Oh en trouwens, dat schoonmaakwerk is hier dan ook echt als tussenoplossing. Ik wil gewoon ook wel eens weg uit dit vierkante hok.
ja. Is heel wisselend hier omdat we over de grens varen. Dan istie heel goed, dan valtie weer weg etc. Maar zolang we hebben gebruiken we het Is wel te regelen, maar we zitten met abbo's die nog niet afgelopen zijn en om nu voor de paar dagen nog een extra abbo te nemen...(zijn nu al 90euro p/m kwijt aan internet is dan 2 abbo's en onbeperkt) vriendinnen op afstand...goed verwoord! zo voel ik het ook. Vind het alleen jammer dat ik jullie nog nooit in het echt heb gezien, alleen nelta.
Moet je ook eerlijk bekennen dat het me soms me strot uit komt om het financieel altijd maar alleen te moeten doen. Dat hij niks kan bij dragen. Dat hij giga in de schulden zit. Van de week was hij depri. Ik kan de kinderen nooit wat geven ik zeg tja. Dat gevoel begrijp ik. zo voelt het voor mij ook al jaren dat jij niks bij draagt. Van de week toevallig me stief ma hij helpt je wel maar ook in het mom van het vaderschap het is zijn plicht om bij te dragen in het oppassen of wat. En het is tegenwoordig normaler dat vaders betrokken zijn bij hun kinderen. Wat hij voor jou doet is niet zo speciaal als hij zelf denkt en wat ik zelf al twee jaar denkt. Hij doet dingen die hij behoord te doen als vader. Even wel nu iets persoonlijks. En nee wil liever geen advies maar schrijf even af wat er twee weken geleden gebeurt is. Hij komt terug van een bedrijfsuitje. Ik vraag was het leuk. Mjaah gaat. Hij heeft mijn vader op gehaald en terug gebracht( ze werken bij het zelfde bedrijf) Ik zeg heeft hij je benzine geld gegeven? Nee zegt hij dat doet hij morgen. Ik zeg ik heb liever niet dat je dat van hem aanneemt hij doet al genoeg voor ons en vind niet dat hij hoeft te betalen voor dat ritje heen en terug waar jij zelf ook heen moest. Daar na vroeg ik heb je je week geld al gehad. Ja zegt hij. De week daarvoor had hij het niet gehad het was op bij de schuldsanering dus hij had geen geld gekregen voor die week. Ik had hem in november 120 euro gegeven om zijn auto te laten maken. Hij had hem laten keuren en er moest iets gemaakt worden voor de volgende keuring. Maar dat geld heeft hij dus gebruik voor de benzine. Wat ik begreep. In eens pakt hij de telefoon oplader en gaat naar bed met een hele bozebui. Ik achter hem aan van he wat is er. Hij van jij altijd met dat geld. Ik zeg pardon ik vraag alleen of je je geld gehad hebt. Hij zegt hier heb je alvast 50 terug en volgende keer weer 50. Heb het niet aan genomen op deze toon manier wil ik geen geld hebben of krijgen. Want ik vroeg daar niet om ik vroeg hoe het zat bij hem. Voelde me net een soort hoer tja gek he. Dacht man stik er in. Deze week vrijdags. Ik zeg morgen moet ik met Arun naar voetballen in Naaldwijk hij zegt me geld is op en heb geen benzine ik zeg ik heb ook niks meer. Ik zeg maar wat heb je dan met je week geld gedaan en een stukje wat je nog weg had gelegd voor de auto. Dat is op heb woensdag me auto laten maken. Daar had hij me helemaal niks over gezegt. Hij zegt ben ik vergeten te zeggen oke kan. Maar had een vreemde bij smaak in me mond. Dus ik me pa bellen van pa mag ik 20 euro lenen voor benzine voor de auto van vriend. Ik betaal het wel terug. Anders had ik niet met Arun naar zijn wedstrijd gekund. Heb wel een brommertje een soor die op half zeven hangt en van Delft naar Naaldwijk is iets te ver voor dat dingetje. hihih. Ps dit is geen klagen hoor echt niet. Wilden gewoon het een beetje van me afschrijven.
Pnir, ik snap echt niet zo goed waarom je nog bij hem bent? Hij maakt jou toch niet gelukkig op deze manier!? Als jij hem die 120 euro niet geleend had, dan had je nu nog 120 euro gehad... Heb je er wel eens zo over na gedacht?
Weet ik meis. Maar aan mij valt ook genoeg aan te merken. Hij kan denk ook redelijk over mij klagen. En soms ook wel eens t recht. Komt er op neer ook met mij is het niet altijd makkelijk om mee te leven.
Ik kijk het eerst even aan, ga beter opletten wanneer het gebeurd enzo, kleur in de gaten houden.. Maar ik hoop zo dat ik dit keer wel BV kan geven, als dat Raynauds in mijn tepels terugkomt kan dat écht niet.
@ Pnirmal; Vraagje, dit is niet om je aan te vallen of wat dan ook, maar het blijft in mijn hoofd hangen als ik je tekst lees dus ik wil het graag vragen. Laatst toen je subsidie kreeg voor die laptop van Arun, kreeg je toen toestemming voor een laptop en moest je de bon inleveren zodat je geld terug kreeg, of kreeg je geld gestort? Want in het laatste geval begrijp ik niet goed waarom je dan een Nieuwe laptop koopt als je al zo krap zit en al een werkende laptop hebt?
Ik moet nog het boek van dit jaar én van vorig jaar! Ik ben te perfectionistisch, begin steeds opnieuw
Ik wil hem voor zn verjaardag af hebben. Heb die van vorig jaar ook op zn verjaardag "gegeven". Die van de zomervakantie heb ik nu net binnen, is wel super gaaf geworden. Heb nu best een stapeltje al van die digitale boeken en ik ze leuk vinden.
Moest de bon inleveren. Moest van dat geld echt een laptop kopen daar was die subsidie voorbedoeld. En nee hoor voel me niet beledigd. Snap je vraag. Zo zou ik ook denken. Had ook liever dat geld in me zak gestoken maar moest toch echt de bon overhandigen.
Knap dat je dat gedaan hebt. Ik moet zelfs nog beginnen aan het baby boek van Arun En die is ondertussen al weer elf jaar haha. Van k heb ik nog geen foto.s los die moet ik ook nog eens digitaal laten verzenden. Hihi.
pnirmal: het belangrijkste wat je kinderen kan egven is liefde. als dat ver te zoeken is...vul zelf maar in. en ik ben het eens met ej schoonma hoor. verder zal ik er niets over zeggen op jouw advies Lilalief: knuf! nelat: ik moet ALLES nog doen! gezien een computer en lap top moet ik alles eerst bij elkaar zoeken...
Ik moet gewoon bijblijven met die fotoboeken, anders versloft het hier ook, maar het lijkt me voor de kids gewoon gaaf als ze van elk jaar een boek hebben. Ik zelf ook best een hoop foto's van vroeger en dat is toch wel leuk. En die fotoboeken van onze vakanties kijken we ook regelmatig in. Ik maak ze trouwens digitaal.
Oke dan snap ik het dat je daar gebruik van gemaakt heb. Ja ik denk ik vraag het, anders blijft het door mijn hoofd spoken en heb ik misschien een vertekend beeld. Als je het geld had gekregen was het in mijn ogen een domme zet geweest om er een laptop voor je kopen wanneer je zo krap zit. (een tijdje geleden zei je dat we mochten vragen als iets niet duidelijk was haha)