Spring, wij hebben dat juist andersom: nu we twee kinderen hebben, gaan we sneller op pad. We kunnen de oudste moeilijk de hele dag binnen houden. Baby gaat in de wandelwagen of drager en voeding heb ik altijd bij me. Boommm, genoten van je dagje me-time? Deedee, fijn dat de speen werkte. Hier slaapt ze na een voeding 's nachts of 's morgens vroeg weer snel lekker slapen. Gelukkig maar. Meisje, haha samen het huishouden doen. Wij moeten nodig wat in de tuin doen, kan ook mooi met dit lekkere weer. Niny, zo die is flink gegroeid! Hier nu maat 62, broekjes gaan nog wel in maat 56. Sabine, veel plezier morgen! Vaddie, fijn die nachten. Bij ons komt er ook een steeds beter ritme. Vriendinnen, ik heb een paar vriendinnen, niet allemaal met kinderen. Vooral met kleine kinderen is het lastiger om vriendschappen te onderhouden. We spreken zo nu en dan bewust zonder kinderen af, even lekker rustig bijkletsen. Kledingkasten, moet hier ook gebeuren. Winterkleding eruit en te kleine kleertjes eruit. Kleding met dit weer: vanmiddag was het hier zo warm, dat ze een romper korte mouw en shirt met korte mouw aanhad. Wel een lang broekje. In de draagzak buiten had ze een shirt met lange mouw aan, maar beslist geen jasje, veel te heet. Wel een zonnehoedje.
Deedee, ze zit nu op 7kilo 200. Dus echt helemaal boven aan de curve voor haar leeftijd, hoofdomtrek en lengte op oranje curve. Taarten, voor de bbq voor moederdag op zondag. Voor 16man taart wordt een appeltaart, tiramisu aardbei taart en vanille cupcakes met citroen topping. Vandaag laatste maar even getest, was enige nieuw recept. Sabine, bedankt! Vriendinnen, niet echt iemand hier, enkel famille, zijn de laatste aan vriend zijn kant om kindjes te krijgen. Kleren, vandaag romper met korte mouwen, kleedje met korte mouwen, legging, sokjes en deze ochtend een gillette. En dan voel ik nu en dan eens, indien nodig iets uit. Deze ochtend weest wandelen in de doek, dus dan had ze alles aan en een zonnehoedje. Was nog fris windje. Kasten :ruim ze effen aan uit hier, anders weinig specifieke seizoen kledij.
Meiden wat vinden jullie van het heerlijke weer doet mij zo aan de zomer denken en het is nog maar Mei. Hopelijk word het niet veel warmer want ons huis word altijd zo warm. Nog leuke dingen gedaan? Jammer dat onze kleintjes nog niet de leeftijd hebben om in een badje te zitten, heb zulke leuke dingen gezien
Niny: mmm klinkt heerlijk. Heb n periode gehad dat ik allemaal marsepein/fondant taarten maakte. Moet dat maar weer eens een keer oppakken. Ja echt heerlijk! Ben zo blij dat ik nog even verlof heb. Even extra genieten Heb dr vanmiddag lekker buiten op dr speelkleed gelegd.
Wat een dag! Wij waren heerlijk op de camping, bij de camper van mijn zus. Ideaal! Waarin laten jullie de kindjes vannacht slapen?
Zoals altijd in haar puckababy en pyama. Daar boven lakentje. Haar kamer is niet warmer dan anders. Lekker spring! Voelt als vakantie of niet? @ meisje wat leuk lekker op een kleed. Dat mis ik wel, heb alleen een balkon..
Het was zeker heerlijk weer vandaag! Onze kleine meid heeft alleen een rompertje en pyjama broek aan. Ze ligt in een dunne bakerdoek onder een hoeslaken zonder deken erin. Hier 1 van de foto's van de fotoshoot
Wat leuk Sabine! Waardevolle foto met je gezinnetje. En ook leuk om het gezicht te zien achter de naam
Spring: zoals altijd Pyjama lakentje en deken. Deedee: op t balkon gaat het helaas wat moeizaam. Sabine: wat n mooie foto! Wat n rijkdom heh!
Goedemorgen. Mooie foto Sabine. Hier gaan de nachten steeds beter. M. heeft van 22.00 tot half 4 geslapen. Gisteren lekker thuis in de tuin gezeten en wat dingen in huis gedaan. Mijn moeder en zusje hadden de oudste meegenomen naar het strandje hier in de buurt. Dus toen M. sliep heerlijk zitten lezen. Vanmiddag oppassen op de dochter van vrienden. (bijna 3) Dus kan mooi met de oudste spelen. En sorry dames, ik lees wel maar reageren op mijn foon gaat niet zo goed en heb maar weinig tijd op mijn laptop
Zo hallo dames. Ik ga niet op alles reageren hoor. Sorry. Het is zo onwijs druk geweest hier en nu ff tijd. @warmte: Hier een romper met lange mouwen en een broekje. Verder neits. Ze heeft het heel gauw warm. Net als der grote zus en papa.. Mama is hier een uitzondering. @slapen: De laatste nachten weer om de drie uur. Ik ben echt gesloopt. @vaddie: Jij hetzelfde probleem dus. ME to Ik heb er gewoon geen tijd voor. Ben zo onwijs druk en soms wil ik gewoon ff niet achter de pc. En nu ga ik zo ook fotoalbums maken. Of ermee verder. Wil voor S. ook ff bijwerken en de kraamweek vast afmaken. Wat dat aan gaat is facebook makkelijker. @sabine: Geweldige foto`s zeg. Echt super leuk. @op pad: Hier ook snel op pad met de kids. N. hobbelt lekker mee in de draagdoek. Heerlijk vindt ze dat. @vriendinnen: 1 beste vriendin. Is zwanger van de 2e. En een collega vriendin. Heeft twee kinderen en de vrouw van een oude schoolvriend Heeft ook 2 kinderen. Verder nog wel wat andere vriendinnen met kinderen. Hier wel allemaal kinderen. Wij doen juist met kleine kinderen afspreken, omdat wij dan nog meer genieten. @manamana: Ik zoek nog een zonnehoedje. Waar heb jij hem vandaan? Hier van de week 2 dagen weg geweest. Ook in de draagdoek. Dan een romper zonder mouwen, dun shirtje en broekje en een hoedje. @gewicht: Ik heb N. gister gewogen. Eerst ik zelf op de weegschaal en daarna met N. en ze woog rond de 4.5 kilo. Is dat niet teveel? Ze is pas vier weken. Ikzelf moet er nog wel wat af krijgen . Zucht
vaddie: fijn zeg dat de nachten steeds beter gaan! hihi tja dat op de telefoon reageren. doe het wel regelmatig Maar op de comp gaat het toch wat gemakkelijker Sabine: ahh wat 'n lekker moppie! marievs: Kan je niet 1x een voeding kolven zodat je man die 's nachts kan geven? Kan jij even wat uurtjes slapen. Ik heb een zonnehoedje gekregen die bij de terstal vandaan kwam Had even naar je geboortegewicht gekeken. Anders zij het gewicht mij ook niet zoveel. (E. was 4100gr bij geboorte ) Maar ik vind het wel erg netjes hoor! ong. 850gr gegroeid. Had even in het CB boekje gekeken. hier was E. met 4 weken 800gr gegroeid. (Was na de geboorte veel afgevallen) ohh wat geniet ik toch van het heerlijke weer! En dan kwam ook nog eens de nieuwe ouders van nu door de brievenbus. Perfecte timing. Heerlijk buiten lezen & wat bruin worden. Kan ik E. achterna. Die is lekker bruin van zichzelf! Hoeft die later niet zoveel in de zon te gaan liggen.
Haha hopelijk is dat over twee jaar nog zo meisje. S. Was ook enorm bruin van derzelf... Nu... Ze is mega wit. N. Ligt nu in een pamper tje. Ze heeft het zo l warm. Bedankt meisje. Kheb echt geen idee. Ze is ook mega lang. Heb ik het idee. Oh lekker. Ik heb nog een kek mama liggen. Ik lees zo weinig momenteel. Had ik bij s. Ook. Kei veel boeken gehaald bij de bied... Haha. Hier bij mn zus beland. Lekker in de zon.
Niny, lekker die taarten! Klinkt goed. Deedee, ik vind het even wennen, dit warme weer. Maar we genieten ervan, de oudste zit nu lekker in badje in de tuin. De baby heeft nu alleen een romper en shirt met korte mouwen aan, anders heeft ze het veel te warm. Ik kijk even wat ze vannacht aankrijgt, het is niet koud op onze slaapkamer. Sabine, wat een mooie foto's! Marievs, ik heb het kleine hoedje (iets te groot) gekregen, weet niet waar gekocht dus. Maar de Hema, Prenatal en ook Zeeman verkopen wel zonnehoedjes. Te zwaar? Onze jongste woog met 5 weken zo'n 4800 gram, ook niet licht. De CB-arts zei er niets van hoor. Meisje, lekker in de zon met wat te lezen! Geniet ervan! Vaddie en Spring, fijne nachten! Hier ook lekker doorgeslapen vannacht. Zo, en nu eens eten koken. Daar heb ik nooit zoveel zin in, met dit weer. En dan morgen barbecuen!
Moet echt eventjes van mij afschrijven, ben zo geschrokken vandaag.. Liep met V in mijn armen van de trap af en toen ben ik dus uitgegleden.. Vielen samen 6 tredes naar beneden. Op de een of andere manier ben ik zo gevallen dat V niets had en de grond niet heeft geraakt. Wel was ze erg geschrokken en moest heel hard huilen. Ik moest ook echt heel hard huilen, was zo in paniek. Later langs de hap gereden en daar bleek m'n pols gekneusd en verstuikt te zijn. Zit nu dus in drukverband en een mitella en ben bont en blauw. Maar het had ook zo anders af kunnen lopen...