Leuk om te lezen hoe het nu met jullie gaat! Jee @Jojo2021 dat zijn inderdaad wel opstartproblemen. Ik snap wel dat je die embryos even laat liggen zo @JosjeM vier maanden alweer! Dat gaat inderdaad heel snel! En dat verhaal van de grote zus herken ik wel. Volgens mij krijgt de kleine 20% aandacht en de kleuter 80% hahah. @nizzie86 wauw! Dat klinkt inderdaad als een droombevalling (hoewel ik ècht niet thuis wilde bevallen). Maar hoe bijzonder als je de kleine zelf mag aanpakken! Snap dat je dan wel op een roze wolk zit. En die rijkdom: dat is het zeer zeker. Ik knijp mezelf nog dagelijks dat die twee meiden gewoon van mij zijn! @Freesias wat vervelend dat hij nog steeds last heeft van reflux, maar wel fijn dat hij goed groeit! En ook dat het goed ging op de opvang, hopelijk geeft dat wel vertrouwen als je gaat werken. Hier gaat alles goed. Mijn verlof is eigenlijk afgelopen, maar heb nog vakantiedagen opgenomen. De kleine meid groeit goed en krijgt binnenkort haar eerste inentingen. De kraamtijd van deze was zoveel rustiger, gewoon omdat je al veel meer routine hebt en omdat je weet dat alles een fase is (nachtvoeding, krampjes, etc.). Het enige dat wennen is, is inderdaad de aandacht verdelen tussen twee kids. Als ik nu met één op pad ben voelt het bijna als vakantie Over een derde: bij mij kriebelt het volgens mij altijd wel om nog een baby te krijgen. Maar baby’s worden groot en een huis te klein Bovendien hebben we min of meer afgesproken dat het hierbij blijft. Daarom voelt deze tijd nu ook heel dubbel: intens genieten en telkens erbij denken: “de laatste keer..” Ik zeg nooit nooit, maar mijn man wel. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe man