Jeetje @seepje die man van jouw is erger dan die Arabier van mij hij is Nog opgegroeid in SA ook nog! Wat naar zeg jouw ervaring met die echo, dat deed de echografe die ik trof heeeeel anders! En inenten.. ik ben het niet met je eens.. verre van! Je kunt altijd kritisch prikken of uitgesteld.. maar niet!? No way! Er zijn landen waar de kinderen dit niet zo eenvoudig krijgen, die moeders zien kun kinderen sterven of gehandicapt raken door een ziekte die de kinderen hier niet meer krijgen. Zodra daar vaccinaties gegeven worden lopen die moeders kilometers door bergen en hitte met hun kind op de rug om hem te kunnen laten inenten. Dus denk goed na! @Rainbow.. een meisje wat leuk! Fijn dat je een goed echo had. Met mij gaat het steeds beter en beter, begin aan te sterken en ben niet misselijk meer. Ik zit nu alleen de hele tijd te wachten tot @jasmientje eens wat van zich laat horen! Ik maak me zorgen nl. Verder vroeg ik me af wat jullie afkomst is en de afkomst van jullie man/vriend. Ben benieuwd of er nog meer mengelmoesjes in aankomst zijn hier Ik ben Marokkaans en mijn man is een Arabische Somali. @kraamzorg.. dat krijg ik dus deze x niet bestaat hier niet tbc nl. Maar ik heb 3 kinderen gekregen in nl (thuisbevallingen) en er kwam nooit iemand controleren. En wat gaan jullie doen? Borstvoeding of kunst? Ik heb in totaal 7 jr bv gegeven... dus raad eens wat ik ga doen Kan niet wachten tot ik die kleine man kan aanleggen! Ik droom er zelfs over
Ik ben gewoon simpel, Nederlands. De man ook en de kinderen zijn ook Hollands welvaren Ik ben van mening dat inenten het beste is voor je kind, of heb je liever dat nou net jou kind wel die mazelen, difterie of wat dan ook krijgt. Nou heeft mijn oudste wat kleine longproblemen, waarvoor hij jaarlijks word opgeroepen voor een griepprik. Dat heb ik 1 jaar gedaan en daarna niet en hij heeft al 3 jaar geen griep gehad. Daar zie ik nu niet echt het nut van in, omdat het ook kleine probleempjes zijn. Nou ben ik kraamverzorgende Wij komen echt niet controleren, maar eerder informeren. Bij ons komen we bij het eerste kindje langs, die ouders waarderen dat altijd enorm. Want idd hebben mensen veel vragen over de uitzet van de baby. Daarbij geven we je tips en geen moetjes! Wij gebruiken bij een thuisbevalling echt wel de twee kruiken, om de kleertjes, doeken en wiegje te verwarmen. Sommige baby's hebben het lastig om zichzelf warm te houden en hebben dan twee kruiken nodig. Ook is het handig als je een wiegje boven en beneden hebt, dat ze allebei een kruikje hebben om het bedje voor te verwarmen. Hoef je niet elke keer te verplaatsten. Die kruiken hoeven echt niet duur te zijn van de Hema, maar het liefst geen electrische. @ seepje, jammer dat het zo gelopen is bij je echo. Misschien had hij haast omdat hij naar een bevalling moest En je man, lastig voor jullie beiden zo. Hoop dat hij bijkomt en beseft dat die gyn echt niet opgewonden wordt van jou op de behandeltafel. Moet hij eens weten hoeveel vlk lesbisch zijn
@hilly nee want na mij haalde hij direct t volgende stel op. Volgens mij is er elke dag een andere gyn met spreekuur en meerdere voor bevallingen.. en haha ik denk niet dat hij die cijfers wil weten denk dat ie deels ook uit zn plaat ging omdat de beste man over inwendige onderzoeken begon Heb inmiddels met gezamenlijke vrienden gesproken en die hebben hem erop aangesproken. Nu ga ik maandag toch bellen dat ik de volgende controle liever weer mn eigen gynaecoloog heb. Gewoon door hoe het vandaag liep... die foto niet gekregen hebben is jammer maar ik heb nog teveel vragen. Hoe en waar liggen de baby's? Hoe groot zijn ze nu precies? Etc...
Wij zijn allebei Belgen Ooh mengelmoesjes zijn zo leuk vind ik Hier kostte de pretecho 35 euro, vond het echt zijn geld waard! Maar 75 euro zou ik er ook niet aan geven nee
hallo meiden, sorry, even niet van me laten horen. Het is ook ontzettend druk met drie kinderen en hun voetbalclubjes, scouting, dans- en tekenlessen. Daarnaast werk ik 24 uur en is school weer begonnen pfffff Ik kreeg deze week erg pijn in mijn onderbuik en onderrug. Even mijn urine weg gebracht en ik heb een blaasontsteking. Ik hoop dat het kuurtje gauw aanslaat, want ik voel me erg belabberd. Werkelijk BELACHELIJK dat kraamzorg komt controleren of je alles in huis hebt haha. Bij mij was dat absoluut niet het geval. Misschien dat ze er naar informeren bij gezinnen waar ze het niet vertrouwen. Haha, je bent niet eens verplicht kraamzorg af te nemen. Ik heb geen slechte ervaringen met het consultatiebureau. De arts bij ons in het dorp is ook mijn huisarts. Zij kent ons en kijkt verder dan cijfertjes en grafieken. Ik ben zelf klein en krijg kleine kindjes. Mijn man is lang en we zien nu ook dat onze kinderen hun groei inhalen. Mijn zoon van 10 is absoluut niet klein meer. Hij heeft nu zelfs al grotere voeten dan zijn moeder haha @Lalay wat heb je dat goed gezegd mbt inenten. Ik ben het zo met je eens! Fijn weekend allemaal! Maandag krijg ik de uitslag van de Nipt! Duimen jullie met me mee?
Ik heb een afspraak kunnen krijgen in Hengelo. Moet nu 2 september. Ben zo benieuwd. Kost hier trouwens 35 euro. Krijgen dan 10 zwart wit foto's en 1 3D foto.
Nou ik vond het vooral de eerste keer wel fijnst ze langs kwamen. Ze komen niet speciaal om te controleren of je alles in huis hebt hoor. Ze kijken het niet allemaal na. Ze nemen gewoon een lijst met je door met dingen die je nodig zult hebben in je kraambed. En sommige dingen moeten ze wel controleren voor de veiligheid en verantwoorde werken voor de kraamhulp. Ze zijn er uiteindelijk voor jou. Ik vind het alleen maar goed. Ze nemen ook met je door wat er allemaal gaat gebeuren en wat je precies moet doen als je gaat bevallen. Wie je wanneer moet bellen etc. Het is dus maar net hoe je het zelf oppakt denk ik .
Vandaag luiers ingeslagen.. Trekpleister de pampers 5 euro per pak! Normaal koop ik altijd kruidvat of ets maar gezien de prijs was dit nog voordeliger!. .. Verder met de kleine meid koekjes gebakken en papa maakt zo pannenkoeken. . Wat een heerlijk calorie vol weekend zo hihi!
Ik heb exact dezelfde ervaring hoor! Totaal niet vreemd of vervelend.. Alle tijd om vragen te stellen ook!
Ja, ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met kraamzorg. Totaal geen vervelende bemoeienis. Leuk al die echo's! Nog even en dan de 20 weken echo! Daar kijk ik ook naar uit!
Ik heb vanavond onze tweelingwagen gekocht! Easywalker duo in rood. Maandag ophalen. Helemaal blij mee!
Dus dat... ik weet gelukkig het geslacht al.. Maar los ga ik nog niet hoor.. anders ligt het zo lang in de weg. Luieraanbiedingen zijn er bv altijd wel. @seepje die is mooi!! Gefeliciteerd! Was ie duur?
Nou dalijk vertrekken we lekker een weekje naar Zeeland.. Gelukkig wordt het de komende week beter weer. Mijn klachten worden eigenlijk steeds minder. Ben niet meer moe en overgeven s ochtends wordt ook wat minder. Heb alleen wel last van aambeien en dat het daaronder waar de baby dalijk uit mag komen (Hihi) af en toe echt jeukt en schraal aanvoelt. Bekend bij iemand ? Hihi..
@seepje gave wagen. Goed merk ook, daar ga je lang plezier van hebben! Ik durf dus eigenlijk nog niks te kopen, en heb mijn omgeving ook nog niet van de zwangerschap verteld, omdat ik de uitslag wil afwachten. Morgen is het eindelijk zover....... @lovingmyboy het is heel herkenbaar en dan heb ik ook blaasontsteking, dus dat hele gebiedje is heel gevoelig. Heel veel plezier in Zeeland!
@lovingmyboy heel veel water drinken (verspreid over de dag) en koop gedroogde pruimen en eet daar iedere dag een paar van. Succes! Ik heb gelukkig deze x (nog) geen last van constipatie.. in tegendeel zelfs ik voel me ook beter, al is dat niet zo moeilijk gezien hoe ik me voelde Maar waar is @yasmientje nou???
Uitgerekende datum: Februari: 10 kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 14 Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 15 Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Juels75, ? jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Rens90, 24 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Set, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Zonnestraal2, 24 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Hilly79, 35 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Tiarah, 26 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing lausje2010, ? jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing leene, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 ♥♥ seepje, 23 jaar, 1e en 2e kindje, het worden een meisje/jongen/verrassing 24 Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing goblins, 38 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Centurychild6F3, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing josephinevh, 28 jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wivine, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing pinkster, 27 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Maart: 1 Bloesem 33 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Afspraken/Echo's September: 1: Seepje: Voorlichting SEO 20 weken echo manonenmike: Geslachtsbepaling Juels75 Uitslag NIPT 2: Carlien: Controle vk Elsa86: Geslachtsbepaling 4: melanieV83: Controle vk 9: Floddertje123: Controle vk en geslachtsbepaling Dyson: Controle vk 10: goblins: Controle vk 12: Dyson: Geslachtsbepaling 15: manonenmike: Controle vk 17: Rainbow88: Echo 22: R1985: Controle vk 23: goblins: Echo 27: MyNameIs: Controle vk 29: lausje2010: 20 weken echo seepje:Controle gyn Oktober: 3: Purplebee: 20 weken echo 10: Dyson: 20 weken echo R1985: 20 weken echo 14: seepje: 20 weken echo *11 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje, morgenzon, Lita, MRCD, sun123 Snelzoekfunctie: bevallingslijst