Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik loop nu in het ziekenhuis, en op zich is er echt niets mis mee hoor. Ik had eerst ook zoiets van 'waarom moet ik nu naar het ziekenhuis' maar ik wilde daar toch al bevallen en nu heb je daar dan direct al contact en omdat ik nu zelf ook medisch ben scheelt dat heel wat ellende met de zorgverzekering ;)

@hartjes : Thnx, ben er ook onwijs blij mee :)

2. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Floddertje, ik leg me der ook wel bij neer maar zullen wel de hormonen geweest zijn vanmiddag. ik had gewoon zo'n bui dat niks goed was denk ik :D

@Hartjes, hmm ja het maakt me nu niet heel veel meer uit. Ik denk dat het er ook mee te maken heb dat het nog best vroeg is beslist. En niet met 20 weken ofzo

@Seepje, ja dat is ook waar natuurlijk. Alles heeft ook wel zn voordelen, en nadelen. Ik denk dat het gewoon een beetje het zelfde blijft allemaal.

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Seepje, wat een prachtige foto!! Echt leuk om zo de groei van je buik te volgen! Kan ik die vriend van jou niet 1x per maand inhuren :p

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou ook niet zoveel problemen hebben met t ziekenhuis, weet je in ieder geval zeker dat de beste zorg dichtbij is. Hoewel ik ook blij was dat ik door de gyn 'ontslagen' werd naar de vk ;)

5. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    @seepje wat gaaf! Ik heb ook een Eigen fotostudio :) toevallig hihi..

6. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @lalay, dank je wel. Het bidden heeft geholpen :)
    Wat een ellende dat je nog zoveel moet spugen. Gelukkig is je eigen hebamme bijna terug.

@ seepje, wat heerlijk die spontane uitstapjes en erg mooie foto's!

@ floddertje wat goed dat je preventief in therapie gaat. Ik heb geen persoonlijke ervaringen, maar via mijn werk in de zorg hoor ik veel positieve verhalen over preventief therapie.

@ dyson gecondoleerd met je opa.

@ lovingmyboy gefeliciteerd met de goede echo!

7. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    #1327 Carlien, 29 jul 2014
    Laatst bewerkt: 29 jul 2014
    @Lovingmyboy en Seepje: wat fijn dat het goede echo's zijn.. En ook allebei een eigen fotostudio, wel handig, want het is best prijzig zo'n fotoshoot. De vorige zwangerschap hebben we dat van familie gekregen, was wel leuk en mooi om te doen:). Maar elke week is natuurlijk nog leuker..

Wij gaan hier ook elke week een fotoshoot doen hoor haha;)

Vanmorgen een mooie echo gehad, zelf denk ik 16 februari uitgerekend te zijn.. Op het ziekenhuis dacht de vk 20 februari en nu wordt het dus een gemiddelde van 18 februari volgens de gyn.

En uiteindelijk beslist de baby wanneer hij komt.. :)

2 september heb ik de volgende afspraak om 10.00 uur. Ik vind 5 weken ertussen best lang of is dat wel normaal?? (kan mij dat niet herinneren van de vorige zwangerschap)

Bijgevoegde bestanden:

8. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Gisteren echo gehad en hartje klopte nog. Gyn zag soort stolsels voor baarmoedermond en ze denkt dat deze komen door de innesteling en dat die de bloedingen veroorzaken. Zolang ik last blijf houden van bloedingen is er meer kans op vroeggeboorte en moet ik onder controle van gyn blijven. Hopelijk gaat het vertrouwen een beetje groeien de komende weken. Zodat we het binnenkort aan de kinderen en omgeving kunnen vertellen.

Gyn kwam op 9 weken uit wat betekent dat ik 3 maart uitgerekend ben.
    Ik weet al dat ik een geplande keizersnede krijg (de andere 2 waren ongeplande spoed keizersneden) dus ik beval waarschijnlijk toch nog in februari :).

Voor de lijst:
    3 maart, 33 jaar, 3e kindje en geslacht is een verrassing.

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Dat in kleur heb ik voor de lijst gedaan, maar ik had ook nog 2 vraagjes over de lijst...

Waar zijn de gekleurde hartjes voor en waarom staan er 2 mensen in kleur? Sorry als het een domme vraag is..

10. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @Bloesem had je berichtje even gemist, wat goed dat je het nu aandurft om op de lijst te komen.. Het lijkt mij wel fijn te weten waar de bloedingen weg komen, ook al is het risico op vroeggeboorte vergroot, je weet wel wat er aan de hand is. Hopelijk is hij/zij snel klaar met innestelen, wel fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden!

11. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Zag super mooie echo's !! Lekker kloppende hartjes!! En een super mooie belly!! Hoe leuk is dit!!
    Hier en daar wat minder dingetjes maarja het hoort erbij hè
    Over de 5 weken er tussen , heb ik ook zeker gehad van mijn vorige zwangerschap .. Van 11 weken ben ik pas met 16,5 toen weer geweest en toen met 20 weken.
    Bloesem, fijn dat je ing weet waar de bloedingen vandaan komt en dat je in de gaten word gehouden toch?
    En idd Carlien de bbies komen wanner ze zin in hebben ;) ik ben al 3x uitgerekend en dat vind ik zo vervelend, eerst was het 21 februari,dan 24 en nu weer 2 maart..:s i Will see ...
    Ik ga even mijn bedje opzoeken ben best moe, ik heb een pilletje geslikt voor de misselijkheid, het was vandaag echt niet te genieten,vreeeeeselijk,maar door de pil word ik verschrikkelijk moe.

12. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    11/10 heb ik trouwens een echo om 20:40

13. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bloesem: ben je een beetje gerustgesteld? Wel fijn dat er een verklaring lijkt te zijn voor de bloedingen, hoewel ik me voor kan stellen dat het eng blijft.. Fijn dat je op de lijst durft :)

@Carlien: de gekleurde hartjes voor de namen op de lijst is het geslacht dat diegene denkt dat het gaat worden (voorgevoel dus). Ik denk dat t een jongetje wordt, vandaar een blauw hartje..

14. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    @bloesem, welkom terug op de lijst!

15. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    11/08 bedoel ik

16. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij denken ook dat het een jongetje wordt :)

17. Rens90

Rens90 Lid

30 jul 2014
    43
    0
    0
    Hallo allemaal! Ook ik mag mij hier melden. Inmiddels ben ik 11 weken en twee dagen zwanger. Afgelopen donderdag een mooie echo gehad waar op te zien was dat alles goed gaat met de kleine :)

18. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik ben vandaag toch maar weer even lekker aan het werk gegaan, even de gedachten op iets anders.
    Ik heb mijn echo verzet, ik was zo ontzettend aan het aftellen maar moet nu nog 3 dagen langer wachten tot volgende week vrijdag, ik vond 1 dag na de crematie geen prettige gedachte.
    Mijn zusje heeft haar zwangerschap gelijk na haar 7 weken echo bekend gemaakt (we schelen minder dan 1 week). Haar kindje wordt als ♥ op de rouwkaart vermeld. Ik heb mijn zwangerschap dus ook bekend gemaakt zodat ook ons kindje op die manier vermeld wordt.
    Het langere wachten op de echo maakt me niet uit, dit kindje heeft nog een extra beschermengel gekregen dus daarom blijft het nu gewoon goed gaan (heb ik besloten).

De hartjes zijn zoals sun123 al zei de kleur voor het geslacht dat je zelf denkt te gaan worden. De namen die volledig in kleur staan zijn degenen die het geslacht een verrassing laten, de overige namen worden in roze of blauw gezet zodra het geslacht bekend is.

Ik ga vanavond de lijst weer updaten.

19. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Wat mooi dat dat zo kan dyson. En logisch van je echo! Komt goed meis, first things first en ik weet zeker dat je kindje een hele goede beschermengel heeft :)

Voor de lijst : ik denk dat het 2 jongetjes worden :)

En dyson de volgende keer zal ik de lijst wel updaten was nu ook ietwat te druk!

Misschien een idee als je info voor op de lijst hebt dat je dan in je berichtje #lijst zet met hastag. Dat als we gaan terugzoeken het direct duidelijk is?

20. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Welkom Rens90!! En natuurlijk gefeliciteerd met je mooie echo!!
    Ik heb al 2 jongens ik denk dat nu een meisje is, en als dit gevoel klopt heb ik zelfs al een naam voor haar!!!

Deel Deze Pagina