Slaapt hij niet in de box of wandelwagenbak? Dan is hij toch gezellig beneden. Hier hebben we dus een box staan en een hangwiegje in de woonkamer. In allebei slaapt ze veel.
@verkouden. Hier is E. ook al voor de 2e keer verkouden Manamana: Wat heerlijk zeg. Hoop het ook voor je! Spring: Ik zou hem gewoon laten liggen. Zo te lezen ligt hij gewoon tevreden in zijn bedje. Sommigen baby's vinden het op zijn tijd ook heerlijk om even alleen te liggen. Hier gaat ze soms zelfs helemaal overstuur huilen omdat ze juist alleen wilt liggen. (lastig heh) Boommm: Lekker zeg dat je zolang uit mocht slapen. Leuk zeg! Volgens mij onderneem jij veel met je kids. Hier ook 'n lekkere nacht achter de rug. Om 6:30 ook de 1e voeding gegeven. Helaas viel ze tijdens de voeding alweer in slaap. Ben benieuwd of ze nu haar oude ritme weer herpakt. Ga dr zo maar weer uit de wieg halen. Hondje moet plassen. hihi
Spring: Hier de laatste twee weken ook alleen maar hazenslaapjes van 45 min ( 1 slaapcyclus) en wilde daarna niet meer slapen. Vandaag ook weer wakker na 45 minuten maar als hij stil is en alleen maar rondkijkt laat ik hem lekker liggen. Uiteindelijk is hij zelf weer in slaap gevallen en ligt hij alweer bijna 2,5 uur in bed. Als hij er echt uit wilt laat hij zich wel horen, als je geen camera had had je waarschijnlijk gedacht dat hij nog sliep Hier ook voor het eerst echt een hele nacht doorgeslapen ( ik vind 5 a 6 uur geen doorslapen voor mijzelf haha) Om half 11 laatste fles en hij melde zich om kwart voor 7. Hopelijk mag ik hier vaker van gaan genieten
@ Spring ik reageer altijd op de comp. Dan schroll ik terug en kopieer ik elke keer als ik na een nieuwe blz ga anders is mijn geschreven tekst verloren. Op mijn mobiel vind ik het geen doen Hier doet mijn dochter al weken alleen maar hazenslaapjes. Half uurtje,45 min. Daarna klaarwakker en leg ik haar in de box als het nog geen flestijd is. Dan gaat ze weer even spelen tot ze moe is en dan weer even tukkie. Vond het in het begin wel vervelend want heb amper mijn handen vrij maar is niet anders. De avonden en nachten gaat super dus wij klagen niet. Als hij lekker ligt zou ik hem vooral laten liggen, zo rust hij toch wat uit. Hier ligt ze ook wel eens te liggen maar roept echt wel als ze ons wil zien. @ boomm leuk he dat gebrabbel kan er zo van genieten. Ik werk 24 uur en helaas hebben wij diensten van ong 4 uur op een dag dus dat betekend dat ik min 5 dagen werk in de week... Ochtend of avonddienst. Baal ik wel van maar is niet anders. Volgens mij kan jij zoveel leuke dingen doen waar jullie wonen klinkt super! manamana wat een lekkere nachten, nog steeds zo? Hier was dat ook zo en opeens niet meer wil je niet ontmoedigen hoor haha. @ Vaddie, druk weekje zo te zien leuk! word mooi weer. @ lablover lekker he even meer uren pakken. Gebeurd hier al weken en voelde mij er opeens zo veel beter door qua energie. @ Meisje, zit je nu weer in je oude ritme? zo belangrijk voor die kleintjes dus om wel een vast schema te hebben zover dat gaat. Overdag is hier geen ritme maar in de avond wel en dat is ook echt nodig voor haar anders valt ze niet makkelijk in slaap voor de nacht. @ Wipper. Vandaag voor het eerst echt in gezeten en ze vind het erg leuk. Dacht eerst nee he een miskoop. Maar bedacht mij kan hem ook makkelijk meenemen als we op bezoek gaan bij iemand. Ligt jullie kindje rustig in bed? hier vind ik haar elke ochtend helemaal boven in haar wiegje, hoe ze dat doet met de puckababy geen idee Morgen prikjes ben benieuwd hoe ze er op reageert. Ik ben helaas mijn laatste verlof week in gegaan. Zie er enorm tegen op om te gaan werken. Vooral omdat ik 10 weken dit leuke ritme/schema heb en er net aan begin te wennen. Nu word alles op de kop gegooid en moet ik veel met haar sjouwen. Maar goed aan alles komt een einde is niet anders.
Lablover: Heerlijk zeg van je nacht! Hihi nee 5/6u slapen is voor mijn gevoel ook nog geen doorslapen. Deedee: Ja zit weer aardig in mijn oude ritme denk ik. Vanochtend om 6:30 weer de fles gegeven. En ze ligt vanaf 14:45 in bed. en slaapt nu nog. Hopelijk blijft ze slapen tot haar volgende voeding. Zoals gewoonlijk. Ritme's gaan zoiezo wel veranderen. Maar nu volg ik gewoon haar ritme! Nou zeg dat wel! Ben 2x veranderd van ritme. En dat was 1 groot drama. Wat fijn dat ze de wipper leuk vond! Hier heeft ze vanochtend ook in de wipper gezeten bij m'n moeder. En dat vond ze ook wel prima. Als ze er graag in gaat zitten, haal ik ook maar 'n wipper. (nog meer zooi! ) Zozo knap van der om helemaal omhoog te komen in dr wieg. Hier zakt ze juist naar beneden als ik haar niet laag genoeg in bed leg. Wel draait ze met haar hoofd alle kanten op. Geniet nog van je laatste week verlof! Ik moet ook voer 2 weken weer. Gelukkig heb je mooi weer. Hopelijk reageert ze er niet al te heftig op, op de veranderingen.
Spring. Ja, ben zelf ook erg blij met haar voedingstijden. Is al een paar weken zo. Oudste twee zijn ook hele goede slapers. Meisje93. Leuk, wat voor hond hebben jullie? Wij hebben een Franse bull. Ja ik probeer wel elke dag iets leuks te doen met de kindjes. Vind naar buiten gaan ook erg belangrijk haha. Vervelend trouwens dat E weer verkouden is. Heeft ze er veel last van? Lablover. Lekker nachtje hebben jullie gemaakt dan. Hopelijk wordt dat zijn nieuwe ritme. Hoe ging het vandaag overdag? Deedee. Dat is inderdaad balen zeg, dat die uren dan alsnog over 5 dagen verdeeld worden.. Ja, is een erg kindvriendelijke stad. En N is fan van het Natural History museum. Staan allemaal opgezette/plastic dieren op ware grootte. En alle musea zijn gratis, dus dat is ook wel fijn Fijn trouwens, dat ze de wipper leuk vindt! Hier ligt V wel altijd rustig in bed, blijft ook netjes onder de deken liggen. Maar als ze wakker is gaat ze alle kanten op haha. Hier heerlijk dagje gehad. Maar vind het ook wel lekker dat de oudste twee morgen met de aupair de hort op gaan. Kan ik even quality time met V hebben en aan m'n scriptie.
@meisje: zie ineens dat je in provincie Utrecht woon. Toevallig ook bij de stad in de buurt? Misschien zit je wel dichtbij. hahaha Hier lijkt er een verschuiving in de voedingstijden te komen. Afgelopen 1,5 dag komt ze om de 3,5/ 4 uur. Wat een tijd heb ik ineens. Hier ligt M. te slapen of ze dood is. Als ze echt heel diep slaapt wordt ze heel wit en beweegt ze vrijwel niet. Af en toe erg eng en ga haar soms kietelen om te kijken of ze het nog wel doet. Hier vandaag ook genoten van het mooie weer. Lekker mijn was buiten gedroogd en K. heeft de hele dag buiten gespeeld. M. lekker met kinderwagen en al buiten gezet.
Boommm: leuk zeg. Welke kleur? Wij hebben een beagle. Ja groot gelijk. Naar buiten vind ik ook erg belangrijk. Straks als ze bij mn moeder is. Is ze ook veel buiten. Wonen vrijaf en heeft alle ruimte om te spelen. Dan maar 3 setjes kleding per dag. wat heerlijk zeg dat je au pair op stap gaat met je kids. Oeh succes met je scriptie! Wanneer moet ie af zijn? Vond dat zo'n werk! Ze lijkt er niet echt last van te hebben gelukkig! Druppel wel elke dag haar neusje. Kan het goed loskomen. Vaddie: mwa met n kwartiertje ben ik in utrecht. Woon in montfoort en jij? Lekker zeg dat de tijd word verlengt. Heb je straks n fles minder. Oeh begrijpelijk dat je dat eng vind. Heerlijk heh als de was buiten gehangen heeft. Hier ook lekker de kinderwagen buiten gezet. Morgen word het helaas wat minder.
Hoi dames, Lekker dagje gehad? Eindelijk een beetje mooi weer! Wipper: Wij hebben een BabyBjorn, echt achterlijk duur, maar ben er erg blij mee. H. zit er graag in en het ziet er comfortabel uit. Bij mijn dochter had ik een 'gewone' en daar vond ik haar altijd als een zoutzak in zitten! Werken: Balen dat een aantal van jullie weer moeten werken. Ik sta voor de klas en ga pas in september weer aan de slag, best wel lekker! Ritme/voedingstijden: Wat fijn dat sommigen van jullie al zo'n ritme hebben. Hier wisselen de hoeveelheden ook nogal per moment, daardoor rommelen we soms nog wat aan. Zit nu wel op 6 ipv 7 voedingen. De één na laatste fles is tussen 18.00 en 20.00 en dan gaat H. direct zijn bed en dus de nacht in. Hazenslaapjes/babyfoon: Inderdaad.. Als ik hem niet zou zien, zou ik denken dat hij slaapt. Soms moet ik van mezelf het beeld uitzetten, maar dan word ik toch weer een soort van nerveus. In de box/wagen slaapt hij ook wel, maar schrikt hij soms wakker van mijn dochter. Dan is zijn slaapje helemaal zo kort . Vaccinaties: Vandaag ondanks de verkoudheid de eerste prikjes gehaald. Stoere vent huilde maar even en verder merk ik er (nog) niks van. Hij woog nu 4990 gram met 57,5 cm. T huis is weer op orde en nu heerlijk met de beentjes omhoog , fijne avond dames!
Hoi hoi lees mee, maar ff te druk om te reageren. Morgen ook een volle dag en wo en do twee daagjes weg. Hopelijk morgen nog ff reageren anders vrijdag. Sorry.
@Boommm, prima dag geweest vandaag! Vanochtend 3 uurtjes geslapen tot 11 en toen van 2 tot half 4 en van half 5 tot half 6. Top in vergelijking met de afgelopen weken. @vaddie, hier ook zo'n witte mummy, in de pacco is het dan helemaal een eng gezicht. Sta dan ook wel eens bij het bed te luisteren haha. Meestal zie ik hem op de camera wel eens bewegen gelukkig. @verlof, ik ga mijn laatste studiejaar in dus vanaf september stage lopen, heerlijk vrij tot die tijd @wipper, wij gebruiken hem sinds maand 2 en hij vind het ook heerlijk om in te zitten en rond te kijken @hond, hier een energieke labrador in huis, gaan morgen lekker een stuk wandelen in de loonse en drunense duinen. Eindje weg maar af en toe wel eens leuk om ergens anders te wandelen. Ik doe veel met de hond wanneer ML thuis is, dan train ik veel met hem. Hoe doen andere hondbezitters dat trouwens met haren? Hoe goed ik ook mn best doe ze bij J. weg te houden vind ik ze op de vreemste plekken :S
Spring, onze dochter slaapt overdag beneden in de wandelwagen. Ze wordt niet zo snel wakker van haar zus, ze is wel wat gewend, denk ik. Misschien toch beneden laten slapen of anders gewoon maar even in bed laten liggen? Als hij rustig ligt, valt hij misschien weer in slaap. Deedee, ik kan me voorstellen dat je nog geen zin hebt in werken. Ik hoef voorlopig nog niet, heb extra verlof achter mijn zwangerschapsverlof aangeplakt. Dochter blijft in de wieg rustig onder haar deken liggen. We leggen haar nog niet in een slaapzak. In de wandelwagen zakt ze vaak wel naar beneden, maar die bak is ook wat schuin. Lablover, lekker zo'n nacht. Hier dus al drie nachten geen nachtvoeding gehad, heerlijk. Maar ik ben me ervan bewust dat dat van tijdelijke aard kan zijn . Boommm, succes met je scriptie. Wordt inderdaad wat lastig als de kinderen thuis zijn. Vaddie, lekker buiten! Hebben wij ook gedaan, baby in de wandelwagen em samen een rondje gelopen. Daarna in de tuin fruit gegeten, lekker in het zonnetje. Fijn dat je wat meer tijd tussen de voedingen hebt. Wipper: zit ze af en toe even in, lekker om zich heen te kijken.
Hier gebruiken we de wipper ook al regelmatig. Ze heeft een duidelijke voorkeur om gewoon 'los' te liggen maar met een drukke kleuter en 2 honden in huis niet altijd even praktisch. @lablover: over de haren maak ik me niet zo druk. Hier trouwens 2 labrador kruisingen en het valt dus ook wel mee met de haren. Nu snel naar bed. M. ligt er zowaar eens op tijd op. @meisje: ik woon in Maarssen trouwens
Spring: ja die wippers zijn inderdaad megaduur! Ze kunne wel flink wippen erin. Lekker zeg dat je in sept pas hoeft te beginnen. Fijn dat de prikjes goed gegaan zijn. Lekker gegroeid! Lablover: welke studie doe je? Leuk zeg n labrador. Ja die kunnen erg energievol zijn. Ja die hondenharen.... om gek van te worden. Heb nu een soort swiffer aangeschaft voor op mn dweil. Dus nu swiffer ik regelmatig beneden. Nu nog n kruimeldief aanschaffen. Hond verhaart nu ook heel erg. Nu het warmer word.
Meisje93: ik studeer ergotherapie. Gelukkig zijn wij nu door het verharen heen! 2 weken geleden was onze vloer helemaal behaard als ik 's ochtends mijn bed uit kwam haha
Lekker geslapen dames? H. heeft om 22.00 uur een voeding gehad en kwam vervolgens om 4.00 uur. Hij slaapt nu nog en ik twijfel of ik hem wakker moet maken?
Meisje. Beige met een zwarte snoet. Leuk, een Beagle! Haha zo denk ik er ook over hoor. Liever wat meer setjes op een dag en veel lol gehad dan saai alleen maar binnen spelen. Scriptie moet 29 juli af zijn. Vind het ook heel veel werk, maar zou ook wel leuk zijn om eindelijk een keer klaar te zijn. Spring. Wat is hij lekker gegroeid. En stoere vent, dat hij maar eventjes gehuild heeft. Hopelijk heeft hij er weinig last van. Zou hem niet wakker maken trouwens! Marievs. Doe rustig aan en veel plezier met je dagjes weg! Lablover. Wat lekker dat hij zo'n goed dagje had. Hoe ging het vannacht? Weer zo goed geslapen? Leuk, een labrador. Welke kleur? Met de haren.. Ik borstel hem regelmatig en verder stofzuig ik elke dag even snel. Maar gelukkig verhaard hij niet zo heel erg. Wipper. Wij hebben de Bloom lounger. Ook echt heel blij mee. Ze vind hem heel fijn en ligt er lekker in. Hier ook weer een lekker nachtje gehad. Nu V aan het voeden in bed. Wil straks even langs het cb lopen om haar te laten wegen, ben zo benieuwd.
Meelezers: dat viel me idd gisterenavond ook op. Zag behoorlijk wat namen staan die hier niet typen. Hier ook een goede nacht. M. kwam ook weer netjes om de 4 uur. Ben dan ineens zoveel beter uitgeslapen. Vandaag de hele dag thuis en vanmiddag komt er een vriendinnetje van de oudste spelen. Op mijn planning staat de kledingkasten van de meiden uitzoeken. Want M. lijkt wel pokon te krijgen en veel van maat 56 wordt ook al te klein. (lees te strak)