Februari & Maart 2016 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Boommm, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier maar eens een berichtje van mij (ons). Ik lees trouw elke dag hoor, maar heb meestal geen zin om hele verhalen op de telefoon te typen haha

@nachten. Hier de laatste tijd redelijk constant. Wij geven rond 19:00 de fles en tussen 19:30 en 20:00 ligt hij meestal wel op bed. Om 22:30 geef ik dan nog een fles, meestal slaapt hij gewoon maar drinkt mooi een grote fles leeg. Meestal meld hij zich tussen 4 en 5 uur weer, we proberen nu een speentje erin te stoppen en soms slaapt hij dan door, soms niet en dan krijgt hij een klein flesje. Ik twijfel een beetje om, wanneer hij om 5 uur wakker is, te rekken tot half 6 en dan gewoon de ochtend fles wat vroeger te geven.

@ hoeveelheid, hier drinkt hij rond de 700 en 800cc. Voor zijn gewicht (6250) aan de lage kant maar hij wil niet meer en groeit goed dus wat mij betreft prima haha. Merk wel dat hij de laatste dagen meer behoefte krijgt dus hebben net de flessen opgehoogd, drinkt ze nog niet allemaal leeg maar ach.

@achterhoofd, ook hier een lichte voorkeur, meestal recht op z'n achterhoofd iets naar rechts kijkend. Moesten hem ook meer op z'n buik leggen en het hoofd draaien. Beide vind ie niet zo leuk en na het draaien draait hij snel weer terug. Heb zojuist het bed de andere kant opgemaakt, kijken of dat helpt.

@inbakeren, hier een grote fan vanaf week 4 ongeveer. Wij gebruiken de pacco en hebben zojuist de Pacco plus besteld om vanaf 4 maanden te kunnen afbouwen. Zonder Pacco slaat hij zichzelf elke keer wakker en moet hij elke keer huilen. Kijk nu alweer uit naar de nacht van zijn 2e prikjes ( not....)

@huilen in slaap, hier ook vaak huilen in z'n slaap of als hij een beetje wakker wordt. In het begin schrokken we ons rot, kon hij echt gillen als een speenvarken maar meestal sliep hij gewoon nog. Inmiddels aan gewend, merken dat het vooral meer is wanneer hij veel indrukken heeft gehad en daardoor beetje overprikkeld is.

Afgelopen weekend zijn we een weekend weggeweest met familie. We hadden van te voren ons ingesteld op een rampweekend vol huilen omdat het natuurlijk veel drukker is met 20 man. Gelukkig is het super gegaan, nachten hetzelfde als thuis. Overdag wel wat minder lang slapen maar dat deed en doet hij thuis de laatste tijd ook. We hebben voor het eerst met hem gezwommen en dat vond hij heerlijk! Hij kan zichzelf gelukkig prima vermaken met rond kijken en heeft soms gewoon een uur in het stoeltje om zich heen zitten kijken zonder te piepen, soms vergeet je hem dan gewoon haha

2. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Deedee, misschien toch je cyclus die op gang moet komen?
    Regie: ik hou zelf de voedingen in de gaten, maar da's wel logisch, omdat ik bv geef. Man houdt wel het badje een beetje bij. We badderen dochter om de dag of twee keer per week. Echt vies wordt ze toch nog niet en anders droogt ze zo uit.

Marievs, o ja, dat doet onze oudste ook. Lekker ondeugend doen als ik met de baby bezig ben. Dan gaat ze opeens op de bank springen of klimmen, heel leuk...
    Tja, onzeker zijn we allemaal wel eens, denk ik. Maar inderdaad, met de oudste is het ook goedgekomen.
    Onze meiden hebben het allebei ook niet snel koud. De oudste heeft in haar slaapzak bijvoorbeeld nooit een pyjamabroek aan, dat krijgt ze het veel te warm. En de jongste hoeft ook niet te dik ingepakt te worden. Ze heeft in bed hoogstens koude handjes, omdat die altijd boven de deken liggen.

Lablover, fijn dat het weekend goed ging! Lekker makkelijk kind heb je!
    Haha, ja gillen als een varkentje, dat kan die van ons ook.

Vaddie, gelukkig gaat het weer wat beter!

Spring, dat is minder leuk he, twee nachtvoedingen. Wij kunnen baby ook niet zo goed wakker maken voor een voeding. De oudste kon ik op een gegeven moment slapend aanleggen, dat was wel handig. Zo had ze nog een slokje gedronken voordat wij zelf gingen slapen en sliep ze wat langer door. Hopelijk lukt dat straks met de jongste ook.

Voedingen: hier bv en ik geef per etmaal nog steeds omgeveer 8-10 voedingen. Dochter heeft één nachtvoeding rond 3.00-4.00 uur en overdag probeer ik er niet langer dan drie uur tussen te laten. Maar vaak meldt ze zich zelf wel eerder. Ze drinkt wel vrij snel, dus ik ben niet heel lang met een voeding bezig.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sabine: Och wat vervelend van je nacht. hopelijk is dat de reden van haar huilen. Daar kan je tenminste makkelijk wat aan doen.
    Wel vervelend voor jou. ;)

Marievs: Heeft N. ook last van de warmte? Of dat niet?
    Nee prikjes nog niet gegeven. Twijfel nog heel erg of ik het ga doen.
    Heel veel ziektes komen niet meer voor in NL. Kinkhoest kan je alsnog krijgen ondanks de vaccinatie. Ook met polio en andere ziektes is dit zo. Nu afgesproken met cb om nog even te wachten zodat ik er nog goed over na kan denken. Sta er nu nog niet helemaal achter.

Lablover: Gezellig!! :) Lekker hoor dat er een ritme in je nachten komt.
    Vervelend dat ie niet zo van buik liggen houdt. Hier vind ze het gelukkig geen probleem. maar ze ligt wel liever op d'r rug. Kan ze overal naar kijken.
    Leuk zeg 'n weekend weg met familie!
    Fijn dat het allemaal goed verlopen is. Och wat leuk zwemmen met 'n kleintje! Lijkt me ook super leuk maar ik zie mezelf nog niet lopen in 'n badpak. Moet er zoiezo nog 1 kopen.
    Bikini word hem niet meer met al die strepen op m'n lijf.
    Leuk heh dat ze zichzelf goed kunnen vermaken. Scheelt zoveel qua tijd.

4. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Vanavond de laatste fles al om 18.00 uur gegeven, kwam zo uit... Hij ligt dus ook al in bed, maar ga hem om 22.00 uur nog wel wakker maken voor een beetje melk.. Dan hopen op een betere nacht (ook van de oudste), want ik ben echt kapot!

5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Badpakken: Heb gehoord dat ze een soort 'shape-badpakken' hebben wij H&M, die schijnen fijn te zijn!

Product Detail | H&M NL

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Badpakken: die ga ik voorlopig uit de weg. :)

Bv: hier drinkt M. nu ook wat korter. Lijkt wel of ze bij iedere slok wat meer binnen krijgt.

Voedingsschema: gemiddeld hier ook nog steeds 8 tot 10 voedingen (ook bv) Ene keer zit er 4 uur tussen, andere keer maar 2. Dus ook de nachten zijn heel erg wisselend.

Ziek kindje: is wel echt zielig, al dat snot bij die kleintjes.

Warm/ koud: hier houden beide kinderen erg van warmte. M. ligt dus s'nachts ook in een winter slaapzak (zonder mouwen), een dikke katoenen deken en soms nog een gehaakte deken.

Vandaag heeft M. veel geslapen en veel gedronken.
    Maar die blik toen ze wakker werd en we bij mijn ouders waren. Die verbazing... Zo mooi
    Ze zal de komende dagen nog wel veel blijven slapen. Drukke (maar gezellige) dagen voor de boeg.
    Voor de komende vakantieweek in ieder geval minder gepland dan afgelopen week. De oudste vind het geweldig leuk maar voor M. is het toch wat veel.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Spring: thnx voor de tip. Alleen de meeste zijn al uitverkocht.
    Alleen de witte niet.

Vaddie: jammer dat er nog niet echt ritme in de voedingen zit of vind je dat niet zo vervelend?
    Zo jouw kleintje ligt er zeker warmpjes bij!
    Hier gewoon pyama lakentje en deken. Gaat tot nu toe goed.
    Hihi wat leuk zeg dat ze zo verbaasd was. Mooi heh dat ze al wat meer in de gaten krijgen.
    Ineens worden ze zo groot.
    Ja het zou vervelend zijn als ze overprikkeld raakt.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ ♥ Bevallen ♥ ♥

Niny (23 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 02 Februari 2016 (39.6)
    Lablover (26 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 05 Februari 2016 (37.6)
    Linnaea (25 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ W. ♥ op 16 Februari 2016 (42.0)
    Boommm (26 jaar) derde kindje Geboren: ♥ V. ♥ op 18 Februari 2016 (35.2)
    Manamana (33 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 27 Februari 2016 (38.6)
    Deedee91 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 28 Februari 2016 (40.0)
    Sabine1305 (27 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 03 Maart 2016 (40.0)
    Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 06 Maart 2016 (41.0)
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 10 Maart 2016 (39.2)
    Mevr Pinguïn (28 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ T. ♥ op 13 Maart 2016 (40.6)
    Marievs (28 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 07 April 2016 (39.6)

♥ ♥ De groei ♥ ♥

- Niny. : F.
    02-02-2016 : Geboortegewicht - 3290 gram.
    20-04-2016 : +/- 10 weken - 6900 gram.
    - Boommm. : V.
    18-02-2016 : Geboortegewicht - 2410 gram & 45 cm.
    16-03-2016 : +/- 6 weken - 3000 gram & 47 cm.
    - Deedee91. : S.
    28-02-2016 : Geboortegewicht - 3565 gram & 50 cm.
    09-04-2016 : +/- 6 weken - 4410 gram & 56 cm.
    - Sabine. : M.
    03-03-2016 : Geboortegewicht - 3455 gram & 51 cm.
    10-04-2016 : +/- 5 weken - 4395 gram & 55 cm.
    - Meisje93. : E.
    06-03-2016 : Geboortegewicht - 4100 gram & 51 cm.
    28-04-2016 : +/- 7 weken - 5445 gram & 59 cm.
    - Marievs. : N.
    07-04-2016 : Geboortegewicht - 3620 gram & 52 cm.

♥ ♥ Afspraken ♥ ♥

- Deedee91: 03 Mei - Controle CB + eerste vaccinaties.
    - Sabine: 10 Mei - Controle CB + eerste vaccinaties.
    - Boommm: 11 Mei - Controle CB.
    - Meisje93: 09 Juni - Controle CB.
    ----

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Spring. Welkom! Gezellig. Wat fijn dat hij niet huilt ik bed, maar wat gek dat hij ook niet in slaap valt. Baker je hem in? Misschien dat dat helpt?
    Ik ga elke dag minstens 2x naar buiten en leg V dan gewoon in de wagen, daar slaapt ze ook prima.

Lees vaak wel bij, maar heb m'n handen vol momenteel. N zit echt in de peuterpuberteit en is ontzettend aan het rellen haha. Verder gaat alles z'n gangetje. V is ontzettend lief en moet echt opletten dat ik haar wel genoeg aandacht geef. Ze kan rustig een half uur in de box kijken naar haar mobile en huilt echt (bijna) nooit. Het is zo genieten!
    Nachten slaapt ze nog steeds 8 uur aan een stuk door. Borstvoeding loopt ook nog goed. Wil wel gaan afbouwen heel binnenkort, dus ben opzoek naar een goed schema.

10. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Boommm: Ik baker hem niet in. Hij heeft kans op heupdysplasie, dus ik ben er voorzichtig mee. Met 3 maanden hebben we een echo.

Ik herken wat je zegt Boommm, soms ben ik zo met de oudste bezig. Vooral met het slechte weer moet ik echt mijn best doen haar te vermaken. De jongste zit dan in zijn wipper in de box en kan zich echt lange tijd vermaken.. Realiseer me nu ook echt hoeveel je met een eerste kindje kunt knuffelen, wat een verschil!

11. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    #531 Sabine1305, 30 apr 2016
    Laatst bewerkt: 30 apr 2016
    Boomm ik herken het inderdaad ook dat ik echt op moet letten dat ik overdag ook wat meer aandacht aan Milou geef. Heb daarom voor mezelf en routine bedacht waarbij dat goed lukt. Na de voeding knuffel ik altijd even met M en daarna mag ze op de activitymat die ik op de bak leg, dan ga ik ernaast zitten en kijk ik samen met Z een boekje en vermaken we M tussendoor. Als M gaat jammeren knuffelen we nog even en dan is het bijna tijd om naar bed te gaan.

Vannacht heeft ze er weer eens 6 uur tussen gelaten, heerlijk na zo'n nacht die we ervoor hadden. Dus nu pas om half 9 de eerste voeding ipv half 7. Even kijken hoe we dat de rest van de dag gaan doen qua tijden.

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier erg blij dat de oudste 'al' vier is en ze zichzelf (soms) kan vermaken.

Hier echt een slaapkop. Vannacht eerst 4 uur ertussen, daarna 3 uur. Redelijke nacht. Vanmorgen om 7 uur besloot ze dat de dag begonnen was. NOg even bij me in bed genomen maar kon geen lekkere houding vinden dus er maar uit gegaan. Ze sliep alweer en haar geprobeerd in bed te leggen. Maar helaas.. toen was de oudste ook wakker. Dus beide dames maar mee naar beneden genomen.
    Straks even lekker naar de markt en oudste vanmiddag een kinderfeestje en wij kraamvisite.

En vanaf morgen eindelijk weer wat mooier (en vooral warmer) weer.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Boommm: ach het forum loopt niet weg. ;) Het is ook best pittig 3 kleintjes om je heen lijkt me.
    Lijkt me erg lastig om je aandacht gelijkmatig te verdelen.
    Sterkte & succes met je peuter. ;)

Spring: Oeh spannend hoor die echo. Of ben je er vrij rustig onder?

Sabine: Heerlijk zeg. Ja dat maakt het weer lastig heh met je laatste voeding. Ik deed dan 4,5u tussen de flessen laten. Moet het wel lukken natuurlijk. ;) Dan kom je op 22:00 als laatste fles. En anders moet je er vannacht uit om 1:00 En dan het geluk hebben dat ze rond 6:30 zich gaat melden.

hihi hier is het volgens mij de omgekeerde wereld.
    Man en dochter liggen nog heerlijk uit te slapen. & ik ben al lekker druk in de weer..
    Ben nu zo uitgeslapen na 4 goede nachten eigenlijk.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Lekker zeg Vaddie! :)
    nu nog kraamvisite? zit je er nog op te wachten of ben je er onderhand wel klaar mee?
    hier verwacht ik nog 1 oom & tante. Moeten nog even 'n data prikken. Verder verwacht ik niemand meer.
    Ben ik er onderhand ook wel klaar mee.
    Oh echt? Heerlijk. word weer lekker wandelweer dus. :)

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Spring. Ah oke, spannend. Hopelijk zijn zijn heupjes in orde.

Sabine. Wat lekker, zo'n goede nacht. Hopelijk volgen er snel meer.

Aandacht verdelen. Blij dat het toch wel herkenbaar is. Schrok er laatst echt van, de oudste twee lagen Savonds in bed en toen besefte ik mij dat ik nauwelijks geknuffeld had met V, voelde me zo schuldig. Nu let ik er meer op en knuffel ik heerlijk veel met haar.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Wij zijn nu lekker in het park met z'n allen en gaan vanmiddag even naar de dierentuin denk ik. Vanavond ga ik met een vriendinnetje de kroeg in, heel veel zin in!

16. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: ik ga haar om half 12 en half 3 weer voeden, dan komen we weer op dezelfde tijden uit. Heb afspraken staan vanmiddag dus ze moet vandaag even op mijn verzoek ;) Heeft ze waarschijnlijk aan het eind van de dag 1 voeding meer dan normaal gesproken.

We hebben toch nog een bericht gekregen over de verjaardag morgen. Het bericht kwam erop neer dat als we niets horen ze het op de dag zelf vieren en dat we dat hadden moeten weten :s , allemaal leuk en aardig maar voor ons is het ruim een uur rijden en een heel geregel met de kleintjes dus zou ik het wel fijn vinden als ze gewoon even wat laten weten. Als we er gewoon zomaar heen zouden gaan en ze zijn niet thuis rijden we dat hele eind voor jan doedel. Ze stuurde het bericht overigens alleen maar omdat ik hun had uitgenodigd voor mijn verjaardag.

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.654
    5.697
    113
    @ Meisje, wat zijn jou tijden gemiddeld dan? met de flessen? Wij zijn weer over na 6 flessen van 130. het was puur omdat ze net haar sprongetje had dus ik ben hier wel blij mee. Kleinere hoeveelheden is ook beter voor haar en haar spugen. Komt ook weer goed uit met avond dus dan zijn haar avonden ook weer zoals altijd :)
    @ Marvievs, waarom heb je het eigenlijk drukker als je man er is :p gaan jullie dan meer doen ofzo?
    @ Booom, hoe heb jij dat voor elkaar gekregen dat je 3 kindertjes hebt die zo goed slapen :p Mijn afbouw schema heb je niet veel ik gaf niet eens volledige voeding dus ik was zo afgebouwd. Op internet niks te vinden? Succes met de oudste!

Het vloeien is gewoon een doorbraakbloeding. Ben gelijk begonnen met de pil toen ik ongesteld werd en daardoor is je baarmoedermond weer wat week. Daarom bloedje sneller, alles was goed binnenin dus hoef mij geen zorgen te maken. Wel vervelend dit want het is best veel. Maar goed is weer goed in ieder geval. En die extra voeding op een dag maakte ik mij nooit zorgen over. Kwam ook wel eens voor dat ze opeens 7 had ip 6 maar dat is wel tijdje terug alweer. En gaan jullie heen? ik zou lekker overslaan als het toch een verplicht nummertje is.

@ Lablover, ja lastig he dat typen op de telefoon doe ik ook niet. Wat leuk een familie weekend :) en zwemmen gaaf! kijk ik ook naar uit. Zo te lezen gaat het goed bij jullie, mooi! Hier beetje zelfde verhaal met je avondflessen. Geven ook tussen 7-8 de een na laatste en dan rond 11 uur wakker maken. Dan komt ze tussen 5 en 7.45 en dan geven we gewoon de eerste fles dus ook om 5 uur. Daarna slaapt ze weer lekker door dus dat is wel prettig. Geen zin om te rekken en als ze honger heeft dan krijgt ze dat lekker. Enige nadeel is dat de dagflessen wel wisselen maar ook niet extreem.

@manamana wat goed dat je man het badderen een beetje in de gaten houd:)

@ Vaddie, leuk wat ga je allemaal doen :) weer word weer beter lees ik dus dat is mazzel.

@ sabine ik dacht dat jij ook de fles gaf? of heb ik dat mis. Hier wisselt de ochtend fles ook van gemiddeld half 6 of half 8 dus hier wisselen de tijden ook. Maar uiteindelijk komt het altijd wel goed weer uit in de avond gek genoeg.

@ warmte: hier nog nooit haar oververhit uit bed gehaald dus denk dat ze het wel prettig vind hoe ze er bij ligt. In de nacht in haar pucka met een pyjama en een dun dekentje. Overdag zonder haar pucka en in haar kleding.

@ Plannen ik ga straks met mijn schoonmoeder naar de prenatal en babydump. Wippertje kopen en wat speelgoed voor aan de wandelwagenbak en mischien nog veel meer :p
    En ook even met haar overleggen wat ze wil met oppassen. Ze heeft aangegeven dat toch erg leuk te vinden 1 keer in de week en van ons mag ze. Hebben het nooit gevraagd omdat wij voor ons kindje hebben gekozen en niet een ander er mee willen opzadelen( mits iemand dat natuurlijk wil) En dat is nu dus het geval dus helemaal leuk :)

@ aandacht aan kids. Ik heb dan wel geen andere kinderen maar merk wel dat ik onze katten te weinig aandacht geef. Irriteer mij ook dood aan ze omdat ze altijd zoveel troep maken. Maar goed dan moet ik ze natuurlijk niet verwaarlozen. Probeer wel elke dag even een momentje te pakken met ze.

Weet niet of jullie kleintje dat ook hebben maar hier word zoveel gelikt op spullen. Ze is constant met haar tong bezig en dan niet omdat ze honger heeft. Ze vind het leuk om ergens aan te likken :(:p

18. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Deedee, wat fijn dat er niks aan de hand is. Ik geef borstvoeding en kolf 1x in de avond zodat ze de laatste voeding in de fles krijgt. Zo (blijft) ze gewend aan de fles en heeft mijn man zijn momentje met haar. We gaan waarschijnlijk wel aangezien we al 2 verjaardagen hebben gemist begin maart ivm zwangerschap/bevalling. En volgende week hebben ze weer een verjaardag en daarvan heb ik al gezegd dat we niet kunnen. Ga echt niet iedere week heen en weer rijden.

19. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Alles even gelezen, was even terug keren.

Spring, welkom en proficiat met je zoontje. Spannend, hopelijk is alles goed dan.

Deedee, veel plezier met het shoppen! Wipper is wel handig om ze even in te kunnen zetten. Hopelijk vind je je zin.

Boommm, erg druk daar waarschijnlijk. Veel succes ermee! Hier soms al handen te kort.

Plannen, hier morgen communie in de familie. Verder erg druk met werk bezig laatste tijd.

Warmte, wisselt hier soms sterk. Soms snel warm en anders dan weer te koud. Dus altijd even goed in de gaten houden. Is wel bizar weer ook de laatste tijd.

Lablover, is inderdaad moeilijk op de telefoon. Lees hier ook vaak bij, maar reageer ook niet telkens.

Fijn weekend voor iedereen!

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Boommm: hier niet echt plannen dit weekend. Lekker rustig aan.
    Zozo jij druk dagje vandaag. Gezellig! Veel plezier

Sabine: Oh & ga je naar de verjaardag? Of zie je het niet zo zitten. dat lange rijden enzo?

Deedee: tijden van de flessen zijn momenteel: 6:30 - 10:30 - 14:30 - 18:30 - 22:30
    Zolang ze maar tevreden zijn toch? Dat is het belangrijkste.
    Hier krijgt ze 165cc. Maar vannacht en vanochtend miepte ze, toen de fles leeg was. Als ze dit blijft doen, zal ik toch de flessen weer moeten verhogen.
    Gelukkig maar dat het niets erg is. Maar wel vervelend zeg dat dat gebeurt doordat je de pil slikt.
    wat leuk zeg dat je moeder op wilt gaan passen! Is het haar 1e kleinkind?
    Likken doet ze nog niet. Wel regelmatig haar tong uitsteken. En veel met haar handjes in de weer.

Zie net dat je naar de verjaardag gaat. ;) (sabine)

Niny: veel plezier morgen bij de communie.

Deel Deze Pagina