Thnx dames @purplebee, helaas ben ik op dit moment grootste kostwinner in het gezin wat extra stress oplevert en frustratie bij mijn vent want die ziet dat ook liever omgekeerd zodat ik mijn rust kan pakken waar nodig. Nadeel aan zzp'er zijn. @juels : lig tegenwoordig extra vroeg op bed en probeer daar waar ik kan ook op werk extra te zitten en idd alleen maar eten waar ik zin in heb. Gelukkig vandaag maar 1 fotoshoot (toevallig een zwangerschapsshoot, leuk!) waar ik de visagie bij moet doen. (vriens is fotograaf) en vanmiddag gaan we een gratis radiator ombouw ophalen.. En hoop zo dat ze a.s. vrijdag het geslacht van de wurmpjes al kunnen zien.
@seepje succes vandaag met de fotoshoot. Zzp-er zijn brengt inderdaad extra spanning mee, maar het is wel heerlijk om eigen baas te zijn. Spannend a.s. vrijdag, ik hoop voor je mee dat ze het kunnen zien. @elsa wat een mooi buikje heb je al! Prachtig!
@seepje: ik hoop ook voor je dat ze vrijdag kunnen zien wat het wordt. Ook zo nieuwsgierig? @juels: dank je. Vind het zelf ook leuk dat je het al kunt zien. Ben benieuwd vanaf wanneer we het gaan voelen. Heeft iemand van jullie de kleine al gevoeld? Kraamzorg heb ik al vrij snel aangevraagd, met 10 weken geloof ik. Ik wist zeker welke kraamzorg ik wilde. Bij de zorgverzekeraar moest ik wel zeggen welke kraamzorg ik had aangevraagd, omdat ze er anders 1 voor je aanwijzen. We hebben ons zelfs al ingeschreven bij de kinderdagopvang. Daar zijn soms zulke lange wachtlijsten, dat we zoiets hadden van 'we kunnen er maar beter vroeg bij zijn'.
@seepje ja als zzp'er is het een ander verhaal, daar stond ik even niet bij stil. Succes met de fotoshoot vandaag!
Heb eergisteren kraamzorg aangevraagd.. Voorkeur gegeven voor degene die we de vorige keer ook hadden. Hoop dat dat lukt.. Dinsdag weer controle.. Begin een beetje ongerust te worden.. Misschien normaal, maar heb een naar gevoel af en toe. Zal zo blij zijn als ik dinsdag dat hartje hoor kloppen.
Ik ga er vanuit dat het psychisch is want heb er ook last van de laatste dagen Gewoon omdat er ineens een maand tussen de controles zat en dat vind ik toch wel erg lang Nu mag ik niet zeuren want krijg er al veel meer dan de gemiddelde zwangere maar dan nog. Gelukkig wel weer veel te doen komende week zodat het zo weer vrijdag is...
Volgens mij heb ik net voor het eerst de kleine gevoeld. Of zouden het m'n darmen zijn. M'n buik is altijd heel erg opgezet s avonds. Och wat zou ik dat graag willen
Uitgerekende datum: 10 kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 14 Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 15 Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Juels75, ? jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Rens90, 24 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Set, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Zonnestraal2, 24 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Hilly79, 35 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Tiarah, 26 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing lausje2010, ? jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing leene, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 ♥♥ seepje, 23 jaar, 1e en 2e kindje, het worden een meisje/jongen/verrassing 24 Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing goblins, 38 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Centurychild6F3, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing josephinevh, 28 jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wivine, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing pinkster, 27 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Niet in Februari JMay, 22 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Bloesem (3 maart), 33 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Afspraken/Echo's Augustus: 26: Puplebee: Controle vk ikkin08: Controle vk 28: melanieV83: Afspraak gyn Hartjes: Geslachtsbepaling Rainbow88 Geslachtsbepaling ikkin08: Extra echo 29: Seepje: Controle gynaecoloog September: 1: Seepje: Voorlichting SEO 20 weken echo 2: Carlien: Controle vk 4: melanieV83: Controle vk 9: Floddertje123: Controle vk en geslachtsbepaling Dyson: Controle vk 10: goblins: Controle vk 12: Dyson: Geslachtsbepaling 16: Elsa86: Geslachtsbepaling 17: Rainbow88: Echo 23: goblins: Echo 27: MyNameIs: Controle vk 29: lausje2010: 20 weken echo Oktober: 10: Dyson: 20 weken echo *11 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje, morgenzon, Lita, MRCD, sun123 Snelzoekfunctie: bevallingslijst
De lijst is weer bijgewerkt, als ik iets vergeten ben of er klopt iets niet dan hoor ik het graag. Ik ben moe, gaar en heb nergens zin in. Ik heb geen weegschaal in huis maar ben er van overtuigd dat ik afval (gelukkig nog reserves genoeg hierzo). Mijn buik is echt gigantisch, zo groot was hij nog niet bij 20 weken vorig jaar, ik voel me echt een slagschip. Ik ga maar lekker op tijd naar bed, truste allemaal!
Hier gaat alles zo z'n gangetje. ben nog wel redelijk misselijk, maar vandaag na het eten koken geen misselijkheid en lekker gegeten. Oke, ook gelijk twee borden, maar ja, na 5 dagen nauwelijks iets eten was dat erg fijn, al heb ik nu wel buikpijn van het vele eten, maar het was het waard. Ondertussen is de familie ingelicht, beide kanten, vrienden, kennissen en dinsdag ga ik werk inlichten. daarna kenbaar maken op FB, nu nog ff niet, daar er collega's op zitten die ik het niet wil laten weten via FB. Morgen weer werken na 2 weken vrij geweest te zijn, heb echt totaal geen zin, maar zet mijn gedachten wel af van de misselijkheid, dus da valt dan wel weer mee. En ach, heb nog zat uren, dus waarschijnlijk paar weken werken en dan weer vrij, weekje of 4 ofzo, kan ik puin gaan ruimen, voor de babykamer.
@goblins fijn dat het met de misselijkheid weer wat beter gaat vandaag. Hier ook op en af, en op de momenten dat het gaat: flink eten! Succes met werken! Hier heb ik dit weekend ook wel wat meer zorgen om ons kindje. Dat komt denk ik vooral omdat we in korte tijd van drie stellen in onze omgeving hoorden dat de zwangerschap is misgegaan (10/17/19 weken). Je verwacht dat je na de 12 weken wel het grootste risico op een miskraam gehad hebt, maar als je dan die verhalen hoort... Dinsdag de eerste reguliere controle bij de vk (zonder echo), hopelijk horen we dan voor het eerst het hartje van onze kleine! Voor de lijst: ik heb op 3 oktober de 20-weken echo. Dan horen we ook of we een jongen of meisje krijgen!
Jeetje ook 17 en 19 weken??? Ook echt een miskraam nog?? Pff nu wordt ik ook zenuwachtiger... Weet dat het natuurlijk altijd kan.. Bij mijn zusje is het bij 25 weken niet goed afgelopen maar toch...
Wat een berichten allemaal. Kraamzorg, check, geregeld. Gelijk bij t wijzigen van m'n verzekering gedaan. Was een attente medewerkster bij de verzekering die daar aan dacht. In onze stad maar een aanbieder, dus weinig te kiezen. Afgelopen donderdag controle gehad, was allemaal goed! Vandaag nekplooimeting gemeten. Blij en opgelucht dat de uitslag goed is. Een zeer geringe kans. Gelijk een mini 29 weken echo gehad, de baby zag er goed uit en compleet, voorzover nu te beoordelen. Volgende controle vk22 september 20 weken echo is op 10 oktober
@Dyson 15 sept moet ik op controle bij de vk.. was je vergeten.. En op 1 sept om 18u de geslachtsbepaling! ! Joehoe een hij is gemaakt de afspraak! ! Ik heb voor de liefhebber 1 nieuwe h&m spijkertregging Positie broek donkerblauw maat 38/m uit de nieuwe collectie. . Hij past me niet.. valt normaal uit maar ik hou toch meer van gewone leggings.. Mocht je interesse hebben dan stuur je maar een privé bericht. .. Ik ga weer bijlezen! Hele weekend bezig geweest met het leegmaken vd toekomstige babykamer!
Het is rustig hier! Hoe is het met jullie? Vanochtend hadden we een controle bij de vk, alles zag er goed uit. M'n baarmoeder zit ongeveer tot 2 vingers onder m'n navel, dus dat was een mooi formaat voor deze termijn (15w3d). We hebben ook het hartje voor het eerst gehoord (wel al een paar keer op de echo gezien). Zo leuk! En ze had geen enkele moeite om het hartje te vinden, ze zette de doppler op m'n buik en we hoorden 'm meteen. Ook hoorde je af en toe wat gerommel, dat waren de bewegingen van de kleine . Nu op naar de 20-weken echo!
Wat fijn purplebee!! Ik heb hier met 10 weken ook de hartjes mogen horen bij de gynaecoloog en die had ook totaal geen probleem met het vinden van de hartjes. Hier kon je ook echt duidelijk verschil horen in hartslag dat vond ik wel bijzonder. Kan echt niet wachten tot vrijdag!
Nou hier vanmorgen ook bij de vk geweest. Precies hetzelfde als Purplebee haha.. Ook 15 weken en 3 dagen. Baarmoeder 2 vingers onder mijn navel. ( zat zelf de hele tijd lager te voelen haha) en ook geen moeite met het hartje vinden. Helemaal blij dus.. Hartje klonk goed en krachtig. 23 September medische echo. Ik had nog een bescheiden buikje voor een tweede zei ze . En ben nu 2 kilo aangekomen in 11 weken, dus dat zat volgens haar ook helemaal goed. Voelt nu wel iets echter hoor. En ook iets geruster nu.. tijd om wat gaan te genieten
Heeft iemand van jullie nog tips waar ik voor een leuk prijsje mooie zwangerschapskleding kan scoren?