Februari & Maart 2016 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Boommm, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik leg ook aan voor troost trouwens. We hebben ook een speen maar die wil t. Meestal niet.

Ik een er al aan hoor, iedere 2 uur voeden. Het lijkt nu wel iets meer naar 2,5 uur te verschuiven :)

2. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Mijn beval verhaal:

Vorig jaar, een jaar nadat S. is geboren raakte ik weer zwanger. Zeer snel. Wat waren wij blij. Een zwangerschap met alleen maar misselijkheid, dus geen klagen. Afgelopen donderdag bevallen van N. het ging, net als bij S, weer enorm snel met een klein onzekerheidje. Ik dacht dat om een uur of zes mn vliezen braken. Daarna kreeg ik hele lichte weeën. Ik voelde ze wel, maar hoefde er niets mee te doen. Ik enorm onzeker, want de vk had gezegd dat ik gelijk moest bellen. Mn man moest wel thuisblijven van mij. Ik voelde me te onrustig. Ik om half 8 toch maar gebeld. De vk stelde vast dat het nog niets was, maar dat het wel zou kunnen beginnen. Ze zou om half 9 de stagiaire sturen. Zij was er dus om half 9 en ik had vanaf half 8 echt fikse weeën om de 3 a 4 min en die duurde ook echt goed lang. Zij toucheerde mij en het was 3-4 cm en de vliezen waren (gelukkig) nog in tact. De vk kwam rond een uur of 9 en ze zagen aan mij dat het steeds heftiger werd. Ik kon ze zeer goed opvangen en dit zeiden ze ook steeds dat het goed ging. Om tien uur nogmaals gecheckt en 7cm. En de vliezen gingen ze breken. En ja hoor. De baby had in het vruchtwater gepoept. Dat was dus even minder, maar ik kon niet meer weg. De stagiaire voelde met een wee mee en stelde vast dat het per wee een cm bij kwam. Dus na 3 weeen mocht ik meepersen. Eerst eentje meepersen want er bleef een randje staan. Toen weer 1 wegzuchten. Daarna 1 mislukte perswee, omdat ik niet wist waarheen ik moest persen. Ik lag namelijk op mn zij. Daarna 2 goede persweeën en daar was de baby. Een meisje. Ze zag een beetje blauw, maar ze huilde goed. Gelijk bij mij op mn borst waar ze een uur of 2 gelegen heeft. Heerlijk dat moment. Als ik er nu aan denk, kan ik weer huilen. De zijligging was omdat het snel moest en de baby zich dan sneller herstelde en ik ook. Er was namelijk wel haast bij ivm het poepen in het vruchtwater. Ondanks de haast, gewoon geen hechting of wat dan ook. Ik voel me, buiten de tranen, dus enorm goed

3. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Marievs, blij dat je geen knip hoefde en dat je uiteindelijk niet lang hebt moeten persen! Even spannend geweest toch, met het poepen in het vruchtwater.
    Na de geboorte samen liggen, zalig hé!

Manamana, jep ik verwen ze al teveel. Ze weent niet genoeg. Sinds wanneer dat een goed idee is weet ik niet.
    Leuk te horen dat het prima gaat bij jullie!

Ben ook van plan om zo verder te doen, het werkt goed zo voor ons. Gewoon irritant dat ze het achter mijn rug tegen man moeten gaan zeggen.

Mevrouw Pinguïn, misschien helpt draagdoek? F. Wil hier ook meestal bij mij zijn, dat werkt goed.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier heeft M. van die periodes dat ze wil plakken. Soms een hele dag wel, soms een paar dagen niet. Gebruikt dan mijn draagdoek heel veel. Vandaag ook weer zitten gourmetten met een baby in de draagdoek. (verklaarbaar, overdag gewinkeld en omdat we bewogen heeft ze veel geslapen in de kinderwagenbak)

@niny: maat 74. Wow. Mijn oudste droeg maat 74 toen ze een jaar was. En denk dat M. dat ook gaat doen. :) Ach, ik maak ukkies. hahaha

Commentaar: er zijn altijd wel mensen die commentaar hebben. Grootste voordeel van een tweede: je kan vergelijken met de eerste. Zeg er altijd bij dat we de oudste goed gelukt vinden dus met de jongste (veel) hetzelfde doen. :) ;)
    Zonder gekheid. Ook bij de oudste geluisterd met een filter. Meegenomen wat mensen zeiden, dingen die aansluiten op hoe wij over opvoeden e.d. denken nemen we mee. De rest van alle tips gaat overboord.

Mensen nog die bv geven: geven jullie bv in het openbaar? En wat voor kleding hebben jullie dan aan?

Bij de prenatal twee borstvoedingsshirts gekocht. Dus topjes die van boven open kunnen maar die zijn nogal prijzig. En omdat ik niet weet hoelang ik het volhoud om bv te geven wil ik er ook niet te veel aan uitgeven.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Mevrouw pinguin: misschien helpt het om n nachthemd van je bij de kleine te leggen. Ruikt het zoiezo jouw geur.
    Werkte toendertijd bij mijn zusje heel erg goed.

Marievs: wauw wat is het snel gegaan zeg! Wat fijn.
    En wat fijn zeg dat je geen hechtingen hebt scheelt zo met herstellen! Wel spannend zeg met dat vruchtwater.
    Wauw 2u op je borst gelegen! Was bij mij maar n kwartiertje hooguit.
    Geniet ervan!

Was het gourmetten geslaagd vaddie?

De dagen vliegen voorbij met zo'n kleintje. :(
    Vind het veel te hard gaan.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Deedee. Efteling was super leuk! Heerlijk weer inderdaad en de kindjes hebben zo genoten!
    Wat lekker die nachten. Hier slaapt ze sochtends inderdaad ook nog verder. Wel lekker, want dan heb ik ook tijd om de andere twee aan te kleden.

Pinguïn. Hier heeft ze geen moeite met alleen zijn. Snachts slaapt ze op haar eigen kamer en overdag ligt ze vaak in de box. Maar daar heeft ze ook aan moeten wennen hoor, maar heb simpelweg geen tijd om haar continu vast te houden.
    Heb je wel eens geprobeerd het bedje voor te verwarmen met een kruik voor je hem erin legt? Kan ook helpen, dan is de overgang van warme mama naar koud bedje niet zo groot.

Joyjoy. Ik leg echt alleen aan bij honger. Ik wil ook niet dat ze de borst als troost gaat zien of gaat gebruiken om in slaap te vallen.

Meisje.

Manamana. Grappig, hier kan ze ook een poosje naar een schilderij of een lamp kijken haha. Hier vind ze de druppels juist heerlijk!

Vaddie. Valt mij op dat M wel erg vaak krampen heeft. Geef je haar iets er tegen?

Marievs. Wauw, dat is snel gegaan dan. Wel eng dat ze gepoept had in het vruchtwater en vervelend dat ze daardoor zo misselijk was. Is dat nu over? Loopt de bv goed?

Kledingmaat. Hier zit ze met 2 maanden in maatje 50.

Voeden in het openbaar doe ik niet. Dan krijgt ze een flesje met afgekolfde melk.

Efteling was echt super leuk. Kindjes hebben zo genoten. Ik stiekem ook haha. Gister naar de dierentuin geweest met kinderen en schoonouders. Was ook heel leuk en gezellig. Nu zijn de koffers alweer gepakt en vliegen we zo weer naar huis.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @boomm Goede vlucht.
    Krampen. Tja weet niet wat normaal is maar bij M. Is echt niks in vergelijking bij de oudste. Daar heb ik echt nachten mee rond genoten vanwege de krampen. M hooguit 2 a 3 uurtjes per dag. Nachten eigenlijk helemaal niet.

En vandaag eerste lachje gespot. Zo schattig

8. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Sorry dames als ik niet op iedereen reageer. Dat ga ik vanaf nu proberen weer bij te houden.

De nachten zijn beetje drama. Ze heeft veel last van krampjes en vooral in de nacht. Zo sneu. Soms weet ik gewoon ook niet of het krampjes zijn of honger, omdat ze blijft happen. De borstvoeding loopt wel als een trein, dus dat is super lekker.

Badje: hier om de dag. Ook S. gaat om de dag in bad. Of nou ja, onder de douche.

BV: S. heeft een jaar gehad. Hopelijk krijgt N ook een jaar. En misschien nog wel langer. Kolven is echt bagger ja. Nog niet hoeven doen, maar moet straks wel weer L.

Speen: hier ook, maar ze pakt hem nog niet helemaal lekker jammer genoeg. S. had dit toen echt gelijk door.

Vaddie: Veel plezier. Ik geef ook bv in het openbaar. Ik had bij S. een topje aan met een shirtje. Dus je zag alleen een stukje borst. Ik had geen speciale bv kleding.

Boommm: rook je nu weer dan? Of dat niet? Oh, de efteling is zo leuk!Oh ook nog naar de dierentuin. Lekker hoor. Bv gaat super goed hier. Echt lekker. De misselijkheid is nu over. Nu beginnen de krampjes. Zo sneu.

Mevrouw pinguin: Oh zo herkenbaar. Dat is hier hetzelfde. Hier slaapt ze ook alleen bij ons het liefst. Behalve overdag. Dan kan ze wel ineens in der bedje slapen. Zo stom. Maar snachts zijn het die rot krampjes die haar wakker houden. Bij S. nooit last van gehad.

@niny: Ja, dat is zo`n zalig gevoel.

@commentaar: yep, altijd van die mensen. En als ze dan nog een nuttig commentaar hadden. Soms wel, soms niet. Maar vooral: laten huilen, niet verwennen, bv om de zoveel tijd…. Grrr… Zelfs een keer van een zwager te horen gekregen: moet dat met die borst bloot….

@meisje: Ja, het is echt super goed gegaan. Straks even hier meer over. Ja, het gaat hard he. N. is nu alweer een week oud.

Oh de 1e lachjes. Leuk leuk. Hier alleen de stuiplachjes nog maar.

Ja, de bevalling was erg snel weer en het herstel erg goed. Als iemand nu aan mij zou vragen: ben je bevallen…. Ehum oh ja…. Het is dat N. er is, anders zou je niet zeggen dat ik bevallen ben. Ik heb veel last van kraamtranen. Echt onwijs veel. Loop de hele dag te janken en te huilen. Ben dolgelukkig, maar dat is toch wel even een smet op de gelukkigheid. Ik word er gewoon naar van. Vandaag de kraamhulp voor het laatst en ja… dan gaan de sluizen weer open! Wat doe ik eraan dames? Ik wil dit niet. Ik baal hier zo enorm van! Klote tranen! Het was zo`n fijne week met een hele mooie bevalling. En ik wil graag nog een kind en ik ben zo bang dat dit niet meer mag lukken! Vind het moeilijk om positief te denken momenteel. Voel me zo leeg en heb nergens zin in. Alleen in zitten met de kleine! En erover praten, maar mijn man wordt gek denk ik!

9. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    #329 manamana, 15 apr 2016
    Laatst bewerkt: 15 apr 2016
    Marievs, dat is wel snel gegaan. Vond je het niet erg eng dat ze in het vruchtwater had gepoept?
    Kraamtranen: vervelend! Zeggen ze niet dat dat erbij hoort en je er maar gewoon aan moet toegeven? Tja, daar heb je natuurlijk zo weinig aan. Hopelijk gaat het snel over.

Niny, nu al verwennen? Tjonge zeg. Dat huilen goed is, heb ik ook wel eens gehoord (vooral van wat oudere familieleden). 'Goed voor de longen', zeiden ze dan. Eh, ja, dat vond men vroeger. En wij laten niet huilen.
    Maar je zult altijd mensen hebben die commentaar leveren. Gewoon laten kletsen.
    Commentaar op borstvoeding heb ik bij de oudste ook gehoord. Heeft ze nu alweer honger? Of: hoe lang ga je nog door met voeden?

Boommm, goede vlucht gehad? Leuke dingen gedaan hier, Efteling, dierentuin!

Vaddie, leuk he, die lachjes? Hier wordt nu steeds meer gelachen. Smelt ❤️.

Onze dame heeft zich vannacht helemaal niet gemeld voor een nachtvoeding! Laatste voeding was 22.30 uur. Ik zit nu te wachten tot ze wakker wordt. En ik kan met die overvolle borsten niet meer lekker gaan slapen. Bovendien zal ze zo toch honger krijgen, lijkt me.

Voeden in openbaar: ja, doe ik. Ik heb geen speciale kleding, maar doe net als Marievs: hemdje en shirt, dan zie je maar een heel klein stukje borst (alleen bij het aanleggen, daarna ligt het hoofd ervoor).

Ha, mevrouw is wakker. Ik mag voeden!

Nog even verder typen, terwijl dochter uit ligt ze rusten na het drinken.
    Deze week zijn haar tongriempje en lipbandje gekliefd. Ze klakte na een paar weken bij het drinken en dat werd steeds erger. Geen spruw, maar ze bleek haar tong niet goed op te kunnen tillen en lip niet mooi naar buiten te kunnen krullen. Dus geen goed vacuüm. Nu, na het klieven, gaat het een stuk beter. Ingreep zelf vond ik wel wat zielig voor haar, maar was heel snel gedaan.

10. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ja en nee. Ik kreeg her eersr niet erg mee. Want de ene zei mooi schoon, maar later kwam er dus donkerder vruchtwater. Daarnaast bleef de vk zo rustig en bleven ze naar het hartje luisteren. Maar was wel opgelucht toen ze eruit was en ze huilde. Maar dat is iedere mama.
    Haha ja hoort erbij. Dus we geven er maar aan toen.

Wij laten onzd dochters ook niet huilen.nou ja de oudste nu soms, als het nephuilen is. Maar baby's kun je niet verwennen dus huilen... Echt niet. En dat voeden precies hetzelfde. Maar trek me er niets van aan

Oh lekker zef, maar die volle borsten... Auw Auw auw. Hier kwam ze om half vier en om. Half zeven. En gisteravond om twaalf uur. Savonds clustert ze heel erg. En s. Heeft ook nog eens de halve nacht hier gelegen..

Wat sneu zeg. Doen ze dat wel met verdoving? De kraamhulp dacht hier ook een kort tongriempje, maar het viel gelukkig mee. n

11. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Oh draagmamas, als ik nu naar buiten wil met n., wat moet ik haar dan aantrekken.

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier heeft V in de rekbare doek gewoon haar kleertjes aan ( vandaag romper lange mouwen, jurkje zonder mouwen, dun vestje, een maillot en sokjes) daaroverheen krijgt ze een berenpakje.

Kom straks op de rest reageren!

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Boommm: wat leuk zeg al die uitjes.
    En hoe is de vlucht gegaan? Lekker om weer thuis te zijn zeker

Vaddie: 2a3 uurtjes per dag. Pff lijkt me erg zwaar voor je.
    Hier had E. 1x last van darmkrampjes. Had toen 2 dagen niet gepoept. Wat voelde ik me machteloos toen zeg.
    Ze was toen ook nog maar 5 dagen oud.
    Leuke vakantie gehad? Je hebt het wel getroffen met het weer zeg! succes met het inpakken ;)

marievs: wat vervelend van je kraamtranen! Kan je helaas geen tips geven. Heb er niet echt last van gehad.
    Probeer het naast je neer te leggen. Dat je bang bent dat een 3e kindje niet meer mag lukken.
    Wil je bijv. nog 1,5jaar met die angst rondlopen? Dat is ondraaglijk.
    Speen: sommigen baby's vinden de difrax speen niet fijn, maar de Bibi bijv. wel. ;)
    Bij een vriendin nl. meegemaakt. Die was met een Bibi begonnen, Maar die bleef ze weigeren. Difrax gegeven en die hield ze toen gelijk in haar mond.
    Wat vervelend van de krampjes! Infacol schijnt wel eens te helpen.

manamana: wat heerlijk zeg van je nacht!
    Ah wat zielig zeg, gelukkig heb je het weer achter de rug!

@roken. Tijdens de zwangerschap gestopt hiermee. En ik hoop dat ik het vol kan houden.
    Soms heb ik er wel weer zin in. Maar zolang ik niet in de verleiding ermee kom gaat het goed. :)
    Man is gelukkig ook gestopt toen E. geboren werd. Maar af en toe rookt hij er nog 1 stiekem. (betrap ik hem op)

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Nou hier een drama nacht. Komt niet helemaal als een verrassing. Merken dat ze steeds meer van haar omgeving mee krijgt dus gisteren overdag veel geslapen. Te veel blijkt want vannacht was ze behoorlijk wakker en had ze krampen waardoor het niet lukte om in slaap te komen.
    Ben dus lekker brak.

Wij zijn al ingepakt en nu aan het ontbijten in het restaurant. Zo nog even op de koffie bij iemand en dan naar huis.
    M. Ondertussen in de doek.
    Bij de oudste altijd een rekbare doek gebruikt maar dat vind mijn rug niet meer zo leuk. Nu weer aan het oefenen met een katoenen doek. Ben helemaal om. Binnenkort wat meer manieren van knopen opzoeken.

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Marievs. Wat fijn dat je borstvoeding zo goed loopt. Sneu he, van die krampjes. Hier helpt met d'r buik op m'n arm liggen erg goed. Herkenbaar hoor, je kraamtranen. Had er ook erg last van terwijl ik normaal ontzettend nuchter ben. Tips heb ik helaas niet, alhoewel. Lekker wandelen buiten doet mij altijd veel goed!
    En je mag hier altijd lekker van je af praten hoor!!

Manamana. We hebben inderdaad drukke, maar hele leuke dagen gehad in NL. Wel lekker zeg, dat ze een nachtje doorgeslapen heeft. Hier zijn m'n borsten er inmiddels aan gewend, het doorslapen, maar in het begin vond ik het ook heel pijnlijk.
    Hoe doen ze dat klieven? Klinkt heel zielig. Hopelijk gaat t drinken nu beter!

Meisje. Wat goed dat jullie allebei gestopt zijn met roken! Hoe gaan de nachten met E nu?

Roken. Ik rook nu niet zo veel als voor m'n zwangerschappen. Toen rookte ik makkelijk een pakje per dag. Nu voornamelijk met borrels en etentjes. En soms smiddags tijdens t slaapje van de kindjes. Achja, er zijn ergere dingen.

De vlucht gister is goed gegaan. Vond t wel spannend zonder m'n vriend, maar ze hebben zich weer voorbeeldig gedragen. Nu weer lekker thuis en dat is ook heel fijn.
    V vroeg vannacht ineens wel weer om een voeding, was even omschakelen haha.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vaddie: wat vervelend van je nacht zeg! :(

Boommm: Oh ik wou dat ik ook zou kunnen. Gewoon af en toe een keer een sigaretje.
    Bijv. in het weekend. Maar ben zo bang dat ik er gelijk weer verslaafd aan raak.
    Nachten gaan nog steeds goed! na het badje is ze zo moe, dat ze zo in slaap valt. ;) Vannacht kwam ze om half 4 al. Terwijl ze de laatste week minimaal 6u tussen de laatste fles laat. Ach als het eenmalig is, geeft het niet. ;)
    Vandaag is ze ook erg slaperig! Ze heeft tot 10:00 in de wieg gelegen, Is toen tot 12:00 eruit geweest. (11:30 fles gehad) 12:00 weer in de wieg gelegd. Over een uurtje maar weer wakker maken voor de fles.

Fijn dat de vlucht goed gegaan is. oh waarom is je vriend niet meegegaan? Begrijpelijk dat je het spannend vond.
    Je moet toch 3 kids meenemen. ;)

17. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Boommm, fijn dat je leuke uitstapjes hebt gehad!

Vaddie, vervelend zeg! Altijd moeilijk in te schatten hoeveel ze nu moeten slapen hé.
    Fijn dat dragen ook goed werkt voor jullie! Is even oefenen, maar dan lukt het wel vind ik. En is inderdaad stuk beter voor je rug en minder warm!

Borstvoedingskleding, al vergeten wie het vroeg. Maar hier ook gewoon topje en dan T-shirt. Die borstvoedingstopjes vindt ik geen succes. Gewoon in de action paar weest halen in basis kleuren. Zo kan ik mijn gewone T-shirts nog aan, die werden vooraan te kort anders.

Marievs, kraamtranen vervelend. Gewoon rustig aan doen denk ik, verder kan je er helaas weinig aan doen vrees ik.
    Boven 20 graden luchtige kleding, meestal enkel romper en broek met sokjes. Tussen 20 en 15 gewone kleding en anders gaat ze hier altijd onder de draagjas. Toen ik die nog niet had deed ik dekentje tussen banden fwcc door en eigen jas erover.

Manamana, Super dat het nu beter gaat met het aanhappen!

Hier een dame die al twee dagen niks anders doet dan slapen bijna, lijkt terug een verkoudheid te hebben. Was echt oververmoeid dagen ervoor. Temperatuur en drinken is goed, ze is gewoon echt moe. En is liefst hele dag dichtbij, al is ze gelukkig bij papa ook tevreden.

18. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Boommm, dat vind ik een hele prestatie, reizen met drie kleine kinderen! Fijn dat het goed is gegaan.

Klieven: wordt inderdaad verdoofd (met een verdovende vloeistof op een wattenstaaf) en daarna geknipt met een schaartje of gelaserd. Ik ben bij een arts geweest die lasert. Het ziet er sneu uit, maar ging heel erg snel.

Vaddie, herkenbaar, slechte nachten bij veel indrukken (en overdag slapen). Dat kon onze oudste soms ook hebben. Hopelijk kan je thuis weer goed slapen en uitrusten.

Tja, die nachten hè? Ik reken er nu ook niet meteen op dat ze nu al doorslaapt. Dit was vast een eenmalige actie ;).

Niny, weer verkouden? Sneu hoor.

Nu maar eens aan het eten beginnen, anders wordt de peuter straks vervelend. :p

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    @ Meisje volhouden hoor dat je niet meer rookt! zou zonde zijn van je inspanning :) Ik dacht in de hoop net als bij Emma ik door S ff lekker in bad zodat ze ook lekker moe word. Nou echt niet het werd krijsen omdat het voor haar eten is en dan is ze nog al ongeduldig.

@ Vaddie, waar was je precies?

@ marievs wat vervelend dat je je zo voelt! ik heb niet echt kraamtranen gehad dus weinig tips :( Hou het wel in de gaten! En ben je met de draagzak naar buiten geweest? hier zou het regenen de hele dag maar geen druppel gezien?

@ boomm dat vraag ik mij nou steeds af, waarom woon je eigenlijk in Engeland, werk ofzo?? Als je niet wil antwoorden ook geen punt hoor.

@ Niny wat sneu weer verkouden.

Hoe slapen jullie kleintjes overdag? hier is het zo wisselend. Gisteren maakt ze echt lange slaapjes dat ik haar echt moet wekken anders zit er meer dan 4 uur tussen. Maar vandaag is het drama en slaapt ze maar 20 min ofzo en dan is ze wakker. Niet huilerig ze is heel vrolijk maar wil wel de speen, bij mij zitten of vermaakt worden. Na de fles van 18.00 of 19.00 wil ze ook niet slapen maar als ze dan met de speen in slaap valt moeten we haar weer wekken voor de fles van half 11 ong. En dan komt ze rond 5 uur weer en slaapt dan weer door tot 8 of 9 uur. En zo zijn die overdag slaapjes zo wisselend. En juist op de dagen dat ik zelf ook niet zo goed in mijn vel zit slaapt ze vet slecht. Zoals vandaag en laat ik nou net ongesteld zijn geworden jeeeh.

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Niny: wat vervelend die verkoudheid!

Deedee: hier huilt emma soms ook in het badje hoor. ;)
    Meestal is ze van 10:00 - 14:00 wakker en van 18:00 - 23:00 rest slaapt ze in de wieg. Die tijden dat ze wakker is. Heeft ze af en toe n hazenslaapje.
    Vandaag heeft ze trouwens n slaapdag. Als dat maar geen uitwerking heeft op de nacht. ;)
    Och jij ook al! Hier woensdag ongesteld geworden.
    Heb jij ook al last van krampen?

Deel Deze Pagina