Februari/ maart 2016 start IUI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beeb1987, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik heb t maandag zelf ervaren toen ik IUI had. Bij mij is er ook niks uitgelopen. 15 miljoen zaadjes na bewerking en 2 eitjes. Nu afwachten.... 17e weet ik het. Fingers crossed👍🏼

2. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    wanneer begonnen jullie met iui

3. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hier onduidelijke HSG en zouden in januari starten met IUI (max 3x). Daarna zou ik kijkoperatie krijgen. Toen bleek ik zwanger in december maar dit was een bbz. En dat aan de kant die dus als onduidelijk uit de HSG kwam. Tijdens de operatie aan de bbz hebben ze meteen m'n andere eileider gecontroleerd en deze bleek (net als de andere) gewoon mooi, slank en zonder verklevingen. Met andere woorden; bbz was domme pech.
    Door de operatie mogen we nu meteen door naar minimaal 6x IUI, dus zonder kijkoperatie omdat dat al is gedaan tijdens eerdere operatie.

4. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    En jeeeeeeeeetje meiden! Ik had echt dikke afkickverschijnselen 😱 Wat hebben ik jullie en zp gemist!!!

5. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Daarom mogen wij zo blij zijn en in onze handen klappen dat wij zo goed verzekerd zijn in Nederland en dat wij goeie artsen hebben. Niet in alle landen zijn ze zo helaas

6. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Haha ik herken dit zooooo😂😂 werd echt sjaggo van de hele tijd dat bericht dat ze bezig waren met de website😉

7. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    HAHAHA echt hoor 😂😱

8. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wanneer is jouw NOD beebje? Voel je al 'iets'?

9. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Haha ik ook
    vooral omdat ik juist op zo ma en wo thuis ben en iets meer tijd heb om te reageren.

10. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    12/13e Not sure. Als ik uitga van eigen cyclus de 12e. Als ik uitga van IUI de 13e 🙈 Ik voel echt helemaal niks. Heb ook het idee dat dit een verloren maand is. Alles liep zo raar. Op dag 8 al ei van 17 mm dus òf heel snel al groot, òf een cyste. Daarnaast nog wel een ander ei, maar die was weer heel klein (nog geen 11 mm). Dus de bedoeling was dan 2e paasdag inseminatie, maar dat kon niet want ze deden geen IUI met de Pasen hier. Dus toen kijken voor de dinsdag na de Paas, maar die dag zat al "vol". Dus toen werd het pas de woensdag.. 4 dagen na m'n ei van 17 (+8mm = 25 en dus allang gesprongen.. Mijn eitjes kennende) dus zelf klusadvies gehad maar manlief z'n zaad is niet fantastisch. Dus geen hoop :(

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hmmm balen Beeb. Mja je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik heb er eigenlijk ook geen vertrouwen in bij mij sinds ik weet dat je maar 15% kans hebt per keer. We zijn al zo lang bezig en nog steeds geen geluk😳

12. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hoi dames!

Hier ook afkickverschijnselen van het weekend hoor! Vind het zo fijn om hier wat te kletsen met meiden die weten waar ik het over heb!

Vandaag om 11:45 mijn eerste iui gehad.
    Ik was zo gespannen dat ik de helft ben vergeten te vragen..

Kunnen jullie mij helpen?
    Op het formulier staat: 22 miljoen zaadjes na opwerking. Die snap ik nog
    Goed progressief klasse A: 80% (goed bewegend?)
    Matig progressief klasse B: 2%
    Op de plaats klasse C: 3% (levend maar staat stil?)
    Non progressief klasse D: 15% (??)

Was dit nou zulk goed zaad dat de gyneacoloog het super zaad noemde, of zei hij maar wat?

Verder vond ik het wel meevallen!! En inderdaad niks gelekt vanmiddag..
    Net wel een streepje slijm met een draadje bloed. Jullie dit ook wel eens meegemaakt??

13. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Fijn Boedah. Dat slijm met bloed had ik ook maar is niet erg.

Beeb balen dat je iui niet perfect ging deze ronden. Maar hopelijk is er toch succes.

Hier veel klachten gehad vorige week en deze week. Vermoeid en misselijk en buikpijn. Broeken zitten niet lkkr. Nu regelmatig wat pijn in mijn borsten. Nou kunnen dit allemaal bijwerkingen van de medicijnen zijn. Duurt zo lang...... is het al maandag?

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Boedah dat is inderdaad heel goed hoor. Mijn gyn zei maandag alles boven de miljoen is goed en mijn man had 15 miljoen na bewerking. Dat bloed is ook niet erg ik had t ook doordat ze wat moest wroeten met de eendenbek.... Ahhh maandag lijkt nog zo ver weg... Zou willen dat ik maandag mocht testen😉

Herkent een van jullie dit: ik heb altijd wel pijnlijke borsten na spuiten van ovitrelle maar dit keer is t echt niet normaal. Slaap er ook niet van snachts...

15. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik herken het (nog) niet Sophia!

Zo irritant dat je niet weet wat je er van moet denken hè Stephanenlaura!

Ik heb gister om 18:30 pregnyl gespoten. wat een rotspuit zeg!
    M'n buik doet echt zeer, zit ook een hele rode harde plek.
    Vandaag al pijn in lies, hoofdpijn, gespannen borsten..

Om 15:00 mijn eisprong gevoeld vanmiddag en dus om 11:45 inseminatie gehad.

Nu wachten,hopen, en niet teveel aan denken ;)

16. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Haha succes met niet teveel aan denken Boedah.... Ik dacht na 4 jaar is t zo spannend niet meer maar valt vies tegen. Doe nu maar om de paar dagen een testje om te kijken of de ovitrelle al uit m'n systeem is. Soort van bezigheidstherapie haha 😂😂

17. Boedah

Boedah Niet meer actief

Bedankt Sophia, het lukt nu al niet meer, haha.
    Ik denk steeds: misschien is er wel iets bezig daar binnen :)

Welke dag van je cyclus is de 18 april?

In het ziekenhuis hebben ze het steeds over testen vanaf de 18e dag,
    Maar dat is pas 24 april voor mij.. Duurt me veeeel te lang!!

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Voor mij is de 18 cd 28 en 14 dagen na IUI. Maar denk dat t eerder testen wordt tegen beter weten in. Heb sinds vanavond soort rare spierpijn onder in m'n buik. Al weet ik dat t veel te vroeg is voor symptomen....

19. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    @Boedah Dat is zeker prima zaad!! Hier de eerste keer 1 mln na opwerken, tweede keer 6 mln na opwerken 🙈

Nou de ovitrelle is m'n lichaam uit 🎉 Witte test vanmorgen op CD20 (8dpIUI). Nu snel door, ongi worden en de derde ronde in haha!

20. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ah beeb, wie weet gaan ze toch nog oplopen!
    Hoeveel ovitrelle had je gespoten? En is dat te vergelijken met pregnyl?

Ik werd net wakker met een buik die nog zeerder doet van de pregnyl spuiten, gevoelige borsten en.. Misselijk.. Voor een zwangerschap zou ik alles over hebben, maar niet voor zo'n stomme spuit!!

Deel Deze Pagina