Uitgangsecho is om te kijken of je geen cystes hebt dus is tussen dag 1 en 5 van je cyclus. @hier: heb de hoop wel opgegeven deze ronde maandag is NOD op m'n testen weer bar weinig te zien. Wanneer mag ik nou eens blij zijn? Ik gun t iedereen maar mezelf ook zo erg en ik sta steeds met lege handen. Al die rot behandelingen voor niks volgens mij ben ik gewoon helemaal onvruchtbaar ofzo. Uit m'n PCOS groepje waar ik hiervoor in zag is ongeveer iedereen zwanger behalve 2 anderen en ik van de eindeloos veel mensen die ik daar de Revu heb zien passeren. Vraag me af hoelang ik dit nog ga trekken.... Sorry voor m'n ego bericht😭
Ja hoor, mijn eigen cyclus is normaal maar 25/26 dagen. Deze cyclus 27 dagen.. Alleen heel lang doorgespoten met de puregon omdat ze mn eisprong hadden gemist! Dus lijkt nu heel snel En uitgangsecho is inderdaad om te kijken of er geen cystes zijn. En of je dan weer mag beginnen met de puregon. En we mogen weer.. Kreeg nog alle excuses van de wereld dat ze mn eisprong hadden gemist.. Maarja, daar heb ik zo weinig aan Ah dora... Kom op meid, we zullen toch wel een x beloond worden na al deze ellende??
Ah, vrouw... Heel herkenbaar hoor! Ik ben ook in al m'n groepjes de enige die nog (steeds) niet zwanger is. Maar het gaat ons lukken...!!! Dikke knuffel! 😘
Hier doen ze niet aan uitgangsecho's, gewoon doorgaan de volgende ronde... @Boedah: Aan die excuses heb je helaas bitter weinig, maar ondertussen kan je weeral uitkijken naar een volgende fm, hopelijk is het snel zover en loopt het deze keer allemaal perfect getimed! @Sophia: Zeur maar eens lekker hoor... Ik herken je gevoel! Ik zit ook in verschillende groepjes en behoor ook tot de minderheid die nog niet zwanger/bevallen is... Onze tijd komt nog, dat beloof ik je! Knuffel!
Op naar poging drie keihard ongesteld hier en dat op m'n eigen feestje😭😭😭😭 ik ga maar eens vriendschap sluiten met meneer gin en mevrouw tonic wordt t toch nog leuk😂😂
Goede avond dames, Hier gisteren echo gehad op cyclus dag 3! Alles in orde, zagen alleen nog een restje van vorige follikel zitten dit moest verder geen kwaad kunnen en verdwijnt vanzelf.. weer gestart met menopur te spuiten! As woe follikel meting!! Ben benieuwd of en hoe het gegroeit is... Sophia balen van je ongie... Jarig vandaag dat je een feestje heb? Proficiat maak er een avond van met veeel alcohol mss is het wel je laatste x... Knuffel
L89, spannend weer hoor.. Ik net weer de eerste spuit puregon gezet. De blauwe/gele plek van een week geleden zit er nog.. En nu ging ie weer niet helemaal lekker Ik moet vrijdag, cyclus dag 9, voor eerste fm weer..
@Sophia: Pfff balen meid, hopelijk is het toch nog leuk geweest! @Boedah: Het zal gelukkig weer snel zover zijn, hopelijk deze keer goed op tijd!
Thnx meiden fijn dat iedereen t hier snapt (kan d'r niet met al m'n vriendinnen over praten namelijk). Was een fijn verjaardags feestje. Nog maar 2 weken dan gaan we lekker op vakantie dus hopelijk redden we de inseminatie voor die tijd....
Ja we gaan heel decadent al voor de tweede keer dit jaar naar Amerika gaan langs de oostkust naar beneden en uiteindelijk naar Miami... M'n man moet wel ook werken daar maar ik zeg nooit nee tegen deze combi reisjes 😉
Waauw Amerika zeg, dat blijft hier voorlopig een droom! Hopelijk krijg je daarvoor idd nog je volgende iui en misschien kunnen jullie wel met z'n drietjes op reis
Is ook heel lang mijn droom geweest. Fantastisch land vind ik. We reizen veel maar mijn man werkt wel gemiddeld 70 uur per week dus dit soort tripjes is ook heel erg quality time samen. Realiseer me wel dat t een mega luxe is hoor😉😉
Even niet op de zwangerschapspagina geweest. Heb alles wel terug gelezen en wil iedereen een hart onder de riem steken dat het uiteindelijk toch een keer moet gaan lukken!!! Zal even een update geven wat betreft mijzelf: Na de laatste x gonal f spuiten kreeg ik teveel follikels binnen 6 dagen, dus moest mijn menstruatie afwachten. Zo gezegd, zo gedaan. Bij de uitgangsecho bij de menstruatie zaten er aardig wat grote cysten dus weer de volgende menstruatie afwachten. Dat duurde niet lang, 7 dagen om precies te zijn. Uitgangsecho gehad, nog steeds veel cysten. Maar ik bleef vloeien, 12 dagen lang... Hoe het kan? Ze weten het niet. Dus maar weer mijn menstruatie afwachten. Normaal duurt dit max. 26 dagen. Nu dus 30 dagen... (Ga je toch wel heel erg twijfelen of we dan toch heel veel geluk hebben en het toch op de natuurlijke weg gelukt is) Ik weer op pad voor de uitgangsecho, maar dat was pas 's middags en toen was het vloeien gestopt. Dus ze gaat kijken, denkt ze dat het een ovulatie is die eraan komt (mijn baarmoederslijmvlies was 8,5 mm).. Dus bloedprikken en een belafspraak voor vanochtend gemaakt. Maar een dag nadat ik in het ziekenhuis geweest ben begint het toch door te zetten en word ik toch ongesteld. Dus vanochtend een uitgangsecho gehad. Baarmoederslijmvlies is 6,5 mm maar nog wel een cyste. Maar desondanks mag ik vandaag weer beginnen met spuiten en hoop ik dat het deze keer minder follikels opleverd.. En we uiteindelijk er echt voor kunnen gaan!!!
Jeetje beeb, wat een gedoe! Hopelijk deze ronde heel veel geluk! Ik ga even proberen tot mezelf te komen, moest maar van 12-17 werken en toch heeeeelemaal gefrustreerd :x:x. Jullie horen snel van mij!
Pfff herkennen jullie dat? Wéten dat het de hormonen zijn en er toch niks aan kunnen doen? Wij wonen sinds het einde van het jaar in een huurhuis omdat ons eigen huis sneller verkocht was dan gepland, en krijgen nu snel de sleutel van ons nieuwbouwhuis. Het is de bedoeling om begin juli te verhuizen, en nu wordt ik min of meer verplicht om die dag te werken, terwijl de verhuizing al staat gepland. En dat omdat een collega die normaal dan voor mij zou werken, later vrij heeft gevraagd dan ik en met een rede dat je denkt; okeeee Stond vanmiddag alweer te brullen op m'n werk omdat ik het me dan zó aantrek op de 1 of andere manier!! Het is ook niet niks natuurlijk, een lang gekoesterde wens die maar niet in vervulling gaat, de medische malle molen, geen fijn eigen huis op dit moment, sowieso al gezeur de laatste tijd op het werk. Maar toch, geef ik de schuld aan alle hormonen op dit moment! En ik weet het, maar toch kan ik er niks aan doen. Ben boos, verdrietig en gefrustreerd om alles
@Beeb: Pfff wat een gedoe zeg! Hopelijk kan je nu weer gewoon verder! @Boedah: Herkenbaar! Ik ben normaal heel verdraagzaam en heel geduldig, maar de laatste weken spring ik voor het minste uit mijn vel (of ik moet me toch zeker inhouden), ook vooral op het werk hier... Hormonen tssshjjsss