Pff echt hè, ik herken mezelf niet meer joh! En ik weet ook gewoon dat het daar aan ligt, maar dat weten hun niet
Herkenbaar hoor Boedah.... Ik word ook een ander mens met die hormonen. Heel jankerig vooral😂😂😂 Ik heb gister uitgangsecho gehad alles is schoon en ben alweer aan de ovitrelle... Woensdag weer terug m'n man zit in t buitenland dan en de 29e vliegen we naar de US. Hopelijk redden we t net.
Woensdag geweest en allee was nog klein, vandaag weer geweest en nog steeds alles rond de 10-11mm dus nog geen echt goed groeit follikel! Maandag weer trug! Hoe was de jouwe??
3 eitjes rechts, afgelopen 2x zaten ze links en deed rechts niets.. Dus misschien hebben we geluk dit x . Ze waren nu alle 3 rond de 9mm, dus ook maandag weer terug.
Net alle medicijnen,lege doosjes en alles uitgezocht. 35 gebruikte naaldjes al.. Confronterend dat er nog steeds geen baby'tje onderweg is..
Boedah hopelijk kunnen ze nu wel je eisprong vinden. Hormonsters doen heel veel met je en zeker als je al niet helemaal lkkr in je vel zit. Fijn dat er 3 eitjes onderweg zijn. Bewaar je alles van je medicijnen? Dora ik had dat vorige ronde ook misselijk na pregnyl maar nu deze ronde nog niet. Sophia dikke knuffel. Bij mijn clomid groepje ook veel dames voorbij gekomen daar zijn we nu nog met zijn 5e maar de eerste maanden kwamen veel mensen voorbij die snel zwanger raakte. Maar de zwangere dames schrijven niet meer mee. Dus word erg rustig. Wat leuk zo'n reisje en dat voorde 2e keer. Niet Nog wat ruimte in je koffer ? Hè beetje heftig. En wat naar dat het zoveel problemen gaf. Hopelijk deze ronde gewoon een goede eisprong . LG hopelijk zijn ze maandag groter. Hier bijna 2 wkn afwezig geweest. Heb het erg druk gehad en ontzettend moe geweest. Veel geslapen. Vorige week een zware week gehad. Moeite met mezelf en dan ook nog allemaal geboorte en zwangerschapsberichten om me heen. Dinsdag hebben de hsg gehad en alles was goed doorgankelijk. Woensdag echo en kon op vrijdag iui maar dit kwam bij ons niet uit dus heb hem vandaag gehad. Ik had woensdag een ei van 20 en een van 14. Dus verwacht dat ze allebei gesprongen zijn. Vandaag en gister veel buikpijn gehad. Vandaag echt veel, dat zelfs zitten erg pijnlijk was. Verder was de kwaliteit van vl ook vandaag weer goed. Dus denk dat het de eerste keer te maken had met ziek zijn. Nu 2 weken wachtbank en hopelijk dan rond valentijn een klein lief hummeltje (of 2, zou leuk zijn toch?) erbij.
Hé meid, Jammer dat je het zo moeilijk hebt gehad de laatste tijd... Wel weer fijn dat de hsg in orde was! Hier gaat het ook niet echt van een leien dakje, vooral met zwangerschappen etc. Donderdag heb ik ook even een serieuse dip gehad. Hier voel ik trouwens dat ik morgen/overmorgen ongesteld zal worden, helaas, op naar poging 3! Ik word er stilaan wel bang van!
Ahhhnee Dora!!! Balen😞 Boedah al fm gehad?? Ik heb die vanmiddag... Fijn weekend gehad allen?? Stefan laura spannend nu weet afwachten wanneer is je nod??
Ah Dora dat is een tegenvaller! Vandaag na 6 dagen gonal f spuiten 2 follikels gezien van 20 en 23. Dus gelijk naar huis gestuurd om pregnyl te spuiten en morgen om 9.45 worden we verwacht voor de inseminatie voor de 1e keer. . Best wel spannend! !
Spannend beetje!! En wat goed, zo snel al zulke mooie follikels!! Ik heb vanmiddag mijn fm gehad, dag 12 en 2 eitjes gezien. 1 van 11,5 en 1 van 13,5. Woensdag weer terug. En jij L89?
Ahh spannend we lopen ongeveer gelijk, ik 1 van 12 en een van 13! Hier ff zorgen omdat Ze zo langzaam groeien, maar na overleg gewoon door met de menopur te spuiten en woensdag weer trug... Ben benieuwd! Oh wauw beetje dat zijn 2 mooie eitjes!! Welke hormonen gebruik je??
Goedemorgen dames Hier een maandje rust gehad ivm een operatie aan me pols! Vandaag weer starten gelukkig! Heb zometeen een uitgangs echo en dan maar weer starten met spuiten! Hoe gaat het met iedereen?
Net terug van de 1e keer inseminatie, het viel me 100% mee gelukkig! En ook nog positief nieuws dat er 6,6 miljoen zijn ingebracht. Dus nu afwachten.
Net terug van de 1e keer inseminatie, het viel me 100% mee gelukkig! En ook nog positief nieuws dat er 6,6 miljoen zijn ingebracht. Dus nu afwachten.