad (vroeg in de zwschap) en nu dus de derde. Komt het ooit nog goed voor ons? En waarom lijkt het alsof iedereen om ons heen in een zucht zwanger is. :( De wens is zo groot, maar het is ons (nog) niet gegund.

Ik hoop dat we het goed kunnen verwerken, voel me echt gebroken.

Tot slot wil ik jullie allemaal veel succes, plezier en vooral een goede zwangerschap toewensen.

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Jeetje @MRCD jij ook :( Wat een verdriet! Heel veel sterkte!

7. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    @MRCD - neeeee :(:(:( wat een vreselijk nieuws... waarom moet ook jij dit meemaken....???
    Heel veel sterkte gewenst en probeer vooral steun te vinden bij elkaar.

Ik heb vanmiddag al afspraak +echo staan bij de gyno en zal in principe voor de pillen gaan. Vorig jaar november heb ik twee weken gewacht en geen druppeltje bloed gezien, dat vond ik vreselijk, en het vruchtzakje groeide wel door... Daarnaast gaan wij over minder dan twee weken op vakantie en wil ik deze wederom vreselijke fase in ons leven achter de rug hebben.

Krijg jij over een week nog een echo?

8. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

@mrcd och nee toch?!?! Wat verschrikkelijk.. Het is ook jullie zo gegund net als lita :( soms lijkt het idd oneerlijk dat kan ik heel goed begrijpen. Mijn zusje heeft ook 2 miskramen gehad en een doodgeboren kindje bij 25 weken. Na 2,5 jaar hadden ze eindelijk een gezond dochtertje in hun armen. Ze heeft altijd gezegd dat ze blij is dat ze door zijn blijven gaan! Ik hoop dat jullie dit ook heel snel kunnen zeggen! Ik wens jullie heel veel sterkte en ik duim met jullie mee dat jullie snel van een mooie zwangerschap mogen genieten met als resultaat jullie gezonde,mooie baby'tje x

9. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat een triest nieuws MRCD! Ongelofelijk dat dit jullie ook moet overkomen.
    Heel veel sterkte met dit verlies!

10. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Mrcd heel veel sterkte!!!

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Wat een verschrikkelijk nieuws allemaal zeg.

Lita en MRCD: Heel veel sterkte.

12. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Even een dag niet gelezen en dan slaat dit nieuws in als een bom. Heel veel sterkte lieve Lita en MRCD.
    Ik was zo klaar met alle sterretjes op deze lijst, het is niet eerlijk. Jullie hadden al zo'n mooi kloppend hartje gezien, dan hoort dit niet meer te gebeuren. Heel veel sterkte in het vervolgtraject bij de gyn, ik weet hoe het is. Maar ik kan me niet voorstellen hoe het is om deze verschrikkelijke situatie nogmaals te moeten doorstaan. Ik wens jullie dan ook alle kracht om jullie hier doorheen te slaan. En natuurlijk een succesvolle zwangerschap en kindje in de toekomst.

13. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik ben er echt helemaal naar van. Bah, wat een rotnieuws.

Ik moet zelf nog 2 weken wachten maar ga misschien toch vragen of ze niet ergens nog een gaatje hebben, ik wil niet tot 11/12 weken wachten als ik een zelfde nieuws te verwerken krijg. Het blijft nu door m'n hoofd spoken. Bah. Bah. Bah.
    :'(

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Dat heb ik dus ook. Ik moet ook nog 2 weken wachten en denk de hele tijd: 'straks klopt het hartje van ons kindje ook niet meer'. Gelukkig gaan we maandag richting Disneyland en die zondag daarop nog een paar dagen Londen, dus dan kan ik mijn gedachten even verzetten.

Vind het echt zo erg voor Lita en MRCD

15. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook, en het ergste is dat je er ook gewoon helemaal niks aan kan doen.

Lita en MCRD heel veel sterkte.. Ik weet even niet wat ik moet zeggen

16. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Hallo lieve meiden,
    Ik ben zo moe en druk dat ik steeds geen puf/tijd heb om hier te komen reageren.
    De kindjes hebben vakantie dus als we vrij zijn van het werk gaan we leuke dingen met ze doen.

Maar wat lees ik nu toch voor verschrikkelijk en onverwachts nieuws:(
    Lita en MCRD heel erg veel sterkte:( vind het zo erg voor jullie!

17. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    MRCD, wat en vreselijk nieuws :(. Jij ook al, heel veel sterkte ermee.. Veel meer weet ik er eigenlijk niet over te zeggen..

Goblins. Je word nu een beetje vergeten tussen al het rot nieuws, maar je bent natuurlijk van harte welkom! Fijn dat het eindelijk gelukt is, jullie hebben er ook lang genoeg op moeten wachten zeg.

18. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    @MRCD, wat afschuwelijk!

Ongelooflijk dat dit jou en Lita gebeurt, ik kan me zo voorstellen dat het oneerlijk voelt en dat jullie er kapot van zijn.

Ik weet hoe vreselijk sterk de wens kan zijn, maar oh dit is niet te bevatten. Zeker niet na het zien van een kloppend hartje!

Ik heb er letterlijk een traantje van moeten wegpinken, komt harder aan dan gedacht. :(

Ben zelf ook meteen helemaal niet meer gerust, relativeren wordt wel erg moeilijk zo. En dan is donderdag nog erg ver weg..

Meiden, heel heel veel sterkte, ik hoop zo dat jullie wens snel in vervulling gaat.
    En overige meiden laten we de hoop niet opgeven en duimen dat dit de laatste sterretjes zijn.

19. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    MRCD wat een vreselijk nieuws. Ik ben er even stil van je hoopt dat het na een kloppend hartje helemaal goed zit maar helaas beslist de natuur soms anders zo oneerlijk.
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe en ik hoop dat je snel een voldragen zwangerschap krijgt.

Ook ik heb pas over 2 weken de echo helaas kan ik niet eerder terecht het ziekenhuis zit helemaal vol dus we wachten maar ongeduldig af...

Elsa86 wat leuk wij gaan ook naar Londen volgende week of die week erop wat gaan jullie allemaal bezichtigen en bezoeken?

20. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    goblins welkom in de groep gefeliciteerd met je zwangerschap hopelijk zien we je snel weer wat schrijven hier. Probeer ervan te genieten.

Deel Deze Pagina