kunnen ze niet eerst bij jullie afwachten tot je iets meer weet uit het zh? als het echt bezig is kunnen ze hem toch meenemen?
Dat zou ook kunnen idd, maar ik heb verder geen bed over, dus hier slapen is lastig. Kijk het nog ff aan als er nu nog 2 binnen de 7 minuten komen ga ik denk toch maar bellen.
ze kunnen in het zh toch al gelijk zeggen of het is begonnen. Ik vind het spannend haha ik denk echt dat je bezig bent hoor haha
Nelta gewoon bellen.en meid ik wil je toch alvast een voorspoedige bevalling wensen. Want het lijkt er toch echt op dat het begonnen is
Zou kunnen of het barst zo in eens helemaal los. O vind het zo spannend voor je. Hihi moet eigenlijk gaan slapen maar ben te nieuwsgierig om te gaan slapen.
Ik hoop voor je dat het nu doorzet!!! ik ga lekker slapen zou het liefste het forum de hele tijd in de gaten houden haha maar ik ben zo moe hihi. Nelta heel veel suc6 voor als het doorzet!!! Hopelijk hebben jullie snel een mooi babytje in je armen!
Ik ga ook mijn bedje opzoeken want ik denk niet dat Bram morgen gaat uitslapen en ik ben bek af van mijn avonddienst. Nelta zet hem op en ik hoop dat je bevalling echt is begonnen en dat je snel je kindje in je armen mag hebben
Succes Nelta. En hoop dat je snel een blozende baby in je arme mag houden en Stijn zijn of haar broertje of zusje in de arme mag sluiten. Dames ik ga nu sluiten. Welterusten en een goedenacht allemaal.
Ah joh, jij kunt dat!! Je hebt ervaring, je poept die baby er gewoon "ff" uit.. Ik ga slapen, morgenvroeg kom ik even kijken of er al nieuws is. Nogmaals; zet 'm op!!