Februari & Maart 2016 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Boommm, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Wauw Vaddie, maat 56 ook al te klein! Dat gaat rap. H. zit met sommige merken ook al in 62.

Boommm, altijd leuk even wegen. Ben ook altijd benieuwd naar de groei!

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Lablover: wat leuk zeg. En welke kant van ergotherapie wil je op? Ouderen. Gehandicapten. Revalidatie etc.
    Hier begint het verharen net. :(
    Het hoort er helaas bij.

Spring: ja hoor heerlijk geslapen! Tegen 23u laatste fles. Toen werd ze opeens om 2u al wakker.maar haar pamper zat goed vol. Die verschoond en terug gelegd. Doorgeslapen tot half 7 (heb mn man niet eens weg horen gaan) en na de fles is ze weer gaan slapen. Slaapt nu nog. :) meestal slaapt ze nu door tot ong.10u.
    Lekker hoor jouw nacht. En heb je m wakker gemaakt? Ik zou het zelf niet gedaan hebben. ;)

Boommm: dat is een gave kleur! :) zwart met wit vind ik wat minder. ;) ja zeker leuk. Alleen ze kunnen best eigenwijs zijn.
    Al mogen wij niet klagen met onze hond. Kunnen haar gelukkig zonder lijn uitlaten enzo.

Oh ja dat is ook n gave. Maar ook zo duur. ;) lijkt me inderdaad wel heel erg comfortabel om daarin te liggen.
    Oh je hebt nog de tijd! Maat ervaring zegt dat de tijd zo voorbij vliegt. En zeker als je je scriptie nog een paar keer moet aanpassen.

Vaddie: lekker heh. Voel je je gelijk n stuk opgewekter.
    Succes met de kledingkasten!
    Ja hier beginnen de broekjes in 65 ook strak te zitten
    Shirtjes en jurkjes nog niet.

Ja viel mij ook al op. Dat we veel meelezers hebben. ;)

Oeps... gisteren teveel buikspieroefeningen gedaan.
    Nu spierpijn daar....

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.653
    5.694
    113
    @ Lablover, hier geen hond maar wel katten. Erger mij geel en groen aan de haren, vind ook altijd wel een haartje. Ben ze zelfs een beetje zat omdat ze steeds maar van alles uitvreten. Dan kotsen in huis, nieuwe stoelen openkrabben, nieuwe bank stuk maken, op dingen zitten waar ze niet op mogen. Maar goed heb voor ze gekozen en ze zijn ook zeker lief maar af en toe...

@ manamana, lekker dat je nog niet hoeft voorlopig! ik had wel wat uren maar niet genoeg :( stond vorig jaar flink in de min omdat we minder werk hadden dus had niks extra kunnen opbouwen.

@ Vaddie, lekker weer om de 4 uur! succes met het uitzoeken! vond het altijd wel leuk weer nieuw materiaal in de kast. Het is zo merk afhankelijk, ene past ze makkelijk maat 56 andere echt niet meer. Broeken heeft ze veelal 62, is een lange dame. Hier ook een wit spookje als ze slaapt. Vond het er eng uit zien in het begin en keek ook vaak even of ze het nog deed :p

@ Boommm succes met je studie afronden, lijkt mij pittig zo met je kleintjes! mijn vriend is ook aan het afstuderen, nog 1 toets en zijn scriptie maar die wil hij pas in sept af hebben.

@ meisje, druk aan de slag dus voor het platte buikjes effect :cool:

Hier 3 ochtenden al bal. Normaal gaat ze weer slapen tot ong half 9 na de eerste fles van half 6 maar nu word ze rond 7 uur huilend wakker. Ik ben dan eindelijk net in slaap gevallen en dan komt madam weer. Nu ligt ze al die ochtenden bij ons wat in te dutten maar men wat kan ze bewegen en rommelen word ook steeds tegen mij aan geschopt. Hopelijk is dit snel weer over en gaat ze weer lekker slapen :D Vanochtend had ze zelfs gillende honger om half 8.

@ meelezers, ooo niet eens gezien blijkbaar zijn wij erg interessant :D

Nou wij gaan naar het CB, wegen ben benieuwd en die verdraaide prikjes :(

4. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Hey meiden,
    De afgelopen dagen waren hier echt gekkenhuis.
    Zaterdag ging de koelkastdeur kapot, mijn man heeft zondag de scharnieren om moeten zetten. Ik moest mijn haar nog verven voor de fotoshoot a.s. vrijdag (kan de verf nog even van mijn huid af slijten :p ) we waren nog even naar buiten geweest met de meiden en 's middags naar de verjaardag van mijn schoonbroer geweest waar we pas vlak van te voren voor werden uitgenodigd. De bedoeling was om daar om 16.00uur te zijn maar vanwege omleidingen en een gemiste afslag werd dat half 5, Milou moest eigenlijk om 16.00uur eten dus dat was natuurlijk huilen toen we daar aankwamen. Uiteindelijk voor de netheid tot 18.00uur blijven zitten, een super chagrijnige Zoë achter in de auto, snel onderweg wat gegeten, naar de supermarkt om melk te halen, naar huis, Milou meteen weer voeden en beide meiden klaar maken om op bed te leggen... pfff wat een ge**** zeg als je na een middagslaapje nog naar een verjaardag moet zo ver weg. En natuurlijk een Milou die zwaar overstuur was, omdat ze aan het eind van de middag nog even snel van hand tot hand werd gegeven waar ik echt totaal niet blij mee was... maar dan ook weer niks durf te zeggen :(
    Gisteren in de ochtend een pakketje afgegooid en heerlijk gaan wandelen met de meiden. Oma was er ook bij want ik had 's middags de laatse groepsbijeenkomst van de centering pregnancy. Wat was dat leuk om iedereen met baby te zien :D
    Dus ik heb zeker genoten van het mooie weer ;)
    Vanmiddag waarschijnlijk nog heel even naar buiten, langs een huisje waar mijn broertje momenteel aan het schilderen is.
    Gisteren avond een lange afspraak gehad, zat met barstende koppijn te werken :( vannacht was die hoofdpijn nog niet weg dus vanmorgen weer 2 paracetemol genomen en daarna is het gelukkig weg getrokken. Vanavond twee afspraken staan dus ben wel blij dat de hoofdpijn weg is.
    Gisteren avond Milou maar weer eens gewoon aangelegd, want door die hoofdpijn had ik geen zin meer om te kolven. Was bang dat ze daardoor misschien vroeger zou komen maar ze is zelfs bijna 7 uur weggebleven :O Om 10 over 5 vanmorgen meldde ze zich pas weer voor een voeding. Dus was wel heel fijn om even een beetje bij te slapen.

Zal proberen op zoveel mogelijk te reageren :p

@slapen: hier ook een wit spookje, luister ook wel eens of ze nog ademt :p Als ze wakker is maar het is nog geen tijd om het bed uit te gaan laat ik haar liggen en vaak valt ze dan wel weer in slaap. Ik maak haar overigens wel gewoon wakker voor een voeding. Overdag probeer ik er max 4 uur tussen te laten zitten om te voorkomen dat ze het in de nacht weer in gaat halen.

@wipper: hier hebben we een schommelstoeltje op batterijen met muziek :p vind ze heerlijk om in te liggen maar leg haar hier niet al te veel in. Alleen als ik haar even neer moet leggen en ze net een voeding heeft gehad of als ze wakker is terwijl wij gaan eten. Dan zet ik haar naast de tafel.

@Verlof, voor de dames waar het bijna over is, geniet er nog even van!!

@haren, wij hebben twee katten die verharen ook als een gek. Normaal stofzuigde ik iedere dag maar ivm mijn bekken doe ik dat nu om de dag. Kan er ook echt niet meer tijd tussen laten zitten.

@plannen, donderdag en vrijdag is mijn man ook vrij dus dan willen we vast wat boodschappen gaan doen en wat klusjes in huis zodat we het weekend lekker veel vrije tijd hebben. Vrijdag fotoshoot en weer een verjaardag :p Verder zoveel mogelijk proberen te genieten van het mooie weer :)

Weet niet meer wie, maar succes met je scriptie :D

@ kleding, hier worden sommige kleertjes van maat 56 ook te klein/krap. Ben zo benieuwd hoeveel ze nu is gegroeid.

Sorry als ik iets of iemand ben vergeten, hoop nu wat meer tijd te hebben om het bij te houden ;)

5. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Spring, hier ook goed geslapen. Ze werd iets voor 6.00 uur wakker, weer geen nachtvoeding.

Vaddie, lekker uitgerust! En wat groeit M hard! Hier wordt maat 56 ook al wat klein.

Meisje, te fanatiek getraind? Ik ben nog niet met buikspieren trainen begonnen, ik hou het eerst even op buiten wandelen. Vanmorgen ook weer een stukje gelopen, ook goed voor de oudste.

Deedee, hier ook katten die allerlei ongein uithalen. Tja, ze krijgen even wat minder aandacht. Komt wel weer goed.
    Vervelend die onrust in de ochtend. Hier gelukkig alleen 's avonds, maar ze is ook wel eens erg onrustig geweest na de nachtvoeding. Dan slaap je dus niet lekker meer... Hopelijk is het bij jullie snel weer rustig.
    Hoe was het bij het CB?

Sabine, wat een gekkenhuis ja. Gelukkig kon je vannacht even bijtanken. En wat een gedoe, zo'n verjaardag. Kon je daar niet blijven eten dan? Dat doen wij dan liever, dan heeft de oudste alvast gegeten en de jongste heeft nu toch nog niet echt een ritme.
    Baby van hand tot hand laten gaan wil ik echt niet, maar ik kan me voorstellen dat het lastig is om er wat van te zeggen. Ik hou haar gewoon lekker zelf bij me (of ze zit bij m'n man), als mensen haar op schoot willen, komen ze maar mooi bij ons thuis langs (in alle rust).

Haren: hier dus kattenharen. Wij hebben een steelstofzuiger die je even snel kan pakken (ook handig met een peuter in huis ;)). En ik ben al weer begonnen met af en toe borstelen van de katten.

Meelezers: ik snap dat nooit zo in dit soort topics. Zijn we zo interessant? Kom dan vooral lekker meekletsen :D.
    Maar daarom zet ik ook liever niet teveel persoonlijke informatie op een openbaar forum.

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Deedee: Yup! al moeten die spieren zoiezo wel wat sterker worden/zijn als ik weer ga werken. ;)
    Anders heb ik helemaal overal spierpijn.
    Wat vervelend van je ochtenden! Hopelijk is het tijdelijk.
    en hoe is het gegaan bij het cb?

manamana: ja helaas te fanatiek.
    Ja dat wandelen is ook heerlijk heh! Vooral met dit heerlijke weer!
    's ochtends loop ik minstens 2km. Jammer genoeg is het park niet groter! Moet nog even een mooie andere route vinden. Maar dan moet ik weer wat woonwijken doorlopen ws.
    Wat handig dat jij zo'n steelstofzuiger hebt!
    Als hier de stofzuiger kapot gaat gaan we ook voor zo 1.
    Maar we hebben een dyson en die gaan over het algemeen heel wat jaren mee.... ;)
    Dan maar tijdelijk 'n kruimeldief..

Als hier de hond ooit een keer komt te overlijden. Denk ik dat we dan wel gaan kijken welke hond het minst verhaart.
    Zelfs de sokken worden niet schoon in de was. :(

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.653
    5.694
    113
    @ Sabine Jemig dat klinkt als een druk weekend! Wat sneu Zoe, net even te veel waarschijnlijk voor haar. Die omwegen word je niet goed van. Mijn moeder woont 130 km verderop, normaal 1.40 min maar nu door omwegen zijn we ruim 2 uur onderweg. Lastig he om daar wat van te zeggen! hier maakt het haar en mij niet zo veel uit bij wie ze op schoot gaat ( mits ik ze goed ken natuurlijk) maar ondanks dat blijf ik het ook lastig vinden als ik het genoeg vind. Wat leuk wat deed je bij baby centering? Kan het niet zijn dat het de afgelopen dagen gewoon te druk voor je was? dat de hoofdpijn van de vermoeidheid komt. Ik raad je een robotstofzuiger aan, gaat elke dag aan met onze katten, soms 2.

@manamana goed om te lezen dat niet alleen onze katten die ongein uithalen :p zeg wel eens we hebben niet 1 baby maar 4 baby's in huis ( heb 3 katten) Slaapt ze bij jou dan weer daarna na de eerste voeding van 6 uur?

@ meisje, dat jou hondje veel verhaard, had ik niet bij dat ras gedacht. Een labradoodle misschien? die zijn toch voor mensen met allergie ook. Hier geen kattenmeer in huis als ze overlijden, of naaktkatten :D

CB ging goed :) Mw is nu 5010 kg en 59 cm kwam van 4410 en 56 cm, ze zit iets boven de lijn. Prikjes was natuurlijk huilen maar daarna vrij snel weer rustig. Ben benieuwd wat het voor effect verder heeft, extra langs slapen niet want daar houd ze niet zo van :p

Voor Boommm S is 5010 kg en 59 cm Volgende prik en afspraak arts is 1 juni.

8. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik kan het allemaal niet zo goed bij houden al dat geklets.
    Waar kun je zien wie er mee lezen? En wat groeien jullie kindjes allemaal goed. T. Ook. 4830 gisteren. Bijna 8 weken. Gaat snel allemaal hè, vinden jullie niet?

T. Komt nog 1x snachts. Slaapt nog altijd niet in eigen bedje. Volgende week gaan we naar een baby therapeut voor zijn onrust.

Verder genieten we van het mooie weer. Ik vind het hebben van 2 kinderen wel heel druk hoor. Pffoe, kom weinig aan andere dingen toe. We hebben gisteren een huishoudster aangenomen.

Ik reageer deze keer niet op jullie. Druk en teveel om op te reageren. Heb wel alles gelezen:)

9. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Sabine, wat een drukte! Hier hadden we een maandje terug ook een verjaardag thuis waar ik erg tegenop zag. Wilde niet dat iedereen H. zou vasthouden. Dit gevoel heb ik met mijn zusje gedeeld en heb haar gevraagd hem bij zich te houden. Hij heeft vier uur lang in haar armen geslapen met een doek om hem heen. Na die vier uur heeft ze hem de fles gegeven en weer bij zich genomen. Ik heb me geen seconde druk gemaakt en kon me op deze manier goed richten op mijn dochter (het was haar verjaardag!)

10. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Mevrouw Pinguin, ik vind het hebben van twee kinderen ook druk, hoor. Vooral mijn huishouden loopt in de soep, dus ik snap wel dat je hulp hebt aangenomen. Ik merk dat ons huis met een peuter van 3 constant vies en een rommeltje is. Gisteravond flink gepoetst, maar het ziet er nu al niet meer uit :(

11. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Het was inderdaad erg druk, ben ook blij dat het er weer op zit :p
    Zoë houdt sowieso niet zo van auto rijden, dus als ze dan ook nog eens moe wordt dan wordt ze ook stierlijk vervelend... maar goed dat waren wij waarschijnlijk ook toen we 1,5 waren :p
    Ja echt verschrikkelijk die omwegen! Jeetje dat is ook een lange rit zeg!
    Centering Pregnancy is een andere vorm van verloskundige bezoekjes. Ipv 1 op 1 hadden we groepsbijeenkomsten met de controles en daarna een thema bijeenkomst met dames die ongeveer rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. De laatste bijeenkomst heeft iedereen haar bevallingsverhaal verteld en hebben we dingen gedeeld waar je tegen aan liep of wat juist heel leuk was.
    Hoofdpijn is nu in ieder geval gelukkig weg gebleven. Heb er in het verleden ook al veel last van gehad, maar waar het precies vandaan komt weet ik nog steeds niet. Moest toen een hoofdpijndagboek bij gaan houden maar had er toen natuurlijk weer een poos geen last van. En als het dan weer op kwam zetten was ik alweer vergeten dat ik het bij moest houden.
    Zal het onthouden, een robotstofzuiger ;)
    Dat is een goede oplossing Spring ;) zal het zeker in gedachten houden wanneer ik mijn verjaardag vier over twee weken ;)

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Deedee: ja dat had ik ook niet verwacht. Maar helaas is dat wel zo. Mwa als we n 2e hond nemen. Doen we zoiezo geen grote. Formaat van n beagle is toch wel de max. Hier.
    Haha naaktkatten. Vind die beesten maar eng. Maar ieder zn smaak.
    Fijn dat het alllemaal goed gegaan is bij het cb. Iets boven de lijn? Met welke reden dan?

Mevrouw pinguin: hopelijk kan de therapeut jullie helpen.

Sabine: wat leuk zeg dat iedereen zn bevallingsverhaal mocht vertellen. Ik ben de helft alweer vergeten. Gelukkig heb ik alles opgeschreven met behulp van mn man. Vond het zonde om zo'n mooie bevalling te vergeten. ;)
    Hier ook veel last van hoofdpijn gehad. Zelfs in de ziektewet terecht gekomen. Diverse onderzoeken gedaan in het ziekenhuis. Kwam helaas niets uit. Totdat er bij iemand n lampje ging branden. Ik bleek spierspanningshoofdpijn te hebben.

Kleine meid heeft fles gehad en slaapt weer. Dus ik doe ook nog even voor n uurtje me ogen dicht. :)

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Meisje. Haha ja, daar staan ze om bekend toch, eigenwijs zijn? Hier vooral een boefje. Maar vooral ontzettend lief en een echte knuffelkont. Savonds ligt ze vaak samen met N op een groot kussen op de grond tv te kijken.
    Sport je thuis of in de sportschool?

Deedee. Spannend dat je man ook bezig is met afstuderen. Welke studie volgt hij? Fijn dat alles goed gaat en wat is ze lekker gegroeid dan. Hoe is de nacht met prikjes gegaan?

Sabina. Heftig weekend gehad dus.. Wat een drukte.
    Het maakt mij ook niet zoveel uit bij wie ze op schoot zit. Maar als je kindje snel overprikkeld is snap ik dat je het niet wilt.
    Leuk trouwens, die centering pregnancy. Gezellig. Spreek je de vrouwen nu ook nog buiten de groepen om? Hier had N trouwens ook een bloedhekel aan autorijden, tot we tv'tjes in de auto kregen.

Ukkepuk is nu 51 cm en 3650 gram. Was goed gegroeid op haar eigen lijntje, gaan steeds meer naar de -3 lijn!
    Ik kon niet slapen vannacht, ben ineens enorm verkouden en aan het hoesten. Maar de oudste twee gaan vandaag naar de ballenbak, dus kan lekker bijslapen overdag.

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.653
    5.694
    113
    Geeft niks mw pinguïn! Kan het mij voorstellen dat je het druk hebt

@Sabine wat een mooie manier om samen een zwangerschap door te maken en te delen. Had er nog nooit van gehoord.
    @meisje iets boven de groeilijn met eigenlijk alles.
    @booomm Mijn vriend doet de studie rechtsgeleerdheid en is al jurist maar gaat nu voor zijn meester in het recht afstuderen de fiscale kant. Super knap vind ik het want hij komt eigenlijk van de mavo en is zo dus universitair afgestudeerd.
    Lastig dat niet kunnen slapen!

Hier geen problemen gehad naar haar prikjes gelukkig. Enige waar ik wel van baal is dat ze dus niet meer slaapt na half 6/ 6 uur. Vind toch wel erg vroeg om dan al op te zijn. Helemaal straks als ik moet werken gezien dat pas om 8 uur is. Ben ik al moe voordat ik start. Geen idee wat het is het ging 8 wk goed en nu gaat ze gewoon huilen.

15. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Boommm, nu 3 goede nachten gehad, whoehoew!! Hopelijk zet dit zo door!. We hebben een bruine labrador van nu 3 jaar oud.

@Meisje93, Mijn eerste stage heb ik gelopen in een verpleeghuis op de revalidatie. Dit vind ik echt super leuk om te doen en mijn tweede stage is dus deels revalidatie en deels eerste lijns ergotherapie. Vind zelf de revalidatie na een hersenbloeding erg leuk om te begeleiden.

@Kleding, hier ook maat 62 van bovenkleding en broekjes wisselt nog een beetje qua merk. Sommige 56 passen nog prima en andere van 62 passen nu ook wel.

@sport, ik vermijd het nog een beetje eigenlijk, nog geen zin om mijzelf te zien in de strakke sportkleding die ik in de kast heb liggen. Ben wel meer op mijn voeding gaan letten om alvast de eerste paar kilo’s eraf te krijgen. Wil er toch wel minimaal 10 kwijt, dan zit ik op mijn oude gewicht. 15 zou het mooist zijn. Heb voor mijzelf gezegd dat ik op 16 mei moet beginnen met sporten :p

Gisteren een dag veel in de auto gezeten en even gewandeld. J. deed dit wonderbaarlijk goed met alleen maar een paar korte slaapjes. Gisterenavond nog met de hond gezocht naar een vermiste hond hier in de buurt. Hadden een mooi spoor maar konden helaas niet verder. Beestje rent van hot naar her dus vandaag nog eens proberen wanneer ze misschien wat gekalmeerd is!

16. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ja erg hè! Zodra het gepoetst is kun je wel weer opnieuw beginnen. Ik heb het opgegeven. Zodra ze in bed ligt haal ik overal een doekje overheen en stofzuig ik.

17. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Meisje: ja was heel leuk om ieder verhaal te horen. Oké wel fijn dat je er uiteindelijk achter bent gekomen waar het vandaan komt. Ik weet het helaas nog steeds niet. Sinds ik ben gestopt bij mijn vorige werkgever is het wel beduidend minder geworden dus vermoedelijk toch ook stress/spanningshoofdpijn.

Boomm, omdat wij er slechte ervaringen mee hadden met de oudste als die van hand tot hand ging wilde we dat nu niet hebben met de jongste. En tot afgelopen zondag was dat ook goed gegaan. Misschien had ze er ook wel zo'n drama van gemaakt als ze niet van hand tot hand was gegaan maar dan nog, het is een baby een geen pop die je van hot naar her kan slingeren. Als je dan ook ziet hoe sommige mensen haar vasthouden :S Ja we hebben een whatsapp groep waarin we contact houden :) erg leuk :)
    Mijn man is inderdaad al een beetje aan het rondkijken voor een dvd systeem voor in de auto ;) Misschien vind ze het dan wat minder erg.

Deedee, ja was heel mooi en ook heel fijn om dingen te kunnen delen. Heb namelijk geen andere mensen in mijn omgeving die zwanger zijn of net een kindje hebben. Het is ook vrij nieuw.
    Wat vervelend dat ze nu ineens niet meer wilt gaan slapen. Onze oudste was ook altijd een vroege vogel en dat hebben we toen langzaam aan wel steeds meer kunnen oprekken naar 7 uur. Het komt vast weer goed, alleen voor nu is het inderdaad wel even lastig.

#poetsen, pfff aan dat huishouden komt inderdaad echt geen eind. Zelfs ramen zemen moet ik nu in gedeelten doen omdat ik er gewoon niet aan toe kom. Probeer alles maar zoveel mogelijk over de dagen te verspreiden zodat ik mijn dochters ook nog kan vermaken. Tijd voor mezelf schiet er op deze manier alleen wel vaak bij in.

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ook hier een huishouden wat regelmatig in de soep loopt. Vind de komst van een tweede ook wel een stuk intensiever dan de komst van de eerste.
    Terwijl M. in sommige opzichte echt een stuk makkelijker is dan de oudste.

Ik lees dus wel maar vaak via mijn foon en dat vind ik niet fijn reageren.
    De oudste is ergens spelen dus ga snel wat in huis doen.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Boommm: Ja klopt. ;) Ben allang blij dat ik haar zonder lijn uit kan laten & wandelen. Want dat vind ik niet zo handig.
    Ahh wat lief zeg. Vind het altijd zo mooi om te zien dat hond & kind de beste vrienden zijn.
    Nee gewoon thuis. Ben niet zo'n sportschool type.
    Ben ook nog niet fanatiek aan het sporten hoor. Ben nog niet op het roeiapparaat geweest. ;)
    Wat vervelend zeg dat je verkouden bent! :( Hopelijk is het gauw over. even lekker stomen. Komt alles lekker los.
    Fijn dat ze zo goed groeit! Maar wat een ukkepuk inderdaad.
    Zo klein heb ik E. niet gezien. ;) Wel de lengte trouwens.

Deedee: Misschien is het voor 1 keertje dat ze 's ochtends niet meer verder wilt slapen?

lablover: Leuk zeg! Ja dat is wel mooi ja om die mensen daarmee te begeleiden. Dan boek je echt vooruitgang. ;)
    Alleen is het ook wel erg heftig. Die mensen zijn opeens zo afhankelijk geworden.
    Fijn dat J. het allemaal goed vond, dat je veel weg was.
    Geeft jezelf ook iets vrijheid.

Sabine: Ja was zeker fijn! Ben toen gelijk doorgestuurd en hebben ze al m'n spieren losgemaakt. Wat 'n opluchting was dat zeg. Zodra ik die spieren gebruikte begon de hoofdpijn. Maar die spier blijkt ook als een band om je hoofd te zitten.
    Tijdens de zwangerschap had ik hier trouwens ook weer last van gekregen. hopelijk ga ik het niet weer krijgen als ik weer aan het werk ga.

@huishouden. Ja af en toe kom je echt tijd te kort helaas.
    Zo maar stofzuigen & dweilen. Kleine meid ligt eindelijk in een diepe slaap.. Althans heb haar al een tijdje niet meer gehoord.

20. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    ongelukjes: met de wasbare luiers nooit, als ik wegwerp neem heb ik het direct. Dus als de pakken op zijn waarschijnlijk op verplaatsing ook wasbaar. Anders was ik meer kleren dan iets anders

Spring, veel tabbladen, anders vergeet ik ook zeker de helft.

badpak, hier. Paste tijdens zwangerschap zelf nog, en anders blijf ik bezig met bh maat die continu wisselt.

Boommm, leuk dat ze meer gaat reageren! hier ook al even.
    Veel beterschap!

Vaddie, lekker drukke week. Veel plezier ermee alvast.

verkouden, blijft ze hier maar. Zit zelf met vocht achter trommelvliezen. Gelukkig geen oorontsteking.

Deedee, super dat de wipper bevalt. Scheelt ook van ene tot andere dag hier, de handen vrij hebben is toch soms echt even handig. Hopelijk blijft ze het leuk vinden.
    Hoe gingen de prikjes? --> leuk dat het goed ging!

honden, de haren horen erbij. Ik stofzuig elke dag en anders tja, niks aan te doen. Hier altijd twee eigen honden en soms nog logees, dus veel haren helaas. Elke dag naar bos met F. in de doek, blijft al bijna hele uur wakker!
    De wipper gaat hier enkel onder toezicht op de tafel daarom, al kan het binnenkort niet meer, ze kan al zelf wippen.

Sabine, zeggen als je er je niet goed bijvoelt! Jij hebt ze uiteindelijk terug mee naar huis en zelf heeft ze er ook weinig aan. Hier gaat ze zelden bij anderen, en dan eens eentje of twee. Meer is teveel prikkels. En ik slaap snachts ook graag ;)

Kleding, 74 helaas al voor sommige dingen, echt gek hoe ze groeit!

Meisje 93, elke hond verhaard bijna, en anders is het dan veel kammen. Is ook grote klus dan!

Mevrouw Pinguin, moeilijk om bij te blijven he. Fijn dat alles goed gaat bij jullie!

Huishouden, niet bij te houden. Kan er me echt wel aan ergeren. Maar alles met F. in de doek is niet haalbaar. En slaapt anders enkel aan de borst. In de wipper is ze even zoet, maar goed dan weer meer werk dan tijd.

Hier hadden we zondag dus de communie, was druk en veel lawaai, ze deed het gelukkig erg goed.
    Maandag hadden we prikjes, wilde daarna niet in de doek den enkel aan de borst... Best vervelend. Anders geen last van gehad.

Morgen bezoek, dus vandaag poetsen helaas. Zaterdag hele hoop taarten te bakken, hopelijk lukken ze.

Deel Deze Pagina