Gefeliciteerd Juels met het goed nieuws!! Meiden, sorry dat ik hier weer zeur, maar heb ergens last van en het wordt steeds erger. Heb al een tijdje last van aambeien en van mijn wisselende stoelgang. Al een paar keer bij des Dokter geweest, maar die ziet niets aparts. Ben ook hypochonder dus daar kan het ook erger door lijken. Maar heb nu al 3 dagen dat ik minimaal 4-5 X naar het toilet moet om te poepen zal ik maar zeggen. Natuurlijk ook niet bevorderlijk voor mijn aambei, maar dat terzijde. Het zorgelijke eraan vind ik het aantal keer en het feit dat het s ochtends en s avonds harder is en in de middag een stuk zachtere ontlasting. Sorry voor mijn praat, maar ik zou graag willen weten of meer meiden hier last van hebben. Wil de dokter eigenlijk niet bellen want die ziet me alweer aankomen.
@Lovingmyboy, dit soort vragen kan je misschien beter stellen in een topic onder Gezondheid of Zwangerschap, waar je veel meer leden van dit forum bereikt dan hier in deze club. Het kan heel goed zijn dat meer meiden hier last van hebben, maar dan vind je die eerder in een andere groep. Je kan zelf een topic openen over dit onderwerp, of eerst zoeken op het onderwerp en kijken of er al over geschreven is. Sterkte met je klachten!
@Lovingmyboy, dat is heel normaal. Gelukkig deze zwangerschap geen last van gehad maar bij onze dochter had ik daar ook erg last van. Ik heb een abonnement op aambeien (had ze zelfs toen ik geboren werd) dus ik ben er misschien ook wat extra vatbaar voor. @Tiarah, leuk een jongen! Ik snap dat het even schakelen is als je voorgevoel toch echt iets anders zei. @Juels75, fijn dat je een goede uitslag hebt gehad, gefeliciteerd! Beetje onduidelijke foto van mijn mega-buik, ik vind mezelf 's ochtends al gigantisch maar in de avond is het echt niet normaal. En dat terwijl ik dus af ben gevallen.
Hey allemaal. Alweer een poosje geleden dat ik hier was. Excuses! Het gaat hier super. Voel me goed, pas mijn eigen kleding niet meer 20 sept weer controle bij de vk. Afgelopen woensdag ook gehad. Mijn bloeddruk b egint nu al te zakken en was 110/55. Mag dus gewoon zout wat leuk zeg, de geslachtsecho's. Ik wil het ook wel maar vind het best prijzig. Hier is het 60 euro. Als jullie nog een goedkopere tip hebben in drenthe of groningen....
Hey!! Wat leuk dat jullie de geslachten komen delen!! Volgens mij staan jongens voor of niet?? Nou ik ben ook zeer benieuwd !! Ik weet met mijn 20 week echo en dat is 14/10 pas... En 08/09 heb ik gewoon controle , hartje luisteren enzo
Dank je purplebee voor de tip! @dyson, de aambeien maak ik me ook niet druk over, maar het is de aantal keer per dag ontlasting en hoe verschillend het is
@Lovingmyboy, ook daar kijk ik niet echt gek van op. Toen ik die aambeien had was ik de halve dag geconstipeerd en de andere helft niet bepaald Als je het niet vertrouwd moet je je arts bellen. Maar een wisselende stoelgang is echt niet raar hoor, er drukt tenslotte van alles op je darmen, die krijgen het behoorlijk te verduren. Ik ga even de lijst bijwerken!
Uitgerekende datum: Februari: 10 kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 14 Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 15 Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Juels75, 39 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Rens90, 24 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Set, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Zonnestraal2, 24 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Hilly79, 35 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een jongen Tiarah, 26 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen lausje2010, ? jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing leene, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 ♥♥ seepje, 23 jaar, 1e en 2e kindje, het worden een meisje/jongen/verrassing 24 Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing goblins, 38 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Centurychild6F3, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing josephinevh, 28 jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wivine, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing pinkster, 27 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Maart: 1 Bloesem 33 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Afspraken/Echo's September: 2: Carlien: Controle vk Elsa86: Geslachtsbepaling 4: melanieV83: Controle vk 4: Seepje: Geslachtsbepaling 9: Floddertje123: Controle vk en geslachtsbepaling Dyson: Controle vk 10: goblins: Controle vk 12: Dyson: Geslachtsbepaling 15: manonenmike: Controle vk 17: Rainbow88: Echo 20: Ior: Controle vk 22: R1985: Controle vk 23: goblins: Echo 27: MyNameIs: Controle vk 29: lausje2010: 20 weken echo seepje:Controle gyn Oktober: 3: Purplebee: 20 weken echo 10: Dyson: 20 weken echo R1985: 20 weken echo 14: seepje: 20 weken echo pinskter: 20 weken echo *11 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje, morgenzon, Lita, MRCD, sun123 Snelzoekfunctie: bevallingslijst
@juels, gefeliciteerd met het mooie nieuws! @ Tiarah en Manonenmike, gefeliciteerd met jullie jongens, mooie echo's @ lovingmyboy, het is natuurlijk mogelijk dat je aambei inwendig zit en daarom de arts niets kan zien. Dat je ontlasting wisselt van consistentie is normaal hoor. Als je te veel last hebt, kun je bij de vlk of huisarts even aangeven of je er niets voor mag. Er is Curanol, tabletten en zalf. En dat mag gewoon tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Ik zou het wel eerst bespreken met arts of vlk. Ik raad het pas bevallen moeders ook vaak aan, en de meeste vlk binden het geen probleem.
Dank je meiden, hier ben ik iets geruster op.. Maar dat meerdere malen op een dag is dus ook niet raar of onbekend??
Lovingmyboy ik heb sinds deze week ook flink last ervan obstipatie niet fijn ook bloed erbij soms dus denk ook aambei ?? i.i.g maak je geen zorgen het hoort er allemaal een beetje bij je darmen werken gewoon minder goed nu.
wat een goed berichten! gefeliciteerd met de goede uitslag Juels en Manonmike en Tiarah nu lekker shoppen. Net als Lalay ben ik ook erg benieuwd naar Yasmientje. Hopelijk ben je al uit het zkh en thuis aan het aansterken.
@Manonenmike duidelijk een jongensuper leuk! @Tiarah leuk ook voor jullie een jongen! @Juels wat een opluchting gefeliciteerd met deze prachtige uitslag. @Lovingmyboy ik heb gelukkig nooit aambeien gehad(klopt snel af) lijkt me erg pijnlijk @Seepje mooie kinderwagen Gelukkig mag je nog een keer terug komen. @Hilly ik ben thuisbevallen en er lag een pak sneeuw,het was dus koud en ze hebben nooit aan ons een 2de kruik gevraagt. In de kraamzorg folder die ik nu heb staat dat je een 1 soort elektrische kruik mag gebruiken dus dat veranderd langzaam ook al. Idd waar is Yasmientje hopelijk gaat alles goed met haar. De zwangerschap mag van mij ook wel wat sneller gaan. Ik kan niet wachten tot dat het februari is. Voor het lijstje ik heb 30 september de 20 weken echo.
Straks weer naar de verloskundige. Vind het toch wel erg spannend of het allemaal goed is en of het hartje nog goed klopt ondanks dat ik het volgens mij al wel een paar keer gevoeld heb. Hebben jullie dat ook dat jullie nog steeds een beetje bang zijn of het allemaal goed blijft gaan.
Ja, die angst heb ik zeker. Ik denk dat je dat de hele zwangerschap wel een beetje houdt. Angst is wel minder geworden nu ik de 12 weken ben gepasseerd, maar het blijft aanwezig.
Nou gelukkig was vanmorgen alles goed op de echo, je kon echt hersens zien zitten en de benen en armen.. Zo leuk, alleen kon hij het geslacht niet zien, maar alles was goed en daar is deze afspraak voor dus.. Maar nou zit ik te twijfelen of ik een geslachtsbepaling echo zou doen, want over 3 weken is de 20 weken echo.. Misschien dat ze het dan wel zien??