Februari/ maart 2016 start IUI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beeb1987, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hier vanmorgen fm gehad, vanavond om 23:30 pregnyl spuiten en dinsdag om 11:30 inseminatie3....

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Spannend Boedah ik ga ook voor de derde keer. Ga voor je duimen!!!

3. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Spannend boedah!

Ik heb morgen weer fm.. deze keer meer eh puregon gespoten dus ben benieuwd morgen hoe groot ze zijn :)

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier morgen ook weer fm, spannende dagen weer voor iedereen! Succes dames!

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Spannend dames. Ik had een uitgangsecho vandaag. 2 cysten. Bloedgeprikt en vanmiddag uitslag. Wij zullen wel weer een tegenslag hebben en een maand verplichte pauze moeten nemen...... afwachten maar weer...

6. Beetje

Beetje Lid

22 mrt 2016
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte allemaal en ik duim voor jullie! Ik ben het bewijs dat het wel kan, vandaag voor het eerst het hartje gezien/gehoord. Ik hoop dat juliever allemaal volgende maand een positieve test vast hebben!!

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Proficiat Beetje! Fijn dat je het hartje gehoord hebt, moet vast bijzonder zijn!

Hier wordt poging 4 afgeblazen helaas. Op de fm deze morgen zag ze enkel een cyste van bijna 3cm, dus heb ik deze maand geen eisprong. Ik moet nu een maand de pil nemen om de cyste te doen verdwijnen. Nadien zou ik nog een 4de poging mogen doen, maar ik denk dat we liever meteen doorgaan met ivf. Dan zou ik de pil moeten doornemen tot augustus (zomersluiting) en in augustus zou ik dan eventueel kunnen starten. Hopelijk mag het op die manier, nu op naar 12 juli voor de intake!

Had het wel niet verwacht, zoveel verloren tijd ertussen nu (2 verloren kansen :( )

8. Beetje

Beetje Lid

22 mrt 2016
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah dat is echt geen leuk nieuws Dora26! Ik hoop dat je wachten uiteindelijk beloont word en je het mooie geluid van een kloppend hartje ook te horen krijgt! Heel veel sterkte! Knuffel voor jou

9. Boedah

Boedah Niet meer actief

Wat fijn beetje, het is jullie gegund!

En wat jammer dora.. Nu maar op naar juli. Knuffel!

Ik ga zo vertrekken voor de 3e IUI..
    Bracht vanmorgen het potje naar het lab, en dan mag je altijd op voorrang/afspraak drukken voor het nummertje. Zaten er wat oude mensen in de wachtkamer, en die begonnen toen ik gelijk mocht doorlopen tegen me 'je moet op je beurt wachten' 'wij waren eerder..'

Heb ze toegebeten dat ik al lang genoeg op m'n beurt aan het wachten was :). Het zullen de hormonen wel zijn hahaha

10. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Jeetje wat balen zeg Dora. Snap dat t zo voelt als verloren kansen. Hopelijk mag je naar ivf door en heb je over paar maandjes een positie e test.

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Haha gooooo Boedah. Zo hatelijk als mensen zo doen. Hoop dat je IUI prettig verloopt.

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik ben net terug van fm en mag weer beginnen. Ze doen nu ineens starten vanaf dag 3 met Gonal ipv dag 5. Hoop zoooooo dat t eens een keer raak mag zijn😍😍

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier gaan we pas van augustus verder... Lijkt nog een eeuwigheid, maar hopelijk kan ik één van de dagen gaan genieten van de rust van er niet mee bezig te hoeven/kunnen zijn.

@Boedah: Je hebt gelijk hoor! Hopelijk is het snel jouw beurt ;)

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wat is t stil hier dames😉

Wel echt rot hoor dora dat je pas augustus verder mag. Voelt idd als verloren maanden.

Ik moet maandag weer voor fm ik hoop dat alles goed gaat en dag we 2 mooie eitjes zien. Ik droomde vannacht dat ik zwanger was onverwacht (alsof dat nu zou kunnen haha) en hoe blij we waren. Was bijna jammer dat ik wakker werd zo gelukkig waren we ermee.

15. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het is hier inderdaad heel rustig

Ik zit nu in de wachtkamer voor een echo hopelijk heb ik mooie eitjes klaar liggen!
    Afgelopen zaterdag had ik pijn links onder in de buik dit gevoel heb ik ook altijd bij me eisprong afgelopen dinsdag opeens pijn bij me baarmoeder en met plassen en vanaf woensdag tot nu bruine afscheiding (best veel) urine laten na kijken en heb een blaasontsteking.. net gebeld na de huisarts om te vragen of het normaal wad dat ik daarbij licht bloedverlies kan hebben en tot nu toe elke keer die bruine afscheiding dit was volgens hen niet normaal bij een blaasontsteking..zometeen maar eens even vragen wat dit zou kunnen zijn en anders vanmiddag na de huisarts

16. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hmm vreemd renate!

Hier druk met verhuizen, dus hoef niet zoveel na te denken bij alle pijntjes en gevoelens 😅

Heb wel een suuuuuper grote blauwe plek van de pregnyl spuit. :(

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Aj Renate, hopelijk snel weer beter!

Rustig inderdaad... Maar ik heb weinig nieuws te vertellen ;)

18. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nou we hebben bloed geprikt om te kijken of ik mijn eisprong al heb gehad.. morgen vroeg word ik er over gebeld nu is het dus even afwachten! Heel vreemd allemaal! Zaterdag dus die pijn links onder in me buik maandag een echo op dag 10 een baarmoederslijmvlies van 6.1 ( normaal is die op dag 10 al meer) en 3 kleine eitjes van rond de 7mm woensdag was me baarmoederslijmvlies 10.4 en 1 eitje van 9.6mm en vandaag baarmoederslijmvlies van 9mm en eitje van 10.1mm de vorige iui had ik 83eh puregon gespoten en op dag 13 inseminatie nu heb ik 3x 100eh en de rest 75eh en zit op dag 14 en er gebeurd helemaal niets! Afwachten wat de uitslag morgen is als me ei is gesprongen zei dat een verklaring kunnen zijn voor me bruine afscheiding (innesteling) maar als die niet is gesprongen word er weer meer puregon gespoten! Allemaal erg dubbel

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Toch ook geen cyste ofzo? Mijn bms was afgelopen dinsdag ook 7.5 en een cyste van 28mm. Geen eisprong mogelijk dus.
    Pregnyl of Ovitrelle heb je nog niet moeten zetten dan?

20. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nee heb geen cyste!
    Heb ook geen pregnyl moeten zetten!

Deel Deze Pagina