Lieve sun, Heel veel sterkte met dit verlies! Ook voor je partner. Jullie mogen trots zijn op jezelf. Niemand zou dit besluit hoeven te moeten nemen en jullie hebben het juiste gedaan! Ik hoop idd ook dat je snel weer goed nieuws mag delen. En jullie dochtertje zal altijd bij jullie blijven! Voor nu neem jullie tijd om dit te verwerken. En jíj ook bedankt voor alle adviezen en steun die je hebt gegeven hier! Het ga je goed.. Dikke kus van mij
Lieve, lieve sun. heel veel sterkte in de komende tijd. Heel erg knap hoe jullie hier mee omgaan. Denk goed om jezelf en elkaar. Dikke knuffel
Lieve sun, Fijn dat jullie op een gepaste manier afscheid hebben kunnen nemen van jullie mooie meisje. Veel sterkte! En als je goed nieuws krijgt horen we dat graag. Mijn gedachten zijn bij julie <3
Lieve Sun, met een brok in mijn keel schrijf ik dit. Ik hoop dat we je nog tegen komen voor eind februari hier in dit topic om te melden dat je weer een wonder bij je draagt.
Sun, ik heb met pijn in mijn hart en tranen in mijn ogen jouw bericht gelezen. Wat ontzettend verdrietig dat jullie je dochtertje moeten missen. Heel veel sterkte de komende tijd.
Lieve Sun, ik heb ongelooflijk veel bewondering voor hoe je dit vreselijke drama ondergaat en ik wens je snel een gezonde zwangerschap toe.
Sun. Ik heb de tranen in mijn ogen, wat heftig maar wat schrijf je er mooi over. Fijn dat je trots bent dat dat kleine mensje jullie dochter is ondanks alles is ze dat natuurlijk wel. Heel veel sterkte komende tijd.
Sun wat knap dat je het overlijden van jullie dochter zo mooi beschreven hebt. Ik heb veel respect voor hoe jullie omgaan met het intense verdriet en verlies. Je komt zo krachtig over! Ik wens je voor nu veel sterkte en voor daarna alle goeds voor de toekomst.
@sun, woorden zijn lastig te vinden. Wat een ervaring hebben jullie meegemaakt. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Heel veel sterkte toegewenst.
Lieve Sun, Met tranen in mijn ogen heb ik het verhaa gelezen. Wat schrijf je mooi en krachtig. Ik wens jullie nogmaals enorm veel sterkte toe en hoop dat we je voor februari weer op dit forum mogen zien. Ook al ken je mij niet, ik heb gister veel aan je gedacht!
@ Sun : Wat een verdrietig verhaal Veel sterkte nog toegewenst! @ Hartjes : Ooh een meisje, leuk! Zagen jullie het meteen? En was de 'echoscopist' 100% zeker? Nu kan ik zeker niet wachten tot volgende donderdag
Lieve Sun, Wat heb je het goed gedaan. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie mooie meisje. En ik hoop ontzettend dat we je nog voor februari hier terug mogen zien met goed nieuws, het is je ontzettend gegund.
Goedemorgen dames, ik heb vanmorgen de vk gebeld. Ik ben op van de zenuwen. Werken gaat nog wel, maar thuis ben ik alleen maar boos en verdrietig. Nou voelde ik vanmorgen ook een rare bobbel onder in mijn buik. Ik weet dat zij mij geen zekerheid kan geven over de gezondheid van de baby, maar een stukje begrip en geruststelling heb ik nu gewoon nodig. Ik heb het gevoel dat niemand in mijn omgeving mij begrijpt. Sorry voor mijn zeurberichtje....
Sun, je bent echt een topper samen met je man/vriend. En wat ben je sterk, heb het verhaal met kippenvel zitten lezen. En ik hoop je hier zeker nog een keer terug te zien Veel sterkte de komende tijd
Ik snap dat je op bent van de zenuwen. Ik heb af en toe ook wel eens een harde bobbel onder in mijn buik. Kunnen ook je darmen zijn. Ik begrijp je heel goed. Ben zelf ook heel onzeker. Heb het gevoel alsof mijn buik niet echt groeit en af en toe kan ik hem ook gewoon inhouden. Wanneer weet je meer? Wat zei vk?
Ik had eigenlijk de 27e een afspraak, maar ze hebben vanmiddag nog een plekje over, dus we hebben het verzet naar vanmiddag. Mijn man denkt dat ik spoken zie, maar door alle toeters en bellen door die combinatietest is deze zwangerschap tot nu toe niet leuk.
Kan ik heel goed begrijpen. Krijg je vanmiddag dan ook de uitslag van de nipt test?? Probeer je rustig te houden. Laat je vanmiddag iets weten? Succes! En ik duim mee voor een goed uitslag!