Februari kindje en kleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lov23, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja die zijn klein van je he hahahaha...

Hier ware de meiden 3550

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Wat grappig, onze kleine was ook voorzien voor 10/02 maar dan van dit jaar ;)

Ik had gewone velours pakjes, rompertjes met korte mouwen (omdat ik die lange mouwen gewoon zo onhandig vind!) en dan een lekkere dikke voetenzak om zijn maxi cosi te liggen.
    Een truitje voor als het vroor en een lekker mutsje om buiten te komen.

Ik ging wandelen in de vrieskou, in de sneeuw en noem maar op, en was hij lekker dik ingepakt, zat hij in zijn voetenzak en dan dikwijls had hij nog een fleecedekentje over hem :p
    Maar ik ging koste wat het kost naar buiten.

Daarom heb ik altijd gezegd: onze 2e baby wordt geboren in mei :p

Voor 's nachts vond ik de inbakerdoek al veel warmte geven, zeker als er nog een lekker fleeceje over lag.

Mijn raad is meer: koop het hoogstnoodzakelijke en eens je mannetje er is kun je nog zien hoe hij is en wat hij nodig heeft, ook afhankelijk van hoe het weer dan is.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Onze zoon is van februari en toen was het -20°C. Was blij met alle lange mouwen. Ik had nog niks in maat 62. Wist sowieso het geslacht niet.. Maar ook je weet niet hoe groot je kindje is en hoe snel het groeit.. Die van ons ging met 11 weken naar maat 62, maar nog vaak lange mouwen hoor. Ik vergelijk het met mezelf, als ik alleen maar stil zit heb ik ook liever lange mouwen aan zelfs bij twintig graden.. Nu als rondrennende dreumes wel veel vaker korte mouwen, want hij is de hele dag druk bezig.

Deel Deze Pagina