Bij de oudste inderdaad ook tommee tippie gebruikt. Maar alleen prenatal verkoopt die nog geloof ik. Zijn nu aan het oefenen met de avent en dat gaat ook goed. Difrax fles blijft ze erg lastig vinden om uit te drinken. Kleding: bij de oudste hele garderobe t/m maat 92 van vrienden gehad. Daar is natuurlijk wat bij gekomen dus heb nu voor M. aardig wat. Daar nu ook echt selectief in uit aan het zoeken. Als we dus zelf kopen is het vooral van de Hema, H&M, Zeeman, wibra, C&A, Primarkt. Nou ja, geen merk dus. Vind ik ook zonde van mijn geld. Zeker voor de kinderen. Eerst hebben ze maar kort aan en daarna maken ze het alleen vies en/ of kapot. Oudste is gelukkig weer opgeknapt.
Ik kan bij de c&a echt niet slagen. Meerdere keren daar gekeken, maar zie nooit wat leuks. Bij zeeman zie ik soms wel wat leuks hangen. Maar wat vallen die maten daar klein zeg. Had n jurkje mt 62 gekocht. 3x aan gehad en nu alweer te klein. Gelukkig maar dat je oudste weer opgeknapt is vaddie!
Vaddie, babydump verkoopt ook tommee tippee Meisje c&a kun je het beste voor op de webshop kijken en liefst een maatje groter bestellen. Zeeman valt de ene keer groter en de andere keer kleiner. Grotere maten vallen ook erg strak merk ik al bij mijn oudste dochter.
@sabine: moeten voor beide naar woonboulevard, midden in de stad en ben een held op sokken met auto rijden. Is bij jullie de tweede ook zoveel makkelijker dan de eerste? Gisteren echt een drukke dag gehad, hadden visite. M. geslapen van 2 tot 5. (beneden) Visite was er om kwart over 2. Daarna gezellig wakker geweest tot half 8. Toen clustervoeden tot 9 uur en als een blok beton in slaap gevallen. Tot half 6 vanmorgen.
vaddie: ik spaar vaak wat op zodat ik boven de 25 euro uit kom, dan wordt het gratis verzonden Ik ben ook een held op sokken wat betreft autorijden. Ik vind het met de tweede inderdaad ook veel makkelijker dan met de eerste. Maar nu weet je ook ongeveer wat je moet doen, bij de eerste stond ik vaak voor een raadsel
Meisje, ach zo gek vind ik die tijden niet hoor. Ik zit nu meestal op 8 voedingen per dag en dan zit er overdag soms maar 2 uur tussen. Kleertjes van Zeeman vallen inderdaad erg klein. Vaddie, fijn dat de oudste weer beter is! Rijden in de binnenstad is ook niet mijn hobby, maar die meubelboulevards liggen toch vaak aan de rand van de stad? Met lekker veel parkeerplaatsen en geen geklooi in een krappe parkeergarage . En anders kan je inderdaad online bestellen. Ik vind sommige dingen bij de tweede ook makkelijker. Gisteren op familliebezoek geweest en dat gaat heel makkelijk. Ze slaapt lekker in de auto en in de wandelwagen.
Meisje. Thanks! Die is van Gymp, ben echt verslaafd aan dat merk, vind alles leuk haha. Vaddie. Hier ook de avent Natural fles en die ging ook tijdens de bv erg goed. Fijn dat de oudste weer opgeknapt is! Hier is ze ook super makkelijk. Maar was de middelste ook. Kan zo genieten van m'n drie meiden. Ik klets trouwens ook in deze fb groep, is super gezellig. Misschien willen jullie ook wel daar ook mee kletsen? https://www.facebook.com/groups/1699369066978893/
Ik was al lid van de fb groep. Na het gedoe in de andere groep. Vind het wel prettig, een kleiner groepje. Vanmorgen man ziek naar huis gekomen. En voor deze week staat de bovenverdieping op de planning. Maar ja, man lag boven te slapen dus niks gedaan. Was ook niet vooruit te branden. En M. krijgt zowaar iets van een ritme. Op zich heel fijn alleen beetje jammer dat ze meestal slaapt als ik de oudste moet ophalen. En wil haar eigenlijk zo veel mogelijk boven laten slapen.
@vaddie, wat voor gedoe dan? En welke groep? Ben ook lid van de groep Bevallen in Februari 2016. Wordt alleen niet zoveel in gekletst als deze
Wat leuk. Heb me ook aangemeld. Manamana: nee dat zeker niet. Zijn nu over gegaan op 4 voedingen. En daar doet ze het super op! Vaddie: och wat vervelend van je man zeg! Wat fijn n ritme! Moet je lang weg als je je oudste op moet halen?
Meelezer: dat ben ik ook lid van. Wordt inderdaad niet veel in gekletst helaas maar grappig om te lezen dat iemand van hier daar ook zit.
mama's van maart 2016 heet de groep. Daar was wat gedonder. Heb er ook niet veel van meegekregen maar merk wel dat mensen super voorzichtig zijn daar nu om wat te zeggen. (iemand heeft haar 15 weken oude dochter in de kinderstoel gezet en vrijwel niemand zegt er wat van. Ik ook niet trouwens) @meisje: school is ongeveer 10 minuten lopen. Dus meestal ben ik een half uurtje weg
Haha ja ik heb een soort van ruzie gehad in die groep. De beheerder had een idee uitgevoerd en ik had een tip gegeven en aangegeven dat ik haar idee niet zo goed vond. Veel waren het met mij eens en de beheerder kon niet zo goed tegen kritiek en werd daar heel boos om. Dus toen ben ik (en de meeste die het met mij eens waren) uit de groep gegaan want de hele sfeer was weg. Maar dit is nu een hele gezellige groep!
haaruitval, hier ook begonnen. Is echt een ramp, heb constant gewoon knopen kleertjes, hier zelf genaaide dingen, hema, c&a, zeeman , duurdere dingen heeft ze meestal gekregen. Vind het voorlopig beetje te gek namelijk? Ze doet er soms maar 2 weken mee. voeding, hier nog steeds bv, zit nog makkelijk aan 12 voedingen per dag. Geef gewoon als ze honger heeft. Ze drinkt wel super snel, 2minutjes ofzo. Rekken zou wel kunnen, maar dan is ze vaak te moe, laat het haar helemaal zelf regelen. fles, hier nog geen fles geprobeerd. Is ook niet echt nodig? FB, heb me ook toegevoegd. Kom hier soms net iets te weinig, of heb al teveel gemist eer ik reageer. Is dan ook zo zonde. Deedee, ja de tijd vliegt gewoon met die kleintjes! rustig, ze was eerst ziek en nu geen idee wat er scheelt. Sprongetje toch al weeer? Hoop van niet wordt geen leuke anders Wilde de hele nacht enkel slapen aan de borst en anders elk halfuur wakker. Nou best vervelend dat! Is deze ochtend ook verre van tevreden, gewoon moe natuurlijk. Lang leve de draagdoek.
@boomm Ja geloof dat de beheerder nogal snel op haar teentje is getrapt. Met die mappen zat ik me idd al af te vragen wat het nut is. Waarom zou ik in een fb groep 250 foto's willen delen? Man nog een dagje thuis maar weer aardig opgeknapt. Heb gezegd dat hij een dagje voor M. kan zorgen. Ik hoor wel wanneer ze drinken wil. haha
Leuke kleertjes Booomm! ook mijn smaak. @ meisje, en toch heb ik een jurkje van de C&a ( gekregen) en die staat haar hardstikke leuk. @ niny 2 weekjes maar zo dan vliegt ze er uit zeg. Het schijnt niny dat de volgende sprong groot is ( 19weken) en dat de aanloop er heen al bij 16 ofzo begint. @ De fb groep, lijkt mij gezellig maar is mij iets te groot om bij te kunnen houden. Vandaag heeft ze weer gewend op het kdv, alleen maar half uurtje geslapen daar Dus dat is ze aan het inhalen thuis. Wel lekker want heb giga hooikoorts en daarnaast keelpijn voel mij beroerd. Met werken vandaag nog net de mensen niet onder het snot gemaakt. Bij mij is het een enorme loopneus en niezen/vol zitten. Ik heb dus via marktplaats kleertjes gekocht. Super leuk allemaal en voor een leuke prijs. Net mijn dirkje setje binnen voor 7 euro.
Deedee, zoveel te zien op de kdv natuurlijk! Gelukkig wil ze thuis dan nog slapen! Super leuk zeg die kleertjes. Al eens gekeken maar zin niet gevonden voorlopig. Wel als dit de aanloop is hou ik men hart al vast. Ze is inderdaad bijna 4 maanden. Word een pittige deze dan
vaddie: was dat niet in zo'n newborn zitje van een stokke kinderstoel? Daar zit E. nl ook in. En heeft je man op M. gepast? Boommm: Pff kan er zo slecht tegen als mensen niet tegen kritiek kunnen! Dan moet je niet op zoiets zitten hoor.! Deedee: hihi ja ik kreeg de tip al om op de webshop van C&A te gaan kijken. Misschien dat ik vanavond kijk. Verder wel goed gegaan op het kdv? Niet gehuild enzo.
@ Niny, ik moet ook goed zoeken hoor! is ook veel troep dat aangeboden word en ik zoek wel op merk Ja hij schijnt erg pittig te zijn! grote ontwikkeling. Ik zeg : succes @ Meisje, ja alles gaat prima daar. Ze huilt sowiso erg weinig dus daar ook eigenlijk niet. Ze miept meer als ze moe is. Misschien vind je nog wat leuks, ik vind Disney kleding altijd wel leuk en dat hebben ze daar juist. Mijn schoonmoeder heeft net kleertjes gekocht bij de C&A uit Boedapest ben benieuwd. Enne jij zit dus op 4 flessen wat lekker! Hier zit ze vanaf dag 5 ook al in de kinderstoel, inderdaad met een newborn sitje die kan bij ons helemaal plat. Wij zijn net terug van uit eten. Mijn moeder kwam onverwachts en omdat het zo lekker weer is lekker uit eten geweest. In het voormalige huis van Henny Huisman. En ja hoor daar kwam hij ook nog aan ook. En toen bedacht ik mij, ik vond de mini playbackshow zo leuk dat was echt het weekend avond ritueel. Ik kijk amper tv maar volgens mij is er niet echt meer wat voor kinderen op de zaterdag avond of heb ik dat mis?