Hier vanmiddag weer een fm.. Ben benieuwd of de iui morgen is, maar dat lijkt me niet als er woensdag pas 2 van onder de 10mm te zien waren? Ik reken dus op maandag..
Net de uitgangsecho gehad, helaas 3 cysten van ruim 4 cm... Deze ronde geen IUI voor ons. Afwachten op de volgende menstruatie en dan kijken of ze weg zijn.
Labmuisje: inderdaad erg balen! Izie: vorige keer oversimulatie van 5 flinke follikels. Daar zijn er nu 3 van doorgegroeid naar ruim 4 cm wat dan een cyste is. De verwachting is dat ze over een dag of 10 weg zijn en mijn normale cyclus opgang komt.. Maar hierdoor wel 2 maanden "kwijt" De kans op een normale zwangerschap is erg klein. Mijn man heeft teelbalkanker gehad vorig jaar en hierdoor is zijn zaad flink aangetast, helaas.. Nu maar hopen dat volgende maand alle cystes weg zijn en we voor IUI kunnen..
Balen zeg beetje! Net terug van de 2e follikel meting. Rechts 2 kleintjes van onder de 10, Links 1 van 12. Maandag middag weer terug. Als hij groot genoeg is pregnyl spuiten en dinsdag inseminatie. Ben benieuwd en vind best spannend allemaal! Komt nu echt dichtbij. Voelde voor mij ondanks dat we al 2 1/2 jaar bezig zijn nog steeds niet als afhankelijk zijn van de medische wereld, maar het dringt de laatste paar dagen keihard binnen!
Boedah; Spannend. Is de kans groot dat ze alle 3 mee gaan doen? En laten ze bij jullie de iui doorgaan met 3 eitjes?
Ik had vanochtend 2 mooie eitjes van 16mm morgen ovitrelle spuiten en maandag eerste IUI. Vind het zoooo spannend😬😬.
Kom er nu pas achter dat deze topic verplaatst is, snapte er al nix van! Even snel meegelezen, iedereen in de wachtweken heel veel succes en sterkte! En Koekjesbakker, wat een achtbaan van emoties met die testen, maar wat een ontzettend goed nieuws!!! Proficiat!!
Dames, misschien een domme vraag, maar vraag het me opeens af.. Loopt er na de iui inseminatie niks terug? Dus niet zoals na de sex? Is wel iets om rekening mee te houden anders zeg maar
Volgens mij is dat de rede waarom je een kwartiertje moet liggen na t inbrengen... Loopt altijd wel iets terug maar zit natuurlijk ook veel dichterbij je baarmoeder dan met gewoon seks😉
eindelijk weer zp. Beetje wat balen dat je nu nog niet verder kunt wat heftig van je man. Boedah alles goed gegaan? Die wachtbank duurt nu echt een eeuwigheid. Ook spannender dan alle afgelopen rondes.
Het zit niet dichterbij je baarmoeder, het zit hoog in je baarmoeder. En daar kan het bij mijn weten niet uitlopen. Als je vocht verliest vlak na de iui is dat cervix vocht wat gemobiliseerd wordt door de eendenbek en cathether. Hier laten ze je ook wel 15 min liggen maar tis nooit bewezen waarom zei de verpleegkundige.
bij mijn laatste iui zei de gyn dat er wel wat uit zou lopen omdat et 1 ml was en dat was erg veel? er is niets uitgelopen trouwens en de iui was wederom succesvol volgende week de echo !!!!
dames kunnen jullie mij aub helpen Dames, Het gaat allemaal zo snel en ik kom er maar niet uit. 12 April heb ik een afspraak met me gynaecoloog. Ik moet dan aangeven of ik wel of geen kijkoperatie wil.. Zijn er leden die met iui zijn begonnen voordat een kijkoperatie krijgen en wat raden jullie mij aan. Ik vraag jullie echt om hulp __________________