Februari/ maart 2016 start IUI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beeb1987, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Blijf het ook wel vreemd vinden dat niemand die eierstok lijkt te vinden ;)
    Ben benieuwd en hopelijk vinden ze hem toch wel! Lijkt me nuttig als je zwanger wil worden dat je ook weet hoe je eierstokken eruit zien en of ze hun werk naar behoren doen!

Hier viel de eerste iui ook super mee! Maar had je echt 4 mensen om je heen? Hier 1 vpk die de inseminatie deed en later even de dokter die mijn vragen kwam beantwoorden...

Hebben jullie trouwens veel last gehad van de pregnyl? Ik voel me er echt niet lekker onder! Meten jullie je temperatuur trouwens?
    Ik deed het voordien en hoorde dat het door de pregnyl onbetrouwbaar zou zijn, maar nu is mijn temperatuur nog maar zo hoog als voor mijn eisprong (veel te laag voor zwangerschapshormoon eigenlijk!)

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Aan de dames die bijwerkingen hebben gehad van pregnyl, is jullie afscheiding er ook door veranderd?
    Ik heb de laatste dagen enorm veel afscheiding en dat heb ik anders nooit!

3. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dora bij mijn vorige ronde nergens last van gehad...
    Deze ronde veranderd me lichaam sinds een paar dagen en ben dan ook echt overtuigd dat ik zwanger ben! Heb inderdaad ook heel veel afscheiding

ik heb vanochtend getest (niet met eerste ochtendurine) en ik denk toch een een streep te zien helaas blijft er niets over na het uploaden maar misschien zien jullie het ook willen jullie eens mee kijken?

Bijgevoegde bestanden:

4. sheveloper

sheveloper Actief lid

2 dec 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie een klein mini streepje Renate! Spanneeeend!

Ik had in de eerste week na de Pregnyl dikke witte afscheiding, maar dat is nu weg (9 dpo) daarom denk ik dat het niet gelukt is. Ik voel me ook niet 'zwanger' ofzo, vorige week wel!

5. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja heel spannend

Ik zit vandaag ook pas op 9dpo maar voel me echt zwanger.. toen ik vanochtend opstond en hartstikke misselijk was wist ik het haast wel zeker.. hopelijk lopen de testen mooi op nu!

6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik moet woensdag voor een Uitgangsecho, omdat er vorige ronde toch een eitje was wat waarschijnlijk is blijven zitten..
    Verder beginnen morgen met 75 eenheden ipv 50 puregon.

Als ik de echo heb ga ik toch eens vragen hoe ze over ustrogan denken ivm de korte luteale fase.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Renate: Ik lijk ook wel een schaduwlijntje te zien, hopelijk loopt hij mooi op!

En hier dus ook van die dikke witte afscheiding... Waarschijnlijk toch van de pregnyl dan, dat is ondertussen nog maar 5 dagen geleden, dus voor kwaaltjes is het nog wel vroeg! Zit nu 4dpo of 4 dagen na de iui...
    Wachten lijkt veel langer te duren dan toen we op de natuurlijke manier bezig waren ;)

8. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Spannend Dora, wachten duurt lang idd...

@renate: hoop voor je dat ie oploopt maar 9dpo is wel vroeg hoor. Heb je ook pregnyl of ovitrelle gebruikt? Want die kunnen ook vals positieve uitslag geven? Hoop natuurlijk voor je dat het gewoon raak is👍🏼

Ik heb uitgange echo gehad vanochtend woensdag weer beginnen met Gonal. Blij dat alles goed is in ieder geval

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Zie dat ik 2 berichten door elkaar heb gehaald dom dom dom haha😂😂😂

10. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja heb pregnyl gehad maar dit heb ik er al uitgetest..nu hopen dat de testen gaan oplopen ik test niet eerder weer dan vrijdag als me dat lukt hihi

11. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik had ook veel afscheiding door de pregnyl inderdaad..
    En net voor ik ongesteld werd opeens hele zere borsten. Dat is nu weer een beetje weg.. Het blijft raar spul!!

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Het blijven hormonen waardoor je heel veel rare dingen voelt. Ik had juist altijd pijnlijke borsten na ovitrelle en dat hield altijd aan tot de dag van de ongi. En nu..... Geen pijn dan zou je denken goed teken maar nee. Mega irritant

13. 22baco

22baco Lid

6 apr 2015
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Misschien een leuk idee om een whatsapp groepje aan te maken met meiden die deze maanden starten. Voor steun, ervaringen en vriendschap op te doen?

14. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Ik ben al ff gestart, maar wil wel mee appen!

15. 22baco

22baco Lid

6 apr 2015
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Voor degene die intresse hebben, stuur jullie nummer in een PB en ik zal de app opstarten!

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik ben niet zo voor de app, gaan jullie volledig over of blijven jullie hier nog schrijven? Want anders sluit ik me al maar vast bij een ander groepje aan ofzo ;)

17. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel voor de lieve reacties! Fijn dat ik hier kan meeschrijven en hoop dat iedereen snel een positieve test heeft!
    Zelf spuiten vind ik maar akelig vanochtend ruim een kwartier ovwr gedaan voor ik het durfde...😱😂😓

Ik klets ook liever op zp dan via de app!
    Via de app wordt ik te veel geconfronteerd dan via zp, deze kan ik bekijken wanneet ik dit wil!

Liefs xx

18. Boedah

Boedah Niet meer actief

Het zelfde hier!

Meiden wie kan mij helpen?
    Ik mag vanavond weer met puregon starten, geen cyste te zien met de uitgangsecho vandaag gelukkig!

Ik heb 5 april voor het laatst gespoten, en de pen ligt in de koelkast.
    Kan ik deze nog gewoon op gebruiken??

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Boedah: Ik heb helaas geen ervaring met puregon, hopelijk iemand anders wel!

Wat de pregnyl betreft, testen jullie of die uit jullie lichaam is? Ik heb afgelopen zondag getest en toen was het nog duidelijk aanwezig. Graag zou ik morgen nog eens proberen, maar ik vroeg me af of je dat dan ook best met ochtendurine doet, of dat het niet uitmaakt...
    Wat denken jullie?

20. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Bij Gonal kan je t gewoon opmaken. Zijn dure pennen ook zijn me verteld zo rond de €150 per stuk maar misschien voor de zekerheid aan je gyn vragen?

Deel Deze Pagina