Februari & Maart 2016 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Boommm, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @meisje: geen idee of het met newborn set is. In ieder geval echt zitten, rechtop. Ik heb altijd geleerd dat je de kinderstoel (als echte stoel) pas moet gebruiken als ze zelf kunnen gaan zitten.
    Ja, man heeft grootste gedeelte van de dag op M. gepast. Heb vanmorgen echt een hoop kunnen doen.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Deedee: Hihi ik hou juist weer niet van disney kleding :p
    Ja zeker lekker 4 flessen.
    Wat heerlijk zeg. Uit eten! :)

Vaddie: lekker zeg! Hihi hier ook een nichtje uit Amerika. Die had haar 4,5maand oude dochtertje al in het fietszitje gezet. Ze schrok van al het commentaar. Ze wist niet dat ze zelf moesten gaan zitten. :p daarna had ze het gelukkig niet meer gedaan.

Ben zo benieuwd wat het cb gaat zeggen over de 4 voedingen.

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Hoi hoi,
    Ben ik ook weeer eens. Man man, wat gaat de tijd hard en wat heb ik tijd te kort. Sorry dames.
    Een kinderstoel mag pas als ze zelf echt zitten. Vanaf een maand of 6 en niet te lang de 1e keer.
    FB. Is het een idee om een eigen fb groep te maken dan? Die groep waar jij in schrijft boommm heeft al kei veel leden. 44 zag ik wel hihi.
    Ja he niny, dat gevoel heb ik dus ook. Ik kom hier ook veel te weinig en fb veel meer. Alleen hou ik niet van die mega grote groepen.
    Oh, weer alarm dames. Hopelijk krijg ik straks meer tijd om mee te schrijven en te lezen.

4. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Die facebookgroep vind ik ook wel wat groot, is dat wel bij te houden?
    We kunnen ook hier een besloten club aanmaken, de nieuwe site is er voorlopig vast nog niet ;).

Vaddie, fijn dat er wat ritme komt en dat me man inmiddels weer fit is.
    Kinderstoel kan pas als ze met een beetje steun rechtop kunnen zitten, dus rond de 6 maanden. Een fietszitje natuurlijk nog veel later, maar daar zijn hier al genoeg topics over geweest :p.

Niny, klinkt als een sprong, maar wel pittig ja.
    Fles geven hoeft niet, maar het kan handig zijn om je kind eraan te laten wennen. Zo kan iemand andere ook een fles geven als jij weg bent (bijvoorbeeld om te werken). Dus hier meestal twee keer per week een flesje (en dan mag ik kolven, echt mijn hobby... :p)

Deedee, alweer een dagje wennen, wat goed!
    Ik vind Disneykleertjes ook prima kunnen. Onze oudste vind Disney junior erg leuk en ze wordt erg blij van een shirt met een Disneyprinses. Prima hoor, als haar hele garderobe maar niet uit Disney bestaat ;).
    Lekker hoor, uit eten. En voor mij is de mini playbackshow ook jeugdsentiment. :)

Meisje, lekker toch die flessen, als ze het er goed op doet. Zou het cb daarover gaan zeuren, denk je?

Hee hoi, marievs! ;) herkenbaar hoor, wil ik net lekker gaan typen, begint mevrouw te mopperen en wil ze drinken.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Marievs: hoe gaat het met je meiden?

Manamana: ja zeker heerlijk! Tja ik weet het niet.
    Ze doet het er goed op ja. Vanavond laatste fles wel wat groter gemaakt. Was nu elke keer huilen na de fles. Na 3u wel weer stil. Wil niet elke voeding ophogen. Wil haar maagje niet te ver oprekken.
    7 juni moet ik. We gaan het zien. :)

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ja of slapen of wat dan ook. Hihi. Gooien altijs alles kn de war die kids.

Een besloten club hier vind ik persoonlijk minder, maar als iedereen dat wilt, prima. Een fb pagina met alleen deze meiden zou wel kunnen en werkt heel fijn. Heb er ook eentje met de meiden van sophie.

Met de meiden gaat het super. Alleen dus erg druk. N. Slaapt savonds weinig maar komt nog maar 1x snachts. Heerlijk

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Een fb groep lijkt me gezellig. Zit meer op fb dan hier.

8. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eergisteren en gisteren overdag begonnen met het afbouwen van de pacco. Eerdere pogingen waren nog geen succes maar nu lukte het wel met een arm eruit. Vannacht dus ook geprobeerd en rekening gehouden met een ramp nacht maar het ging super! Heb hem om 4 uur even gehoord maar is zelf weer in slaap gevallen!!! Nu vanaf half 6 wel wat onrustiger dan normaal en moet er wat vaker heen omdat ie zn speen kwijt is maar ben toch wel erg trots op hem :D Nu eerst een paar dagen wennen aan altijd 1 arm los en dan overdag arm 2 proberen.

Ik ben voor een besloten FB groep hoor:)

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik wil zo wel een groep aanmaken!

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Marievs. Hier sliep E. S avonds ook nauwelijks. Vond het niet heel erg. Man was toch thuis. ;)
    Volgens mij veranderde dit met 8/9 weken.
    Lekker zeg. Nog maar 1x komen. :)

Lablover: wat super zeg. Hopelijk blijft het goed gaan. :)

Aangemeld. ;)

11. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook aangemeld;)

12. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ook aangemeld :)

13. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Aangemeld....

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Want volgens mij waren hier ook mensen die geen fb hebben?
    Weet alleen niet meer wie

15. Moogletje

Moogletje Lid

31 mei 2016
    32
    2
    8
    Hoi dames,
    ik ben Sharon en ben 12 maart door uiteindelijk een spoedkeizersnee bevallen van mijn zoontje Tygo.

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    #877 Deedee91, 2 jun 2016
    Laatst bewerkt: 2 jun 2016
    Aangemeld! Nu kan ik jullie gezichten zien haha. Nu nog uitvogelen wie wie is.

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Wat goed Lablover dat het ging vanacht. Ik had dat enorm met overstap van puckababy. Daar ligt ze ook veel losser in nu met haar armen maar ging ook gelijk goed. Moeten onze kanjers niet onderschatten!

@ manamana heb ook geen kast vol is mij ook te gortig :p 1 shirtje nu en een pyama van winnie de pooh.

Welkom Sharon gaat alles goed?

18. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik kom ook maar weer eens een poging doen tot hier kletsen want het Februari 2016 topic dooft een beetje uit volgens mij.

19. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Wat fijn, lablover, dat het afbouwen goed ging. Hoe lang mag een baby eigenlijk in een inbakerdoek?

Welkom Moogletje.

Hoi, Linnaea! Kom lekker weer meekletsen!

Maar eh, nu er ook een facebookgroep is (ik zal me nog even aanmelden), dooft de boel hier dan niet ook uit? Of kletsen we hier ook nog verder?

Hier duidelijk een sprong: mevrouwtje is wat minder vrolijk en huilt wat meer. Ze hoeft niet echt vaker de borst, dat dan weer niet.
    Ze ligt nu bovenop me te slapen, en wat wordt ze zwaar zeg! :D

Deel Deze Pagina