Februari/ maart 2016 start IUI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beeb1987, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beetje

Beetje Lid

22 mrt 2016
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Koekjesbakker!!!! GEFELICITEERD!!!! Dat geeft ons weer moed!

2. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Oh sophia dat zou heel erg kl*te zijn.
    Bij ons ziekenhuis brengen ze ook 0,5ml in terwijl ik op me werk 0,3ml klaar maak voor inseminatie.

3. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    #283 stefanenlaura, 29 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2016
    Whaaaaaa gefeliciteerd koekjesbakker. Gaaf hopelijk gaat alles goed en mag je in november/december een mooi klein babytje in je armen sluiten.

Labmuisje en beebje spannend heel veel succes morgen met de iui. Hopelijk mogen we inderdaad allemaal in 2016 nog een hummeltje krijgen.

Sophia hoop voor je dat er geen overstimulatie is. Ook jij succes morgen bij je echo.

Boedah succes morgen.

Sheveloper welkom heel veel succes met jullie eerste iui. Hopelijk mogen jullie snel resultaat hebben.

Vinden jullie het goed als er een lijstje komt met afspraken en nod?

4. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Beeb1987, en voor de rest die straks nog een IUI hebben. Trek een ruim zittende broek aan. Iets wat niet strak rond je buik zit.
    Wat je niet moet hebben de eerste uren is dat er druk op je baarmoeder komt. Daarom laten ze je ook eerst 15 min liggen. Kom je wel overeind dan komt er druk op je baarmoeder en kan je de vloeistof met zaadcellen eruit persen. Onbedoeld maar het gebeurt wel. Dus als je ook nog een strakke broek aan hebt en je gaat dan zitten, bv in de auto. Krijg je toch nog weer wat druk op je baarmoeder. ....
    Het is een idee en misschien iets om rekening mee te houden. Ik ga in mijn joggingbroek in iedergeval. Hihihi
    Succes!

5. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Haha goede tip Labmuis!!! Ga ik zéker ook doen. Hopelijk valt mijn IUI (als ie doorgaat) op een vrije dag. Ga ik de rest van de dag ook gewoon op m'n rug liggen haha

6. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Ga gewoon op m'n handen naar de auto en naar huis 😂😝 in m'n joggingsbroek whahaha

7. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Haha Beeb😂😂😂

8. Boedah

Boedah Niet meer actief

Wauw!! Gefeliciteerd koekjesbakker!!!zo gaaf!

9. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Vandaag 10 dagen na iui...

Action test gedaan om te kijken hoe snel ik de pregnyl kwijt ben..
    Hij was iig negatief..

Verder wacht ik af tot zowiezo vrijdag ochtend, nu nachtdiensten dus geconcentreerde ochtendurine voor een test is er voordien niet bij.

10. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Succes vandaag lieve labmuisje en alle andere IUI'ers! Andere meiden, duimen jullie voor ons? 🙈🍀

11. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Succes zal voor jullie duimen. Hoe laat mag je?

12. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    8 uur moesten we alles inleveren. Half 10 inseminatie.

13. Boedah

Boedah Niet meer actief

Succes beeb!

Ik ben vanmorgen voor de aller eerste follikel meting geweest.
    'Normaal' is mijn cyclus 24/25 dagen, dus moest ik vandaag op dag 8 al.
    Baarmoederslijmvlies is mooi aan het opbouwen, rechts nog niet zoveel te zien, en links 2 van onder de 10.

Nu vrijdag 16:00 weer terug.

Cyclus kan langer worden door puregon, dus dat hoop ik dan maar!!

14. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Succes dames die vandaag aan de beurt zijn!!!

15. Kimmie14

Kimmie14 Lid

30 mrt 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.
    Ik ben nieuw hier en zat even jullie verhalen te lezen. Zelf zijn mijn man ik na 2 jaar proberen nu in het ziekenhuis. Hiervoor wel de nodige onderzoeken gehad, maar alles was goed en normaal. Aankomende maandag weer een afspraak voor alle uitslagen van de testen en dan hopelijk een plan van aanpak. Gaan dan waarschijnlijk beginnen met iui. Het is allemaal helemaal nieuw voor mij dus ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Daarom wel fijn door jullie verhalen dat ik een beetje kan lezen wat ik kan verwachten.

Alle meiden die net zwanger zijn gefeliciteerd.
    Voor de andere heel veel succes met alles.

16. sheveloper

sheveloper Actief lid

2 dec 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel stefanenlaura :) goed idee van dat lijstje want ik vind het wel leuk om iedereen te volgen.

En dankjewel voor de tip labmuisje! Ik heb daar eigenlijk nooit zo over nagedacht maar zou dat ook zo kunnen zijn met een 'normale' bevruchting, dat het sperma naar buiten wordt geduwd en er daarom geen bevruchting plaats vindt, of komt dat in dit geval doordat het zaad bewerkt is en daarom sneller wegglipt? Misschien een stomme vraag;)

Ik duim vandaag voor degenen met een IUI en degenen die een test gaan doen!! En gefeliciteerd voor degenen met een positieve test, wat fijn om te lezen!

Spannend Kimmie, wat voor testen heb jij precies gehad? HSG, zaadtest etc?

17. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hoera! 6 miljoen zaadjes! Vorige keer maar 1 miljoen dus reden tot feest, al hadden we nu maar 1 ei in plaats van 3 😂 maar ik hou hoop! 🎉🎉
    Hoe ging het bij jou, labmuisje?

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Jeeeej labmuis superveel kans dus👍🏼

Ik heb echo gehad en heb geen overstimulatie 2 mooie eitjes van 10 en eentje van 8. Ik ben dus heel blij. Laat die IUI Maar komen🙃🙃

19. Kimmie14

Kimmie14 Lid

30 mrt 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het hele riedeltje aan testen. HSG ook. Dat was ongeveer drie kwart jaar geleden allemaal. Nu bij mij weer opnieuw de bloedtesten en de zaadtest. Was eerst in een streek ziekenhuis nu bij het VU. Vandaar alles opnieuw.

20. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Jij ook succes vandaag BEEB1987. Stap 1 is volgens plan gegaan. We gaan zo weer naar het zkh voor de inseminatie.

Deel Deze Pagina