Hallo allemaal, Al na 4 maanden proberen via ZI ben ik zwanger van ons 1ste kindje..! Joepie! Dat het zo snel zou gaan is verbazingwekkend. Zal wel in de familie zitten, want zowel mijn moeder als mijn zus waren ook zo snel. Heel pril nog maar we zijn super-blij! Groetjes, Daan.
"Hoi DaanHan Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Wij verwachten ook ons kindje in febuari Spannend hoor Gr Citta
Hey Daan, ik heb gister positief getest en volgens de kalender wordt het een valentijntje! Gefeliciteerd en geniet er van meid! Groetjes Anne-Marie
Voor ons is het kindje gepland op 22 februari, ons eerste zal het zijn en ik zit nu al vol met zenuwen. amai kon het echt niet geloven. En nu gaan wij proberen dit nog tot augustus geheim te houden voor iedereen, ik zeg wel proberen, want amai dat liegen tegen de ouders en schoonouders is echt niet gemakkelijk, ze weten dat we bezig zijn met iui en dan krijgt ge al die vragen hé; Hebben jullie het al verteld en zoja, op welke wijze, ben op zoek naar iets origineels ?