Koekjesbakker, ik had een aantal dagen na de IUI ook grotere borsten, komt idd door de hormonen. Ze zijn toen weer wat mindergeweest, nu zijn ze ook pijnlijk en groot. Heb ik wel eens vaker voor mijn menstruatie, dus ik denk er niet teveel van. .... Al had ik bij de zwangerschap van mijn dochter in 1 maand een complete cup grotere borsten. .. mijn trouwjurk moest toen op het laatste moment versteld worden. Hihihi.
Ps , vanochtend sterk geweest. ... langs de kruidvat gelopen. .... geen test gekocht. Hihihi. Vanmiddag moet ik wel naar binnen, de afwastabletten zijn in de aanbieding. .... nog een keer sterk zijn. Hihihi.
En zo vrolijk als ik vanochtend was, zo chagrijnig ik nu ben. .... ken dit niet. Als ik ongesteld moet worden, ben ik meestal een halve dag voor het komt heel emotioneel, tranen zitten dan hoog. Maar nu. .... bblleehhh was aan het opruimen en kwam steeds spullen van mijn vriend en dochter tegen. ... werd steeds chagrijniger.... Zucht. Woonkamer is nu weer glad en redelijk schoon naar mijn zin. Nu verzinnen wat we gaan eten, mijn ouders komen ook. Straks ook nog naar de tandarts voor controle.
Labmuisje heb jij utrogestan? Of pregnyl gehad voor ondersteuning luteale fase. Zit je nu 12 dagen na iui?
Koekjesbakker, ik had ook vanaf 4 dgn na iui pijnlijke borsten, werd steeds erger. Had ik normaal als ik ongesteld moest worden, maar ik ben wel zwanger. Dus je weet maar nooit..... Goed van je labmuisje, even geduld nog! Spannend hoor!
Hoi dames, ik heb geen ondersteuning in de lf fase. Ik heb 2 dagen voor de iui pregnyl gespoten. En zit nu idd op 12dpo ja en dus 14 dagen na de pregnyl. Ik heb sinds vandaag een rare druk onderin. Zelf vergelijk ik het met het gevoel wat ik had toen met de zwangerschap van mijn dochter dat zij ging indalen. .. Een rare druk op de bovenkant van mijn vagina. Dit is iets wat ik totaal niet ken qua menstruatie gevoel. Heb ik normaal totaal nergens last van. Verder nog geen bruinverlies gespot, wat wel vaker gebeurt rond deze tijd in de cyclus. Ik ben vanmiddag daarom niet sterk geweest. Ik heb testen gekocht en vanavond als iedereen weg is en we rustig de tijd heb dan gaan we samen testen. Zoals mijn vriend zei: "nu beginnen zelfs mijn eierstokken te klapper". Hihihi de schat. Ik laat het resultaat of laat vanavond of morgen ochtend wel weten. Liefs
@Labmuisje, dat is wel heel jammer. Maar had je nou gisteren getest? Ik wil je geen valse hoop geven, maar zo lang je geen bloed ziet is alles nog mogelijk en zeker als je overdag hebt getest kan dat natuurlijk verschillen met een test in de ochtend. Over dat drukgevoel dat je beschreef. Dat herken ik precies. Ik had dat tijdens mijn zwangerschap en sindsdien elke keer als ik ongesteld ben. Deze cyclus heb ik dat gevoel al sinds de iui (verpleegkundige was behoorlijk ruw met de eendenbek, ik denk dat dat nu daardoor komt). Helaas kun je van dat gevoel dus weinig zeggen.
Hier heb ik inderdaad ook last van. Altijd al last van gehad, maar deze keer beduidend meer dan normaal, begon ook een dag of 3 na de IUI. Ik heb gonal f en ovitrelle gespoten, dus ik denk inderdaad dat het daardoor komt. Ik voel altijd vanalles, maar probeer daar niet teveel achter te zoeken want anders maak ik mezelf gek. Toen ik zwanger was van onze dochter heb ik helemaal niks gemerkt van klachten tot ik een week of 8 was, dus ik vertrouw niet meer zo op alles wat ik voel. Maar het is wel heel moeilijk om er niks achter te zoeken omdat we het zo graag willen hè
Hoi dames, Ja wij mogen wel door. Ze hebben niets gezegd dat we een maand moesten wachten. Ik heb idd gisterenavond getest, was toen 12dpo. Als er wat was dan zou er wel iets een streepje moeten zijn. Bij mijn dochter had ik op 10dpo al een dikke streep en die nacht zelf mijn bloed getest zat toen op 60UI HCG. Dus ik ben geen langzaam HCG aanmaker. Dat is redelijk lichaam afhankelijk en niet zo zeer zwangerschap afhankelijk. En getest met kv 2v5. En die is zeer gevoelig wat iedereen hier zegt.
He wat jammer labmuisje @toetje, jij zit dus ook met die borsten? hihi...ik heb het nog steeds al lijkt de pijn iets minder, maar de maat des te meer..mijn hemel, schrok gewoon van mn spiegelbeeld vanochtend Ik probeer ook nergens iets van te denken, maar je je doet het toch he. Die borsten zijn wel echt opvallend, vooral omdat ik het bij de vorige IUI niet had. Ook enorm bloedend tandvlees vanochtend bij het poetsen, allemaal van die 'symptomen' maar ja zit nog maar 4dpIUI en dus 6 dpOvitrelle... Wachten wachten....
Koekjesbakker ik denk niet dat dit nu al symptomen kunnen zijn zo vroeg al. Maar ik snap zeker dat je overal op Let dan! Toetje77 wanneer ga jij testen? Om de een of andere reden heb ik bij jou een goed gevoel. Labmuisje moet je als je ongesteld geworden bent ook voor uitgangsecho? Kijken of er geen cyste zit Ik zelf ben aan het spuiten moet woensdag a.s voor echo om te kijken hoe ver ik zit met follikel. heb twee dagen stiekem iets meer gespoten omdat ik graag twee follikels wilde die beide mee doen. nu toch maar weer normale eenheid spuiten
Hoi Limburger ik heb geen uitgangs echo. Alles gebeurt gewoon in mijn eigen cyclus dus dan kans op cyste heel klein, anders hadden ze dat ook wel gezien op de echo's. Het is heel lastig allemaal om door de hormonen niets te voelen. En om er niets bij te denken. De test of menstruatie zijn het enige bewijs of je zwanger bent of niet.
Blegh, meiden. Ongi geworden vandaag en op zaterdag is de afdeling gyn niet te bereiken dus maandag bellen en dus niet op dag 3 beginnen. Stom!
Klavrtje welkom hopelijk snel resultaat. goed bezig met het afvallen. Ik ben van de week ook weer begonnen met opletten. Al 1 kilo kwijt Lobje wat balen ze dat je test negatief was. Bij mij breekt mijn menstruatie gewoon door met de utrogestan. Dus die verwarring hebt ik gelukkig niet. Maar kan me wel voorstellen dat het voor hoop zorgt. Koekjesbakker fijn dat je iui goed is gegaan. Limburger wat fijn dat je weer mag beginnen met spuiten Hè wat jammer labmuisje. Hopelijk is er toch nog te weinig hcg. Die borstenpijn heb ik iedere ronde. Beeb wat k*t zeg. Maar waarom kunnen je maandag niet beginnen? De clomid mag je ook bij je avond eten slikken hoor. Dan kun je ze misschien nog halen bij de apotheek? Hier is die bij zkh 24-7 open en daar moet ik altijd de spullen halen. Hier is het afgelopen woensdag doorgebroken en heb voor vrijdag een echo staan. Hopelijk een mooi eitje. Mijn humeur is inmiddels weer wat beter en hopelijk blijft dat voorlopig zo.
Hier is de eerste IUI mislukt. En natuurlijk vind ik het jammer, maar het meest frustrerende vind ik dat ik gelijk had. Ik weet niet of iemand zich herinnert dat ik me zo druk maakte dat mijn eisprong al op zondag /maandag was geweest maar dat k gerustgesteld werd omdat de follikels er nog zaten op de dag van de IUI (woensdag). Maar dat ik gisteren ongesteld werd bevestigd dat ik toch mijn eisprong eerder had en dat ze de lege follikels (na de eisprong) heeft aangezien voor volle. En precies zo ging het 6 jaar geleden toen we voor een eerste kindje gingen. Toen hebben we ook 4 IUI's te laat gedaan totdat 1 gynaecoloog eindelijk me eindelijk serieus nam. Toen beleid aangepast en 2x achter elkaar zwanger geraakt. Helaas doet deze gynaecoloog geen IUI's meer. Ik voel me enorm gefrustreerd omdat deze vrouw me niet serieus neemt en mijn vertrouwen wordt steeds minder. Beetje verdrietig
wat vervelend dat je je niet serieus genomen voelt, staat het niet van de vorige keer gedocumenteerd? kan je navragen, kan me niet voorstellen dat dat niet zo is en hopelijk doen ze dan sneller het plan van aanpak aanpassen hier nu wederom een geslaagde iui dit was poging nr 2 de eerste eindigde helaas in een miskraam morgen de gyn bellen en dan weer wachten op een echo ik heb iui op dag 11 omdat het vroeg valt eerste keer was een verrassing voor de gyn en toen spontane iui in een wel gestimuleerde cyclus met clomid maar zonder de pregyl nu de 2e keer met pregnyl