Februari & Maart 2016 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Boommm, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje, ik heb al aangegeven dat hij wat meer met haar moet gaan doen om ook met haar een band op te bouwen. En als ik vraag of hij de luier wilt doen doet hij dat inderdaad ook wel, maar ik wordt gewoon een beetje moe van alles te moeten vragen waardoor ik het dan zelf maar doe :p Hij vind de leeftijd van de oudste leuker omdat die meer kan en dat vind ik ook wel maar dat neemt niet weg dat deze periode ook wel leuk is. Alleen minder interactief maar dat komt allemaal vanzelf.

Deedee91, met de fles doe je gewicht in kg * 150 / het aantal flessen die ze krijgt. Dus als je 6 flessen geeft /6 en als je terug gaat naar 5 flessen doe je het totale aantal /5, dan wordt de inhoud van de fles dus hoger.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.652
    5.694
    113
    Sorry schrik wel een beetje dat jullie mannen niet graag een flesje geven :eek: Hier hou ik alles in de gaten qua voeding, verschonen en ik moet ook wel vragen of hij iets wil doen maar dat doet hij graag.

@Sabine bedankt voor je antwoord snap het!

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier moet ik ook vaak vragen of man dingen van de verzorging van de kinderen oppakt. Of huishoudelijke dingen. Hij lijkt het niet te zien. Maar over het algemeen doet hij het zonder morren. (of soms met morren haha) Zeker de verzorging van de meiden. Man is de afgelopen tijd veel met de oudste op pad geweest.
    Vanaf maandag moet ik het alleen doen, dan gaat hij weer werken na 6 weken vrij. :)

Morgen cb. Ben echt heel benieuwd hoe groot/ zwaar M nu is.

4. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Deedee graag gedaan :) ja en dat terwijl zijn kinderwens groter was dan die van mij :p haha

Het zal wel man eigen zijn denk ik dat je overal om niet vragen en misschien moet ik dat anders ook maar wat meer doen. Maar het zou zo fijn zijn als ik niet iedere keer overal om hoef te vragen, aangezien ik soms 20x keer dingen moet vragen voor hij het een keer doet heb ik zoiets van dan doe ik het zelf wel weer.
    Zullen we ook wel weer een draai in vinden maar het is soms wel lastig.

Morgen eens proberen om alleen met de meiden naar buiten te gaan, mijn moeder zou komen maar die laat het weer eens afweten. En zit alweer de hele week aan huis gekluisterd. met dit mooie weer wordt je daar niet echt vrolijker van.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: oh gelukkig maar. Ja daar kan je natuurlijk mee communiceren. Bij een baby gaat dat helaas lastiger.
    Veel plezier morgen! Het word heerlijk weer.
    vandaag trouwens ook. Heerlijk gewandeld. Alleen te lang. Had 1,5u gewandeld. Nu helaas last van mijn bekken.
    hopelijk straks daar geen last van als ik ga werken.
    Dan moet ik helemaal veel lopen....
    vanmiddag eventjes uurtje in de zon gezeten. En ja hoor. Ben verbrand. :( volgende keer maar insmeren.

Deedee: mijn man gaat er straks wel soms eruit snachts voor de voeding als ik weer ga werken. Als ik savonds bijv om hslf 12 thuis kom is het wel lekker dat ik n paar uur ga slapen.
    Vanavond bij het eten vroeg hij opeens of hij me wel genoeg steunde. De schat. ;)
    Hoe gaan nu de voedingen bij je?

Vaddie: oeh spannend hoor! 1e keer helemaal alleen.
    Zal wel even wennen zijn. Zeker met het naar school brengen enzo. Zie je er tegenop of heb je er wel zin in?
    Succes morgen. Ik mag maandag. Hier ook reuze benieuwd.
    volgens mij is ze weer flink gegroeid.

6. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje, wat vervelend dat je toch weer last van je bekken heb gekregen. Hopelijk heb je daar straks inderdaad geen last van. Ik heb er nog steeds ieder dag last van, maar word zo langzamerhand gillend gek thuis, dus ga het toch maar proberen. Ben heel benieuwd hoe het dragen zal gaan met twee meiden die 6 trappen af en op. Daar zie ik wel tegenop.

Vaddie, zo dat is lekker 6 weken vrij geweest! Succes bij cb en succes maandag.vind je het spannend om het alleen te moeten gaan doen?

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Dat alleen doen komt wel goed. Al een paar keer geoefend. (zo ook vandaag) Man mag dan blijven slapen en ik breng de oudste s'morgens naar school.
    De vakantie zie ik wel een beetje tegenop. Oudste kan zichzelf erg moeilijk vermaken.

Net een enorme baggernacht achter de rug. Gisterenavond weer aan het clusteren. Wilde eigenlijk vroeg naar bed. Om 22.00 ging ze eens slapen. (na 20 minuten met mijn pink haar mond te hebben gezeten) Toen snel honden gedaan en naar bed. Sliep ik bijna, kwam ze alweer. Ging uiteindelijk pas om half 1 slapen. Om half 4 kwam ze weer. En nu ( 7 uur) slaapt ze nog. Maar ja, mijn wekker ging om 6.15. Zo M. ook maar wakker maken want ze gaat gewoon mee naar school.

@meisje: hier ook al verbrand. Lijkt wel of het sneller gaat, nu nog met die hormonen. Verbrand normaal nooit in mijn gezicht.

8. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Kijk dat scheelt weer dat je al even hebt geoefend.
    Dat is wel lastig dat de oudste zich moeilijk kan vermaken.
    Jeetje dat is inderdaad een baggernacht zeg! En dan vind ik het al vervelend dat mevrouw na nog geen 4 uur alweer begint te huilen :p

Het valt me ook op dat M. de laatste paar dagen meteen begint te huilen als ze wakker wordt en het tijd is voor een voeding. Eerst was het nog wel eens een klein huiltje om aan te geven dat ze weer kwam maar nu is het iedere keer huilen uit volle borst, herkent iemand dit ook? Best wel vervelend dat ze niet even een heads-up geeft zeg maar want ik moet nog steeds mijn borsten schoonmaken vanwege de zalf die ik nog moet smeren van de spruw behandeling.

9. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Vanmorgen heerlijk even naar buiten geweest. Wat prachtig zeg, de oudste stond helemaal blij te trappelen en te dansen toen ze haar schoentjes mocht gaan halen en deze aan kreeg. Zo sneu eigenlijk dat we niet zoveel naar buiten konden. Het ging eigenlijk verbazingwekkend goed. De trappen zijn wel zwaar met twee van die kleintjes maar het was te doen en mijn bekken is nu wel wat stijf van de lange wandeling maar al met al niet erger dan wanneer er iemand bij is als ik naar buiten ga. Weet ik dat ook weer en kan ik voortaan gewoon lekker naar buiten wanneer we willen. Alleen wel jammer dat het weer minder weer gaat worden.

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.652
    5.694
    113
    Echt man eigen dat afwachtendheid. Wat ik wel lief vond was dat hij laatst zegt dat ik niet alles alleen hoef te doen en hem ook vaker mag vragen. Hij ziet het ook niet altijd wat er moet gebeuren. Maar ik ben nogal van het zelf doen zeg maar haha.

@ vaddie, zul je net zien wil je vroeg naar bed kan dat niet. En dat slapen wanneer de wekker gaat ken ik ook pff. Hoeveel weken vakantie heeft ze? wil je niet ontmoedigen maar het word ook nog eens takke weer gadver. En dat na deze mooie dagen, word al depressief van de gedachte :O

@ Sabine, lekker he even er uit, even uit de dagelijkse sleur! Woon jij ook in een appartement? dat je zoveel trappen moet?

Waar ik zo last van heb is slapeloosheid. Vannacht word ik rond 4 uur wakker door een van onze katten, die was aan het rennen door de gang. Gelijk klaarwakker van de stress want ik kan daar totaal niet tegen. Vervolgens gaat een andere kat naar de bak en doet alsof ze aan het goudzoeken is. Gaan vervolgens de vogels buiten fluiten. Vervolgens lig ik te piekeren wanneer mw zou komen voor de voeding. Om 5.15 uur kwam ze en ik was nog niet in slaap gevallen dus ik heb het maar gedaan( vriend zou doen maar die sliep en ik was klaarwakker). Is al de zoveelste nacht dat ik niet meer de slaap kan vatten, ben wel moe maar te moe zeg maar.

Nou dames geniet van het mooie weer nog vandaag. Het gaat een drama week worden zag ik!

Morgen ga ik high thea doen met iemand die ik ontmoet heb in het zh ong 8 wk geleden. We hadden elkaar al bij de suikertest met 26 weken gezien en tijdje geklets maar verder niks. Daarna niet meer gezien en opeens lag haar kindje ook op de neo met de zelfde klachten als die van ons. Heel toevallig en sindsdien hebben we leuk contact.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: wat vervelend dat je nog steeds elke dag last hebt van je bekken. Lekker zeg dat je naar buiten bent geweest.
    Het was inderdaad heerlijk weer! Wilde vanmiddag ook gaan wandelen. Maar helaas kleine meid doet haar middag dut van 14:00 tot 18:00.
    Ach misschien na het avondeten. Man is vanavond weg naar een bruiloft.

Vaddie: Oeh wat een baggernacht heb jij inderdaad achter de rug! Hopelijk kan je aankomende nacht weer bijtanken!
    Ja dat denk ik ook! In mijn zwangerschap was ik ook een keer heel erg verbrand! Had toen ook maar een uurtje in de zon gezeten.
    Gelukkig krijg ik geen pigment vlekken.
    En hoe was het bij het CB?

Deedee: Oei dat is niet zo best, dat je oververmoeid geraakt bent! Als het te lang duurt even naar de huisarts gaan heh.
    Zeker als je straks weer aan het werk moet!
    Wat leuk zeg dat je een lotgenoot gevonden hebt! Veel plezier morgen!

Vandaag de spaarrekening voor E geopend! Volgende week maar eens al haar geld storten.

12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.652
    5.694
    113
    @meisje dat is nou balen dat ze net haar grote slaapje doet. Hier lang geleden dat ze zo'n ruk heeft gemaakt overdag behalve in de avond en nacht.
    Wat zou de huisarts er aan kunnen doen dan? Pillen? Brrr.

Leuk een eigen spaarrekening. Weet nog wel dat ik dat ook had vroeger met een spaarpotje. Mocht je een cadeau uitzoeken als je hem leefde. Hier geen spaarrekening nog. Hebben nog een gezamenlijke spaarrekening daar kan geld op. Maar eigenlijk gooien we alles op een hoop.

13. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Deedee, ja was zeker even heerlijk. Ja ik woon in een portiekwoning 3 hoog, dus vandaar de vele trappen.
    Wat vervelend dat je niet meer in slaap kan komen!
    Leuk dat je daar nu leuk contact mee hebt!

Meisje, slaapt de kleine niet als je haar in de kinderwagen legt? Milou slaapt in haar bedje als we thuis zijn, maar als ik weg wil/moet dan pak ik haar er gewoon uit en gaan we. Ze slaapt ook niet specifiek 1 moment van de dag langer dan een ander moment. Gewoon tussen de voedingen door eventjes en dan 's avonds helemaal niet :( :p

14. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Pff, als je man thuis is, heb je het veel drukker zeg. Sjonge jonge. Vandaag spitsuur. Spitsdag eigenlijk. Vanochtend wezen winkelen. Tula gekocht voor onze oudste. Vanmiddag invulboeken bijgewerkt, daarna naar de gemeente en toen we thuis kwamen, eten koken, voeden, eten, man naar voetbal, alles opruimen, S. naar bed werken en nu verder opruimen. En N. hangt lekker bij mama te slapen. Maar wat is het zwaar zeg. Pfff. Best pittig.

@vaddie: Leuk zeg een uitnodiging. Dat is altijd fijn als ze die krijgen.

@sporten: Leuk, jullie gaan al lekker beginnen. Ik moet nog even wachten. Al vind ik twee kinderen ook al topsport. Ik wil weer terug naar de 58 ongeveer en dinsdag woog ik 67. Ik heb ook geen idee wat ik aangekomen ben. Bij de 69 ben ik gestopt met wegen.

@boommm: N. is op 07-04 geboren ipv 08-04. Dus met 39.6. En ze was 3620 gram en 52cm.
    Wij ehbben in de wieg nu ook een aerosleep matras. Wel van het ledikantje, maar er een beetje omheen gevouwen en dat gaat prima. Ja, soms moet je veel bijlezen he. Pfff. Hoe gingen de prikken vandaag? Ja, waarom niet op de buik. Heerlijk toch. Hier ook hoor. Als ze dan slapen.

@niny: Hoe ging de bv vandaag? Weet ze nog hoe ze eraan moet drinken? Fijn dat het zijslapen wel helpt. Ik had er iets over gezegd, maar misschien nog wel meer mensen.

@sabine: Hier soms ook hoor. Of dan janken ze allebei… Pfff. Dat vind ik ff pittig. Balen dat je ma het weer laat afweten. Dat lijkt me niet leuk. Fijn dat het buiten leuk was zeg. En dat je oudste stond te trappelen.

@manamana: hoe is het met je pijnlijke borst? Is het al beter?

@bv: Hoe voeden jullie. Ik kreeg mee dat ik met de borst moet beginnen waarmee ik gestopt ben. Alleen N. drinkt de ene keer 1 borst en de andere keer 2 borsten. Als ze 1 borst drinkt en ik begin weer met de borst waar ik mee geëindigd ben, zit die andere bomvol…. Zucht.

Over nagels kan ik niet meepraten. Sorry J.

@partner: hier doet hij best veel, maar soms ook niet. Heel verschillend. Hij doet meestal S. en ik N. Maar dat komt ook omdat ik bv geef. Luiers verschoond hij ook gewoon, maar ook net wie er moet. Wel balen dat jij er volledig voor wilt zorgen. Dat lijkt me enorm zwaar. Ik zou ook moe worden van dat vragen. Heb ik soms ook wel hoor. En dan kom ik bijv thuis en lijkt er een bom ontploft te zijn. Dan is het: relax, niks aan de hand komt goed… Ja, als ik het opruim.

@deedee: Leuk een high tea. Je kan leuke contacten overhouden he aan een zwangerschap.

Sorry voor alles waar ik niet op gereageerd heb, maar ik ga nog ff wat doen en dan op de bank ploffen! Teveel gedaan vandaag.

15. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Sabine, herkenbaar hoor, mijn man is ook meer met de oudste bezig. Ook wel logisch, aangezien ik het voeden al doe. Maar hij geeft wel met plezier een flesje. Ook hij vindt een kleine baby stiekem wat minder leuk dan een dreumes of peuter, stuk meer interactie.

Deedee, wat balen dat je zo slecht kan slapen.
    Vaddie ook, weer een slechte nacht. Slim dat je hebt geoefend met alleen zijn!

Meisje, ik vind anderhalf uur wandelen ook best veel. Maar vervelend dat je last van je bekken hebt.
    O ja, een spaarrekening. Moeten wij voor de jongste ook nog doen. De oudste heeft een zilvervlootrekening.

Marievs, haha, drukker met man erbij. Zo te zien had je ook een drukke dag.
    Borstvoeding: ik doe normaal ook zoals jij, dus twee borsten aanbieden en dan beginnen met de laatste borst. Maar als ze er maar één drinkt, bied ik de keer erop de andere kant aan. Dan worden ze toch geleegd. Hoe hou je bij welke borst ze moet? Bij de oudste had ik zo'n bandje voor om m'n beha, maar dat vergat ik nog wel eens te wisselen. Nu dus een eenvoudig armbandje of haarelastiek om mijn pols. Dat werkt beter.

Hier ook genoten van het lekkere weer. Vindt de oudste ook fijn, ze houdt van buiten spelen.

Twee kinderen die aandacht willen, ja hier ook. Soms beiden tegelijk aan het huilen ja. Is inderdaad wel pittig.

De plek in mijn borst wordt minder, maar is nog niet helemaal weg. Gelukkig is de pijn wel bijna weg. Gisteren deed het echt behoorlijk pijn.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Deedee: heeft ze dan geen vaste middagslaap? Hier heeft ze het echt nodig. Soms moet ik haar na 4uur echt wakker maken.
    Ja echt leuk! heel pakket gekregen bij de rabobank. ;)
    Tja al het geld wat ze voor haar geboorte heeft gekregen krijgt ze daarop. En we gaan elke maand een vast bedrag daarop storten.

Sabine: jawel hoor. Heel goed zelfs. Maar wil wat rust en regelmaat krijgen. Dus haar middagslaap doet ze 9 van de 10 keer in haar wieg.
    Volgende week ga ik haar laten wennen aan het ledikant. Bij mijn moeder moet ze tenslotte ook in het ledikant slapen.
    Gisteren wel in de wandelwagen geslapen. Had de middagfles gegeven bij een vriendin.

marievs: Oh ja. Wel goed van die aerosleep. Dan zou ik dat op de buik slapen ook wel aandurven.
    Fijn dat je er achter gekomen bent, dat ze zo wel slaapt!

manamana: fijn dat het beter gaat met je borst! Hopelijk is het snel weer over bij je.

17. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    #437 Niny, 22 apr 2016
    Laatst bewerkt: 22 apr 2016
    Manamana, goed dat het beter gaat zeg!

Marievs, ja als men man thuis is heb ik ook altijd meer werk. Ging gisteren in huishouden helpen heeft in de tuin iets gedaan. Super,maar daarmee is het binnen niet beter natuurlijk. Ahja alles wat ze doen hebben ze gedaan.
    Borstvoeding, hier drinkt F. Altijd maar een zijde, volgende voeding geef ik gewoon de andere borst dan. Anders zuigt ze even en wil de ander dan niet meer.
    Hopelijk bevalt de tula! Hier voorlopig enkel doeken, blijf de ergobaby nog niks vinden.

Meisje 93, anders in de voormiddag? Hier gaan we meestal na middageten.

Deedee, leuk zeg die high tea! Genieten maar.

Sabine, man doet hier ook weinig. Haar eens vasthouden na voeding als ik het vraag. Dan spelen ze even samen meestal. En elke ochtend wel 20minutjes dat ik weg ben.
    Zie het wel steeds beter worden, even wennen denk ik.

Is hier nog steeds beetje uit haar doen, gok sprongetje? Heeft geen verhoging, wil moeilijk drinken. Ze doet het wel weer juist! Maar door weinige drinken en mevrouw die met niks tevreden is en mama best moe. Heb ik rechts borstonsteking natuurlijk. Bah bah

Degene die ik vergeten ben, sorry doodop hier. Ga terug wat proberen slapen.

18. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Marievs, haha dat herken ik inderdaad, als de man thuis is is het drukker. Als manlief thuis is en met Z. speelt dan is het ook net of er een bom is ontploft. En ondanks dat hij weet dat ik het opgeruimd wil hebben voor we aan tafel gaan voor het avondeten ben ik altijd degene die het op staat te ruimen. Dan hoor ik hem altijd zeggen "oh jah..." en verder niks :p
    Ik reken al niet meer op mijn ma, ze zegt vaker afspraken af dan dat ze ze nakomt. Vorig jaar heeft ze zelfs sinterklaas afgezegd onder het mom van: het voelt niet goed :(:$ Ik vertel het Z. ook maar niet dat oma komt want dan wordt ze alleen maar teleurgesteld. Oma mag dat straks dan ook helemaal zelf aan de kleintjes uitleggen want ik ga geen excuusjes voor haar verzinnen.
    bv: als M. maar 1 borst drinkt geef ik bij de volgende voeding de andere borst. Soms kolf ik de andere borst dan wel, maar daar start ik de volgende voeding dan ook alsnog mee omdat je minder met de kolf krijgt dan wanneer zij zou drinken. Vooral als het om mijn rechter borst gaat wat die is een stuk kleiner dan de linker :( Ik doe zo'n klein elastiekje om het flapje van de bh, die moet ik eraf halen wanneer ik haar voed waardoor ik niet vergeet om hem aan de andere kant er weer om te doen. Of inderdaad een elastiekje om mijn pols maar die vergeet ik soms wel te verwisselen. Of ik kijk gewoon even in de app waarin ik alles bij houdt.

Manamana, wat fijn dat de pijn weg is uit je borst, hopelijk volgt het plekje ook snel.

@Spaarrekening, die wil ik ook nog openen voor beide meiden. Alleen nog even kijken wat precies. Het liefst zo eentje waar je niets vanaf kan halen en waarbij het geld na zoveel jaar vrij komt, is dat een zilvervlootrekening?

Meisje: succes met het laten wennen aan haar ledikantje.

#Mannen: het is wel een opluchting om te lezen dat eigenlijk alle mannen wel een beetje hetzelfde zijn in dat opzicht. Ga hier thuis ook maar een beetje meer sturen in wat ik gedaan wil hebben. Hij heeft haar gisteren in bad gedaan en 's avonds laat een flesje gegeven. Vroeg hij: Waarom leg je haar niet aan dan? Antwoord: omdat ik niet het risico wil lopen dat ze straks de fles niet meer wilt als ik een keertje weg wil of als we met zijn allen weg gaan en dan kan ik zo een biertje drinken :p (heb van die 2.0% radlers staan met een fruitsmaakje :p )

Niny, wat vervelend dat je een borstontsteking hebt!! Probeer je rust te vinden, hopelijk gunt de kleine je dat ook eventjes en gaat het snel weer beter! Sterkte in ieder geval!

19. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Meisje, hier ook nog niet echt een vast slaappatroon. Komt nog wel. Ik vind het nu juist makkelijk dat ze overal in de wandelwagen of draagzak kan slapen.

Niny, jakkes, een borstontsteking! Sterkte ermee en hopelijk gaat het snel beter.

Sabine, wat jammer dat je niet op je moeder kan rekenen. Nee, dan zou ik bij de kinderen ook geen verwachtingen scheppen.
    Ik heb ook het idee daf één borst wat groter is dan de ander. Misschien zitten daar wat meer melkklieren? (Geen idee hoor, ik gok ook maar wat).
    Was je biertje lekker? :)

Spaarrekening: volgens mij kan je bij de zilvervlootrekening niet zo makkelijk geld eraf halen. En als je het tot de 18e verjaardag laat staan, krijg je een bonusrente. De gewone spaarrente is natuurlijk laag, zoals overal.

Mannen: gelukkig doet de mijne wel veel in het huishouden, dat doen we samen.

Vandaag weer bij het CB geweest, eerste prikjes gehad. Nu is ze slaperig, maar dat hoort erbij. Hopelijk heeft ze er niet zoveel last van.

Het plekje in mijn borst is bijna weg, het voeden doet al geen pijn meer en de roodheid is ook bijna weg. Gelukkig!

20. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Manamana, dat zou inderdaad wel kunnen. De rechterborst is altijd wel ietsjes kleiner geweest maar het verschilt nu denk ik een cupmaat. Laat ik het zo zeggen je ziet het heel erg goed, gelukkig valt het met kleding aan niet zo heel erg op. Ik hoop alleen wel dat het nog een beetje recht trekt als ik eenmaal gestopt ben met de borstvoeding. Dat was de vorige keer niet zo, maar dat schijnt een jaar te kunnen duren en dat heeft er nu niet tussen gezeten voor ik weer zwanger was.
    Ja hij was heerlijk :p
    Ik ga me er maar eens in verdiepen in die spaaropties, de gewone rente is nu inderdaad belachelijk laag.
    Fijn dat je man helpt met het huishouden!! :)
    Hopelijk krijgt ze er inderdaad niet te veel last van, van de prikjes! En wat fijn dat het plekje nu bijna helemaal weg is! Wat een gedoe is die borstvoeding toch eigenlijk hè :p
    Ik ben blij als ik niet meer hoef te smeren met die zalf en haar gewoon weer makkelijk kan aanleggen, wat een pijn heeft dat ook gedaan zeg. Nu is die pijn gelukkig over alleen nog even een paar dagen door smeren zodat ik zeker weet dat het niet terug komt.

Deel Deze Pagina