Februari/ maart 2016 start IUI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Beeb1987, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nee 4 keer gehad! Zou er 5 krijgen maar we gaan op vakantie en ben het wel ff zat eigenlijk! 17e horen we hoe nu verder en wanneer starten met ivf ! Ja ivf gewoon in Nederland..

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik had gister op dag 8 alweer een ei van 14 en 11,5. Morgen weer echo FM. Vrijdag of zaterdag 5e iui poging 🤗
    Nu naar hopen dat t zaad een keer weer beter is.
    Hoe gaat het met jullie?
    Iedereen fijne vakantie!?

3. Boedah

Boedah Niet meer actief

Spannend Babs!
    Hier gaat het goed, maandje rust van echo's en spuiten bevalt me wel..

Alleen dat ik nu geen idee heb hoe m'n cyclus loopt, daar moet ik even aan wennen.

Druk bezig met om de dag gezellig maken, wie weet :D

Fijne vakantie allemaal!

4. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Geniet van de rust en even geen getrek aan je lichaam!
    Fijne vakantie!

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hier dikke tegenvaller. Dinsdag had ik nog 2 eitjes en wat echt kleintjes. Vandaag had ik er ineens 1 van 20, 1 van 17, 4 van 15 en paar rond 11. Iets van 8 in totaal. Zo balen! Nu dus niks meer incl sex verbod. Zit er even doorheen! Ben echt klaar met iui en we willen graag verder met icsi! Volgende week gesprek over!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Zou je toch niet de kans wagen? Je weet maar nooit dat er eentje raak is...

7. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Precies wat dora zegt zou je het niet gewoon proberen? Je weet maar nooit ;)

Wij genieten zoooo van een maandje helemaal niks moet alles mag haha

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Nou ze raden het af met zoveel eitjes. Hebben dag er voor nog wel gevreeën dus wie weet.
    Donderdag hebben we een gesprek. We hebben al een intake gesprek voor Dusseldorf op 8 september. Als we volgende week horen dat we gelijk doorkunnen in Zwolle doen we dat en anders wachten we tot september denk ik. Denk ook steeds vaker laat me maar van de kids van een ander genieten, dat getrek aan mn lijf, is het het allemaal nog wel waard!?

9. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ach Babs.. Wat een schrik.
    Met zulke gedachten speel ik ook steeds vaker moet ik zeggen. Ben er zoooo klaar mee.
    Ik geniet ook echt van deze maand, alleen er aan denken dat we het om de dag doen en verder niks! Weet niet eens wanneer mijn eisprong is geweest..

Wij kregen van de week mijn opa en oma op visite. (Nooit zo'n close band mee gehad) Zegt m'n oma opeens: jaar het wordt wel tijd voor een kind hoor, zou je moeder ook leuk vinden... Écht, die arrogantie zeg! Kan me er nog kwaad om maken :x.
    Terwijl ze zelfs wéét ik dat ik een operatie heb gehad omdat het niet wil lukken.

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh boedah! Zo begrijpelijk wat je zegt idd. Om gek van de worden soms. Andere mensen snappen het gewoon niet en sommigen willen het ook niet eens snappen lijkt het wel!
    Wij hebben besloten te stoppen met iui. Ben er meer dan klaar mee en gezien de zaadkwaliteit is t ook beter om verder te gaan met icsi/ivf.
    8 september gesprek in dusseldorf. Als dat goed voelt gaan we het daar doe, zo niet gaan we alsnog naar zwolle.
    Succes meiden met de iui. Hopelijk is t snel raak voordat je aan ivf hoef te beginnen.
    Bij ons komt langzaam t besef dat we weer een stap verder zijn en dus weer minder kansen over zijn.

11. Boedah

Boedah Niet meer actief

Oh lieve Babs , dapper besluit.. Misschien minder kansen, maar wel betere kansen!

Heel veel succes!!

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Succes met ivf Babs. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen😀

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dag dames,
    Sorry heb even niets meer van me laten horen... Hoe gaat het hier? Zijn er nog dames zwanger die met iui bezig waren? Ik hoop het!

Ik zie dat er ook een aantal doorgaan naar ivf. Hier ben ik ook met de 1ste ivf gestart. Ik lees hier dus niet zo heel vaak meer mee, maar eerder in de ivf-topics.

Ik wil jullie vast nog heel veel succes wensen! Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling!

14. Beetje

Beetje Lid

22 mrt 2016
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen heel veel succes, zowel met Ivf als met IUI!! Ik duim voor hetzelfde resultaat als bij mij.

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dankjulliewel! Hoop dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben.
    Hier door overstimulatie 10 dagen over tijd gelopen maar gelukkog vanzelf gaan menstrueren dus geen medicatie nodig gehad om t op te wekken.
    Hier dus eindelijk even rust!

16. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wou ff laten weten hier dat onze 5e iui poging raak is 😀

Bijgevoegde bestanden:

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Van harte gefeliciteerd meid! Wat een mooi nieuws hier! Blij dit te lezen :)

18. renate89

renate89 Actief lid

18 feb 2016
    142
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankje dora!

We hadden gewoon zo'n voorgevoel dat dit keer raak zou zijn! De vorige iui's had ik elke keer 1 eitje links en deze keer echt 2 mooie eitjes links en rechts. Ook ging ik uitrekenen wanneer ik dan ongeveer uitgerekend zou zijn en dit zou eind mei begin juni zijn me andere 2 kindjes zijn namelijk van mei en juni dus had zoiets van dit keer is het raak het voelde zo goed!

Deel Deze Pagina