leuk hoor! Scheelt inderdaad als je man geen vrij hoeft te nemen. Fijn dat de autorit goed gegaan is Deedee. Zo zie je maar hoe gehecht ze zijn aan het ritueel heh. Wauw heerlijk zeg! ja inderdaad bijt je er maar teveel in vast. Hier ook paar keer gehad dat ze er 8 en zelfs 9u tussen liet. Laatste nachten zijn het meestal 6u. Ja 7 dagen. Voor mijn zwangerschap duurde het ook altijd 7dagen. Dus dat is niet veranderd. Begrijpelijk dat je veel naar je moeder reed. Ik ga ook regelmatig bij m'n moeder langs. Maar dat is maar 'n kwartiertje rijden. (gelukkig) Heel gedoe dan heh Sabine. Kan je geen campingbedje meenemen? Of je dochter in het bed van je broer laten slapen? Anders is het ook zo'n race tegen de klok.
Hallo dames, Even druk geweest zeg. Nu weer even bijschrijven. BV: Hier geen gedoe nog. Savonds en snachts wilt ze alleen veel drinken. Ik gok altijd maar welke kant ze als laatste op heeft. Mn borsten worden vanzelf wel weer kleiner. Heb nu een C en anders een kleine B. @manamana: Ja, tis echt veel drukker. Hij wil ook altijd van alles. En het is overal een bende. @rekening: Hier een rabo regenboog rekening voor N. zelf. Hier mag ze haar centjes die ze krijgt opzetten en wij openen een aparte rekening waar wij zelf op sparen voor haar voor school. Zodat wij haar later een goede opleiding kunnen aanbieden als ze dat wil. @niny: en als mannen het doen, is het ook altijd maar half haha. Ik draag ook met doeken hoor, maar mijn man liever niet. @mannen: Ja, alle mannen zijn een beetje hetzelfde al. Al ligt N ook vaak bij mijn man op zn buik. Zodat ik ff het huishouden snel kan doen. Dat vind ik toch lekkerder dan met N in een draagdoek. @vaddie: Leuk he die hormonen Ik heb ook nog een hekel aan mn lichaam. Er moet nog zeker zon 8.4 kilo af. Wil weer terug naar de 58 en weeg nu 66.4. Hopelijk gaat dit lukken. Mn broeken passen ook nog niet . Loop dus nog in mn postiekleding. Oh balen zeg. Hoe komt het? Hier wil mijn man wel weer, maar wij moeten nog even wachten. Zo, M. groeit lekker. Ik hoor er weer eentje beneden. Sorry voor waar ik niet op gereageerd heb. Ben ook echt bekaf. N. kwam vannacht elk uur en dat was echt teveel van het goede Pfff
De oudste slaapt helaas niet in een campingbedje en ik betwijfel het of ze gaat slapen als ze in een wildvreemd huis in een vreemd bed moet slapen. Met de jongste verwacht ik geen problemen qua slapen, daarvoor nemen we gewoon de kinderwagenbak mee zodat ze daar in kan slapen. @lichaam, ik ben ook nog lang niet blij met mijn lijf. Was er sowieso al niet heel erg tevreden over maar nu al helemaal niet meer. Moet nog ongeveer 9kg af en mijn buik is één slappe bende. De striae boeit me niet, maar al die flubberende huid wel, dat moet wel echt weer wat strakker. Maar goed zolang ik bv geef kan ik niet streng gaan lijnen. En meer bewegen zit er ook nog niet echt in vanwege mijn bekken. Dus ik moet gewoon kleine dingen gaan aanpassen en dan hopen dat ik langzaamaan weer richting mijn oude gewicht ga. En buikspieroefeningen gaan doen etc. maar waar ik de tijd vandaan moet halen, geen idee
@marievs: zo ieder uur is wel heftig. Hoe komt wat? Mijn zelfbeeld (dat is al sinds de pubertijd niet erg best) of dat man geen zin heeft? Dat laatste, voor mijn gevoel omdat hij mij nu vooral ziet als mama van. Omdat ik dit keer volledig bv geef en zo veel met de kinderen bezig ben. Afgelopen nacht ging vlotjes. Ze liet iedere keer 4,5 uur tussen de voedingen zitten en na 40 minuten drinken viel ze als een blok beton in slaap. Vrijwel geen krampjes. Vandaag naar een verjaardag geweest dus met een beetje geluk weer een goede nacht.
Heb je het al aan je man gevraagd vaddie? Na de bevalling van onze eerste dochter heeft het bij ons ook 5 maanden geduurd voor er weer een keer bedpret was. Ik heb er toen niks over gezegd, maar uiteindelijk kwam het ter spraken en heb ik ook aangegeven dat ik het idee had dat hij me niet meer aantrekkelijk vond. Hij zei toen meteen dat dat niet het geval was maar dat hij me niet wilde pushen en het idee had dat ik er nog niet klaar voor was. Ik had toen behoorlijk wat hechtingen en omdat het de eerste bevalling was wist ik niet zo goed wat ik kon verwachten qua herstel enzo, daar hadden we het wel eens over gehad. Uiteindelijk was het dus makkelijker geweest als een van ons gewoon wat eerder het onderwerp had aangesneden, dan had ik geen maanden lang met zo'n onzeker gevoel rond hoeven lopen. Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad!
Marievs: Wat slim zeg om nu al te sparen voor school. Moet ik ook maar eens over na gaan denken. @gewicht. Wha jaloers op jullie die nog 8 of 9kg moeten. Ik moet er helaas nog 17. (was ook 30 aangekomen) Nou inderdaad dat overtollig vel. Wat is dat vervelend zeg! Als ik sta gaat het nog wel. Maar als ik ga zitten.. Doe nu strakke leggings helemaal over m'n buik heen. Dan gaat het wel aardig. Vervelend Sabine, dat je nog niet veel aan je lichaam kan doen. Hopelijk vliegen hier de kilo's eraf als ik weer aan het werk ga. Vaddie: Lekker hoor dat je zo'n nacht achter de rug hebt, Sabine: Wow! 5 maanden! Dat had mijn man NOOIT vol kunnen houden. Na 'n week had hij al zoiets wanneer kunnen we weer. Wel weer heel erg lief van je man, dat hij je alle tijd had gegeven. Mrja praten erover is wel wat gemakkelijker. Hier praten wij er regelmatig over. Wel fijn overigens. Paar keertjes geprobeerd, maar voelt helaas nog niet helemaal fijn. Had inderdaad ook aardig wat hechtingen. Verloskundige was trouwens nog bang dat het niet zo mooi zou helen. Scheen n flinke wond geweest te zijn. tja ik heb daar niet echt verstand van. Hij was tevreden met het resultaat.
Marievs, ja dat is ook wel waar. Dan kan je het zelf toch nog gaan doen of heb je meer rommel dan vooraf. Sabine, vervelend die verzakking. Hier erg zwakke spieren, maar nog geen verzakking voorlopig. Ja vervelend met de slaapjes. Zou de oudste in de auto slapen? Borsten, hier momenteel een H. Niet fijn voor de rug. Heb de in druk dat het al terug iets beter wordt. Bedpret, erg weinig ook. Man wil zeker, ik meestal te moe en voelt echt nog niet fijn. Deedee, goed dat de autorit goed ging! Lichaam, kan echt niet klagen hier. Moet nog 1 kilo eigenlijk. Dus dat is bijna niks, helemaal vanzelf gegaan. Enkel kine en het wandelen.
Boommm, fijn dat ze weinig last heeft gehad van de prikjes. En een kater , zou ik ook hebben. Ik kan weinig drank meer hebben, ben niets gewend. Maar kolf je dan om de melk vervolgens weg te gooien? Dat vind ik zo zonde... Meisje, herkenbaar die hormonen. Ik kan soms heel snel boos worden. En ik eet het liefst elke dag chocola (moet me inhouden). Vaddie, jammer dat je man weinig zin heeft. Hier allebei wel zin, maar meestal zijn we moe en willen we slapen. Erover praten is wel een goede tip van Sabine. Deedee, gelukkig ging de autorit goed. Altijd fijn als ze dan willen slapen. Sabine, naar die verzakking. Ga je ook naar een fysiotherapeut? Lastig dat slapen in een vreemd huis. Onze oudste doet dat nog wel in een campingbedje (past nog wel). Voor de jongste inderdaad de wandelwagen of draagzak. Of bij ons op schoot, vindt ze ook fijn slapen. Leuk een fotoshoot! Vaddie, gelukkig even een goede nacht. Ik werd afgelopen nacht wakker met enorme borsten en dochter sliep natuurlijk nog heerlijk. Dus ben ik maar weer gaan liggen. Ik probeer niet te veel extra te kolven, want dan heb ik straks echt overproductie. Marievs, elk uur, pfff vermoeiend. Regeldag of zo? Lekker uitrusten vanmiddag, als dat lukt. En je moet geen hekel aan je lichaam hebben, je hebt net een kind gebaard! Dan mag het even duren voordat je weer de oude bent. Niny, wauw dat je doe goed! Roken; probeer vol te houden! Lijkt me wel lastig, als je man nog rookt. Ik heb zelf nooit gerookt en heb dus makkelijk praten. Lichaam; ik ben ook niet zo blij met mijn niet al te strakke buik. Nou ja, dat wordt wel weer wat beter als ik straks buikspieren mag trainen (met 10 weken toch?). Verder heb ik nog niet op weegschaal gestaan, dus geen idee hoeveel kilo's er nog af moeten. Afvallen kan sowieso niet goed met borstvoeding. En mijn borsten wegen samen ook wel aardig wat, dus dat is niet eerlijk . Zwangerschapsbroeken heb ik opgeruimd, ik kan weer stretchbroeken van voor de zwangerschap aan. Zit nog niet heel mooi bij mijn buik, dus liefst met een wat wijd vallend shirt erop. Worden jullie baby's ook al zo kaal? Onze dochter heeft een aardig bosje haar, maar wel met een mooie kale plek op haar achterhoofd. Bij de oudste viel zo'n beetje al haar haar uit, zij is echt een tijdje bijna helemaal kaal geweest.
Oudste slaapt helaas ook niet in de auto, of ze moet echt extreem moe zijn. Ik denk dat de beste oplossing is om haar goed moe te maken in de ochtend zodat ze wat vroeger naar bed kan voor haar middag slaapje. Dan kunnen we haar er ook wat vroeger uithalen. We blijven eigenlijk nooit lang op die verjaardagen, omdat we ook nog een uur terug moeten rijden. Maar misschien gaan we helemaal niet, want tot op heden zijn we nog niet eens uitgenodigd. Lijkt me toch wel handig om dat z.s.m. te doen aangezien hij a.s. zondag jarig is. Contact komt altijd al van onze kant af dus ik ga er ook echt niet zelf achteraan of ze er nog wat aan doen. Als we niets horen doe ik vrijdag gewoon een kaartje op de bus. #drank, ik kan ook weinig meer hebben. Heb tot nu toe alleen nog maar 1 2% biertje op een avond op en dat gaat goed denk dat als ik een normaal biertje neem ik al op mijn kop sta manamana, ik heb daar voor de bevalling gelopen en heb dus wel wat oefeningen. Nu moet ik even gaan kijken of dat voldoende gaat helpen en anders eens een afspraak maken. Dan moet ik alleen even kijken of ik oppas kan regelen voor de meiden. Zo'n afspraak duurt 30 minuten dus dan zie ik het niet zitten om ze mee te nemen. De oudste slaapt al vanaf haar eerste verjaardag ongeveer in een peuterbed en wilde toen al niet meer in haar ledikantje slapen. Campingbedje was altijd al een heel gehannes om haar daarin te laten slapen. Op schoot slaapt ze inderdaad ook wel lekker, alleen is dat zo'n gedoe als je wat wilt drinken enzo Hier wordt ze inderdaad ook al langzaam aan kaal op haar achterhoofd.
Niny: wow! Ben jaloers op je. hihi manamana: hihi bij mij lijkt het erop dat de hormonen nu pas z'n werk gaan doen. Tijdens de zwangerschap weinig tot niet last gehad van stemmingswisselingen. maar nu....... Heb m'n man er maar op voorbereid dat het nog een half jaar kan duren... Oei chocola at je dat ook veel tijdens de zwangerschap? Hier gaf m'n vk/ha aan dat ik al met buikspieroefeningen mocht beginnen (6wk) Kan je zeggen, ze zijn bij mij behoorlijk slap. @kaal worden. Ja hier begint ze helaas ook wat haar te verliezen. Het valt nog mee. Mrja het zal wel niet lang duren voor ze een kaal achterhoofd heeft.. Sabine: Jammer dat je oudste dochter niet in de auto slaapt. Hier vandaag een heel tevreden meisje. Gisteren was ze uit haar hum. (mijn schuld!) had haar hele ritme in de war geschopt. Doe ik dus nooit meer! Ze had overdag bij elkaar maar max. 3,5u geslapen. Arm kind ze had hele rode kringen om haar ogen. Maar was te moe om in slaap te vallen. Vandaag is ze gelukkig lekker vrolijk. Ligt veel te brabbelen en te lachen. <3 vanochtend mijn 1e behandeling gehad voor dat wilde vlees. hopelijk is 1 behandeling genoeg. Vanochtend om 8u behandeling gehad en daarna alleen maar 'n branderig/prikkend gevoel down under.....
Vervelend meisje dat je zo'n last hebt van de behandeling. Hopelijk is 1 behandeling genoeg! Oeps, weet je dat ook weer dat ze erg gehecht is aan haar ritme
Dag dames, Ik laat ook maar eens van mij horen. De nachten gaan nog erg wisselend. Soms laat hij er 4 uur tussen maar meestal maar 2 uur. Hij wil ook alleen nog bij mij slapen op de borst dus ben er soms wel een beetje klaar mee. Bij mijn dochter duurde het 3 maand dus ik wacht nog even af. Vandaag 2 kiezen moeten trekken dus ben erg chagga Door de pijn. En combi van slechte nacht. .. Onze oudste was ook ineens weer 5x wakker, wat die nu weer heeft? @ intiem...het lukt mij niet me ertoe te zetten. Ik loop de hele dag met een baby op de arm dus praktisch gezien kan het ook niet want hij gaat echt direct heel hard krijsen als we hem weg leggen. En de zin ontbreekt ook. Ik denk ook omdat mijn lijf gewoon moe is van de baby. En door de heftige bevalling moet ik er nu nog niet aan denken. @ borsten. Hier ook een cupmaat groter. @ kilo's, hier nog 6 te gaan. Bij mijn dochter had ik er 20 bij aan. ..Dus valt me nu mee. Had die 20 er ook binnen een half jaar af.
Sabine, vervelend dat je oudste niet in de auto slaapt. Dan snap ik dat je niet te lang op een feestje blijft. Meisje, ja die hormonen! Tijdens de zwangerschp had ik er meer last van, maar nu steken ze af en toe ook de kop op. Chocola at ik tijdens de zwangerschap niet bijzonder veel, maar nu... oei inderdaad! Onze kleine dame is nog niet bijzonder aan een ritme gewend, maar onze oudste wel. Die heeft nog altijd een middagslaapje en moet dan rond 13 uur in bed liggen. Maar als je kleintje al zo van slag raakt, moet je haar vooral in dat ritme laten. Hopelijk heb je genoeg aan één behandeling. Voelt het nu al weer wat beter? Ha, mevrouw Pinguin, long time no see Lastig hoor, zo'n baby die alleen maar op je wil liggen. Maar zoals je al zegt, dat gaat weer over. Bah, kiezen trekken. Je mag evt. wel paracetamol bij borstvoeding. Deed ik ook toen mijn borst nogal pijnlijk was (en in de kraamweek vanwege de knip). Niet leuk, je oudste ook aan het nachtbraken. Ik hoop voor je dat dat niet te vaak gebeurt.
mevrouw pinguin: pittig hoor. Als je kleintje allemaal op jou wilt slapen. Dan slaap jij ook niet echt diep ws. Ai logisch dat je je saggo voelt. Hoe gaat het nu met de pijn? manamana: ene kant wel fijn dat ze een ritme gewend is, maar aan de andere kant ook wel weer lastig. Nu doe ik al m'n activiteiten 's ochtends. (wandelen, boodschappen doen etc) en dan doe ik 's middags tijdens haar slaapje. Schoonmaken en de was enzo. @behandeling. Gisteren gehele dag pijn gehad. Nu ook nog steeds. Gisterenavond gekeken, & wat bleek... heel mijn huid down under is ontveld.. Vanochtend weer terug geweest naar de huisarts. en moet het nu elke keer gaan insmeren met sudo of bepanthen. Heb ik weer.... over 2 weken heb ik weer een behandeling gepland. Twijfel of ik die wel ga doen. Als het dan weer zo gaat verlopen...
Au, dat klinkt erg naar meisje! Heeft de huisarts te veel aangestipt? Want dit lijkt mij ook weer niet de bedoeling. Wij doen ook activiteiten in de ochtend, of na het middagdutje van onze peuter 's middags. Nu kan de baby nog makkelijk mee in de drager of wandelwagen, maar als zij straks in het ledikant slaapt, zijn we weer wat minder flexibel.
Wij doen ook alle activiteiten 's ochtends of na het middag slaapje van de oudste. Hoop dat M. straks ook nog makkelijk overal kan slapen, anders worden we heel erg beperkt in de tijd waarin we dingen kunnen gaan doen. Jeetje meisje, dat klinkt heel vervelend, heb je er veel last van? van dat wilde vlees? Anders zou ik denk ik ook zeggen laat maar zitten. Het is nu ook niet iets wat je ziet toch? Pittig hoor mevrouw pinguin als je kleine alleen maar op je buik wilt slapen. Dan doe je zelf toch ook bijna geen oog dicht. Accepteerd hij het ook niet als hij naast je ligt? Of slaap je dan ook niet lekker? M. is de laatste twee dagen wat huiliger dan normaal en ook haar grote zus doet gezellig mee.. zal het aan het weer liggen? Wat een bagger weer zeg, ik ben blij dat ik vorige week nog even naar buiten ben geweest. Heb nog steeds meer pijn in mijn bekken dan daarvoor maar dat was het wel waard.
manamana: hihi nee dit was zeker niet de bedoeling. Las net in een ander topic (wat ik had geopend) dat er vaseline erom heen gesmeerd moest worden. En had even protocol opgezocht over hoe de handeling hoort te gaan. En daar las ik ook dat ik omliggende huid beschermt moest worden door vaseline om brandwonden te voorkomen. Als ik dit van te voren had geweten! Ja dan wordt het al wat lastiger! hier ben ik sinds gisteren begonnen om haar 's middags in het ledikant te laten slapen. Straks als ze bij mijn moeder is. Moet ze ook in een ledikant slapen. Kan ze hier alvast aan wennen. Sabine: ja helaas deed dat wilde vlees echt pijn. Ik zat er ook op. Of het schuurde langs mijn ondergoed. Pff doe nog liever de bevalling over nieuw dan al dat herstel.. och wat vervelend dat ze wat huileriger is. Drinkt ze wel goed? Nou inderdaad. Het is zeker bagger weer! Wat vervelend dat je daar nog zoveel last van heeft. Doe je je oefeningen wel trouw? Of sluipt dat er bij in?
Mooie foto meisje Geweldig zo. Ja, dat is echt slim ja. Vooral omdat school een hoop geld kost. En die regenboogrekening is echt voor haar centjes die ze krijgt voor verjaardag of rapporten e.d. Van mijn ma krijgen ze altijd een bedrag bij de geboorte en dat gaat er ook op. En soms krijgen ze van overgrootoma ook wat geld. Oei, 30 kilo PFff. Ik weet het niet, maar ik zal er ook wel een kilo of 20 bij hebben zitten toen. Ga je straks nog sporten? Oei, die man van jou!!! Haha. Balen van die wond zeg. Ik heb daar ook geen verstand van. Had jij een man als vk? Cool. Oh balen van die wond zeg! Hopelijk hoeft het niet meer! Pas wel goed op jezelf he. Probeer smiddags ook nog gewoon te gaan zitten enzo. Ik doe nu tijdens de slaapjes juist dingen voor mezelf en niet de was e.d. dat heb ik wel geleerd bij S. @sabine: Hier ook nog lang niet, terwijl ik echt niet zwaar ben. Ik mis het sporten heel erg en mn stuitje doet weer gemeen zeer. Striae heb ik een beetje en dast boeit me niet nee. Nee, ik ga zeker niet lijnen. Dat mag niet nee, maar wil wel weer bewegen en sporten! Geen idee ook waar ik die tijd vandaan moet halen, maar gelukkig heb ik nog 3 weken de tijd om daarover na te denken. @vaddie: Dat laatste bedoelde ik. Maar een slecht zelfbeeld is ook niet fijn. Ik herken dat heel erg. Hopelijk gaat het wel beter straks met je man. Bespreekbaar maken is een goede. @wandelen: Oei oei, gister gewandeld een flink eind. Auw auw spierpijn haha. @niny: Oh lekker zeg. Ik had dat bij S. ook hoor. Al ging ik ook weer hardlopen. Maar dat doe ik echt voor mn conditie en stuitje. Als ik dat niet doe, blijf ik last houden van mn stuitje. @drank: Ik drink weinig tot niets. En nu nog ff niet. Straks wel weer afentoe wat na een voeding hoor, maar als dat 1x per maand is, is het veel. @manamana: Is ook zo hoor. Maar heb mn lichaam nooit echt geaccepteerd. Heb ook een eetstoornis gehad een jaar of 8 geleden. Dat blijft toch altijd sluimeren op de achtergrond en soms kost het me enorm veel energie om niet terug te vallen. Tijdens een zwangerschap kan ik het loslaten, maar nu ik niet meer zwanger ben is het toch wel weer een trigger. Vooral nu ik mn oude broeken nog niet pas Maar dat was bij S. ook pas later. Je mag na 6 weken weer buikspieroefeningen doen, mits je buikspieren dicht zijn. Geen idee hoe je dat kan voelen. Hier wordt N. niet kaal, maar ze slaapt op der buik dus ja. @mevrouw pinguin: Auw auw. Hoe gaat het vandaag met je mond? Paracetamol mag zeker ja. Zo`n zes per dag geloof ik. Had ik in mn kraamweek ook ivm de naweeën tijdens het voeden. Oh, bij jou dus ook. Hier ook. N. wil alleen bij ons zijn. Ik dacht al dat ik iets fout deed. @chocolade: Nu juist niet meer. In mn zwangerschap wel.. onder het mom van: Ik word toch wel dik hihi. Nu afentoe een stukje puur. Moet zeggen dat ik ook geen zin heb in chocolade, koek of chips ofzo. Hebben jullie nog last van de hormonen? Hier valt het gelukkig wel weer mee. Soms nog een dipje.
Meisje: Oh dan moet er inderdaad wel wat aan gedaan worden. Ai dat hadden ze wel even moeten doen dan... Ja ze drinkt gewoon goed en verder merk je ook niks aan der. Het is voornamelijk weer met het in slaap vallen dat ze dan begint te huilen. Gisteren wilde ze de speen maar die liet ze iedere keer los, ze ligt op gaat zij dus is het wat lastiger vast houden, maar als ik hem graag pakte ze hem niet goed vast en begon op een gegeven moment echt boos te huilen. Dat heb ik toen maar even een paar minuutjes laten gaan toen werd het een verdrietig huiltje en ben ik naar haar toe gegaan. Toen pakte ze de speen wel goed vast. Heb mijn oefeningen weer opgepakt maar moet ze echt wat regelmatiger gaan doen. Even een goed vast moment op de dag vinden wanneer ik dat kan gaan doen. Chocolade at ik tijdens de zwangerschap ook veel onder het mom van dik wordt ik inderdaad toch wel. Maar leg ontzettend last van puistjes dus na de bevalling mee gesptopt. Snaaien doe ik nog wel teveel dus dat is het eerste wat ik aan moet gaan pakken. Hormonen, geen idee of mijn humeur wordt beïnvloed door hormonen of door de vermoeidheid merk wel op dagen dat ik zo'n pijn in mijn knie en bekken heb ik een veel korter lontje heb. Mannen: mooi is dat hè, mijn man heeft M. Vorige week 1 keer in bad gedaan en de fles gegeven. De dag erna gaf ik aan dat ik fijn zou vinden als hij me hier een daar wat meer kon helpen met M. Zegt hij doodleuk dat hij toch helpt want hij had haar in bad gedaan en de fles gegeven. Dus ik antwoordde dat hij dat nu 1 keer gedaan had en dat ik gewoon wat meer hulp verwachte in het algemeen over een langere periode. Het resultaat: hij heeft daarna nog 1 keer een luier verschoont en doet verder niks meer met M. :s volgens mij moet ik een hardere aanpak verzinnen als ik wat gedaan wil hebben want netjes aangeven heeft het tegenovergestelde effect. Hij had ook nog even doodleuk gezegd dat ik wel 1,5 uur rust per dag heb en hij niet, toen hij merkte dat ik boos was zei hij snel dat hij het niet lullig bedoelde. Ik heb het laten gaan want ik ga geen ruzie maken waar de kleintjes bij zijn maar het scheelde niet veel. Ik geloof dat hij zwaar onderschat wat ik allemaal doe op een dag.
marievs: dank je wel! Vind hem ook erg gaaf geworden! In m'n buik deed ze ook elke keer dat beentje strekken. Hier ook al het geboortegeld op haar spaarrekening gezet. Ook gaan we maandelijks een bijdrage aan haar geven. Dit deden mijn ouders ook. wij hebben ook nooit contant zakgeld gekregen. Altijd op de spaarrekening.. Achteraf ben ik ze hier erg dankbaar voor geweest. Alles wat ik verdiende qua baantjes moest ik 80% inleveren en de rest mocht ik houden. mwa. ben niet zo van het sporten. paar keer geprobeerd om hard te lopen, maar dat is niets voor mij. Het rent niet echt lekker mijn ene been is ook ietsjes langer dan het andere. Misschien dat ik daar dan last van heb. Wil straks weer veel gaan fietsen. Nu wandel ik gewoon veel op de dag. het liefst doe ik 2 rondjes park op n dag. En dat is zoiezo 5km bij elkaar. Ja ik had 2 vrouwen en 1 man als verloskundige. Die man heeft mij geholpen met de bevalling. Was erg leuk! hihi ben ook niet de gehele middag aan het poetsen hoor. We zijn nog maar met z'n 3tjes. Dat scheelt natuurlijk ook enorm. Doet S. en N. tegelijk hun middagslaapje? @hormonen. yep hier sinds na m'n 1e menstruatie last van gekregen. Gelukkig niet elke dag. Sabine: wat vervelend is dat heh, dat het hun niet lukt om in een slaap te vallen. Of in een onrustige slaap. Ik deed mijn oefeningen altijd voor het slapen gaan. Ja je moet echt goed aan jezelf denken. Eigenlijk moet je je oefeningen eventjes doen wanneer je man thuis is. Wat vervelend dat hij je zo weinig helpt. Maar ook niet inziet wat er allemaal moet gebeuren etc. Goed hard aanpakken die vent van je... Knuffelt hij wel vaak met d'r? Of laat hij echt alles aan jou over. En zorgt alleen voor M. als jij aan het werk bent. Hier mocht ik gisteren lekker op tijd naar bed van m'n man. Hij zou d'r in badje doen en de fles geven. Straks zal hij dat ook vaker moeten doen als ik avonddiensten moet gaan draaien. Ook heeft hij al aangegeven dat hij de weekenden eruit gaat voor de fles als ik dat weekend moet werken. Echt super lief. Terwijl hij elke ochtend om 5u z'n bed al uit moet. We gaan het wel zien hoe het allemaal gaat verlopen.