Februari/ maart 2016 start IUI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beeb1987, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik weet niet zo goed wanneer ik zal testen, überhaupt wanneer mijn NOD is haha.. 'Normaal' was mijn cyclus 25 dagen, als ik dat nu ook aan zou houden is mijn NOD deze zaterdag al.. Hoe heb jij je NOD berekend?

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Tegen mij zeiden ze in t ziekenhuis 14 dagen na IUI kan je testen... Wanneer heb jij inseminatie gehad?

3. Boedah

Boedah Niet meer actief

Woensdag 6 april, dus dan zou mijn NOD woensdag de 20e zijn.

4. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Nou ik heb de hoop opgegeven... Blijft een tuurstreepje. Op naar de tweede ronde. Ben super misselijk sinds gisteren en al een paar dagen zo moe dat ik om 10 uur in bed lig heb dit nooit eerder gehad. Snap er geen bal van😳😳

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wanneer had je de eerste keer een tuurstreepje? En wanneer mocht je juist testen? Hopelijk heb je ongelijk!

6. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Sinds eergisteren zie ik wel iets maar loopt niet op. Maandag is m'n NOD dus dan zou je vandaag toch wel al iets zien lijkt mij

7. Boedah

Boedah Niet meer actief

Net een beetje rozige afscheiding..
    Zo begint het anders nooit, en ook nog geen buikpijn (is altijd heel heftig, ben al gecontroleerd op endometriose maar dat is het niet)

Maar voor een innesteling lijkt het me wel laat, dus ben bang dat de eerste iui mislukt is..

8. mrsloes

mrsloes Actief lid

11 dec 2015
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    wilde even laten weten dat de iui nr 2 ook geslaagd is en dat ik dit keer een goede echo heb gehad
    en het zijn er 2 !!!!!!!!!!!!!!!!
    nu 8 weken zwanger
    succes dames hopelijk jullie ook snel goed nieuws

9. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hee Dames,

Ik wil me ook hier graag aanmelden en een beejte meekletsen als dat mag...😁
    Wij starten volgende week met de eerste iui behandeling!
    Uit allerlei onderzoeken is niets na voren gekomen, dus hopelijke lukt het met iui wel...
    Ons zoontje hebben we binnen een aantal maanden zonder hulp verwekt... Helaas deze keer niet!!

Als het goed is ga ik vanaf dsg 3 starten met menpur te spuiten.. Iemand ervaring mee??

10. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd mrsloes en heel leuk een tweeling 👍🏼

L89 welkom hier.... Spannend je eerste IUI kan naar eigen zeggen vertellen dat t meevalt hopelijk is t snel raak🙃

@hier: nou m'n bubbel is gebarsten vanochtend keihard ongesteld. Op naar poging 2 😢

11. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Hallo,

Ik vroeg me af of ik ook met jullie mee mag schrijven?
    Wij hebben vorige ronde de eerste IUI gehad. Deze maand hopelijk de tweede, als we het gepland krijgen (waar ik nog een beetje bang voor ben dat ik het niet geregeld krijg met werk). Komende maandag in ieder geval weer de eerste follikelmeting van deze ronde.

Groetjes,
    Duna

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Welkom Duna, altijd weer spannend nieuwe ronde. Jammer dat je werk niet zo flexibel is... Viel t mee de eerste keer?

13. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Wat een geklets de laatste dagen.

Lobje balen zeg dat ook de 2e iui niet gelukt is.

Koekjesbakker dikke knuffel. Wat k*t zeg. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn.he

Dora26 welkom. Hopelijk mogen jullie snel succes hebben.

Labmuisje baken zeg dat je vriend niet met de opleiding mag beginnen. Wel fijn dat jullie nu verder kunnen met iui.

Beebje spannend hoop het voor je.

Sophia. Hè bah wat balen zeg. Hopelijk mag de 2 poging wel succes brengen.

Mrsloes gefeliciteerd en ook nog een tweeling wat leuk! Geniet van je zwangerschap.

L89 welkom. Heb geen ervaring met spuiten maar veel succes.

Duna gezellig :) succes morgen.

Hier woensdag door mijn rug gegaan en doet echt zeer. Loop nu nog moeilijk. Donderdagochtend weer een echo. Hopelijk mag ik meteen weer pregnyl spuiten en hebben we in het weekend de 2e iui. Ook ga ik dan inn gesprek over mijn linkereierstok. Want die is onvindbaar :(

14. Boedah

Boedah Niet meer actief

Onze 1e iui is ook mislukt.. Baal enorm!

15. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Hè nee knuffel Boedah. Wel snel ongesteld geworden. Heb je dat altijd zo snel?

16. Boedah

Boedah Niet meer actief

Mijn cyclus is altijd 25/26 dagen. Nu dus weer..

Eisprong was deze maand zelfs wat later, waarschijnlijk ook door de Puregon. Normaal op dag 13, nu op dag 15.

Iemand ervaring of tips hiermee?

17. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Overleggen met je gyn. Is mijn advies.
    Ik heb een opgewekte eisprong dus kan je daar niets overzeggen.
    Maar mijn progesteron waardes waren te laag hierdoor mijn lf te kort. Daarvoor slik ik utrogestan nu is de doorbraak altijd rond 14/15 dpo. Verlies begint vaak wel al op dag 10/11 maar de gyn zei dat de utrogestan zijn werk dan wel deed 😞

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Sophia en Boedah: Jammer zeg! :)

@mrsloes: Waauw een tweeling! Wat bijzonder! Had je ook 2 eitjes of is het een eeneiige tweeling? Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!

@stefanenlaura: Hoe is het mogelijk dat ze één van je eierstokken niet vinden? :(

19. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Die kunnen ze gewoon niet vinden. Bijna alle gynaecologen die ik tot nu toe gezien heb, hebben lopen duwen en roeren. De laatste heeft er zelfs nog een andere gynaecoloog bij gehaald. Maar ze krijgen hem inwendig en uitwendig niet gevonden. Donderdag weer iemand anders dus ben benieuwd wat die gaat doen en zeggen.

20. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Fijn dat ik mee mag praten hier :)
    Ik vond de 1e keer IUI wel meevallen. Stonden 4 mensen om me heen, daar had ik de meeste moeite mee :$ Vond het ongesteld worden verschrikkelijker, was echt van slag...
    Ik ga niet alles helemaal terug lezen, hopelijk vinden jullie dat niet erg. Maar in ieder geval wel een dikke knuffel voor iedereen die niet gelukte ronde heeft gehad :( En gefeliciteerd voor wie het wel gewerkt heeft :)

@ Stefanenlaura: Hopelijk kunnen ze je wel iets meer vertellen over je linker eierstok... is toch maar een vaag iets dat ze die niet kunnen vinden!

@ boedah: Ik zou het inderdaad ook overleggen met je arts. Want als ik het goed begrijp, heb je nu een korte LF gehad (een LF van 10 dagen)? Dat is wel wat aan de korte kant lijkt me...

Deel Deze Pagina