Bij Stijn was ik hem met 38 weken al kwijt, maar toen geen bloed erbij, dat had ik pas de nacht voordat het begon.
Hij doet het vooral voor de sticktertjes geloof ik, maar hij wilde eerst niet, dus hij liep even zonder luier, maar plast echt pas als hij op de wc zit, dus hij kan het toch al ff ophouden. Poepen durft hij volgens mij nog niet.
wat goed van stijn!!!! wat zijn jullie kids al vroeg bezig met zindelijkheid zeg sem geeft het nog niet eens aan haha. Hij gaat wel met mij mee plassen enz maar geeft er ook niets om als ie in zijn broek gepoept heeft gaat gerust verder spelen haha. Nelta ik denk dat je een beetje van die 40 weken af moet stappen meid haha.
@zindelijkheid, hier zijn we ermee begonnen, omdat hij steeds ging plassen voordat hij in bad of in bad en in bad ging poepen. Maar we doen het verder gewoon op zn eigen tempo, zie wel hoe het loopt.
Sam is er ook nog niet mee bezig hoor. Hij weet wel wanneer hij gepoept heeft, maar geeft niet aan als hij moet. Als hij gepoept heeft zegt hij: poepienees! Heeft ie van m'n moeder die zegt altijd poepchinees hihi
Ik ben nooit een slijmprop verloren trouwens...Ook geen bloed. Wel veel afscheiding enz en wat dikker maar dat had ik heel de zwangerschap wel. Bij mij braken ineens de vliezen
sem zit heel lief de teletubbies te kijken haha. KAn mama effe achter de laptop kijken hoe lang het duurt hihi. wat een baggerweer trouwens pfff
Goedemorgen @ Nelta spannend meis!! T zou zomaar kunnen!! hihihi! Lekker rustig aan doen, warmte helpt ontspannen of doorzetten @ Hier gisteravond op tijd naar bed gegaan, maar toch werd t laat voordat we sliepen... werd toch een soort van erg gezellig in bed hihih Verder voel ik me beetje raar, echt last bij me eierstokken, beetje naderende eisprong idee... Vanochtend kids naar kdv gebracht, zometeen ff naar hoofddorp met vriend... ff saampjes eruit! En dan vanmiddag cc's bakken voor me oma die vandaag jarig is, maar morgen viert. @ Zindelijk: devin is daar totaal nog niet mee bezig, wel ziet ie steeds aan z'n piemeltje zodra luier af is... roept ie heel hard: piemie?! Hihih Jaylinn daar integen is overdag zindelijk, 's nachts nog niet... Na de feestdagen mee oefenen, tis nu zo'n drukke periode.
Ja, ik ben gewoon lekker aan het rommelen met Stijn. Krampen zit verder totaal geen regelmaat in, dan 5 minuten ertussen, dan weer 20. We zien het wel.
Nelta spannend meis. Ben benieuwd hihih. Ninja k zit hier achter de oude laptop piet piraat te kijken en ook te kleuren, en ik dus snel even hier voor hoe lang we zullen wel zien hihi. Van de week alle oude dvd.s van Arun naar boven gehaald. Veel plop piet piraat winny de pooh en zo heb ik nog scheelt wel dat ik het al heb kom de winter wel door. Hier een goede nacht gehad. Vammiddag dus die vrouw hier even op bezoek ben best wel nerveus. Ik geef graag maar om zelf iets te ontvangen heb daar z.n moeite mee. Hihi. Mamamia en nog goed geslapen? Hoe is het met de rest ook goed. Zo even naar k die alle potloden naar beneden aan het laten vallen. Haha.
Hier voelde ik gisterenavond trouwens een flinke trap vd baby. Voelde al een tijdje wat gerommel in mijn buik en plopjes. Leuk om weer te voelen. Wel vroeg dit keer, bij sam rond 17 weken pas.
Good morning! Bloempje: mooi hoor! heerlijk zo een buikje te kunnen laten zien. (ja sorry krijg weer kriebels ) Boni: dank je! Sollicitatie: ikke blij! kijk vanmorgen in de krant hier en een functie bij een bedrijf die ik ook al in de Goudse krant had gezien, stond heir ook in. Voro Gouda ebn omgeving was ik toen helaas te laat met reageren. Nu nieuwe poging dus. Hoop echt dat het wat wordt. Vind het helemaal bij mij passen namelijk.
Goedemorgen, Hier stonden de teletubbies vanochtend ook op hihi. We hebben goed geslapen, E. werd rond kwart voor 9 wakker Is nu lief met zijn treintje aan het spelen. We zitten allebei nog in pyama, buiten is het maar vies. Hij heeft al in zijn boekjes 'gelezen'. Is de laatste weken heel erg druk bezig met alle kleuren leren. Hij wijst dan dingen aan en zegt deze: zeg ik bijv. rood en zo gaat dat verder. Erg leuk. Met zindelijkheid zijn we zo nu en dan bezig. Op het potje zitten enzo, maar er is nog nooit wat gekomen. Komt wel... @ld: en? nog getest? @sm: hihi een gezellige avond/nacht dus. Hopelijk is het snel weer raak voor jullie, maar doe voorzichtig met je herstellende lichaam... veel plezier in Hoofddorp en gefeliciteerd met je oma! @nelta: het kan nu elk moment gaan gebeuren. Spannend hoor! @pnir: ja hoor, lekker geslapen Ik probeer het wat los te laten, maar lastig blijft het wel... @ninja: hoe is het nu met jou? en ik las iets over Ferry maar heb niet gevolgd wat precies... vertel? @lt: fijn dat de misselijkheid weer weg is. Misschien toch een lichte buikgriep gehad. Hier zaten we gisteren in de auto op weg naar Maastricht en zo'n 40 km. voor we er waren kotst Etienne in 1x al zijn pap en sap eruit. Getver, zo erg hadden we het nog niet meegemaakt. Ik denk dat er iets dwars zat. Verder bleef hij heel kalm en hoefde hij niet te huilen. Alleen de auto was dus vies, autostoel, mijn jas die er naast lag en zijn kleren. Ff bij een tankstation wat schoon kunnen maken, maar die geur was niet te harden, bah! hihi... Nu is hij lekker vrolijk aan het spelen, mama zei dat ze ff moest werken (achter de computer) en dat lijkt hij te accepteren. Ga em zo ff in badje doen en de rest van de dag lekker rustig aan. Voel toch nog wel pijnlijke scheuten in mijn rug. Vanochtend belde de bedrijfsarts nog, maar had mijn geluid nog uitstaan, dus voice mail ingesproken. Belt later nog terug... ff mijn verhaal doen ook over mijn rug en hoop dan dat ze zegt dat ik in het nieuwe jaar ga beginnen. Dan heb ik nu nog 2 weken 'rust' hihi... Heb wel bijgelezen, maar de rest is niet zo blijven hangen. Oja, gup wat erg voor je broertje! Hoe is het op dit moment? (je zult wel geen internet hebben nu, dus we horen het wel)... Ik ga ff mijn mail checken. Kom nog wel weer terug als E. op bed ligt. Fijne dag dames! XxX