He toetje en beeb, wat een stom nieuws! Mrsloes begrijp ik nou goed dat je zwanger bent? In dat geval gefeliciteerd! Ik zit nu een week na de Ovitrelle nog steeds met mega borsten die onwijs zeer doen...als het nog niks kan betekenen mag het van mij wel ophouden... Vind het wel echt opvallend want de vorige IUI had ik dit helemaal niet...
Wij hebben gisteren onze aller eerste iui gehad! Tegen alle verwachting in met mooi aantal zaadjes. 3,5 miljoen goed bewegelijk zaad! IUI zelf viel me reuze mee.
oh en heb ook af en toe een trekkerig gevoel in MN baarmoeder. ...aaargh nu houd ik op want hier hebben jullie niks aan en ik ook niet maar moest het even kwijt. mocht iemand het herkennen hoor ik het graag
14 april de echo !!!!! spannend en dat duurt nog zo lang hahahahaha tot die tijd maar gewoon genieten we kunnen er toch niets aan veranderen
Mrsloes gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat duurt idd nog ff. Spannend die eerste wkn zonder dat je weet hoe en wat. Geniet van je roze wolk Izie succes op de w8bank hopelijk over 2 wkn een mooie test. Koekjesbakker je maakt het wel spannend zo. Hopelijk volgende week ook positief bericht van jou. Toetje wat naar dat ze bij de eerste zo lang niet geluisterd hebben en balen dat die gyn nu niet meer iui doet. Hopelijk luisterde je gyn snel naar jou. Dikke knuffel hopelijk deze ronde wel de juiste timing.
Helaas negatieve hcg, dus IUI 1 is mislukt. Wat vervelend is, is dat ik ook nog niet ongesteld ben geworden. Cyclus is dus ook een beetje van slag Op naar ronde 2.
he wat balen klavrtje4 hopelijk is je cyclus snel weer op de rit en dan op naar de volgende ronde en hopelijk is die succesvol!!!!
Hè balen klavrtje4. Dikke knuffel. Hopelijk komt je menstruatie snel en kun je naar een volgende ronde.
Hey dames, Sorry dat ik zomaar inbreek.. Ik ben nieuw op deze pagina en ook net begonnen met IUI. Na een week spuiten een follikelmeting gehad en er bleken er 5 te zitten. Dus moest accuut stoppen met spuiten en is onze eerste kans verkeken. Nu werd ons gezegd dat we geen gemeenschap mochten hebben maar dat hebben we daarvoor wel gehad. Dus in theorie is het nog mogelijk dat ik deze cyclus zwanger raak. Beetje dubbel allemaal want een meerling (lees: meer als 2) is wel heel heftig. Is er iemand die zich hierin herkend?
@mrsloes: De follikels waren 3 van 20 1 van 18 en 1 kleine van 14... Maar dat ik op de natuurlijke weg zwanger raak is minimaal. Het zaad van mijn man is flink aangetast na de teelbalkanker vorig jaar.. Maar dan nog zou het theoretisch kunnen...
Hier net ongesteld geworden, dus nu gaat het hormonen spuiten echt beginnen over 3 dagen. Op naar de eerste iui. Ik was wel 2 dagen overtijd, dus dit waren 2 spannende dagen
Nog steeds niet ongesteld geworden. Ben nu al 4 dagen overtijd, maar ja, negatieve bloedtesten dus echt niet zwanger. Echt zeer irritant.
Oh Klavertje wat enorm frustrerend zeg!!! Ik zou ook echt gek worden... Hopelijk snel (positieve) duidelijkheid! Dat van die vele eitjes lijkt me ook best irritant en ik zou er heel veel.moeite mee hebben om dan niet zelf te proberen...mijn redenering zou zijn: ik zit al in de mmm dus zomaar zwanger raak ik niet, mss met zoveel eitjes dat het wel lukt. ...maar goed...De dokters zouden boos op me worden als ze me hoorden denk ik
wanneer heb je voor het laatst geklust? weet je bij welke grootte ze normaal springen? bij mij zou het bij deze grootte nog 2 dagen duren ik zou het advies iig wel opvolgen om het even niet te doen want 3 van die grootte is wel een risico
Afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad. De woensdag ervoor voor het laatst gemeenschap gehad. Nu afwachten tot ongeveer 2 april.. Dan weten we of ik ongesteld word of niet.. En als ik ongesteld word weer opnieuw beginnen met uitgangsecho etc.... En word ik dat niet dan word het controleren of ik zwanger ben en van evt hoeveel. Maar dat denk ik zelf niet..
@Klavertje Ben je al wat wijzer? Ik ben 9 dop. ...off wat gaat de tijd toch traag hè... Lijk wat milde ongi krampjes te voelen...Mn borsten worden ook wat slapper en minder gevoelig..Dus vrees dat ik uit de race ben...