Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Even een ego update!

2. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk Seepje, nu weet je het zeker! En hoe vond je moeder het?

3. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    @Seepje nou geen twijfel meer voor je vriend;)
    Wat zei je moeder toen het toch geen meisjes bleken te zijn :p

@Ior leuke babykamer!

@Pinkster jullie hebben nog genoeg te doen zo te horen.
    Raar zeg dat ze niet eens plek hebben voor zijn broertje of zusje op het kinderdagverblijf,ik hoop dat je snel een ander vind.

@Elsa heb je ook een lage bloeddruk?

4. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Mooie foto's seepje! Ik ben ook benieuwd hoe je moeder reageerde :D.

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Vriend is dolblij en mn mams ook! En 1 van de jongens daar kon je gewoon niet omheen. Daar is jammer genoeg geen foto van maar ze lagen heerlijk. 1 op de rug en de ander steunde op de armpjes en knietjes met duim in de mond. De andere stak de draak met ons en deed even nanananana Bekijk bijlage 416527

Zijn bij echobureau utrecht geweest. Echt een aanrader. Kregen 11 foto's mee en werd echt de tijd genomen. Kreeg vast meer foto's mee omdat het er 2 waren maar had maar 2 printjes verwacht voor die 27,50

6. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    @hartjes: bloeddruk was gisteren 122/60. Dit was goed volgens de vk. Al vind ik zelf de onderdruk wat aan de lage kant. Als het zo blijft laat ik maar eens testen of het misschien bloedarmoede is.

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @Elsa : Vorige week had ik soortgelijke bloedruk (119/61) en was ook perfect. Zolang ik niet duizelig werd was er niets aan de hand werd mij verteld :)

8. Dana23

Dana23 Lid

7 mei 2014
    80
    0
    0
    NULL
    ZH
    Is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb.

Ontzettend leuk om te lezen dat jullie meiden in dezelfde weken zitten als ik.

Zijn nu druk bezig met het kinderkamertje afmaken, wij hebben een appartement en hierin heeft mijn vriend een kleine kamertje gemaakt, ontzettend leuk geworden :). Druk bezig ook met het uitzoeken babyspulletjes etc.

Lastige vind ik wel dat ik best veel mensen ken met kinderen die graag hun babyspulletjes aan me kwijt willen, en dat is natuurlijk harstikke lief maar eerlijk gezegd zit ik op veel dingen niet echt te wachten. Ook veel mensen die me dingen geven om te lenen :-S. Waar ik niet om gevraagd heb, dus ik ben goed aan het leren hier duidelijker in te zijn dat ik niet veel dingen nodig heb ook omdat de a.s. oma veel koopt.
    Luxe probleempjes ;).

Over 4 weken de 20 weken (eigenlijk al 21 dan) echo, dus heel benieuwd of het een jongetje of meisje wordt. Bij de 13 weken echo heeft de verloskundige m.b.v. de NUB theorie gezegd dat ze denkt dat het een meisje wordt maar dat ik haar er niet op vast mocht pinnen. :) We will see!

9. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ook hier een jongetje! Ik stond er ook niet van te kijken. Het was een hele leuke echo, aardige vrouw ook. Ik merk wel dat ik wat emotioneler ben, ik zat bijna te huilen omdat ik de echo zo mooi vond haha. Ze liet hem ook nog even 3D zien, maar dat was geen gezicht met deze termijn (vond ik). Ze deed ook 20 weken echo's en nu keek ze ook vast even wat dingen na en die zagen er allemaal goed uit. Zijn hartslag hebben we gehoord die was 149 slagen per minuut. Ik vond dat ze het toch uitgebreid deed ook al koste het maar 35 euro.

We hebben nu een mooie beer voor hem gekocht omdat ik dit een speciale dag vind.
    Vanmiddag nog even naar de verloskundige op controle.

Nu wil ik ook heel graag beginnen met de babykamer!

Dana. leuk dat jullie al bezig zijn met het kamertje, heb je er foto's van? Ik vind kamertjes altijd leuk om te zien.

10. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Floddertje, leuk! Weer een jongen, het wordt een aardig blauwe lijst zo :D

@Dana23, vervelend he, die luxeproblemen. Ik heb zo in het afgelopen jaar nog zelf bijna geen kleding of speelgoed voor onze dochter gekocht. Ze krijgt alles van oma's of overgrootoma. Heb van een nicht heel veel spullen gekregen, maar zij zei er al gelijk bij dat ik weg kon gooien wat ik niet wilde. Als je vanaf het begin duidelijk bent naar iedereen die je spullen wil geven/lenen dan weet iedereen waar ze aan toe zijn en krijg je geen misverstanden.

Zometeen controle bij de vk en daarna direct door road trip om mijn nieuwe (2e hands) super fantastische iCandy Peach kinderwagen op te halen. YAY!!!!

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    @Floddertje: Ik zie dat je uit Overijssel komt. Heb je de echo toevallig gehad bij baby-visie? Jouw verhaal lijkt precies op de mijne ;)

12. manonenmike

manonenmike Actief lid

2 dec 2009
    329
    0
    0
    32 u per week werken & mama van mooie dochter zijn
    rotterdam
    Ik zit ff flink te huilen. .. ben een dag vrij..
    Vanmorgen visite gehad die nam gelijk kleding over van mijn oudste.. tja heb ik niks meer aan al dat roze.. Dus ff emo... blijkt ze in de hondenpoep gestaan te hebben nu ze weg is al 3x gedweild maar blijf t ruiken. . Weer een huilbui. .. bah.. wilde genieten van mijn dagje vrij...

13. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Soms is het goed om even flink te huilen, maar als je net een dagje vrij bent... Ik hoop dat je toch nog kunt genieten van je vrije dag.

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een 3D echo. Het duurt nog heel lang, maar dan heb je nog wel een beetje de mogelijkheid dat de afspraak ook goed uitkomt.

De afspraak staat op woensdag 19 november om 20.15 uur.

14. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Vervelend zeg manonenmike, met al die hormonen moet ik ook sneller huilen maar leuk is het niet natuurlijk.

Elsa, ik ben inderdaad bij baby visie geweest, in Hengelo :). Die vrouw deed het ook in Almelo geloof ik. Beviel goed, mocht ik weer een pretecho doen dan zou ik wel weer aan hun denken.

15. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Ja, ik heb de echo ook in Hengelo gehad bij Rita Struik.

De 3D echo heb ik ook daar. Wilde die eerst doen bij echostudiokijk, maar omdat die geslachtsbepalingsecho zo goed beviel, heb ik hier weer voor gekozen. En ik heb een cadeaubon, 50% korting. Die geldt ook bij baby-visie.

16. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik weet haar naam even niet meer zeker maar zij vertelde dat ze twee collega's had alleen deden die geen geslachtsbepalingen dus het is vast dezelfde vrouw geweest :).

Met hoeveel weken heb je de 3D echo?

17. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Seepje leuk om het toch nog een keer bevestigd te krijgen he. Ik durf eigenlijk niks te kopen omdat ik allemaal van die verhalen lees het toch een meisje/jongen is ineens bij de 20 weken :D

@Floddertje, nog een jongen! Gefeliciteerd :D

@manon, bah vervelend zeg :( ff flink uit huilen en dan die hormonen weer ff de door uit schoppen!

18. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Met 26 weken en 6 dagen. Duurt dus nog even, maar dan heb ik weer iets om naar uit te kijken.:)

19. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Ik ben vanmorgen op controle geweest bij de vroedvrouw.
    Alles mooi in orde, hartje weer gehoord.
    Ik wacht hier gewoon op de 20 weken echo voor het geslacht. Heb bij de andere twee ook geen pretecho gehad. Hier doet de gyn het allemaal heel uitgebreid( België) en als ik zou willen elke 4 weken een echo;)
    Vervelend @ Manonenmike, je ruikt al zo sterk en dan neemt. Er nog iemand hondenpoep mee naar binnen.
    Ik geef de honden bezitters daarvan de schuld:cool: moeten ze het maar ook opruimen! Nu zit jij ermee.

20. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo's allemaal! Prachtig om te zien!
    Ik heb 6 oktober mijn 20 weken echo,maar het liefst zag ik mijn uk elke week of nog beter elke dag op een echo. ;):D:cool::):p;)

En ik lees dat jullie al op zoek zijn gegaan naar baby-spulletjes. Wij nog niet, mijn man werkt voor twee weken in het buitenland. :(:( Helemaal niet gezellig! :( En niet handig :p, want ik vind avondeten koken nog steeds moeilijk. Ik word echt misselijk van die geuren (vooral van vlees of vis). Gelukkig kan lekker zelf gemaakte soepen of bepaalde rijstgerechten maken EN eten wel prima. Ik ben avondmisselijkheid nog niet kwijt.
    Als mijn man terug komt, ga ik met hem naar de Baby-dump, prenatal en Ikea. ;):cool::D

Deel Deze Pagina