Hi. Ik heb 22 februari een iui behandeling gehad voor ons 2de kindje. Ik kon niet meer wachten met testen moet eigenlijk wachten tot het weekend. Nu heb ik dus net een test gedaan. Wat zeggen jullie ervan.
Zonder hormonen iui? 9dpo is wel erg vroeg maar ik lijk wel een plusje te zien, maar heb geen ervaring met die plus testjes
Lieve berichtjes , thanks! Vandaag een afspraak gemaakt voor komende vrijdag. Dan gaan ze een uitgangsecho doen, om te kijken of we meteen weer door kunnen, of dat er nog cystes zitten of wat dan ook. Iemand van jullie hier al ervaring mee? Ik vind het echt nasty. Ik ben altijd super zwaar ongesteld, ik ga daar vrijdag heel de vloer rood maken denk ik! @dolfijntje: Ik zie wel iets van een licht streepje denk ik. Alleen heb je ook pregnyll of andere hormonen gebruikt? Die kunnen zo vroeg ook nog een plusje veroorzaken.
Inderdaad heb ik ook hormoon prik gedaan vorige week . Ach we testen gewoon zaterdag of zondag nog een keer. Ga nog nergens vanuit.
5000 eenheden pregnyl doet er 12 dagen over om rund de waarde van 8 te komen. Dus dit kan zeer zeker nog de pregnyl zijn. Als je 10000eenheden hebt gespoten dan duurt het nog 33uur meer voor je op die waarde komt dus bijna 14 dagen.
Okee dat wist ik niet. Maar doe zondag wel een test. Als ik nog niet ongi ben geworden. Moet het vrijdag worden maar moet van het weekend werken. Dus zondag doe ik wel een clear bleu test dan weet ik het zeker.
Hoi dames Zou ik ook met jullie mee mogen schrijven? Ik begin na deze ronde met IUI. Ik loop al vanaf juli in het zkh voor pcos. Ik slik clomid 50mg en Utrogestan en bij de iui krijg ik dan ook nog een pregnyl spuit.
Ik lees wel dat jullie allemaal best veel hormoon prikken en tabletten moeten nemen. Dan lig het bij mij toch anders. Ik heb alleen 2 ampullen gehad voor na de inseminatie. De rest doet mijn eigen lichaam.
Net m'n echo gehad! Meerdere eitjes. 1 van 18, 1 van 15, 1 van 13 en nog een paar kleintjes. Vanavond de ovitrelle prikken en zaterdag de IUI 😱 Spannenddddd!
dolfijntje ben maar blij dat je niet alle medicijnen hoeft te slikken. kan je na ruim een half jaar wel zeggen dat je daar niet vrolijker van wordt. je test is denk ik nog van de hormonenspuit maar wie weet. hopelijk loopt hij op! beeb spannend!! hopelijk valt het allemaal mee en heb je over 2,5 week een mooie test. Hier mijn ei gister of vandaag gehad dus nog 2 weken wachten tot ik weet of ik echt ga starten met iui. hoop het niet
Hallo, wij starten deze ook weer met IUI voor een tweede kindje, dus ik sluit me hier graag aan. Onze dochter is in 2010 geboren na de 8ste IUI, toen met menopur en pregnyl. Deze keer moet ik gonal f en ovitrelle spuiten. Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor de eerste follikel meting. Ik heb het idee dat ik een vroege eisprong ga krijgen dus ik hoop dat we hem niet gaan missen. Dat was in het verleden namelijk wel een paar keer. Finkers crossed
Bah, zit even goed te balen, mag deze ronde niet verder omdat er nog een follikel zit die nog weg moet.
Wat ontzettend balen! Hoe kan het dat die er nog zit dan?? die is dan nog van vorige cyclus blijven zitten ofzo?
Van de 3 was er maar 1 gesprongen vorige cyclus (hadden alle 3 verschillende maten en maar 1 uiteindelijk dus groot genoeg). Dit scheen niet vreemd te zijn. Mijn lichaam zou die andere 2 opruimen uit zichzelf aan het einde van de cyclus. Maar 1 zit er dus nog. Kreeg er niet veel duidelijkheid uit in het ziekenhuis als alleen dat we dinsdag nog maals moeten kijken of ie weg is.
Jetje twinkk wat balen, Beebje wat spannend! Nou dan zitten wel een dag na elkaar, ik heb vanochtend weer een meting gehad en de follikel was 17mm. In 2 dagen dus 4mm gegroeid. Vanavond heb ik (nou mijn vriend, zo makkelijk een eigen verpleegkundige ) de pregnyl gezet en zondag heben ik de IUI. Dat is de eerste. ... spannend. Persoonlijk ben ik heel benieuwd naar de aantallen zaadjes. Maar dat zien we zondag. Ik ga nu slapen, morgen werken. Ps welkom toetje.
Succes beeb en labmuisje! Laten jullie weten hoe het is gegaan? Fijn trouwens als het ook op zondag kan! Dat kan in mijn ziekenhuis dus niet..... Spannend Toetje! En welkom Welkom ook Stefanenlaura! @twinkk: balen! Hoop dat je snel wel verder kan voor de volgende ronde. Hier nog aan het wachten, maar heb het gevoel dat mn menstruatie er aan zit te komen. Mega pijnlijke borsten al paar dagen, heb ik ook als ik ongesteld moet worden (of komt toch van de pregnyl ) en gisteren ook wat menstruatieachtige buikpijn. Probeer positief te blijven, maar heb er moeite mee nu.... Nouja, we zien wel en anders hop hop naar ronde 2
We zijn aan het wachten op de behandeling. Vanochtend met een noodgang naar het ziekenhuis, alles zat tegen. Krabben, sluis open en tunnel dicht! Gelukkig op de valreep binnen de tijd ons potje met goud ingeleverd en nu dus wachtende in het ziekenhuis 😱. Vind het stiekem best een beetje spannend meiden!
Logisch dat je het spannend vindt beeb! Maar probeer straks te ontspannen, gewoon aan een strand met wuivende palmbomen en ondergaande zon denken Hoeveel tijd zit er tussen het inleveren en de inseminatie? Bij ons was het 8:00 inleveren en 10:30/11:00 inseminatie. ...