Wij gaan van 3 t/m 7 augustus. We gaan in ieder geval een original bus tour doen (hop on hop off), daarbij zit een rondvaart over de Thames. Ook gaan we in de Londen Eye. En maandagavond gaan we naar de musical wicked en dinsdagavond naar billy elliot. Verder zien we wel.
Hoi meiden, Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop dat ik de laatste ben met slecht nieuws! Ik gun dit verdriet niemand. Gelukkig zijn we goed opgevangen vandaag. Het zal nog wel een tijdje flink blijven steken, zeker totdat het hele proces doorlopen is. Het moet er namelijk ook nog uit... Hoop dat, dat snel gebeurd en dat mijn cyclus weer goed op gang komt. Ik wens jullie allemaal het beste toe.
Uitgerekende datum: 15 Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 Zonnestraal2, 24 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 ♥ Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ sun123, 35 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Hilly79, 35 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Tiarah, 26 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥♥ seepje, 23 jaar, 1e en 2e kindje, het worden een meisje/jongen/verrassing 24 ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing josephinevh, 28 jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wivine, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Goblins, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Illegaal JMay, 22 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing kimm1985 (10 februari), 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Afspraken/Echo's Juli: 28: Hartjes: Termijnecho 29: seepje: Termijnecho, Carlien: Termijnecho 31: melanieV83: Echo, sun123: Intake vk + termijnecho Augustus: 1: MyNameIs: Termijnecho 5: Dyson: Termijnecho Floddertje123: Termijnecho 7: Tiarah: Echo 8: Elsa86: Termijnecho Zonnestraal2: 12 weken echo, R1985: Termijnecho 11: Hope1992: Termijnecho 12: Dyson: Controle vk en combinatietest, Ikkin08: Termijnecho 13: Rainbow88: 12 weken echo 18: manonenmike: Termijnecho 21: R1985: Controle vk. 26: Puplebee: Controle vk. 29: Seepje: Controle gynaecoloog September: 1: Seepje: Voorlichting SEO 20 weken echo 12: Dyson: Pretecho geslachtsbepaling *11 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Bloesem, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje, morgenzon, Lita, MRCD Snelzoekfunctie: bevallingslijst
De lijst is weer up to date Ik had er gisteren de kracht niet voor om Lita en MRCD bij de sterretjes te zetten. Nu met tranen over m'n wangen, het grijpt me nog steeds enorm aan. Wij zijn ook voor een duowagen aan het kijken. Wij kunnen geen wagen met de kindjes naast elkaar (gang is te smal) dus dat maakt de keuze niet groter. Ik neig naar een Topmark Toppi 2 of ABC Zoom en stiekem ook naar een iCandy omdat je die ook heel makkelijk weer voor 1 kindje kan gebruiken (wat met een tweeling natuurlijk niet van toepassing is maar met verschillende leeftijden toch wel handig). Toch vind ik het idee van 1 kindje dat nagenoeg op de grond ligt toch een beetje raar.
Met het aanpassen van de lijst wordt het pas echt duidelijk hoeveel sterretjes we hier in de groep hebben.... Bah! Dyson, de Topmark schijnt een hele fijne wagen te zijn. Mijn zus heeft geen duo maar een enkele en is erg tevreden over Topmark. En ze worden veel op marktplaats aangeboden, vooral die duowagens... Wij zijn er ook nog niet uit welke wagen we willen, maar dit is ons eerste kindje, dus wij hoeven voorlopig niet te kijken naar duowagens.
Mijn vriend wil dus absoluut geen wagen waar ze achter elkaar liggen en met 2 baby's kan dat ook bij geen enkele wagen Want in het voorste zitje past geen reiswieg. Oke de ABC wel, maar ik vind dat principe van achter elkaar ook niet zo denderend Zal hier ook nog de vraag worden of het allemaal door de deur gaat passen De easywalker schijnt 75 cm te zijn en daarmee gangbaarder dan veel andere wagens Ik vind de Kees k2 ook wel aardig maar daar zijn geen wiegjes bij, alleen reisnestjes, en dat vind ik toch ook weer niet echt ideaal De wagen ingeklapt uit de schuur halen is namelijk geen probleem, we hebben een heel groot portiek beneden waar ik ze dan droog en in alle rust op de wagen kan zetten Maar idd daar hadden zowel vriend als ik niet aan gedacht Nog dommer Ik was er heilig van overtuigd dat ik vandaag moest werken, tot ik het ineens raar vond dat ik geen herinnerings sms had gekregen. Dus ik nazoeken, nazoeken blijkt dat ik helemaal niet hoef te werken. Ze hadden me wel gevraagd maar ik had nee gezegd
Je had het over een wagen van 1400 euro. Mijn man wil perse een stokje. In nl vreselijk duur. In Duitsland de helft goedkoper. Wellicht een tip: kijk eens in Duitsland bij de winkels, wellicht dat je daar meer keus hebt voor schappelijke prijze. De stokje, zelfde type is in dld 600 euro goedkoper.
Ik heb geen duowagen nodig ik heb nog een goede kinderwagen van mn 2 andere kindjes alleen is deze te breed voor de voordeur ik zou dus dan steeds aan 1 kant de wielen eraf moeten halen en buiten erop moeten doen maarja dat is ook niet te doen dat word dus waarschijnlijk op zoek naar iets anders
Beetje last van je hormonen Seepje, dat je vergeet dat je vrij bent vandaag?? haha, kan ook betekenen dat je t heeeeel leuk vindt om op zaterdag te werken
Ik zal wel moeten kan de wurmpjes moeilijk op elkaar leggen haha. Hier gaan we voor de easy walker. 2e hands waarschijnlijk en zonder reiswiegen maar met adapters voor de maxi cosi's. In duitsland nog nooit gekeken eigenlijk. En haha ja behoorlijk last van de hormonen zo graag wilde ik namelijk niet werken haha
Dat hoop ik ook! Over kinderwagens. Ik heb bij de jongste een nieuwe bugaboo gekocht dus die gaan we weer gebruiken. Wil er alleen een ander kleurtje hoes bij(bugaboo is helemaal zwart),welke kleur ligt aan het geslacht @seepje heb je niet liever een nieuwe? Ik weet dat 2de hands best goed kan zijn maar de vriendinnen die op MP een kinderwagen hadden gekocht konden na een paar maanden als nog een nieuwe kopen en hij leek echt helemaal in orde toen ze hem kochten.
Ik zou dolgraag een nieuwe willen hebben maar ik heb daar geen 1000 euro voor liggen. En een easywalker met een beetje toebehoren komt daar wel op. Het liefst geef ik ze alles nieuw maar helaas zijn zowel mijn vriend als ik zzp'er en moeten we keuzes maken en een grotere auto die ook moet komen is dan belangrijker gezien onze familie 150 km verderop woont....
Pfff hier even een mindere dag het nieuws van lita en mrcd gisteren heeft er goed ingehakt heb dinsdag termijn echo ..ben op van de zenuwen. Daarbij wordt mijn haaruitval ook steeds erger ben zo bang om kale plekken te krijgen snik... Zou dat kunnen door de hormonen? Elke keer als ik aan mijn haar kom lijken er weer haren uit te vallen
Net terug van 2 weken vakantie. In 2e week weer opnieuw tamelijk veel bloedverlies, ik heb geprobeerd me er niet ongerust over te maken maar was best lastig. Maandag weer een echo ik ben erg zenuwachtig of het goed zal zijn.
@Bloesem, welkom terug van vakantie, heb je een leuke tijd gehad? Wat vervelend dat je opnieuw bloedverlies hebt gehad, ik blijf voor je duimen, geen sterretjes meer hier hoor! @Lovingmyboy, ik heb al sinds een paar maanden haaruitval. Weet niet of dit het "extra" haar is van mijn vorige zwangerschap dat uitvalt maar gelukkig nog geen sprake van kale plekken. Haar begint nu wel dunner te worden maar had gelukkig een hele bos. Hoop wel dat het snel weer gaat stoppen. Voel me net zo'n verharende hond ofzo. Wij zijn gisteren bij de Babydump wagen gaan uitproberen. De ABC zoom viel direct af, die is te laag voor mijn man en mij Topmark Toppi 2 en iCandy Apple 2 Pear blijven nu over. Daarna onderweg naar Ikea om nieuw matrasje voor dochter te kopen manlief toch maar gevraagd om naar huis te gaan. Ik voelde me totaal niet goed (overgeven, buikpijn, diarree) en heb bijna de hele dag op bed gelegen. Ook mijn man bleek een uurtje later niet lekker te zijn. Dochter is bij oma, we trokken het allebei niet om als klimrek te fungeren en wanneer je maag niet okay is zijn die luiers en groentehapjes ook niet echt een goede combi. Vandaag alweer een klein beetje beter. Maag lijkt wat meer tot rust te zijn gekomen.
@ Dyson, wat vervelend dat je je zo slecht voelde. Het schijnt wel te heersen een buikgriep. Meestal na een dag of 2 weer over gelukkig, maar je kunt je knap beroerd voelen. Ik heb ook al een paar maanden dat haaruitval. Maar toen viel het me nog niet zo op. Mijn haar is ook echt een stuk dunner en aan 1 kant lijkt het net alsof de onderste laag erg is zal ik maar zeggen. Kan ook nog geen kale plekken ontdekken gelukkig, maar ben zo bang dat dat wel gaat gebeuren. mijn hoofd jeukt ook echt op bepaalde plekken. Verder voel ik me gelukkig goed, maar dit houdt je wel de hele dag bezig. Hoor gelukkig wel dat meer vrouwen het hebben, alleen hoop dat het snel stopt. Hormonen zouden nu toch minder moeten worden vanaf een week of 12??
Halletjes!!! Mag ik hier me even aanschuiven?? Ik weet nog niet precies wanner is uitgerekend ben,volgens de sites 24 februari,maar morgen heb ik echo dan weet ik het meer!!!27 jaar En het is trouwens mijn 3e kindje!!!