Vind ze zelf leuker dag Uggs.. (en goedkoper, haha) Mijn zooltjes passen er alleen niet in, vandaar mijn twijfel!
Vind die uggs ook zo mooi. Lijken me zo lekker warm hihi. Maar bij mij zullen ze denk niet staan met mijn ballonkuiten maar mooi zijn ze wel. Dus mijn zegen hebje. Peroonlijk zou ik zwart kiezen..Maar vind bruin ook wel mooi. En je vraag het is je vergeven en heb het idd zelf gezegd. Bij deze dus.
Pnir: wij mogen idd geen kv bij ons hebben, reden daarvan is dat wij een borstvoedingcertificaat hebben en geen kv mogen promoten. Ik zelf heb t in de auto liggen, t zal maar zondag zijn en je hebt het direct nodig...
Nou hier dus net echo gehad, werd bevestigd dat het een miskraam was. De echo was uitwendig en baarmoeder en eierstokken waren goed te zien. Baarmoeder is schoon, en eierstokken zijn alweer bezig eitjes te maken, hebben van de vk groen licht te krijgen om er weer voor te gaan... dan zien we wel wanneer het raak mag zijn.
SM: erg fijn! Weet je iig waar je aan toe bent! Dikke knuff meid! Dat jullie maar snel weer een mooie posi test mogen hebben met een pattex-beebje!
@ Pnirmal; Ik heb ooit eens een kleurentest laten doen, om te zien wat het best bij me past. Ik ben een herfsttype, dus bruin, groen, oranje, roestbruin/rood, okergeel,gebroken wit.. dat soort kleuren staan me het best. Ik heb mijn meeste kleding ook in die tinten dus dan staat zwart daar niet zo mooi bij.
effe goed nieuws vertellen!!! ferry heeft net en functioneringsgesprek gehad en hij krijgt per 1-1 een contract voor onbepaalde tijd!!!! gelukkig iets van vastigheid want zijn jaarcontract zou eind maart aflopen en mijn zwangerschapsverlof ook!! en hij krijgt ook nog loonsverhoging
ooo lag ik net lekker te rusten op de bank en sem heerlijk te slapen belde de overbuurvrouw aan grrrrrr sem weer wakker daar ging me rust momentje haha. Hij is nu vast iets aan het uitspoken want hij is zo stil in de kamer
Ik vind ze leuk, maar zou ze kiezen als schoen, iets te huisslof achtig. Maar dat komt omdat ik van die sloffen heb. Ik heb trouwens wel van het merk Tamaris iets wat er toch wel wat op lijkt, wat minder grof, wat meer schoenig, toch lekker warm en knuffelig. Zat in collectie van vorig jaar.
Dit is nu eens mooi nieuws. Knuff meis jullie hebben dat zeker wel verdient. Geeft denk ook een zucht van verlichting. Knuf. Ty super m voor je antwoord nu snap ik het en fijn dat je baarmoeder schoon lijkt. knuff.