Hier gaat het goed. Nu op vakantie, dus even wat minder actief hier op het forum. nu 12+4. Met 11+3 net voor onze vakantie nog een heel mooie echo gehad. Veel activiteit en dunne nekplooi. ook een goede nipt uitslag gehad. Super fijn. Ik heb nog steeds moeite met het geloven. Worstel daar wel wat mee. Mijn buik begint nu echt te groeien. Alle vetjes en andere buik inhoud worden naar boven/voren geduwt zeg maar. Ook veel rugpijn. Na mijn vakantie afspraak bij fysio, want dit gaat echt niet goed. Heb nog steeds erg weinig energie en heb vaak slechte nachten. Vannacht ook om 4.30 al wakker en dan niet meer kunnen slapen. Gisteren vrij actieve dag voor mijn doen laatste tijd. Was helemaal gesloopt. Vandaag weer even niks. In tuin zitten bij zwembadje Ik denk eigenlijk dat de combi van het traject met de impact van de hormonen fysiek en op mij gemoed het wel pittig maken. Zowel fysiek als psychisch Twijfel nog of ik er trek in heb dit straks bij ziekenhuis aan te kaarten. Geen zin om direct weer zo’n stempel te krijgen
Het hartje is net begonnen met kloppen. Het ging dus nog heel langzaam. Maar voor nu is dit eigenlijk best wel goed nieuws, toch? Ze kwam met meten op 5.5 weken zwangerschap uit, scheelt 1 dag. Maar goed, dat meten is wel beetje koffiedik kijken natuurlijk. Donderdag ga ik weer even terug om te spieken ☺️ Bekijk bijlage 696705
Dit was mijn echo bij 5w5d (toen nog te vroeg voor hartje) en mijn echo bij 6w2d (toen wel kloppend hartje). Groeit enorm op paar daagjes tijd he! Fantastisch hoe dit allemaal kan eigenlijk!
Geen idee, maar ze zei dat er pas vanaf 3 mm een hartje zichtbaar zou zijn en dat dat meestal op 6 weken begint te kloppen.
Oh dat kan he, die 3 mm zal misschien een gemiddelde zijn. Bij mijn zoontje had ik ook pas na 6 weken een hartje en hij stond altijd wat voor bij de metingen. Zo zie je maar, is echt bij iedereen anders.
Ja heel gezellig! Ik heb deze tag en de vorige tag helemaal gemist! Maar wat leuk weer met jullie, ik zet mijn naam er ook bij in het lijstje! En nog een keer gefeliciteerd met je goeie echo vandaag! @Palmpje
Zwanger/uitgerekende datum 8 februari ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje 16 februari ♡ JosjeM - 29 jaar - 2e kindje 25 februari ♡ AKeizer - 35 jaar - 2e kindje 22 maart ♡ Romytje - 34 jaar - 1e kindje 23 maart ♡ LenaMill - 35 jaar - 2e kindje 27 maart ♡ Palmpje - 35 jaar - 3e kindje Afspraken/echo’s Palmpje - 31 juli - eerste echo JosjeM - 3 augustus - vk Romytje - 3 augustus - eerste echo fertiliteitskliniek LenaMill - 4 augustus 19u in Gent - 7 wekenecho Romytje - 9 augustus - echo fertiliteitskliniek Palmpje - 10 augustus - eerste echo fertiliteitskliniek AKeizer - 11 augustus - nipt test Romytje - 13 augustus - intake vk Do - 16 augustus - intake ziekenhuis en echo Palmpje - 16 augustus - echo vk
Zwanger/uitgerekende datum 8 februari ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje 16 februari ♡ JosjeM - 29 jaar - 2e kindje 25 februari ♡ AKeizer - 35 jaar - 2e kindje 22 maart ♡ Romytje - 34 jaar - 1e kindje 23 maart ♡ LenaMill - 35 jaar - 2e kindje 27 maart ♡ Palmpje - 35 jaar - 3e kindje Afspraken/echo’s Palmpje - 31 juli - eerste echo JosjeM - 3 augustus - vk Romytje - 3 augustus - eerste echo fertiliteitskliniek LenaMill - 4 augustus 19u in Gent - 7 wekenecho Palmpje - 5 augustus - echo Romytje - 9 augustus - echo fertiliteitskliniek Palmpje - 10 augustus - eerste echo fertiliteitskliniek AKeizer - 11 augustus - nipt test Romytje - 13 augustus - intake vk Do - 16 augustus - intake ziekenhuis en echo Palmpje - 16 augustus - echo vk
Wat lekker dat je op vakantie bent. In eigen land of buitenland? Dat van moeilijk geloven dat je zwanger bent, daar kan ik goed inkomen. Ik besef het zelf ook nog niet helemaal. Zou wel op tijd aan de bel trekken bij het ziekenhuis, gewoon om erger te voorkomen. Snap dat je bang bent om een stempel te krijgen, maar het is alleen maar voor je eigen bestwil ❤️
Zeker is dit voor nu best wel goed nieuws!!! Sterker nog, heel mooi nieuws! Het hartje zien kloppen is al zo'n belangrijke stap. Fijn dat je zo snel weer opnieuw mag kijken Mijn echo afgelopen donderdag was gelukkig ook weer goed. Ik ben nu 10+1. Heb net als @Do1981 dat ik het nog niet echt geloof. Ben heel blij maar ergens denk ik ook, eerst zien dan geloven. In het ziekenhuis werd direct extra begeleiding aangeboden, met het oog op mijn voorgeschiedenis, maar dat hoeft voor mij niet. Wel heb ik aangegeven dat ik denk dat het einde vd zwangerschap mentaal erg zwaar zal worden. Maargoed wie weet valt ook dat wel mee tegen die tijd, en heb ik er gewoon een goed gevoel bij. Ik wacht het af en neem alles hoe het komt.
Zwanger/uitgerekende datum 8 februari ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje 16 februari ♡ JosjeM - 29 jaar - 2e kindje 25 februari ♡ AKeizer - 35 jaar - 2e kindje 22 maart ♡ Romytje - 34 jaar - 1e kindje 23 maart ♡ LenaMill - 35 jaar - 2e kindje 27 maart ♡ Palmpje - 35 jaar - 3e kindje Afspraken/echo’s Palmpje - 31 juli - eerste echo JosjeM - 3 augustus - vk en bloedprikken nipt Romytje - 3 augustus - eerste echo fertiliteitskliniek LenaMill - 4 augustus 19u in Gent - 7 wekenecho Palmpje - 5 augustus - echo Romytje - 9 augustus - echo fertiliteitskliniek Palmpje - 10 augustus - eerste echo fertiliteitskliniek AKeizer - 11 augustus - nipt test Romytje - 13 augustus - intake vk Do - 16 augustus - intake ziekenhuis en echo Palmpje - 16 augustus - echo vk JosjeM - 26 augustus - geslachtsbepaling
wat goed dat ze dat wel hebben aangeboden! wie weet dat het op een gegeven moment wel fijn is. Voor jou echt nog wel weer een heel andere extra dimensie richting einde zwangerschap. Kan me voorstellen dat, dat heel veel spanning en herinneringen zal geven. Ik verwacht dat het op een gegeven moment wel beter zal gaan als ik bewegingen begin te voelen. Nog een paar weken voordat, dat zover is
Is ook verschrikkelijk om je kindje na een lange zwangerschap te verliezen! Heb er geen woorden voor. Heel fijn wel dat ze hulp wilden aanbieden. Wij zijn er ook voor je om je hart te luchten indien er moeilijke momenten zouden zijn! Dat geldt natuurlijk ook voor de andere dames! @Palmpje ......
Heeft nog iemand last van zware benen. Ik heb het gevoel dat ik vooruit moet slepen. Is plots vandaag pas opgekomen. Nog niet echt misselijk, maar voel me toch ook niet super!