Hier begin van de avond toch nog getest. Hield het niet tot morgen. Hij is iets donkerder. Hopelijk morgen ochtend met ochtend urine nog donkerder.
Ohh wauw stefanenlaura, hij loopt op!! Spannend, al getest vanmorgen?? Ik hoo dat hij oploopt...🍀 Hoeveel dpo ben je??
Vanmorgen was hij iets lichter maar ik heb gisteravond erg veel gedronken. Hierdoor was het erg veel en de nacht was ook erg kort dus daardoor minder geconcentreerd. Dus hoop erg dat dat de reden is. Ik probeer nu niet te testen tot zaterdag. Maar dat zal waarschijnlijk niet lukken. Als ik vandaag of morgen al begin met vloeien dan zal het waarschijnlijk niet goed zijn. Nu ben ik 11 dpo.
@Renate: Fijn dat het een keer zo vlot gaat hé! Hier heb ik morgen fm op dag 11 dus ik veronderstel ook tegen het weekend iui, dan zitten we gelijk op het wachtbankje! @Stefanenlaura: Heb je eigenlijk negatief getest na de pregnyl? Of niet? Want ik had een soortgelijke testen toen ik op 10/11dpo begon te testen en helaas was het de pregnyl die er bij mij 12-13 dagen in mijn lichaam bleef... Ik duim dat de testen oplopen iig!
Nee heb geen negatieve test gehad maar kon de verleiding niet meer weerstaan Ik heb inmiddels nog een keer getest en deze waren duidelijk weer wat donkerder. Vooral mijn ovulatietest is flink opgelopen. dus is echt niet meer van de pregnyl
@dora ja super dat het nu zo snel gaat! Al was de arts niet blij met 1 ei... dus mocht deze ook niet goed gaan dan gaan we weer verhogen met puregon... de 1e iui had ik op dag 18 en de 2e op dag 16 en nu zou die dan op dag 13 of 14 zijn dus dat is best snel! Hopelijk hebben we over 2 weken een mooie positieve test in onze handen Stefanenlaura wat spannend ziet er wel super goed uit!!
Hier vanmorgen weer een echo gehad! Helaas maar 1 ei maar wel een mooie net pregnyl gezet en morgen om 12uur iui spannend! Dora hoe ging het bij jou?
Stefanenlaura: voorzichtig gefeliciteerd! ! Renate89: spannend! Sterkte en succes morgen! Dora26: follikel al groot genoeg? Hier is het nog steeds afwachten. Hopen dat het gelukt is, maar de angst hebben dat het niet zo is. .
Dankjewel beetje en L89 Renate jammer dat je maar 1 ei hebt. Maar 1 moet genoeg zijn. Succes morgen bij de iui. Hier vandaag niet meer getest ik ga zaterdag nog een keer testen en dan maandag de gyn bellen. Heb ook nog steeds geen bloed dus ben echt zwanger .
@Stefanenlaura: Waaauw! Super zeg! Ziet er veelbelovend uit! Hopelijk zet jij hier de trend met roze streepjes! @Renate: Kunnen we samen het wachtbankje op! Vanmorgen fm gehad, links één follikel van 18mm en bms 7mm. Deze namiddag al telefoon over het bloedonderzoek en morgenvroeg moet ik voor de iui, om 9.00 uur ongeveer denk ik!
Zou het dan toch zo kunnen zijn dat het gelukt is? 3 dagen terug een test gedaan (8 dagen na pregnyl) en een heel licht streepje. Net weer een test gedaan (11 dagen na pregnyl ) en een duidelijk zichtbare streep. . De streep is duidelijk dikker.. Zou het dan zo zijn? ? Dat word toch nog een paar dagen wachten.
Klinkt in ieder geval veelbelovend als het streepje donkerder wordt! Hoeveel dagen na de iui zit je nu?
Dora26: ik zit nu 10 dagen na IUI. Toen ik er aankwam om te kijken of er eitjes zaten had ik er 2 die elk moment konden springen. Dus moest gelijk naar huis om pregnyl te zetten en de dag erna voor de inseminatie komen. De inseminatie is nu 10 dagen terug..
Hier helaas minder goed nieuws.. De iui is achter de rug, maar mijn arts vond het staaltje van mijn vriend eigenlijk niet voldoende voor een iui. Het valt ook op dat het elke poging minder goed is (eerst 8.9 miljoen, dan 4.7 miljoen en vandaag slechts 1.7 miljoen). Een normaal staal zou na bewerking toch 10 miljoen moeten zijn volgens haar. Ze liet me echt blijken dat ze de iui op deze manier niet ziet lukken en informeerde over hoe we het verder zouden doen. Ze stelde zelf voor om nog een 4de poging te doen net voor de zomersluiting, dan een maand pauze (moet blijkbaar als je overgaat van iui naar ivf) en dan half augustus na de zomerstop met ivf te starten. Meteen starten met ivf was dus zeker geen optie. Ze liet me echt horen dat ze deze poging niet ziet lukken, want ze was constant over de volgende poging bezig. Gelukkig krijgen we dan over 2 weken alle uitleg over ivf etc. Maar voor nu... Meestal heb ik weer wat moed na een iui, maar ik ben met tranen in mijn ogen naar huis gekomen...had niet verwacht dat het niet zo goed zou zijn. Eerste zaadonderzoek van mijn vriend was heel slecht, 2de was net onder het gemiddelde, maar normaal volgens haar.. Dus misschien zit het bij ons beiden toch niet helemaal zoals het hoort. Ze blijft er wel op hameren dat ik zo snel mogelijk zwanger moet geraken voor de endometriose, vandaar (en door het minder goede zaad blijkbaar) zit ze zelf ook in de richting van ivf te denken... Ik ga dadelijk naar het werk vertrekken, maar heb er echt geen zin in. Dit had ik niet verwacht vandaag
Dora26: dat is inderdaad minder goed nieuws.. Dat een staal na bewerking minimaal 10 miljoen zaadjes moet hebben snap ik niet zo goed. Hier in het ziekenhuis waren ze heel erg tevreden dat mijn man 6.6 miljoen had. En ze gaven hier aan dat ze het beste resultaat zien van 5 tot 10 miljoen en daarboven juist weer minder resultaat. Probeer wel moed te houden, hoe moeilijk dit ook is! Ik duim voor je dat het ene zaadje de juiste weg weet te vinden! Heel veel sterkte. . .
Balen dora!! Hier net iui gehad zaad van vriend was weer dik in orde 14 miljoen. As woensdag evaluatie gesprek met mijn arts voor als deze poging ook niet lukt wat we dan gaan doen! Nu weer 2 weken op dat vervelende wachtbankje 19 juni testen hopelijk mooi vaderdag cadeau 😀
Hoeveel iui's heb jij al achter de rug met deze poging bij? Wij hebben volgende week woensdag evaluatie! Duimen maar! Heb je een idee of een voorgevoel van wat jullie willen doen?